juu eli minulla on avast4 virustorjunta ohjelmana ja sygate palomuurina mutta sygate blokkaa avastin aina joskus!? zonealram minulla on ollut ja siitäkin huonoja kokemuksia eli mikä olisi hyvä palomuuri avastin kanssa??kiito jo etukäteen..
ps ja joku semmonen mikä ei huuteisi hirveesti ja ois ilmanen
mikä olisi hyvä palomuuri
6
2257
Vastaukset 6
- joku toinen
Vaikkapa se ZoneAlarm joka sinulla on joskus ollut. Se muuten pelaa Avastin kanssa hyvin, minulla jo neljättä vuotta.
Mutta ota mieluummin vanha versio, sen saat täältä: http://download.zonelabs.com/bin/free/information/znalm/zaReleaseHistory.html
Minä olen käyttänyt versiota: 5.5.094.000, se on vuodelta 2005. - päätellen:
"joku semmonen mikä ei huuteisi hirveesti"
taitaa olla parasta, että pysyt Windowsin muurissa.- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Osta ZoneAlarm Pro, ei ole kallis ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Paljon kaikkia säätömahdollisuuksia ja eikä valita turhista jos et halua. Pitää muistaa vain kytkeä Windowsin oma muuri pois päältä ja eikä välttämättä sovi F-Securen virustorjunnan kanssa samaan pönttöön.
- 9876
Avastin kanssa (nelisen vuotta).
http://www.kotiposti.net/string/SPF_fin/SygateOhje.html
Ohje käsittelee huonosti tuon Tools-Applications.
Aseta sallituksi kaikki selaimesi. Muut kaikki vasta hyväksymisesi jälkeen eli kysymysmerkiksi (vähennät näitä sitten kun tiedät missä yhteydessä jokin ohjelma ottaa yhteyksiä eli palomuurin kysellessä "Remember my answer").
Samasta ota välilehti Advanced ja poista kaikista ohjelmista (alasvetovalikko ylhäältä) Act as a server (jollet pyöritä mitään serveriä). Jotenkin kummallista, että Sygaten oletusasetuksissa on, että kaikki ohjelmat saisivat toimia serverinä.
XP:ssäni toimii parhaiten 5.5.2710, jonka saat tuolta
http://www.oldversion.com/program.php?n=sygate
Jostain syystä Dr.Watson nikottelee pahasti uudemmissa 5.6.-versioissa. Laita palomuurin poiston ja uuden latauksen ajaksi Windowsin palomuuri päälle.- 9876
Traffic Logista (ja kaikista Logeista), että osoitetta klikkaamalla hiiren oikealla saat tarkemmin selville lähettäjätiedot Whois-painikkeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408