Mikä on Kuusamon lumitilanne Joko siellä on latuja?
Marleena
Hiihtämään Kuusamoon
6
1243
Vastaukset
- olli 47
Kurkkaa Kuusamon sivuilta tai sitten Rukan!
- kuusamossa
on täällä lunta ja latuja. oon hiihtäny jo 101 km tänä talvena
- duppelsson
kuusamossa kirjoitti:
on täällä lunta ja latuja. oon hiihtäny jo 101 km tänä talvena
Hyvä tietää, ollaan nimittäin tulossa Kuusamon suuntaan viikon päästä. Onko Rukan alueella vielä latuja saatu kuntoon vai onko vain Kuusamossa? Rukan sivuilta kun katselee, niin heikolta näyttää itse Rukan latutilanne, mutta liekö sitten päivitys ajan tasalla?
duppelsson kirjoitti:
Hyvä tietää, ollaan nimittäin tulossa Kuusamon suuntaan viikon päästä. Onko Rukan alueella vielä latuja saatu kuntoon vai onko vain Kuusamossa? Rukan sivuilta kun katselee, niin heikolta näyttää itse Rukan latutilanne, mutta liekö sitten päivitys ajan tasalla?
Ruka sijaitsee Kuusamossa, eli Ruka ei ole mikään erillinen paikkakunta. Joo mutta niistä laduista sen verran että ainakin kaikki keskustan ladut on auki ja Rukallakin on ainakin 11km.
Tarkemmat tiedot http://www.ruka.fi/tunturisaa/- duppeliduu
Zip1 kirjoitti:
Ruka sijaitsee Kuusamossa, eli Ruka ei ole mikään erillinen paikkakunta. Joo mutta niistä laduista sen verran että ainakin kaikki keskustan ladut on auki ja Rukallakin on ainakin 11km.
Tarkemmat tiedot http://www.ruka.fi/tunturisaa/Kiitti tiedosta, sukset siis kantsii ottaa mukaan.
Ja by the way, en mä nyt ihan toope oo, kyllä mä tiedän, että Ruka sijaitsee Kuusamossa, mutta tietääkseni Kuusamon keskustasta Rukalle on about 20-25 kilsaa matkaa, että ei välttämättä innosta päivittäin sitä väliä sahata. Ollaan nimenomaan Rukalle tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032