Eteläpuistossa Akvaario ja lintu ko sen nimi on? Minä soitin siitä satakunnan eläinsuojelu yhdistykseen ja sieltä neuvottiin soittaan kunnan eläinlääkärille! En ole ensimmäinen joka tekee kyseisestä paikasta ilmoituksen sanoivat eläinsuojelussa.
Siellä ei ollut kaneilla ja marsuilla heinää (mikä elin tärkeää niille) Kanit ja marsut samassa terraariossa mikä ei niin suotavaa! Niillä ei yhtään liikkumatilaa, tuli mieleen jotkut Kiinan eläinkaupat! Ihmisten ei kannattais ostaa sieltä yhtään mitään niin ei myös tulisi uusia elämiä myytyjen tilalle!
Itse rakastan yli kaiken kaneja ja eläimiä, enkä hyväksy noin huonoja oloja edes väliaikaisesti eläimille! Kiitos.
Mitä mieltä olette
15
4279
Vastaukset
- SMP68
Itse en ole kyseissä kaupassa käynyt vuosiin, en sen jälkeen kun lopetin akvaarion pidon ja sillonkin hain vaan kaloille ruokaa tai uusia kaloja. En kiinnittänyt huomiota karvaisiin eläimiin. Jos siellä ihan oikeesti on huonot olot niin siitä pitää ilmottaa niin monta kertaa että sinne menee joku viranomainen tarkistamaan tilanteen.
- hoidossa jo
Sinne on menossa tarkastaja mutta aikaa ei voi paljastaa, koska ne tietysti laittaisivat parastaan ja näyttelisivät, että kaikki on ok=)
- SMP68
hoidossa jo kirjoitti:
Sinne on menossa tarkastaja mutta aikaa ei voi paljastaa, koska ne tietysti laittaisivat parastaan ja näyttelisivät, että kaikki on ok=)
Hyvä niin :-)
- maijusti
hoidossa jo kirjoitti:
Miksi kerroit sen täällä, että sinne ollaan menossa? Ko. liikkeen omistaja, henkilökunta tai joku tuttu kun lukee,kertovat eteenpäin ja laittavat asiat kuntoon ennen tarkastusta. :(
Toivon todella, että saisivat jotain hyvää aikaiseksi tarkastuksellaan. Itse en tykkää kyseisessä kaupassa käydä. Tuntuu, että kaikki on jotenkin pilipalilaatua siellä. Muutamia vuosia sitten ostimme juuri tuosta liikkeestä undulaatin, joka kuoli 3 päivää oston jälkeen. Samaisesta liikkeestä tuttu osti matelijalleen lämpömaton, johon tuli sähköpiikki -> eläin kuoli matolle, paloi. Liike ei korvannut, lupasi selvittää asiaa. Tapauksesta on 5 vai 6 vuotta aikaa, eikä edelleenkään asia ole selvinnyt eläimen hautausta pidemmälle. Eli liike ei tehnyt asian hyväksi mitään.
Liikkeen omistaja (ainakin ollut) on täysi alkoholisti.
Omasta mielestäni laadukkain porissa oleva eläinkauppa on itäkeskuksen musti ja mirri, sekä koivulan lemmikkivalinta. Kiitos jälkimmäiseen liikkeeseen hyvästä palvelusta! - tein
maijusti kirjoitti:
Miksi kerroit sen täällä, että sinne ollaan menossa? Ko. liikkeen omistaja, henkilökunta tai joku tuttu kun lukee,kertovat eteenpäin ja laittavat asiat kuntoon ennen tarkastusta. :(
Toivon todella, että saisivat jotain hyvää aikaiseksi tarkastuksellaan. Itse en tykkää kyseisessä kaupassa käydä. Tuntuu, että kaikki on jotenkin pilipalilaatua siellä. Muutamia vuosia sitten ostimme juuri tuosta liikkeestä undulaatin, joka kuoli 3 päivää oston jälkeen. Samaisesta liikkeestä tuttu osti matelijalleen lämpömaton, johon tuli sähköpiikki -> eläin kuoli matolle, paloi. Liike ei korvannut, lupasi selvittää asiaa. Tapauksesta on 5 vai 6 vuotta aikaa, eikä edelleenkään asia ole selvinnyt eläimen hautausta pidemmälle. Eli liike ei tehnyt asian hyväksi mitään.
Liikkeen omistaja (ainakin ollut) on täysi alkoholisti.
Omasta mielestäni laadukkain porissa oleva eläinkauppa on itäkeskuksen musti ja mirri, sekä koivulan lemmikkivalinta. Kiitos jälkimmäiseen liikkeeseen hyvästä palvelusta!virheen, kun tänne kirjoitin! Halusin kai jakaa mielipiteitä muiden eläinten ystävien kaa=)
Sinne on tosiaan menossa tarkastaja mutta se voi tapahtua viikon, kuukauden tai vuoden päästä!
Skarpatkoon liikkeessä niin kauan vai jaksaako tuskimpa;)Toivon sydämestäni,että kukaan ei osta sieltä mitään ja liike suljetaan!
Melkein itkin, kun kävin poikani kaa siellä, säälin niitä eläimiä=( - maijusti
tein kirjoitti:
virheen, kun tänne kirjoitin! Halusin kai jakaa mielipiteitä muiden eläinten ystävien kaa=)
Sinne on tosiaan menossa tarkastaja mutta se voi tapahtua viikon, kuukauden tai vuoden päästä!
Skarpatkoon liikkeessä niin kauan vai jaksaako tuskimpa;)Toivon sydämestäni,että kukaan ei osta sieltä mitään ja liike suljetaan!
Melkein itkin, kun kävin poikani kaa siellä, säälin niitä eläimiä=(Joo, totta. Itte en oo moneen vuoteen käynyt, enkä käy. Ja oon myös muistanut asiasta mainita kaikille tutuillekin, etteivät menisi... Eikä tuo valtakadunkaan liike niin kovin mukava paikka eläimille ole....
- tapana
maijusti kirjoitti:
Joo, totta. Itte en oo moneen vuoteen käynyt, enkä käy. Ja oon myös muistanut asiasta mainita kaikille tutuillekin, etteivät menisi... Eikä tuo valtakadunkaan liike niin kovin mukava paikka eläimille ole....
tarkistella eri eläinkauppoja miten siellä eläimiä pidetään, onko likaiset häkit tai heinää mikä on kanille elin tärkeää.
Toivotaan, että se liike loppuu.
Mikä eläinkauppa valtakadulla on? - on ollut
tapana kirjoitti:
tarkistella eri eläinkauppoja miten siellä eläimiä pidetään, onko likaiset häkit tai heinää mikä on kanille elin tärkeää.
Toivotaan, että se liike loppuu.
Mikä eläinkauppa valtakadulla on?jo vuosikausia Porin Akvaariokeskus. Sielläkin on jyrsijät aivan liian ahtaasti, mutta jonkin verran edes panostetaan niihin. Kalasto on laaja, mutta luvattoman usein raatoja altaissa.
Itse tykästyin koiratouhujen puitteissa Herralahden Mustiin ja Mirriin ja jyrsijäasioissa käännyn virallisien kasvattajien puoleen. - onnellinen omistaja
on ollut kirjoitti:
jo vuosikausia Porin Akvaariokeskus. Sielläkin on jyrsijät aivan liian ahtaasti, mutta jonkin verran edes panostetaan niihin. Kalasto on laaja, mutta luvattoman usein raatoja altaissa.
Itse tykästyin koiratouhujen puitteissa Herralahden Mustiin ja Mirriin ja jyrsijäasioissa käännyn virallisien kasvattajien puoleen.Jep kyllä mä sen muistankin, muistan vain sen Isolinnankadun eläinkauppana=)
Itellä pari kääpiöluppaa ja kasvattajalta ostan aina kanit=) Musti ja Mirri on hyvä mut, eikö ne ole nykyään itäkeskuksessa? Vai sekoitanko liikkeet? - maijusti
onnellinen omistaja kirjoitti:
Jep kyllä mä sen muistankin, muistan vain sen Isolinnankadun eläinkauppana=)
Itellä pari kääpiöluppaa ja kasvattajalta ostan aina kanit=) Musti ja Mirri on hyvä mut, eikö ne ole nykyään itäkeskuksessa? Vai sekoitanko liikkeet?Joo, herralahden musti ja mirri muutti itäkeskukseen.
Tuo valtakadun liike on tosiaan eläimien suhteen kanssa aika olematon tiloissa ja hoidossa. Tuskimpa pääsevät juokemaan vapaana. Ja mitä sanoo eläimet koirasta, joka siellä on aina irti?
Tilasin kyseisestä liikkeestä juoksupyörän 4 vuotta sitten. Eivätpä vielä ole ottaneet yhteyttä, että olisi pyörä haettavissa. Muutaman kerran sitä sillon kävin kyselemässä, aina vastaus oli, että "tilataan seuraavassa tilauksessa, kun nyt unohtu". Pitkälle menee tilaukset...
Meillä ainoastaan chinchilloja, ja niille ruoat, heinät, purut ja hiekat ostan kasvattajalta, samoin jos hakin uuden eläimen. Juomapullot ja muuta haen lemmikkivalinnasta tai mustista ja mirristä. - minnä
maijusti kirjoitti:
Joo, herralahden musti ja mirri muutti itäkeskukseen.
Tuo valtakadun liike on tosiaan eläimien suhteen kanssa aika olematon tiloissa ja hoidossa. Tuskimpa pääsevät juokemaan vapaana. Ja mitä sanoo eläimet koirasta, joka siellä on aina irti?
Tilasin kyseisestä liikkeestä juoksupyörän 4 vuotta sitten. Eivätpä vielä ole ottaneet yhteyttä, että olisi pyörä haettavissa. Muutaman kerran sitä sillon kävin kyselemässä, aina vastaus oli, että "tilataan seuraavassa tilauksessa, kun nyt unohtu". Pitkälle menee tilaukset...
Meillä ainoastaan chinchilloja, ja niille ruoat, heinät, purut ja hiekat ostan kasvattajalta, samoin jos hakin uuden eläimen. Juomapullot ja muuta haen lemmikkivalinnasta tai mustista ja mirristä.Yrjönkadulal olevassa eläinkaupassa o nhyvä palvelu. Onko sen nyt Herkkutassu joka oli ennen gallenkallelankadulla? siellä viime kesänä ainakin ol isisäpihalla joku paikka mihin työntekijä päästi kaneja ulos... Ei missään eläinkaupassa ole sellaisia tiloja, että eläimillä olisi kauhean isoy häkit .Ei muissakaan kaupungeissa ole, eikä niitä nyt voi antaa juosta vapaana liikkeessäkään. Ehkä tarkoitus onkin, että eläimet saadaan mahdollisimmna pain myytyä eikä niiden tarvitsisi olla kauaa kapoissa.
- onnellinen omistaja
minnä kirjoitti:
Yrjönkadulal olevassa eläinkaupassa o nhyvä palvelu. Onko sen nyt Herkkutassu joka oli ennen gallenkallelankadulla? siellä viime kesänä ainakin ol isisäpihalla joku paikka mihin työntekijä päästi kaneja ulos... Ei missään eläinkaupassa ole sellaisia tiloja, että eläimillä olisi kauhean isoy häkit .Ei muissakaan kaupungeissa ole, eikä niitä nyt voi antaa juosta vapaana liikkeessäkään. Ehkä tarkoitus onkin, että eläimet saadaan mahdollisimmna pain myytyä eikä niiden tarvitsisi olla kauaa kapoissa.
Jep, se on hyvä ja siisti eläinkauppa, olen itse ollut siellä, kun kääpiöluppa päästettiin vapaaksi juoksentelemaan, portti laitettiin vain kiinni=)
Purut oli siistit heinä oli vihreää ja todella runsaasti sitä myös oli.
En silti hyväksy edes väliaikaisesti huonoja oloja suloisille,viattomille eläimille=) - muuttoja
onnellinen omistaja kirjoitti:
Jep kyllä mä sen muistankin, muistan vain sen Isolinnankadun eläinkauppana=)
Itellä pari kääpiöluppaa ja kasvattajalta ostan aina kanit=) Musti ja Mirri on hyvä mut, eikö ne ole nykyään itäkeskuksessa? Vai sekoitanko liikkeet?Musti ja Mirri muutti Herralahdesta Itäkeskukseen ja vanhoihin tiloihin siellä Herralahdessa tuli samaisen ketjun toinen liike, Käppärästäkö nyt muutti muistaakseni...
Eli Porissa on kaksi M&M-liikettä, toinen edelleen Herralahdessa, toinen Itäkeskuksessa.
Itse käytän Herralahden myymälää. Siellä saa palvelua, toisin kuin Itäkeskuksessa, jossa myyjä ei edes tervehdi.
- Osoite
Nortamonkatu, josta Yrjönkadulle.Opetellaan perusasteen käyneet asiakaspalvelussa ei käy arvailla on tietty osoite,käytetään.
- llllh
Tää on varmaan joku jänskä sanaleikki... jäi oikeen vaivaamaan mitä kirjoittaja tällä kommentilla tarkottaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669