S-pankin VISA,kuka myöntää?

paavo12345

kuka myöntää s-pankin visa kortin, onko siinä laskuttajana s-pankki vai luottokunta niinkuin perinteisissä korteissa?

Mikä vastaa nyt s-pankissa sitä entistä s-tili korttia?

13

6544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möks

      S-Pankki myöntää itse omat Visansa - niillä ei ole mitään tekemistä Luottokunnan kanssa.

      S-Pankin korttivalikoimaan kuuluu edelleen vanhaa S-tili-korttia vastaava S-Etukortti Debit, joka toimii tilinkäyttövälineenä S-ryhmän toimipaikoissa. Uudella S-Etukortti Visa Debit -kortilla voi myös nostaa käteistä Otto.-automaatista sekä maksaa ostoksia muissakin kuin S-ryhmän liikkeissä. Veloitus tapahtuu tälläkin kortilla suoraan S-tililtä.

      • +,,

        S-Pankki myöntää itse omat Visansa - niillä ei ole mitään tekemistä Luottokunnan kanssa.
        ---------------------------------------

        ihanko tosi, kuinka se on saanut oman visan ja vielä saman nimisen ?

        kyllä kaikilla muilla pankeilla visan myöntää Luottokunta.


      • saa rahalla
        +,, kirjoitti:

        S-Pankki myöntää itse omat Visansa - niillä ei ole mitään tekemistä Luottokunnan kanssa.
        ---------------------------------------

        ihanko tosi, kuinka se on saanut oman visan ja vielä saman nimisen ?

        kyllä kaikilla muilla pankeilla visan myöntää Luottokunta.

        myöntäähän Ikano-Rahoituskin omia Visoja mm. Ikean ja Ideaparkin kautta.


      • vastaava?

        >>Uudella S-Etukortti Visa Debit -kortilla voi myös nostaa käteistä Otto.-automaatista sekä maksaa ostoksia muissakin kuin S-ryhmän liikkeissä. Veloitus tapahtuu tälläkin kortilla suoraan S-tililtä.>>

        käykö tämä maksukorttina ulkomaillakin kuten visa electron? ja eikös tämä ole täysin reaaliaikainen tilin saldon suhteen myös? eli myöntäisiköhän s-pankki tuon vaikka luottotiedoissa on "jokseenkin" häikkää?
        tällä hetkellä mulla on osuuspankin visa electron plussa-kortti-ominaisuudella mutta ajattelin hakea hämeenmaan jäseneksi nyt kun riihimäelle avattiin uusi iso prisma.


      • saavan
        vastaava? kirjoitti:

        >>Uudella S-Etukortti Visa Debit -kortilla voi myös nostaa käteistä Otto.-automaatista sekä maksaa ostoksia muissakin kuin S-ryhmän liikkeissä. Veloitus tapahtuu tälläkin kortilla suoraan S-tililtä.>>

        käykö tämä maksukorttina ulkomaillakin kuten visa electron? ja eikös tämä ole täysin reaaliaikainen tilin saldon suhteen myös? eli myöntäisiköhän s-pankki tuon vaikka luottotiedoissa on "jokseenkin" häikkää?
        tällä hetkellä mulla on osuuspankin visa electron plussa-kortti-ominaisuudella mutta ajattelin hakea hämeenmaan jäseneksi nyt kun riihimäelle avattiin uusi iso prisma.

        Kyllä käy myös ulkomailla. Jos otat kortit se tulee halutessasi aina varmentavana. Ja plussat joutavat tosissaan roskikseen!


      • kaupanpäälle..
        saavan kirjoitti:

        Kyllä käy myös ulkomailla. Jos otat kortit se tulee halutessasi aina varmentavana. Ja plussat joutavat tosissaan roskikseen!

        noin se tosiaan oli. käytiin liittymässä hämeenhaan jäseneksi ja samalla avattiin se s-tili johon sekä minä että muija otettiin ne visa debit-kortit. varmistin vielä siinä sopimusta tehdessä niin ei haittaa s-pankissakaan luottotiedot tai lähinnä niiden puuttuminen kun haluaa sen visa debitin. sehän on reaaliaikainen kortti kuten electron, niin ei sitä edes voisi väärinkäyttää.

        kaupanpäälle tilin avaamisesta tuli vieläpä kaksi kahvipakettia :D


      • HomerF
        kaupanpäälle.. kirjoitti:

        noin se tosiaan oli. käytiin liittymässä hämeenhaan jäseneksi ja samalla avattiin se s-tili johon sekä minä että muija otettiin ne visa debit-kortit. varmistin vielä siinä sopimusta tehdessä niin ei haittaa s-pankissakaan luottotiedot tai lähinnä niiden puuttuminen kun haluaa sen visa debitin. sehän on reaaliaikainen kortti kuten electron, niin ei sitä edes voisi väärinkäyttää.

        kaupanpäälle tilin avaamisesta tuli vieläpä kaksi kahvipakettia :D

        S-Pankin Visa Debit ei ole reaaliaikainen, eli se ei varaa katetta maksuhetkellä kuten Visa Electron. Tosin niissä kaupossa, missä maksupäätteitä ei ole päivitetty, kortti tunnistetaan ulkomaiseksi Visaksi ja kassa varmentaa kortin automaattisesti ja tekee katevarauksen. Korttimaksuvarauksia voi näppärästi seurata S-Pankin nettipankissa.


      • minky
        HomerF kirjoitti:

        S-Pankin Visa Debit ei ole reaaliaikainen, eli se ei varaa katetta maksuhetkellä kuten Visa Electron. Tosin niissä kaupossa, missä maksupäätteitä ei ole päivitetty, kortti tunnistetaan ulkomaiseksi Visaksi ja kassa varmentaa kortin automaattisesti ja tekee katevarauksen. Korttimaksuvarauksia voi näppärästi seurata S-Pankin nettipankissa.

        visa credit ei ole reaaliaikainen automaattisesti, sinun pitää erikseen pyytää ainavarmentavaa korttia, kun teet korttitilausta.


    • vai ilman?

      Jos otat Visa kredit kortin, eli visaluotolla olevan kortin, myöntäjä on ilman muuta luottokunta. Jos taas otat Visa debit kortin, jolla käytät s-pankin tiliä, sen myöntää s-pankki.

      • möks

        S-Pankin Visa-tuotteet eivät ole kumpikaan Luottokunnan myöntämiä! Toki se voi tuntua oudolta ajatukselta kun tätä ennen suomalaisilla pankeilla ei ole ollut omia Visoja.

        Itselläni on Sammon pankkikortti-Visa, jonka takana lukee "Issued by: Luottokunta", sekä uusi S-Etukortti Visa Debit/Credit, jonka takana lukee "Issued by: S-Pankki Oy".


      • möks kirjoitti:

        S-Pankin Visa-tuotteet eivät ole kumpikaan Luottokunnan myöntämiä! Toki se voi tuntua oudolta ajatukselta kun tätä ennen suomalaisilla pankeilla ei ole ollut omia Visoja.

        Itselläni on Sammon pankkikortti-Visa, jonka takana lukee "Issued by: Luottokunta", sekä uusi S-Etukortti Visa Debit/Credit, jonka takana lukee "Issued by: S-Pankki Oy".

        "... kun tätä ennen suomalaisilla pankeilla ei ole ollut omia Visoja."

        Tietääkseni on näin: Jos Nordeasta ottaa Visan luotollisena, sen myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy. Jos sen ottaa maksuaikakorttina, sen myöntää Luottokunta.


      • niilo1234
        Timontti kirjoitti:

        "... kun tätä ennen suomalaisilla pankeilla ei ole ollut omia Visoja."

        Tietääkseni on näin: Jos Nordeasta ottaa Visan luotollisena, sen myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy. Jos sen ottaa maksuaikakorttina, sen myöntää Luottokunta.

        sanoivat että myöntävät visa korttinsa ihan itse ei siis luottokunta niinkuin täällä joku väitti. eli paikkansa pitää,itse sen myöntävät, ei ole tekemisissä luottokunnan kanssa


      • korttimies
        niilo1234 kirjoitti:

        sanoivat että myöntävät visa korttinsa ihan itse ei siis luottokunta niinkuin täällä joku väitti. eli paikkansa pitää,itse sen myöntävät, ei ole tekemisissä luottokunnan kanssa

        oli miten oli, kaikki debit tilityserät menee luottokunnalle oli kortinantaja kuka tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe