Olen perustamassa uutta n. 300-litran akvaariota.
Tiedän "kaiken" akvaarioista, mutta nyt haluaisin vain erilaisia kalaehdotuksia, jotka voisivat inspiroida minua!
Voitte myös vain suositella jotain lajia(kirjoahvenet ovat suosikkejani). Miten olisi Oskarit?
Kiitos kaikille vastauksista.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
3
380
Vastaukset
- Timppa
Kerro minullekkin, minä en edes tiedä murto osaakaan kiekkokaloista vaikka olen niitä "jonkun vuoden jo harrastanut." Sama kuin imu ja corydoras suvun monneista haluaisin enemmän tietoa.
- fisu
ottaisin itse eli esim 1 uros ja 4-5 naarasta töyhtökääpiöahvenia. Pieni on kaunista vai miten se meni, jos vertaan oskareihin. 300 l tuntuu nysältä, jos ajattelisi noita komeita, isoja, yksilöllisiä kirjoahvenia, mutta se on vain minun aavistukseni. Sitten joku tetraparvi, vaikka kirsikka tai timantti, jotka hieman kookkaimpia tetroja. ehrotelma vain. Ainahan voi opiskella lisää ja aina olen minä kuullut uutta akvaarioharrastuksesta. Kuten tiitun kasvienankkurointi ja syöttöpaikka v:lta 1955 eli viime vuostuhannen puolelta. Jotkut asiat säilyy ja paraneen vuosi vuodelta.
- kissakala
Olen samaa mieltä fisun kanssa. En nimittäin usko, että oskari mahtuu 300 litraiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875