Sen täytyy harrastaa jotain luvatonta toimintaa mutta miten sen selvittäisin ? Tulee ja menee miten sattuu joten en ole onnistunut kuulustelemaan sitä vaikka teen parhaani ollakseni tarkkaavainen.
Minun on saatava tietää enemmän tai menee mielenterveys.
Naapuri liian hiljainen ja
10
1500
Vastaukset
- klsdklsd
Sähän oot ihan ÄÄLIÖMÄINEN!
Se on tietysti joku raukka, joka pelkää, että sitä kytätään jatkuvasti ja ollaan organisoimassa häätöä!
Siksi se "hipsii" hiljakseen tai sitten se on yksinkertaisesti rauhaa rakastava luonne!
Olisipa minullakin tuollainen naapuri!- ääliö*
Tämähän on selvä provo, käänteinen kaikille "naapurini metelöi"-valituksille.
- minä sain
minä sain sellaisen naapurin pari vuotta sitten. ilman valoja näkymättömänä tuolla hissuttelee ja on yksin. menee ja tulee miten sattuun mutta eniten on pimeässä kodissaan yksin. raukka. onkohan sillä vintti pimee kans?
- yksityisyyyttä, thanx!
minä sain kirjoitti:
minä sain sellaisen naapurin pari vuotta sitten. ilman valoja näkymättömänä tuolla hissuttelee ja on yksin. menee ja tulee miten sattuun mutta eniten on pimeässä kodissaan yksin. raukka. onkohan sillä vintti pimee kans?
...kun olet tämän kaiken vaivautunut ottamaan selville - kenelläköhän se vintti on pimeenä?
- asiassa
yksityisyyyttä, thanx! kirjoitti:
...kun olet tämän kaiken vaivautunut ottamaan selville - kenelläköhän se vintti on pimeenä?
mulla ei vintti pimeä ole. mutta tällaisia juttuja olen kuullut muilta naapureilta.
jakyllähän sen huomaa ohi mennen. kuin autio talo :o
- Anonyymi
>Minun on saatava tietää enemmän tai menee mielenterveys.
Liian myöhäistä- Anonyymi
Aloittajalla pyryttää ja pahasti, itse olen rauhallinen ja kuljen miten lystään-älä vaan multa tule kysymään,sitten helvetti karkaa rauhasta !KAIKKEE P....AA SITÄ näkee palstalla.
- Anonyymi
Veikkaan että naapuri on seksuaalisesti turhautunut.
Samoin tämän viestiketjun aloittaja.- Anonyymi
Hiljaa se hyvää tulee,on sanonta.
- Anonyymi
Niin, olotila käy sietämättömäksi. Ennen pitkääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029