Kiihotuin

Haluttaa

kun katselin dildojen kuvia...nyt todella tekee mieli!

48

5841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miez 45

kiihotun kun kuulin tätä...mmm;) Minuakin tekisi mieli....

• himottaa jos saisi

kunnon pökkimistä...

• miez 45
        himottaa jos saisi kirjoitti:

kunnon pökkimistä...

olisi ihana antaa kunnon pökkimistä. Harmi etten ehtinyt tänne kun sinä olit täällä eilen. Himottaako sinua vieläkin? Ainakin minua himottaa..kulli kovana ja levoton mieli.

• arvaa vaan
        miez 45 kirjoitti:

olisi ihana antaa kunnon pökkimistä. Harmi etten ehtinyt tänne kun sinä olit täällä eilen. Himottaako sinua vieläkin? Ainakin minua himottaa..kulli kovana ja levoton mieli.

mitä sun ihanalle kovalle kullille tekisin.
        Istuisin sun syliin ja ottasin sen sisään märkään tussuuni! Ihana kalu sisällä. Pane mua!!!

• miez 45
        arvaa vaan kirjoitti:

mitä sun ihanalle kovalle kullille tekisin.
        Istuisin sun syliin ja ottasin sen sisään märkään tussuuni! Ihana kalu sisällä. Pane mua!!!

..miten ihanaa kun tulet syliini...ohjaat kovan kullini sun pilluun ja se liukuu ihanasti sisään kun olet niin kosteaa.... Suudellaan kiimaisesti ja aloitat ratsastaa keinuen... Pillusi sykkii ja hengityksesi kiihtyy... Huudat pane mua..pane mua....sanon sulle että en pysty kohta pidättelemään. Sanot haluan kaikki spermat mun puilluun...annan tulla, täytä mua...ja kohta molemmat räjähdämme!!

• en pysty
        miez 45 kirjoitti:

..miten ihanaa kun tulet syliini...ohjaat kovan kullini sun pilluun ja se liukuu ihanasti sisään kun olet niin kosteaa.... Suudellaan kiimaisesti ja aloitat ratsastaa keinuen... Pillusi sykkii ja hengityksesi kiihtyy... Huudat pane mua..pane mua....sanon sulle että en pysty kohta pidättelemään. Sanot haluan kaikki spermat mun puilluun...annan tulla, täytä mua...ja kohta molemmat räjähdämme!!

kiimaltani puhumaan...nyt mä saan todella sun kullia! Ihanaa, ih-ha-naa.....mä saan nyyyytt!!!

• miez 45
        en pysty kirjoitti:

kiimaltani puhumaan...nyt mä saan todella sun kullia! Ihanaa, ih-ha-naa.....mä saan nyyyytt!!!

pillu voihkin kun ratsastat päälleni...kullini menee niin syvälle kun vaan pystyn..sinun ihania rintoja keinuu samassa tahdissa..suutelen niitä ja imen sinun nännit ja purenkin...mmm. Tunnen kuinka pillusi sykkii ja sanon että pillusi oikein lypsää kullini...kohta...kohta... minä tulen. Huudat kiimaisena anna minulle spermasi....anna.....oooooohhhh..!!!

• voipunut
        miez 45 kirjoitti:

pillu voihkin kun ratsastat päälleni...kullini menee niin syvälle kun vaan pystyn..sinun ihania rintoja keinuu samassa tahdissa..suutelen niitä ja imen sinun nännit ja purenkin...mmm. Tunnen kuinka pillusi sykkii ja sanon että pillusi oikein lypsää kullini...kohta...kohta... minä tulen. Huudat kiimaisena anna minulle spermasi....anna.....oooooohhhh..!!!

käsittelyssäsi.....olisin halunnut hetken kestävän ikuisesti.Tuntui niin hyvältä. Iso sykkivä, kova kalu sisällä liikkui niin että mikään ei merkkaa mitään..kunhan nussit minua.

Koska suot uuden nautinnon?

Rinnat pinkeinä, märkänä jo haluan kulliasi lisää!

• miez 45
        voipunut kirjoitti:

käsittelyssäsi.....olisin halunnut hetken kestävän ikuisesti.Tuntui niin hyvältä. Iso sykkivä, kova kalu sisällä liikkui niin että mikään ei merkkaa mitään..kunhan nussit minua.

sinusta...aaaaah...istut sylissäni, suudellaan, keinut kullin päälle ja nautinto on mahtavaa. Tunnen kuinka spermat valuu pillustasi ja leikin sinun ihanien rintojesi kanssa..aaah. Taivaallisen hyvältä tuntuu ja olet niin taitava ja nautin sinun pillustasi..aah. Nouset hitaasti ylös ja näen kuinka pillusi on aivan turvoksissa ja nyt spermat valuu ulos...nam...

Miten minua nyt panettaa!!

• miez 45
        voipunut kirjoitti:

olisi jos ensi kerralla nussin sinun rintojen väliin ja lopuksi pyydät ja anelet että heitän spermat sinun rintojesi päällä...tai vaikka minne haluat....aaah..

Niin niin kiimainen nyt että kohta on pakko helpottaa kova kiimani runkkaamalla... Sinun kostea pillusi kaipaan!

• halu tulee
        miez 45 kirjoitti:

olisi jos ensi kerralla nussin sinun rintojen väliin ja lopuksi pyydät ja anelet että heitän spermat sinun rintojesi päällä...tai vaikka minne haluat....aaah..

Niin niin kiimainen nyt että kohta on pakko helpottaa kova kiimani runkkaamalla... Sinun kostea pillusi kaipaan!

taas. Miten ihana jöpökkä! Nam. Suuhun voisin noin kovan sykkivän elimen ottaa, mutta tahdon sen ihan jonnee muuaalle. Tussuni huutaa kovaa penistäsi! Laita ensin sormesi sisääni. Ja hyväile. Voihkin. En kestä. En tarvi esileikkiä. Haluan naida! Edestä, takaa, miten vaan, mutta on pakko saada kalu sisääni.....sisään, ulos,,,,,,eih, tunt-uu n-iin i-han-alta, älä ota pois sitä.
        Kova kulli, miten se liukuukaan, kun olen niin kiimassa taas......ihana saada kovaa munaa! Kulli, penis, jorma, muna...rakkaalla on monta nimeä. Kunhan höyläät minua.

• miez 45
        halu tulee kirjoitti:

taas. Miten ihana jöpökkä! Nam. Suuhun voisin noin kovan sykkivän elimen ottaa, mutta tahdon sen ihan jonnee muuaalle. Tussuni huutaa kovaa penistäsi! Laita ensin sormesi sisääni. Ja hyväile. Voihkin. En kestä. En tarvi esileikkiä. Haluan naida! Edestä, takaa, miten vaan, mutta on pakko saada kalu sisääni.....sisään, ulos,,,,,,eih, tunt-uu n-iin i-han-alta, älä ota pois sitä.
        Kova kulli, miten se liukuukaan, kun olen niin kiimassa taas......ihana saada kovaa munaa! Kulli, penis, jorma, muna...rakkaalla on monta nimeä. Kunhan höyläät minua.

sinulla on valtava halua saada, niin samoin minulla... Panettaa ihan valtavasti nyt!!!!!! Ottaisit kovan kullini suuhun ja imet ja leikit sen kanssa...aaah...Miten taitavasti imet minua, tuntuu että jalat menevät alta...aaah. Samalla kun sinä imet kullini niin minä laitan muutamat sormet sinun pilluun sisään...aaaah...nussin pillusi ja välillä hyväilen erittäin kosteaa pillusi... Voihkit ja huohoitat... En minäkään mitään esileikkiä tarvitsen kunhan saan sinun pillua!!!! Sanon että haluan otta asinut ja halun ottaa sinut takapäin! Vaihdetaan asentoa, pyllistelet rivosti minulle ja levittelet pillusi minulle huutaen tässä nusittava pilluni on. Tulen taaksesi ja survon kovan kullini sisään...ja yhdellä työnnölla se menee pohjan asti...oooh. Liikuttelen sisään ja ulos...sisään ja ulos...sisnun pillusi litisee ja lotisee.... En välitä mistään muusta kunhan saan nussia sinut ja niin teenkin... Sanon sulle että kohta annan spermani lentää ja saat ne syvälle pilluun... Pillusi sykkii vimmatusti ja sanot että sinä laukeat aivan kohta...l huudat siinä samassa anna lisää kullia...lisää kullia....ja sitten räjähdät...aaaah.

Miten nussittavaa ihanaa pillu sinulla onkaan ja täällä kulli sykkii kovana housuissani!!!

• kiihkosta
        miez 45 kirjoitti:

sinulla on valtava halua saada, niin samoin minulla... Panettaa ihan valtavasti nyt!!!!!! Ottaisit kovan kullini suuhun ja imet ja leikit sen kanssa...aaah...Miten taitavasti imet minua, tuntuu että jalat menevät alta...aaah. Samalla kun sinä imet kullini niin minä laitan muutamat sormet sinun pilluun sisään...aaaah...nussin pillusi ja välillä hyväilen erittäin kosteaa pillusi... Voihkit ja huohoitat... En minäkään mitään esileikkiä tarvitsen kunhan saan sinun pillua!!!! Sanon että haluan otta asinut ja halun ottaa sinut takapäin! Vaihdetaan asentoa, pyllistelet rivosti minulle ja levittelet pillusi minulle huutaen tässä nusittava pilluni on. Tulen taaksesi ja survon kovan kullini sisään...ja yhdellä työnnölla se menee pohjan asti...oooh. Liikuttelen sisään ja ulos...sisään ja ulos...sisnun pillusi litisee ja lotisee.... En välitä mistään muusta kunhan saan nussia sinut ja niin teenkin... Sanon sulle että kohta annan spermani lentää ja saat ne syvälle pilluun... Pillusi sykkii vimmatusti ja sanot että sinä laukeat aivan kohta...l huudat siinä samassa anna lisää kullia...lisää kullia....ja sitten räjähdät...aaaah.

Miten nussittavaa ihanaa pillu sinulla onkaan ja täällä kulli sykkii kovana housuissani!!!

märkänä...

Tussu kosteana huuttaa kullia sisään naimaan....tekee mieli. Voi mun pillu kun saisi nyt munaa sisälle. Ihanaa kyrpää.....nännit on kovana halusta......haluun naida just nyt!

• miez 45
        kiihkosta kirjoitti:

märkänä...

Tussu kosteana huuttaa kullia sisään naimaan....tekee mieli. Voi mun pillu kun saisi nyt munaa sisälle. Ihanaa kyrpää.....nännit on kovana halusta......haluun naida just nyt!

on pakko hyväillä kyrpäni housujeni päältä...aaaah, miten kova se on. Se kaipaa pillua!!! Saisin nuolla ja näykkiä sinun ihania nännejä...puren niitä ja imen kovaa... aaah.. Pillusi on nyt niin kosteaa että kiimaiset nesteet valuu pillustasi...nuolen ja melkein juon sinut...aaah. Sanon sulle ota, käytä, nussi minut kunhan saan pillua!!!!

Kohta on lähdettävä veskiin ja siellä otan kyrpäni esiin ja runkkaan rajusti sitä...

• kai sitten
        miez 45 kirjoitti:

on pakko hyväillä kyrpäni housujeni päältä...aaaah, miten kova se on. Se kaipaa pillua!!! Saisin nuolla ja näykkiä sinun ihania nännejä...puren niitä ja imen kovaa... aaah.. Pillusi on nyt niin kosteaa että kiimaiset nesteet valuu pillustasi...nuolen ja melkein juon sinut...aaah. Sanon sulle ota, käytä, nussi minut kunhan saan pillua!!!!

Kohta on lähdettävä veskiin ja siellä otan kyrpäni esiin ja runkkaan rajusti sitä...

sormeiltava itseäni. Jos olisi dildo kuvittelisin sen sun kyrväksi, joka nussii mua.

ootko jossain ihmistenilmoilla? Joku voi nähdä sun koko komeuden? Näkee kun meet vessaan kulli tanassa? Iso elin, jonka saisit survoa mun sisääni, uudelleen ja uudelleen...siellä se puntissa sykkii...kun vedät käteen, kuvittele että vedät mua. Mun litimärkää pillua.

• miez 45
        kiihkosta kirjoitti:

märkänä...

kun saisin kuulla kuinka voihkit siellä kun olet kiimainen. Pillusi litisee oikein kun hyväilet sen nyt...aaah. Istut siellä ja jalat levällään, sormet pillussa....nami...

Ainoa ajatus mikä pyörii päässäni nyt on nussimista!

• on sitten
        miez 45 kirjoitti:

kun saisin kuulla kuinka voihkit siellä kun olet kiimainen. Pillusi litisee oikein kun hyväilet sen nyt...aaah. Istut siellä ja jalat levällään, sormet pillussa....nami...

Ainoa ajatus mikä pyörii päässäni nyt on nussimista!

virtuaaliyhdyntä. Ei vaan saa sitä orkkua kun kuvitelmissa.

Mä rakastan sun kyrpää.Ihana molo. Jöpöttäjä.
        Muna. Voi olis kiva koskea terskan päähän kun se sykkii halusta kovana. imeä. mutta mieluiten runkata suoraan pilluun.

• miez 45
        kai sitten kirjoitti:

sormeiltava itseäni. Jos olisi dildo kuvittelisin sen sun kyrväksi, joka nussii mua.

ootko jossain ihmistenilmoilla? Joku voi nähdä sun koko komeuden? Näkee kun meet vessaan kulli tanassa? Iso elin, jonka saisit survoa mun sisääni, uudelleen ja uudelleen...siellä se puntissa sykkii...kun vedät käteen, kuvittele että vedät mua. Mun litimärkää pillua.

vileä töissä mut aika yksin, kukaan ei huomaa. Joo kyllä housuissa näkee että on kyrpä kovana.. Välillä laitan käteni taskuun ja sitä kautta puristan kyrpäni...aaahh..

Kiihottavaa kun käytät dildosi pillussa niin kuvittelet että se on minun kyrpäni...
        Kun menen veskiin ja vedän hosut auki annan ne valua lattialle, otan kova kyrpäni esiin ja runkkaan pitkin vedoin kyrpäni...kuvittelen että nussin sinun ihanaa pillua...ja sinä voihkit lisää kyrpää...lisää kyrpää... Huudat että täytä pilluni spermalla...ja kun spermat lentää niin ajattelen sinua ...

• miez 45
        on sitten kirjoitti:

virtuaaliyhdyntä. Ei vaan saa sitä orkkua kun kuvitelmissa.

Mä rakastan sun kyrpää.Ihana molo. Jöpöttäjä.
        Muna. Voi olis kiva koskea terskan päähän kun se sykkii halusta kovana. imeä. mutta mieluiten runkata suoraan pilluun.

tämä virtuaaliseksi onkin. Kiihottavaa ja on sellainen olo että kohta räjähdän.

Minäkin rakastan sinun litimärkä pillua. Se on niin turvoksissa ja haluttavan näköinen. Minäkin nauttisin kun tekisit sitä, terskani nuolet ja välillä otat sen suuhun...nam...runkkaat kyrpäni ja sanot anna kaikki tulla pilluuni...

• nyt lopettaa
        miez 45 kirjoitti:

vileä töissä mut aika yksin, kukaan ei huomaa. Joo kyllä housuissa näkee että on kyrpä kovana.. Välillä laitan käteni taskuun ja sitä kautta puristan kyrpäni...aaahh..

Kiihottavaa kun käytät dildosi pillussa niin kuvittelet että se on minun kyrpäni...
        Kun menen veskiin ja vedän hosut auki annan ne valua lattialle, otan kova kyrpäni esiin ja runkkaan pitkin vedoin kyrpäni...kuvittelen että nussin sinun ihanaa pillua...ja sinä voihkit lisää kyrpää...lisää kyrpää... Huudat että täytä pilluni spermalla...ja kun spermat lentää niin ajattelen sinua ...

täällä. mut unelmoin sun kovasta kalusta.
        miten se saa mut hekuman huipulle. pyytäen aina vaan lisää, lisää....

miten kyrpä voi tuntua niin ihanalle?
        ei voi elää ilman.
        pelkkä ajatus kullista saa mut aina ihan kosteeks.
        oonko mä kyltymätön.ehkä se vaan on niin tajuttoman tuntusta kun paksu jöpöttävä elin työtyy sisään. kumpa se ois siellä aina.
        vaikka ei liikkuiskaan. kunhan on sisällä.
        voi mahtavuus kun kulli on parasta!

