Olen perustamassa uutta n. 300-litran akvaariota.
Tiedän "kaiken" akvaarioista, mutta nyt haluaisin vain erilaisia kalaehdotuksia, jotka voisivat inspiroida minua!
Voitte myös vain suositella jotain lajia(kirjoahvenet ovat suosikkejani). Miten olisi Oskarit?
Kiitos kaikille vastauksista.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
3
411
Vastaukset
- Timppa
Kerro minullekkin, minä en edes tiedä murto osaakaan kiekkokaloista vaikka olen niitä "jonkun vuoden jo harrastanut." Sama kuin imu ja corydoras suvun monneista haluaisin enemmän tietoa.
- fisu
ottaisin itse eli esim 1 uros ja 4-5 naarasta töyhtökääpiöahvenia. Pieni on kaunista vai miten se meni, jos vertaan oskareihin. 300 l tuntuu nysältä, jos ajattelisi noita komeita, isoja, yksilöllisiä kirjoahvenia, mutta se on vain minun aavistukseni. Sitten joku tetraparvi, vaikka kirsikka tai timantti, jotka hieman kookkaimpia tetroja. ehrotelma vain. Ainahan voi opiskella lisää ja aina olen minä kuullut uutta akvaarioharrastuksesta. Kuten tiitun kasvienankkurointi ja syöttöpaikka v:lta 1955 eli viime vuostuhannen puolelta. Jotkut asiat säilyy ja paraneen vuosi vuodelta.
- kissakala
Olen samaa mieltä fisun kanssa. En nimittäin usko, että oskari mahtuu 300 litraiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?242237Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251849Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http911441Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107977- 57968
- 59964
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te75841