tajuaisivat jo pysyä pois julkisuudesta
Spede Girlsit on jo vanhoja akkoja
4
1245
Vastaukset
- naulan kantaan
kerranki asiaa näin se vaan ja se on totuus
- .....
kyllä siinä on räikeä ero kun ulkonäöllisesti vertaa vaikka johonkin pillukissanukkeihin.
kai sinne 'keikoille' menevät vain nostalgia mieliset masokistit, en kyllä tajua että kuka niitä levyjä enään olisi kiinnostunut hankkimaan. - jotakin!
..... kirjoitti:
kyllä siinä on räikeä ero kun ulkonäöllisesti vertaa vaikka johonkin pillukissanukkeihin.
kai sinne 'keikoille' menevät vain nostalgia mieliset masokistit, en kyllä tajua että kuka niitä levyjä enään olisi kiinnostunut hankkimaan.Kyllä mulle kelpais kyydit Mel B:ltä, Geriltä tai Emmalta. Varsinkin Mel B sais ratsastaa oikein kunnolla
- musicman
jotakin! kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais kyydit Mel B:ltä, Geriltä tai Emmalta. Varsinkin Mel B sais ratsastaa oikein kunnolla
oo menneet kaupaksi kuitenkin...että jotain tilausta come-backille löytyis ???
Ei mua kiinnostanut ensimmäiselläkään kerralla...yhen kappaleen muistan...no enkä muistakkaan,se oli se eka hitti vissiin. ;D
Mutta unohtunut on näköjään senkin nimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3111390Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898