Tietääkö joku, tv-taltioidaanko se jäähallin konertti, jossa Kari ja Paula (Koivuniemi )esiintyvät Suomen itsenäisyyden 90-vuotisjuhlassa? Olen kuullut huhuja, että se tulisi TV:stä ja joskus helmikuussa-08...Onko joku paremmin selvillä tästä asiasta?
Tietääkö joku...?
2
452
Vastaukset
- Kari fani
5.1.2008 näin tv 2 ilmoitti minulle
- marrasglögi
Kiitos tiedosta, kari fani! Ihan hieno konsertti varmaan, mutta epäilen, ettei jäähallissa ole ihan paras mahdollinen akustiikka, harmillista sinänsä. Tämänlainen konsertti olis varmaan ollut hieno nauhoitettuna jostain Lahden Sibeliustalosta tai vastaavasta. Vaan eivätpä kysy katsojien tai järjestäjien mielipidettä tällaisissa asioissa. Olisi varmaan hienoa olla tuollaisessa konsertissa paikan päällä, vaan minulle kaksi konserttia melkein perättäisinä päivinä heikentäisi meikäläisen "viihdebudettia", niin paljon kuin Karin musiikista ja hänestä itsestään pidänkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4555985Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2132127Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3811939- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281011
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743