Sen täytyy harrastaa jotain luvatonta toimintaa mutta miten sen selvittäisin ? Tulee ja menee miten sattuu joten en ole onnistunut kuulustelemaan sitä vaikka teen parhaani ollakseni tarkkaavainen.
Minun on saatava tietää enemmän tai menee mielenterveys.
Naapuri liian hiljainen ja
10
1543
Vastaukset
- klsdklsd
Sähän oot ihan ÄÄLIÖMÄINEN!
Se on tietysti joku raukka, joka pelkää, että sitä kytätään jatkuvasti ja ollaan organisoimassa häätöä!
Siksi se "hipsii" hiljakseen tai sitten se on yksinkertaisesti rauhaa rakastava luonne!
Olisipa minullakin tuollainen naapuri!- ääliö*
Tämähän on selvä provo, käänteinen kaikille "naapurini metelöi"-valituksille.
- minä sain
minä sain sellaisen naapurin pari vuotta sitten. ilman valoja näkymättömänä tuolla hissuttelee ja on yksin. menee ja tulee miten sattuun mutta eniten on pimeässä kodissaan yksin. raukka. onkohan sillä vintti pimee kans?
- yksityisyyyttä, thanx!
minä sain kirjoitti:
minä sain sellaisen naapurin pari vuotta sitten. ilman valoja näkymättömänä tuolla hissuttelee ja on yksin. menee ja tulee miten sattuun mutta eniten on pimeässä kodissaan yksin. raukka. onkohan sillä vintti pimee kans?
...kun olet tämän kaiken vaivautunut ottamaan selville - kenelläköhän se vintti on pimeenä?
- asiassa
yksityisyyyttä, thanx! kirjoitti:
...kun olet tämän kaiken vaivautunut ottamaan selville - kenelläköhän se vintti on pimeenä?
mulla ei vintti pimeä ole. mutta tällaisia juttuja olen kuullut muilta naapureilta.
jakyllähän sen huomaa ohi mennen. kuin autio talo :o
- Anonyymi
>Minun on saatava tietää enemmän tai menee mielenterveys.
Liian myöhäistä- Anonyymi
Aloittajalla pyryttää ja pahasti, itse olen rauhallinen ja kuljen miten lystään-älä vaan multa tule kysymään,sitten helvetti karkaa rauhasta !KAIKKEE P....AA SITÄ näkee palstalla.
- Anonyymi
Veikkaan että naapuri on seksuaalisesti turhautunut.
Samoin tämän viestiketjun aloittaja.- Anonyymi
Hiljaa se hyvää tulee,on sanonta.
- Anonyymi
Niin, olotila käy sietämättömäksi. Ennen pitkääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764