Tietääkö joku, tv-taltioidaanko se jäähallin konertti, jossa Kari ja Paula (Koivuniemi )esiintyvät Suomen itsenäisyyden 90-vuotisjuhlassa? Olen kuullut huhuja, että se tulisi TV:stä ja joskus helmikuussa-08...Onko joku paremmin selvillä tästä asiasta?
Vastaukset 2
- Kari fani
5.1.2008 näin tv 2 ilmoitti minulle
- marrasglögi
Kiitos tiedosta, kari fani! Ihan hieno konsertti varmaan, mutta epäilen, ettei jäähallissa ole ihan paras mahdollinen akustiikka, harmillista sinänsä. Tämänlainen konsertti olis varmaan ollut hieno nauhoitettuna jostain Lahden Sibeliustalosta tai vastaavasta. Vaan eivätpä kysy katsojien tai järjestäjien mielipidettä tällaisissa asioissa. Olisi varmaan hienoa olla tuollaisessa konsertissa paikan päällä, vaan minulle kaksi konserttia melkein perättäisinä päivinä heikentäisi meikäläisen "viihdebudettia", niin paljon kuin Karin musiikista ja hänestä itsestään pidänkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751709- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398