Auttaako

ANTABUS?

Niin, että auttaako ihon alle otettava antabus? Itellä ongelmana että kun tulee lähdettyä parille kaljalle niin voi mennä kolme neljä päivää ihan yllättäin niin että kun olo selviää huomaa että eipä oo enää rahaa. Haluaisi kokonaan estyä tältä niin sanotulta tuurijuoppoudelta. Sinänsä selvinpäin ollessa viinaa ei haluta, mutta kun jostakin syystä on pari tullut otettua baarissa niin johan rupeaa maistumaan.

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Varmasti auttaa, hyvä kun edes mielessäsi käy moinen vaihtoehto, hyvä merkki..eikun sinne vaan..jää nekin turhat reissut tekemättä.

• Maisa

Mieti todella, että haluatko antabusta sillä se tappaa jo vähäisen viina määrän kanssa ja niin on monet juopot kuolleet, kun eivät ole antabuksesta huolimatta pysyneet erossa viinasta.

Olis niitä turvallisempiakin lääkkeitä tarjolla.

• läheinen

Mikset kokeille AA:ta. Ei tarvitse käydä lääkärillä ruikuttamassa pillereitä jne. Soitat vaan AA:n auttavaan puhelimeen 09 750 200 ja kysyt missä sinulle sopiva ryhmä kokoontuu.

• lalli

Antabus voi auttaa joksikin aikaa. pillereinä se vaatii omaa tahtoa.
      Mutta on muitakin lääkkeitä,kuten REVIA niminen juomahimoa hillitsevä lääke. jota otetaan tapletti 2-tuntia ennen juomista, juomahimo muutaman oluen jälkeen sammuu,illalla ennen nukkumaan menoa voi ottaa vielä, jolloin aamulla ei maistu paukut. lääkkeen oma käyttöohje on "syvältä" Oma tapa on paras..lääke kun on hintava ja preseptilääke.
      Revia leikkaa selvästi huippuvauhtia ja pitää harkinta kykyä päällä. joskus tietysti menee mäkeen..kuten tiedämme..mutta vain 1-kymmenestä kerrasta.

• heebo

Mulla itelläni oli ihonalaset antabukset. olinhan 3kk ryyppäämättä, kun en uskaltanut kokeilla. mutta sitten kun kokeilin, ei niistä ollut mitään hyötyä. ei vaikutusta. tuntuu kaikilla olevan sama vika.. ne joko koteloituu, tai sitten ne yksinkertaisesti mätänee ulos. Niin ja.. itse kävin työterveysasemalla ne ottamassa, siellä ei maksa arvoja tsekattu ensin. ja ne pitäs olla ehdottomasti alhaalla, rasittaa muuten maksaa.
      Jep.. ja olen syönyt myös antabusta poretabuina, tehokkaampaa jos vaan itse haluaa olla raittiina.
      näinpä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe