tajuaisivat jo pysyä pois julkisuudesta
Spede Girlsit on jo vanhoja akkoja
4
1159
Vastaukset
- naulan kantaan
kerranki asiaa näin se vaan ja se on totuus
- .....
kyllä siinä on räikeä ero kun ulkonäöllisesti vertaa vaikka johonkin pillukissanukkeihin.
kai sinne 'keikoille' menevät vain nostalgia mieliset masokistit, en kyllä tajua että kuka niitä levyjä enään olisi kiinnostunut hankkimaan. - jotakin!
..... kirjoitti:
kyllä siinä on räikeä ero kun ulkonäöllisesti vertaa vaikka johonkin pillukissanukkeihin.
kai sinne 'keikoille' menevät vain nostalgia mieliset masokistit, en kyllä tajua että kuka niitä levyjä enään olisi kiinnostunut hankkimaan.Kyllä mulle kelpais kyydit Mel B:ltä, Geriltä tai Emmalta. Varsinkin Mel B sais ratsastaa oikein kunnolla
- musicman
jotakin! kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais kyydit Mel B:ltä, Geriltä tai Emmalta. Varsinkin Mel B sais ratsastaa oikein kunnolla
oo menneet kaupaksi kuitenkin...että jotain tilausta come-backille löytyis ???
Ei mua kiinnostanut ensimmäiselläkään kerralla...yhen kappaleen muistan...no enkä muistakkaan,se oli se eka hitti vissiin. ;D
Mutta unohtunut on näköjään senkin nimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483279
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302060- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831504- 751484
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 881118
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086