Mikä on Kuusamon lumitilanne Joko siellä on latuja?
Marleena
Hiihtämään Kuusamoon
6
1263
Vastaukset 6
- olli 47
Kurkkaa Kuusamon sivuilta tai sitten Rukan!
- kuusamossa
on täällä lunta ja latuja. oon hiihtäny jo 101 km tänä talvena
- duppelsson
kuusamossa kirjoitti:
on täällä lunta ja latuja. oon hiihtäny jo 101 km tänä talvena
Hyvä tietää, ollaan nimittäin tulossa Kuusamon suuntaan viikon päästä. Onko Rukan alueella vielä latuja saatu kuntoon vai onko vain Kuusamossa? Rukan sivuilta kun katselee, niin heikolta näyttää itse Rukan latutilanne, mutta liekö sitten päivitys ajan tasalla?
duppelsson kirjoitti:
Hyvä tietää, ollaan nimittäin tulossa Kuusamon suuntaan viikon päästä. Onko Rukan alueella vielä latuja saatu kuntoon vai onko vain Kuusamossa? Rukan sivuilta kun katselee, niin heikolta näyttää itse Rukan latutilanne, mutta liekö sitten päivitys ajan tasalla?
Ruka sijaitsee Kuusamossa, eli Ruka ei ole mikään erillinen paikkakunta. Joo mutta niistä laduista sen verran että ainakin kaikki keskustan ladut on auki ja Rukallakin on ainakin 11km.
Tarkemmat tiedot http://www.ruka.fi/tunturisaa/- duppeliduu
Zip1 kirjoitti:
Ruka sijaitsee Kuusamossa, eli Ruka ei ole mikään erillinen paikkakunta. Joo mutta niistä laduista sen verran että ainakin kaikki keskustan ladut on auki ja Rukallakin on ainakin 11km.
Tarkemmat tiedot http://www.ruka.fi/tunturisaa/Kiitti tiedosta, sukset siis kantsii ottaa mukaan.
Ja by the way, en mä nyt ihan toope oo, kyllä mä tiedän, että Ruka sijaitsee Kuusamossa, mutta tietääkseni Kuusamon keskustasta Rukalle on about 20-25 kilsaa matkaa, että ei välttämättä innosta päivittäin sitä väliä sahata. Ollaan nimenomaan Rukalle tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4161951- 1481427
- 1731388
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281136- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.229856- 62714
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124645