• miez 45
        nyt lopettaa kirjoitti:

täällä. mut unelmoin sun kovasta kalusta.
        miten se saa mut hekuman huipulle. pyytäen aina vaan lisää, lisää....

miten kyrpä voi tuntua niin ihanalle?
        ei voi elää ilman.
        pelkkä ajatus kullista saa mut aina ihan kosteeks.
        oonko mä kyltymätön.ehkä se vaan on niin tajuttoman tuntusta kun paksu jöpöttävä elin työtyy sisään. kumpa se ois siellä aina.
        vaikka ei liikkuiskaan. kunhan on sisällä.
        voi mahtavuus kun kulli on parasta!

pitäisi kohta lopettaa myös. Olen täynnä kiima koko mies ja unelmoin sinun iahanasta pillusta.
        Nautin kun puhut noin rivosti koska sinä sytytät minut noilla sanoilla. Litimärkä, haluttava pillu..aaah, se on taivaallisen hyvää. Kun menen veskiin niin unelmoin siitä samaan aikaan. Olo on niin että haluan pillusi lisää ja lisää... Mutta ei kai se ole mitään vikaa kun haluaa pillusi jatkuvasti... Kun kyrpä liukuu hitaasti ja välillä nopeammin kosteassa pillussa ja kun kuulen kuinka hengität raskaasti ja voihkit niin olo on kun olisin taivaassa.

Nyt menen veskiin ja sinä tiedät mitä teen siellä;) Mukavaa ja kosteaa illanjatkoa!!

• pouiture
        miez 45 kirjoitti:

tämä virtuaaliseksi onkin. Kiihottavaa ja on sellainen olo että kohta räjähdän.

Minäkin rakastan sinun litimärkä pillua. Se on niin turvoksissa ja haluttavan näköinen. Minäkin nauttisin kun tekisit sitä, terskani nuolet ja välillä otat sen suuhun...nam...runkkaat kyrpäni ja sanot anna kaikki tulla pilluuni...

Taas näkee miten kakaroita aikuiset miehet voi olla. Voihan vittu,yli neljäkymmppiset miehet satuilee kuin kakarat!
        Luuletteko todella saavanne naista,heh..heh....salli mun nauraa tuollaisella uuh.. aah tyylillä..ei saatana!

• miez 45
        pouiture kirjoitti:

Taas näkee miten kakaroita aikuiset miehet voi olla. Voihan vittu,yli neljäkymmppiset miehet satuilee kuin kakarat!
        Luuletteko todella saavanne naista,heh..heh....salli mun nauraa tuollaisella uuh.. aah tyylillä..ei saatana!

Ei ole pakko lukea tätä.

• saitko
        miez 45 kirjoitti:

Ei ole pakko lukea tätä.

eilen oikeaa tavaraa? Vaimo/tyttöystävä?

Vai laskitko vessaan ja jätit siivojan siivottavaks?

• oikeaa
        miez 45 kirjoitti:

munaa! Hulluksi olisin tullut jos en olis saanu.
        Mutta taas olen ihan munankipeänä!
        Mikähän on kun koko ajan panettaa?

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

munaa! Hulluksi olisin tullut jos en olis saanu.
        Mutta taas olen ihan munankipeänä!
        Mikähän on kun koko ajan panettaa?

kun sait eilen munaa! Minä taas olen ihan pillunkipeänä, vaihteeksi ;) Mistäs moinen...hmm ;))

• oikeaa
        miez 45 kirjoitti:

kun sait eilen munaa! Minä taas olen ihan pillunkipeänä, vaihteeksi ;) Mistäs moinen...hmm ;))

tussua eilen? vaimo/tyttis?

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

en :( Vaimo liian väsynyt... Ei kivaa!

• mikään ei
        miez 45 kirjoitti:

en :( Vaimo liian väsynyt... Ei kivaa!

tunnu riittävän! Just kun rakasteltu, niin mieli tekee lisää, lisää. Ukko jo nukku ja pakko oli vähän pitää omaa kivaa ;)

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

kiimainen olotilani vaan jatkuu...huh. Ajatukseni pyörii vaan pillussa;) Mitä sitten tehdään kun haluja on vaikka muille jakaa..

• koko ajan
        miez 45 kirjoitti:

kiimainen olotilani vaan jatkuu...huh. Ajatukseni pyörii vaan pillussa;) Mitä sitten tehdään kun haluja on vaikka muille jakaa..

munan kiilto silmissä!

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

samoihin aikoihin linjoilla, ja kuumana ;) Noin se menee, lisää ja lisää halutaan... Ei muuta kun omaa kivaa vaan ja kulli kovana.

• puntissa
        miez 45 kirjoitti:

samoihin aikoihin linjoilla, ja kuumana ;) Noin se menee, lisää ja lisää halutaan... Ei muuta kun omaa kivaa vaan ja kulli kovana.

sun mela on?

Tajuutko mikä kultakimapale se on?
        Aaahh....parasta mitä voit koskaan naiselle antaa. Siinä ei paljon timantit paina jos ei kosteaan jalkoväliin saa meisseliä!

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

kuulla että sinulla on munan kiilto silmissä! Minulla pillun kiilto mielessä!!!!!

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

sitten tehdään asialle kun haluttaa jatkuvasti?

• vaan
        miez 45 kirjoitti:

sitten tehdään asialle kun haluttaa jatkuvasti?

saatava kalua. kovaa kullia.

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

täällä minä istun erittäin kiimaisena ja sinä siellä erittäin kiimaisena. Kyrpä kovana täällä ja pillu kosteana siellä... On sellainen tunnen että kohta räjähdän tähän kiimaiseen olotilaan...aaah. Pitäisikö tulla linjoja pitkin ;)

• juu ja juu
        miez 45 kirjoitti:

täällä minä istun erittäin kiimaisena ja sinä siellä erittäin kiimaisena. Kyrpä kovana täällä ja pillu kosteana siellä... On sellainen tunnen että kohta räjähdän tähän kiimaiseen olotilaan...aaah. Pitäisikö tulla linjoja pitkin ;)

työnnä se kova keppisi mun tiukkaan kosteaan vaginaan. miten kovasti mä sitä kullia nyt haluankaan. mua on pantu eilen, mut ihan kun en olis saanu viikkoihin. hirvee himo.
        voi miten halukas olenkaan ja niin valmiina ottamaan kovan kullin työnnöt sisääni...

• miez 45
        oikeaa kirjoitti:

yllä minä antaisin sinulle kova kullini. Tässä se on tule ja ota!! Hyväilen kostea pillusi ja aaah...miten kostea oletkin, pillusi aivan turvoksissa. Se ihan huutaa että se saisi kullia. Levittelet jalkojsi ja näytät pillusi minulle...aaaah! Hirvee himot täälläkin, kassit täynnä spermaa.. Saisin sinulle antaa kova kyrpää ja sinä ottaisit kaiken.

• miez 45

vasemmalla puntissa…ja kovana. On se varmasti aika kultakimpale kun vaan sitä saisi antaa.
      Nytkin se kaipaa oikein kosteaa pillua.

• töitä

nytkin????
        miten pystyt duunaat samaan aikaan kun samalla viekoitat jalkovälini ihan märäksi....
        siis mä haluun...tekee mieli saada...aahhh...

• miez 45
        töitä kirjoitti:

nytkin????
        miten pystyt duunaat samaan aikaan kun samalla viekoitat jalkovälini ihan märäksi....
        siis mä haluun...tekee mieli saada...aahhh...

töissä olen ja niiiin vaikeaa keskittyä kun ajattelen kosteaa, haluttavaa pilluasi. Kiihottaa samalla kun tiedän että olet aivan kosteaa siellä. Ehkä teet parasta aikaa jotain kivaa itsellesi...aaah. Sama mulla tekee niin mieli saada!!!!!

• ihan
        miez 45 kirjoitti:

töissä olen ja niiiin vaikeaa keskittyä kun ajattelen kosteaa, haluttavaa pilluasi. Kiihottaa samalla kun tiedän että olet aivan kosteaa siellä. Ehkä teet parasta aikaa jotain kivaa itsellesi...aaah. Sama mulla tekee niin mieli saada!!!!!

paako saada... olen niin munankipeänä. tulen kohta hulluksi tämän halun ja kiihkon takia.....pakko saada jotain kovaa sisään...mitä laitan?
        kuvittelen että se on sun sykkivä kyrpä mikä mun sisällä liukkuu ees taas.....aaahh...kerro jo millä alan itseäni tyydyttää sun kullin puutteessa!

• miez 45
        ihan kirjoitti:

paako saada... olen niin munankipeänä. tulen kohta hulluksi tämän halun ja kiihkon takia.....pakko saada jotain kovaa sisään...mitä laitan?
        kuvittelen että se on sun sykkivä kyrpä mikä mun sisällä liukkuu ees taas.....aaahh...kerro jo millä alan itseäni tyydyttää sun kullin puutteessa!

miten kiimaiseksi sinä teet minut!!!!! Täällä istun ja kyrpä sykkii kovan housuissani... Onko sinulla dildo minkä voit laittaa sun kosteaseen pilluun. Nussit sillä itseesi aivan hulluna!! Olisi mahtavaa olla siellä sinun kanssa nyt, samall kun dildosi liukuu sisään ja ulos niin minä nuolen sinun pillusi...aaaah. Välillä imen ja puren sinun nännejä aivan villisti...aaah.
        Mistä minä saisin pillua nyt? Kun kosketan kyrpäni housujeni päälltä niin kuvittelen että sinun kädet ovat täällä... Tulen aivan hulluna tämän kiiman kanssa!!! Tekis mieli ottaa kyrpä esiin ja runkata...villisti

• meidät
        miez 45 kirjoitti:

miten kiimaiseksi sinä teet minut!!!!! Täällä istun ja kyrpä sykkii kovan housuissani... Onko sinulla dildo minkä voit laittaa sun kosteaseen pilluun. Nussit sillä itseesi aivan hulluna!! Olisi mahtavaa olla siellä sinun kanssa nyt, samall kun dildosi liukuu sisään ja ulos niin minä nuolen sinun pillusi...aaaah. Välillä imen ja puren sinun nännejä aivan villisti...aaah.
        Mistä minä saisin pillua nyt? Kun kosketan kyrpäni housujeni päälltä niin kuvittelen että sinun kädet ovat täällä... Tulen aivan hulluna tämän kiiman kanssa!!! Tekis mieli ottaa kyrpä esiin ja runkata...villisti

heivataan ulos täältä muualle nussimaan!

täytyy vissiin aloittaa ihan uusi keskustelu tän palstan alusta. vai lopettaa tähän?

• miez 45
        meidät kirjoitti:

heivataan ulos täältä muualle nussimaan!

täytyy vissiin aloittaa ihan uusi keskustelu tän palstan alusta. vai lopettaa tähän?

niin että tämä käy jo niin kuumana että pakko mennä muualle nussimaan. Pitäiskö sp-kautta jutella kiimaisesti?
        Minua himottaa aivan sikana nyt ja sun kosteaa kiimainen pillu on ainoastaan ajautuksissani.
        Mitäs me kiimaiset tehdään?

• antaa
        miez 45 kirjoitti:

niin että tämä käy jo niin kuumana että pakko mennä muualle nussimaan. Pitäiskö sp-kautta jutella kiimaisesti?
        Minua himottaa aivan sikana nyt ja sun kosteaa kiimainen pillu on ainoastaan ajautuksissani.
        Mitäs me kiimaiset tehdään?

sp:n

mut sitte saat muutki kiimaset nartut kimpuusi, tosin siitähän tulisit onnelliseksi ;)

• miez 45
        antaa kirjoitti:

sp:n

mut sitte saat muutki kiimaset nartut kimpuusi, tosin siitähän tulisit onnelliseksi ;)

se tule:[email protected]
        Aina se riski on vaan otettava että muut kiimaiset nartut tarttuu tähän ;) Mutta sinulla vaan annan ;) Ainakin silloin voidaan jutella rauhassa ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      341
      2936
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1282
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1125
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1027
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe