laajakaista katkeilee pakkasella

etukari

hei vaan kaikille!

minun kaapelikaista katkeilee päivässä noin 10-20 kertaa, operaattori DNA ja thomsonin langallinen tukiasema.

tiedän melko varmasti mistä katkeilu johtuu, kun asentaja sanoo että pakkanen aiheuttaa kaapelin kovenemisen ja näin sen sisältö supistuu, mutta eivät voi kuulemma tehdä asialle mitään.

eli siis kaapelikaistan käyttäjät on ilmojen armoilla että toimiiko vai ei?

8

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikui

      sisältö supistuu, ja sitten bitit menevät lyttyyn eivät enää kulje, niinkö?
      Jätä tuolaiset arvaukset omaan arvoonsa ja ota yhteyttä sinne operaattoriin ja vaadi hinnanalennus tai ota yhteys muualta.

      • etukari

        en voi vaihtaa DNA:ta koska minulla on vuoden kiinteä sopimus.

        ei kai nyt sentään operaattorin asentaja kuseta ihmisiä tälläisellä asialla joka on vakavaa?

        soitan uudestaan nyt operaattoriin ja vaadin selvitystä ja hinta-alennusta.


      • bryan malone
        etukari kirjoitti:

        en voi vaihtaa DNA:ta koska minulla on vuoden kiinteä sopimus.

        ei kai nyt sentään operaattorin asentaja kuseta ihmisiä tälläisellä asialla joka on vakavaa?

        soitan uudestaan nyt operaattoriin ja vaadin selvitystä ja hinta-alennusta.

        jos sinulla ei kerran yhteys pelaa niin tietysti voit vaihtaa sen pois kesken sopimuksen. sopimusehdoissa on pykälä jolla sopimuksen voi purkaa jos internet ei toimi kunnolla.

        operaattorin asentajista sen verran että niitä on moneen lähtöön, toiset nauttivat työstään ja ovat innolla auttamassa kun taas toiset eivät välitä paskan vertaakaan asiakkaan hyvinvoinnista ja voivat sanoa mitä sylki suuhun tuo.

        sinun kannattaa soittaa operaattorin johtoon ja kertoa asentajan nimi joka on näin sanonut niin aivan varmasti korjaavat vääryyden.


    • moneen lähtöön

      minulle asentaja sanoi että helteet aiheuttavat pätkimistä ja sinulle sitten että se pakkanen heh. mahtoikohan sinulla olla sama asentaja (siekkinen), ei kannata uskoa ihan kaikkia.

      • luigi

        saitte molemmat kunnollisen ja ansaitun opetuksen siitä kuinka petollisia voivat ihmiset olla nykyaikana.

        kannattaisi aina ensin miettiä ITSE asiaa ja ajatella että voiko se tosiaankin olla mahdollista,

        esimerkki: minulla on soneran laajakaista sekä f-securen virusturva, mutta yhteys pätkisi, asentaja tulisi käymään ja sanoisi että pätkiminen johtuu siitä kun elisan miehet tekevät palomuuri päivityksiä nortonin virustorjuntaan.

        en todellakaan olisi niin tyhmä että uskoisin tuollaista, toisin kuin te.

        mutta muistakaa nyt että kaikkea ei kannata ottaa tosissaan...


    • etukari

      olet aivan oikeassa että asentaja oli siekkinen.

      vai on hän myös sanonut että helle vaikuttaa pätkimiseen, siis eihän tollasta henkilöä voi pitää töissä asentajana joka puhuu täyttä paskaa.

      nyt todellakin pidän kiinni meidän oikeuksista ja soitan operaattorin johtoon ja kerron heille myös että sama asentaja on sanonut eräälle toiselle että helle pätkii netti.

      nyt saa tälläinen peli loppua ja siekkinen kuulee kunniansa.

      • moneen lähtöön

        saitko siekkisen asiantuntevasta lausunnosta myöskin laskun? minäpä sain, mutta en ollut niin tyhmä että olisin sen maksanut, kun kerran ei vikakaan korjaantunut vaikka helteetkin loppuivat... hyvittivät sen laskun sitten sentään DNA:lta..


      • etukari
        moneen lähtöön kirjoitti:

        saitko siekkisen asiantuntevasta lausunnosta myöskin laskun? minäpä sain, mutta en ollut niin tyhmä että olisin sen maksanut, kun kerran ei vikakaan korjaantunut vaikka helteetkin loppuivat... hyvittivät sen laskun sitten sentään DNA:lta..

        lasku tuli nimikkeellä " data liittymän vian korjaus" "turha asiakaskäynti"

        en tosin ole sitä vielä maksanut enkä kyllä aijo maksaakkaan.

        olen myös yrittänyt jo soittaa johtokuntaan mutta varattua piippaa. mahtaakohan monikin soitella siekkis asioista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe