Olen perustamassa uutta n. 300-litran akvaariota.
Tiedän "kaiken" akvaarioista, mutta nyt haluaisin vain erilaisia kalaehdotuksia, jotka voisivat inspiroida minua!
Voitte myös vain suositella jotain lajia(kirjoahvenet ovat suosikkejani). Miten olisi Oskarit?
Kiitos kaikille vastauksista.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
3
378
Vastaukset
- Timppa
Kerro minullekkin, minä en edes tiedä murto osaakaan kiekkokaloista vaikka olen niitä "jonkun vuoden jo harrastanut." Sama kuin imu ja corydoras suvun monneista haluaisin enemmän tietoa.
- fisu
ottaisin itse eli esim 1 uros ja 4-5 naarasta töyhtökääpiöahvenia. Pieni on kaunista vai miten se meni, jos vertaan oskareihin. 300 l tuntuu nysältä, jos ajattelisi noita komeita, isoja, yksilöllisiä kirjoahvenia, mutta se on vain minun aavistukseni. Sitten joku tetraparvi, vaikka kirsikka tai timantti, jotka hieman kookkaimpia tetroja. ehrotelma vain. Ainahan voi opiskella lisää ja aina olen minä kuullut uutta akvaarioharrastuksesta. Kuten tiitun kasvienankkurointi ja syöttöpaikka v:lta 1955 eli viime vuostuhannen puolelta. Jotkut asiat säilyy ja paraneen vuosi vuodelta.
- kissakala
Olen samaa mieltä fisun kanssa. En nimittäin usko, että oskari mahtuu 300 litraiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107110- 954661
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594587Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503773- 513728
- 2063694
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263273- 502683
- 372464
- 362154