Linnan juhlat

lähestyvät

Ketkähän saa kutsun tänä vuonna Linnan juhliin?
Lehdessä oli, että ainakin Outi Mäenpää, Kiira Korpi, Marcus Grönholm, Seela Sella ja Kari Väänänen ovat saaneet kutsun.

Kiira Korpi on varmasti upean näköinen juhlapuvussa!

218

14688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perussuomalaiset

veteraanit ja maamme alati kasvava köyhälistö ehdottomasti! rikkaat painukoot jorpakkoon.

• jepep

minut ehdottomasti!!!!!!!!!

• annelii123

Mielstäni juhliin pitäisi kutsua pitkäaikaistyöttömiä,kuten minä,köyhyysrajalla,sosiaalin avulla eläviä jne.Mitä ne rikkaat siellä syömässä ja juomassa tekee,kun saavat muutenkin elää yltäkylläisyydessä.
        toista esim minulla.10v työttömänä,2 lapset yksinhuoltajana!

• MiiaH

Suomessa ei kaivata mitään hienoja porvaripippaloita videoitavaksi.

köyhälistö ja tietenkin veteraanit bailuihin!
        me köyhemmät harvemmin haluamme nähdä rikkaiden snobbailua.

• lopettaisivat....
        annelii123 kirjoitti:

Mielstäni juhliin pitäisi kutsua pitkäaikaistyöttömiä,kuten minä,köyhyysrajalla,sosiaalin avulla eläviä jne.Mitä ne rikkaat siellä syömässä ja juomassa tekee,kun saavat muutenkin elää yltäkylläisyydessä.

Kokonaan mokoman rikkaille tarkoitetun juhlan. Antaisi hallitus ennemmin nekin rahat köyhille jotka sitä todella elääkseen tarvitsevat.

Eikö hallitus voisi nyt äkkiä tehdä pakkolain joilla linnanjuhlat kielletään koska siihen menee ihan turhaan rahaa?

• vieläkin
        annelii123 kirjoitti:

järjissäsi,tuon elämänputken jälkeen,onnittelut
        selviytymisestä.Toivottaa 17 vuotta sitten lähes tapettu kahden lapsen isä ja kolmen lapsen isoisä,elämä jatkukoon,vaikka emme voikkaan mennä linnan juhliin ja mistähän ne koreat vaatteet ja iloinen ilme olisi saatavilla?

• veteraanin tytär

Juuri niin, sotiemme veteraanit olisivat ansioituneita kutsuttujen joukossa! Heitä ei enää ole elävien kirjoissa kuin murto-osa. Olisi korkea aika kunnioittaa heidän urotyönsä kutsulla Linnan juhliin!

• hutilo

Kyllä olen samaa mieltä että veteraanit ja tämä vuosi on juhlavuosi Suomi täyttää 90v Veteraanit taistelivat aikoinaan rintamalla itsenäisyyden puolesta

• annelii123
        vieläkin kirjoitti:

järjissäsi,tuon elämänputken jälkeen,onnittelut
        selviytymisestä.Toivottaa 17 vuotta sitten lähes tapettu kahden lapsen isä ja kolmen lapsen isoisä,elämä jatkukoon,vaikka emme voikkaan mennä linnan juhliin ja mistähän ne koreat vaatteet ja iloinen ilme olisi saatavilla?

Kyllä tässä vielä järjissä ollaan ja lapset pitävät elämässä kiinni pakostakin,muuten olisin jo luovuttanut!Nyt työkkäri laittaa ns.pilkkatöihin väkipakolla,eli 8 eur päivässä saisin ns työstä!Aivan naurettavaa,mutta työkkärin listoilla olisi sitten 1 työtön vähempi!
        Juu mistäpä sitä tälläinen saisi hankittua vaatteet mokomiin juhliin!

• yh äiti

Minun poikani on opiskelija poika ja sai kutsun Linna Juhliin.Eli pääsee sinne muutkin kun rikkaat jne.

• Vittu mitä ininää
        annelii123 kirjoitti:

Kyllä tässä vielä järjissä ollaan ja lapset pitävät elämässä kiinni pakostakin,muuten olisin jo luovuttanut!Nyt työkkäri laittaa ns.pilkkatöihin väkipakolla,eli 8 eur päivässä saisin ns työstä!Aivan naurettavaa,mutta työkkärin listoilla olisi sitten 1 työtön vähempi!
        Juu mistäpä sitä tälläinen saisi hankittua vaatteet mokomiin juhliin!

Taitais tulla linna äkkiä täyteen, jos kaikki vähäosaiset kutsuttais. millä perusteella muuten teidän mielestänne, onko nimenomaan niin, että 10vuotta työttömänä olisi hyvä raja. Teissähän ois mahtava esimerkki nuorille, näin kun elätte pääsette sitten linnan juhliin. Mille alalle olette kouluttautuneet? Kyllä yksinhuoltajatkin käyvät töissä. lapsia on turha syyttää tilastanne. Peili varmaan kotoa löytyy, kun on kerran varaa nettiinkin!

• Nimetön
        yh äiti kirjoitti:

Minun poikani on opiskelija poika ja sai kutsun Linna Juhliin.Eli pääsee sinne muutkin kun rikkaat jne.

koska se on ......niin....

• käy juuri toisipäin

Kuka sielä tanssis? Kun köyhät vain olis syömässä.. kalliiksi tulis!

• Tuulipukuisia

Köyhiä kannata kutsua,siellä vaan ryyppäävät ja örveltävät ja lopuksi pitää viedä putkaan.Rikkaita vaan sinne ja niitä jotka pitävät tämän persreijän pystyssä...

• kakara
        Vittu mitä ininää kirjoitti:

Taitais tulla linna äkkiä täyteen, jos kaikki vähäosaiset kutsuttais. millä perusteella muuten teidän mielestänne, onko nimenomaan niin, että 10vuotta työttömänä olisi hyvä raja. Teissähän ois mahtava esimerkki nuorille, näin kun elätte pääsette sitten linnan juhliin. Mille alalle olette kouluttautuneet? Kyllä yksinhuoltajatkin käyvät töissä. lapsia on turha syyttää tilastanne. Peili varmaan kotoa löytyy, kun on kerran varaa nettiinkin!

joka elää isänsä kukkarolla.

• Mä MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ

Mä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluuMä haluun koska mä ekaksn koska mä ekaksMä haluun koska Mä haluun koska mä ekaksmä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaksMä haluun koska mä ekaks

• minä,,,

suomenkanslaiset eikä mitään röyhtäileviä kansanedustajia ,ministereitä(valehtelevia sellaisia)rikkaat myös pois lukien,,,tai sit lopettaa juhlat kokonaan säästyis nekin rahat duunarien palkkojenkorotuksiin

• Custom kuski
        lopettaisivat.... kirjoitti:

Kokonaan mokoman rikkaille tarkoitetun juhlan. Antaisi hallitus ennemmin nekin rahat köyhille jotka sitä todella elääkseen tarvitsevat.

Eikö hallitus voisi nyt äkkiä tehdä pakkolain joilla linnanjuhlat kielletään koska siihen menee ihan turhaan rahaa?

Turhaa rahan haaskausta koko juhla, yks hyväsyy siinä sentään on, pukujen ompelijoita työllistetään vähäksi aikaa.

• turhempaa

mikään niin turhaa kuin turhan-päiväiset linnan juhlat....... LOPETETTAVA ne on . . voi turhasta , ,

• ja sitten
        jepep kirjoitti:

MINUT myös, lähdtäänkö yhdessä?

• käännyttää
        kakara kirjoitti:

joka elää isänsä kukkarolla.

kaikki sellaiset rupsahtaneet naiset pois, jotka yrittää tunkea sisään käsivarret paljaana ja lihat roikkuvana; ettei maailmalla tarvitse hävetä Suomen kansan surkeaa tyylitajua.

Pitää osata vanheta arvokkaasti, totta, vaikka kuinka kulunut lause.

• perze
        Vittu mitä ininää kirjoitti:

niin ei ole töihin asiaa. Esim. 50 vuotta on aivan liikaa ikää ohjelmoijalle, varsinkin kun työkokemus keskuskoneissa on vanhentunutta. Keskuskoneiden tekniikka ja ohjelmointikielet ovat vielä paljolti sitä samaa kuin 60-70 luvuilla. Windows:lle ohjelmointi ja pc:n erilaiset ohjelmointitekniikat ovat outoja vanhalle kodarille. Itse asiassa tunnun varmaan yhtä oudolta linnulta kuin 5-kymppinen ballerina. Kuka haluaa ottaa töihin?
        Onneksi on vielä töitä samassa firmassa, mutta 2-3 vuoden päästä työpaikassa tapahtuu jotain joka voi vaikuttaa siihen että vanhojen keskuskoneiden ohjelmoijia tarvitaan vähemmän.
        Siis ns. ikärasismia esiintyy varmasti monilla aloilla, putta pahiten tietojenkäsittelyn alalla eli IT-hommissa.

• randomia
        ja sitten kirjoitti:

MINUT myös, lähdtäänkö yhdessä?

mennää kolmistaa ;D tulee kiva ilta

• jepep
        randomia kirjoitti:

mennää kolmistaa ;D tulee kiva ilta

päästäisköhän?

• kyllä ne jonnekin
        jepep kirjoitti:

päästäisköhän?

meidät sieltä linnan edestä roudaa, varmaakin mahdollisimman KAUAS. Hiiheeehuuu...

• menonainen
        MiiaH kirjoitti:

Suomessa ei kaivata mitään hienoja porvaripippaloita videoitavaksi.

köyhälistö ja tietenkin veteraanit bailuihin!
        me köyhemmät harvemmin haluamme nähdä rikkaiden snobbailua.

etenkin paljon muitakin Tehyläisiä sinne kuukuisuuksien joukkoon.Arkkiatri kai jo on kutsun saanutkin. Liikaa samoja naamoja aina siellä on! Vaihtakaa välillä oikeesti kutsuttuja!!!!

• teemunideapaja
        kyllä ne jonnekin kirjoitti:

meidät sieltä linnan edestä roudaa, varmaakin mahdollisimman KAUAS. Hiiheeehuuu...

kansalaisarpajaiset launtai-lottoa ENNEN. 200 vierasta. Kaikki kulut korvattuna.

• Nimetön
        jepep kirjoitti:

Mut kanssa....

• JEP JEP

• ajatteleva

• lalalaa
        annelii123 kirjoitti:

ja jos siellä yhtään hipfuckinghopparia näkyy tänä vuonna niin räjäytän koko vitun eduskuntatalon taivaan vittuun suomesta

• Ei muita!
        ajatteleva kirjoitti:

noh, kataista en halua nähdä linnassa..saati sitten nykyistä porvarihallintoa muutenkaan...hävetkää

Kun aika jättää veteraaneista, lopettaa kyseiset juhlat ja antaa rahat vaikka hammashoitoon.

• Kutsumaton

Kyllä köyhät pitäis kutsua, eihän sitä muuten tiedä ketä ne on. Köyhien kasti pitää erottaa rikkaista köydellä, ettei hienot leningit parempiosaisten muijilla juhlien aikana sottaannu.

• on jo neljä
        Nimetön kirjoitti:

Mut kanssa....

jeeeeeee, ei kun sinne vaan ja kaikki muut mukaan myös. Hyvä jepep, aloititkin hauskan ketjun.

• KOTIÄITI/Mikkeli

Juu,olen samaa mieltä että;ei Linnan juhliin rikkaita vaan köyhiä JA veteraaneja.Normaali palkkaisia ihmisiä,lapsiperheitä.

• nähdä Kataisen linnassa
        ajatteleva kirjoitti:

noh, kataista en halua nähdä linnassa..saati sitten nykyistä porvarihallintoa muutenkaan...hävetkää

enkä tarkoita Pressan Linnaa....

• mattiiii

nykänen tietysti! saataisiin vähän säpinää tylsiin juhliin

• taskari

Joo matti sinne vaa juhliin.

• taskari

kiva en tienny siitä juhlista vasta kun tänään keskiviikkona.

• Kuokkavieras

Presidentin tehtävä on tarpeeton ja tulisi lopettaa. Samoin linnan juhlat. Turha ja vastenmielinen tilaisuus.

• Kyllä

ASIAAA!!!!

• Pohjan-Akka
    • hoitaja pieni

Nämä juhlat voisi perua ja säästyneet rahat lahjoittaa Jokelan koululle ja sairaanhoitajille.

• Halonen olisi

nimensä veroinen sosialisti, niin niin hänen pitäisi tehdäkin, antaa kaikki rahat hoitajien lakkokassaan. Ei muuten olisi liian myöhäinen veto, olet oikeassa.

Jokelan ihmisiä rahat ei auta. Paitsi jos joku on menettänyt vaikka ainoan lapsensa, joka ei ole auttamassa vanhempiaan, kun nämä vanhenevat. Kauhea ajatus, jos joku niistä oli ainoa.

• vaiko sittenkin henkistä kö...

Näin on. kun ei suomessa muuten köyhiä ole, jotka rahaa tarvitsivat, niin onneksi on sentään Jokela ja Hoitajat.

• kalle jallusen

tai jallu kullisen samat kävelevät joulukuusethan siellä pyörii vuojesta toiseen. ei kiinnosta koko paska ennää eli teevee pysyy kiinni tai vuokraan ainaki leffan ettei tarttis kattoa mokomaa soopaa.

• joku

samat ihmiset siellä pyörii joka vuosi,ja kaikki samat asiat vain toistuvat..en millään jaksa katsella sitä varttia enempää..

• Kelju K.III

lilius,nykänen,lampenius,kyläkauppias,fingerroos...tossa nyt aluksi.

• Nimetön

Se ongelmajätteeksi muuttunut viime kauden NHL voittaja kans.

• Terhi---

Linnan juhliin pitäisi kutsua ne sairaat ihmiset jotka joutuvat kärsimään jos "sairaanhoitajien lakko" toteutuu. Hallituksen heput ei ainakaan ole juhlia silloin ansainnut!

• samaa mieltä

kyllä siellä pitäis joskus köyhien perheet päästä mulla isä on96vuotias,eläny ikänsä pikuisilla rahalla.kaikki sodat käyny ja tuulta myrskyä nähny elämänsä aikana.myös nälkää,kaikki nousee mut ei päivärahat.ei ne suuret tulot,vaan pienet menot.tingi joka paikasta.näin vanhempani opettivat.

• kutsukaa köyhiä ja kodittomia

kyllä siellä pitäis joskus köyhien perheet päästä mulla isä on96vuotias,eläny ikänsä pikuisilla rahalla.kaikki sodat käyny ja tuulta myrskyä nähny elämänsä aikana.myös nälkää,kaikki nousee mut ei päivärahat.ei ne suuret tulot,vaan pienet menot.tingi joka paikasta.näin vanhempani opettivat.

• vuosi

noin 100 tavallista ihmistä eri paikkakunnilta, ammattiin virkaan tai säätyyn katsomatta.

• ärtynyt

ei sellaiset kävelevät joulukuuset herätä kun kiukkua ja ärtymystä. luulen että olisi tanssilattialla tilaa kun kaikki talousrikolliset pysyisi pois sieltä.

• joku vaan

Kaikki vähäosaiset,pieipalkkaiset,ja PERUSSUOMALAISET niitä minä äänestän seuraavissa vaaleissa.Ne voi saada jotain hyvää aikaiseksi

• AASSSSAA

Klamydian koko lössi!

Ja lurppajussi \,,/

• joku.

Mun mielestä Ari Koivusen pitäs päästä linnanjuhliin. Voitti sentään idols kilpailun.

• Nimetön

Kutsua voisi ihmisen, joka on kokenut sellaisia asioita kuin minä, sen kummemmin asioita kertomatta..

• sitä nyt

jtn ari koivusta on sitä nyt muutki idolsin voittanut!

• erias

tietenkin!

• Vihannes Jorolainen

Saadaan kunnon viihdettä juopottelun, dramatiikan ja persettä kärventävä ulkotuliperfomanssi.
      Juorulehdet saavat myös analyysin linnan saniteettitilojen suuvesistä makutuomarilta ihan yksinoikeudella.

• kutsuttu jo

sinne sopisi hyvin kutsun kanssa.pirni mariah ja ylex:maria ne on uuhh,,,

• arhippanen

järjestää taas arhinmäen kanssa ne häirikkö mekkalat sinne linnan ulkopuolelle eli kuokkavieraat joissa se saat. arhinmäki hääri.
      Kuis nyt naureskelee linnan ikkunoista tuolla ne hörhöt ovat jotka minut eduskuntaan äänestivät, en lähtis enään tuonne palelemaan hyvin onnistui juoneni.

• kenellekään

sellaista kohtaloa. Typerää jonotusta jotta saa kätellä sikamaisesti virnistelevää pervertikkoa, ja pönöttää sitten meluisassa tungoksessa loppuilta.

Rajansa sadismillakin.

• Corto Maltese

Jos vaihteeksi ei kutsuttaisi ketään. Vietettäisiin kerrankin rauhallinen kansallispäivä ilman julkkisten ja muiden turhimoiden kekkalointia.

• ghkj

Jere Karalahti, BB-Timo sekä BB-Farbod!

• Unohdettu joukko

Veteraanien lisäksi ehdottaisin
      90 luvun ylivelkantuneet ja konkurssihenkilöt,
      Nämä edellämainitut ovat tuoneet hyvinä hetkinä
      valtiolle oman panoksensa. Ehdottaisin että
      edellä mainitut saatettaisiin juhliin hurraa
      huutojen kera ja annettaisiin myöhästyneet mitallit tehdyistä työstä ja valtiovalta pyytäisi julkisesti anteeksi salamavalojen läiskyessä näille aiheutetusta tuskasta sekä häpeästä.

Käsittämätöntä irvailua jos näiden tuoma hyvä on
      otettu vastaan ja sen jälkeen unohdetaan.Näitä
      on edelleen noin 20000 henkilöä. Mielestäni mihinkään kansanjuhlaan ei pitäisi olla edes aihetta, ennekuin tämä synkkään loukkuun joutuneet on armahdettu.

Terveisin sivusta seurannut

• gefa

Sillä kaikki raha mikä moiseen turhuuten menee voitasiin jakaa persaukisille tasaisesti vaikka joulurahaksi.

• Linnan juhlat lopetettava

Nyt on Suomessa vakava tilanne mutta fyrkkaa riittää linnan juhliin.

Kataisellakin on aika vaatimaton sotilasarvo,tulee varmaan itsenäisyyspäivänä ylennys.

• Täti tätämieltä

Ei muita kuin sotaveteraanit.Ja niille upeat kemut.Saunoineen ja hierontoineen.
        Kaikki loput rahat varattomien jouluiloksi.Kontrolloiden kuitenkin ettei raha mene viinaksiin.
        Nimim.täti

• jep--

viimeisen vuoden sisällä lapsensa menettäneet ja sit ihan tavallisia ihmisiä eikä aina julkisuuden heppuja

• Arto41

vähän-osaiset, työttömät ja - asunnottomat, ja niitte puolesta työtä tekevät niitä ei ole koskaan linnaan viety.

• tammikuu53

Jere ilman muuta

• sotaveteraaneja

Homoseksualisteja ja transuja linnanjuhliin.

• EHDOTTOMASTI

Pitäis kutsua.He ovat sen kyllä ansainneet.Ja mielestäni köyhäki sais joskus mahansa täyteen.Ei tarvis joka penniä venyttää,ja miettiä mitä on vara syödä.
      Ei ainakaan näitä nykyisiä kansanedustajia,tyhjän puhujia kaikki.

• sopranosss

maajussit linnaan: Toma,Seppo,Sami, Juha ja Teija sinne!!! hienoa ja tavallista charmikkuutta ja eleganttia linnaan!

• uniperhonen

Uskomaton laulaja,uskomaton säveltäjä,uskomaton persoona.Ja miksei muutkin yhtyeen jäsenet.Onhan Sonata Arctica yksi tunnetuimpia suomalaisia yhtyeitä maailmalla.

• juhlimaan

linnanjuhliin,parisenkymmentä olisi jo mukava määrä.Nähtäisiin glamouria,pukuloistoa ja värikkäitä keskusteluja.

• fani -03

-ehdottomasti yli kaikkien , suosikki ,tanssilavojen kuningatar , IHANA - kakkien rakastama sinne juhliin mukaan.HÄN on tehnyt työtä sen eteen.Hän ansaitsee saada kutsun.

• uniperhonen

Se mitään KAIKKIEN rakastama tosiaankaan ole... xD

• Toni on terästä...

Tony Halme ja Arsi Harju sielä pitää näkyä,
      Arsi on sukulais mies.

• Retkuilija

räjäyttää koko paskasakki maatakiertävälle radalle!

• sämpyläk

Olavi edustaa monia meitä ja julkituo tärkeitä asioita joista pitäisi paljon näkyvämmin,kuuluvammin, keskustella.Hän on Suomen asialla.

• 34242

samaa mieltä

• ei natsisikaa

Ei natsisikaa ja rasistia linnaan.

• tsibula

conan o brien ja george bush

• Terox

ehdottomasti. Mies osaa pukeutua ja muutenkin olisi kuin kala vedessä linnanjuhlissa.

• tämä vitsi

ei kai tuomoista sinne voi laittaa. joku remu aaltonen jostai hkin kaduilta löydettu hinttarimainen mies hyi olkoot sanon minä remu kävis hyvin drag ja mustalais hameet päälle olis varmaan nastan näkönen kalju pirre

• pasi vaan

miksi helvetissä täytyy tuhlata kansalaisten rahoja aivan turhan päiväiseen hössötykseen. EIHÄN SUOMI OLE ENÄÄ EDES ITSENÄINEN..

• vois nekin rahat...

...käyttää johonkin järkevämpään!!

• ^_Damn_^

Mun mielestä linnanjuhliin pitäs tulla ainaki The Rasmuksen tyypit,Markus Pöyhönen ja Yö-yhtye :)

• EIKÖS JUU

KETÄPÄ MUU..

• JuuJuu

Nehän ovat kaikkein tärkeimpiä, kolutetuimpia ja osaavimpia yli-ihmisiä. Täysin korvaamattomia siis. Kaikki sairaanhoitajat pitää kutsua ehdottomasti.

• Mieshoitsu

Tarja-mamma meni hyväksymään typerän TEHY-lain vaikka ensin oli hoitajien puolella niin en menis sen ämmän juhliin vaikka maksettais!

• Nimetön

------------------------------

• oäöugjlhg

köyhät.
      ei tehtaiden alasajajia.
      ei tehyläisiä.
      ei poliitikkoja

• hoitajat

eihän täällä muita köyhiä ja alipalkattuja suomessa oo!

• Korven kireä

kestohymy ei pärjää ANAN revittelylle.

• ÄKKIJYRKKÄ

vieraaksi!

• Jölikki

arjen sankareita ,yksinäisiä ,työttömiä,nuoria ,opikelijoita,Tavalliasia suomalaisia
      Ei jokapaikan jalööpin naamoja

• kyssääjä_

pääseekö hän sinne kutsuihin?

• power.

Lampaita se on parasta!

• Ärsyyntynyt

Mun mielestä nekin rahat vois käyttää paljon paljon järkevämpiinkin asioihin. Tai, mikäli ne on pakko järjestää, niin ei muutakun vaikka 500e pääsymaksu jokaiselle menijälle ja tämä tuotto asioihin johon rahaa tarvitaan ( kun sitä ei MUKA muuten ole antaa ) Esim. sairaanhoito-ja terveyspalveluihin!

• Toinen ärsyyntynyt

Höh, etkös muka tiedä kuka tämänkin lystin maksaa?

No sehän on valtio, se sama mikä on kaikkien työttömien, sotaveteraanien, sairaanhoitajien ja seksuaalivähemmistöjen sekä (elintaso)pakolaisten ystävä.

Asiat pitää nääs priorisoida, hoitsuille ei liikene lisää liksaa kun ne pitää maksaa verorahoista. Mutta kun isot herrat juhlivat, niin silloin pitää valtion tulla vastaan ja kustantaa huvit.

Sellaista on sosiaalidemokratia...kommunismi ja kapitalismi, samanlaista kusetusta, vain eri nimi.

• yks tollanen
        Toinen ärsyyntynyt kirjoitti:

Höh, etkös muka tiedä kuka tämänkin lystin maksaa?

No sehän on valtio, se sama mikä on kaikkien työttömien, sotaveteraanien, sairaanhoitajien ja seksuaalivähemmistöjen sekä (elintaso)pakolaisten ystävä.

Asiat pitää nääs priorisoida, hoitsuille ei liikene lisää liksaa kun ne pitää maksaa verorahoista. Mutta kun isot herrat juhlivat, niin silloin pitää valtion tulla vastaan ja kustantaa huvit.

Sellaista on sosiaalidemokratia...kommunismi ja kapitalismi, samanlaista kusetusta, vain eri nimi.

ruokatarjoilu nyt niin paljon voi maksaan tulla. Halonen voi uusiokäyttää esimerkiksi pukunsa. Valot nyt vähän maksaa, mutta ei siellä niin kirkasta tarvis olla. Varusmiehet palvelee ilmaseks ja vastaavasti pitää vapaana. Halonen luopukoon kampaajan käytöstä, onhan sen tukka nyt jo sellanen pese ja kule.

Armeija siivoamaan ja varusmiehet tarjoilemaan. Ei siihen monivuotista koulutusta tarvita, vaan tervettä järkeä.

• 100% invaliidi

-ainankin 100 Tehystä, jospa heittävät hanskat naulaan saavat ainakin ruokansa.
      -heidän työtä kyllä kunnioitan mutta ei tullainen vaatimus 400-600e kerrallaan..
      -paremin tulee kai sitten toimeen työttömyyskorvauksilla, "työttömyys" ainoa mikä kannataa,

• -isoa

mun mielestä sinne pitäis kutsua Ari Koivunen koska se on niin ihana!!=)

• saisivat mennä

köyhät lapsiperheet, veteraanit ja heikommat soapuolet. kansan rahojen tuhlausta koko touhu.

• Juoksulintu-

Paska koko juhla, kättelyä katsoa seuraavat kaksi tuntia, seuraavaksi jotain muuta ohjelmaa. Mitä hyödymme jostain linnan juhlien katsomisesta, näemme vain julkkiksia tv:stä hienoissa puvuissaan jotka maksavat mansikoita.. Minun mielestä täysin turhaa koko linnan juhlien järjestäminen..

• Kansalaisella on asiaa

Minun mielestäni linnanjuhliin pitäisi kutsua muitakin,kuin julkisuuden henkilöt ja suomen parhaat urheilijat.Esim:Poliisit,Upseerit,jotain varusmiehiä.

• Catwoman24

Taas on aika linnanjuhlien, taas on yksi syy päästä poseramaan lehdille.. kilpaillaan kuka on paras, minkälainen huuhkaja tänä vuonna valitaan voittajaksi?

Itse jos olisin joku tollanen virkamies, niin en kyll menis.. Enemmin mua kiinnostaa köyhien linnanjuhlat harjutorilla, paitsi kuuluisa Veikko Hursti on kuollut, mutta eiköhän Marko jatka toimintaa..

Saa nähä ketä sinne kutsutaan toivottavasti kutsuttais Marco Hietanen ja Tuomas Holopainen.
      Niin ja jättää pois sen Martina Aitolehden ja Marika Fingerroosin sieltä.
      .

• turhaa touhua

sillä suomi on myyty EU:lle vuosia sitten...eli mikä itsenäinen valtio me olemme???
      Ja nuo juhla rahat voisi sijoittaa johonkin muuhun...! Taas tietää mihin verorahat meni

• PÄÄSTÄ

ROCK LEGENDAT ANDY MCCOY ja MICHAEL MONROE

• Rane Rattonen

Ainaki frendit istuu jo kaikki pitkiä kakkuja.Emmä ainaskaa haluu enää linnaa.Kuka sinne ehroin tahroin haluu ? Häh !

• oki75..

kutsutaanko koskaan tavallista ihmistä, joka on pelastanut jonkun hengen?

• ärsyyntynyt

Linnanjuhlat pitäisi lopettaa kokonaan. Mitäköhän juhlimista siinä on että ministerit menee juhlimaan sitä mitä sotaveteraanit on meille saanut aikaan. Meneekö ne juhlistamaan sitä että Suomessa kuolee kohta enemmän ihmisiä siitä syystä ettei hallitus myönnä hoitajille lisää palkkaa. Ja jos niitä nyt on pakko viettää, niin kutsukoon jokaisen elossa olevan sotaveteraanin sinne , koska ilman niitä tuskin vietettäisiin minkäänlaisia linnanjuhlia perkele!!!

• lista

Ei toi sun lista nyt ainakaan saa raivostumaan. Tuohan on ihan kiva lista.

Kaikkien suomalaisten korkeakoulujen rehtorit. Uskomatonta tieteen aliarvostusta, kun niistäkin harvalukuisista pääsee vain jokunen vuorollaan.

Olen muuten nähnyt Tarjan livenä ainakin kerran ja tietenkin Tampereen työväen teatterissa. Suostuisikohan se ottamaan vastaan kutsun Tampereen teatterista. Katsokaas, kun kahtiajaon aika elää hyvä, elää ja kengittää.

Mutta eiköhän ne kutsut ole lähetetty jo, joten miksi laitat ajattelemaan jotain näin typerää. Jotta suomalaisilla olisi jotain mistä puhua vai. Rajansa kaikella.

• ^^tavis^^

Ei aina niitä samoja kiintiövieraita. Kansanedustjat per 1 kerta edustuskausi riittää. Samoin noita muita viranhaltiota.
      Tulisi halvemaksi veronmaksajillekin, kun väkimäärä olisi pienempi.

• Xavier1Xantippa

ARVATKAA MIKÄ HARMITTAA....KUN NÄMÄ SAMAT KANSANEDUSTAJAT AINA SINNE PÄÄSEVÄT. SOPII KYSYÄ MITÄ SE TAISTOLAISKOMMUNISTI LAAKSO TEKEE ITSENÄISYYSKUTSUILLA....SAATANAN VAKOOJA OLI...MAANPETTURI...OLISIKO SYYTÄ TÄLLAISET IHMISET HEITTÄÄ SIELTÄ POIS KENGÄNKALOSSI PERSEESSÄ.....JA ON NIITÄ MUITAKIN STASIVAKOOJIA SIELLÄ. HERÄTYS PRESSA HALONEN...KATSO KETÄ KUTSUT!! MIETI ONKO LAAKSO SOPIVAA SEURAA SINNE. MIKSI TUO LAAKSO SAA VIELÄ TOIMIA KANSANEDUSTAJANA HYVÄLLÄ PALKALLA....ETTÄ ÄLLÖTTÄÄ......YÄÄÄÄK

• Ruki vehr

sinne ainakin kutsutaan noita maailmanparantajia, toisinajattelijoita, kettutyttöjä, lepakkofeministejä, fallos- ja kirkkovenekuvien töhertelijöitä ym. viherkuherväkeä.

Ehkä sinne myös kutsutaan vähemmistövaltuutettu pyyteettömästä ja periksiantamattomasta työstä pakolaisten hyväksi.

Totaalikieltäytyjiä, pasifisteja, pakolaisia ja ehkä eräs kaapista ulos tullut lava-artisti. Myöskin eräs ei-vielä-kaapista-ulos-tullut huviohjelmien juontajakin saanee kutsun.

Veteraaneilla sinne ei ole mitään asiaa, koska he kehtasivat ampua rauhaa rakastavia neuvostokansalaisia!

Liike-elämän puolelta saanevat kutsun monikansallisten yhtiöiden johtajat, jotka pyyteettömästi yrittävät parantaa yritysten tuottavuutta ulkoistamalla raskaat työtehtävät kiinalaisille. Ettei suomalaisten vaan tarvitsisi tehdä töitä, kyllä valtio pitää huolen lapsistansa.

Pääseehän sinne myös eräs vasemmistolainen Smash-Asem mielenosoituksessakin huostaanotettu partajeesus.

Ja valtiossa kaikki hyvin....

• Veteraaneja

Niin..jos olsin Presidentti. Pitäisin heille merkkipäivänään hajautettuja juhlia. Kiertäisin minkä ennättäisi laitoksissa, ja kotoinakin.

He olisivat minulle kunniavieraita 6.12

Määräisin Ministerit ja Maaherrat pitämään juhlia veteraaneille piireissään.

Unohtaisin "Lepsot" 6.12. Heitä ei silloin tarvittaisi viemässä muiden paikkoja.

Muta Halosen juhlissa aina kymmeniä "Lepsoja"

• Enontekio

TEEMU SELÄNNE !

• kippari 47

sota veteraanit muut ovat turhia pellejä

• kaikki veteraanit

ja Víllen nöyrässä asenteessa on jotain ihmeen liikuttavaa, mitä taito ottaa tilanne haltuunsa, ylivoimaisesti.

• ei saa

Kutsua tänäkään vuonna. ;(
      Olisin halunnut sen sinne, et oisin nähny mitä sillä on päällä.

• Halosen

huomioon ei voi kuin pettyä, kun näkee, ketä on kutsuttu. Se verran maatiaislinjaa se pitää.

• itse herättään

sen, eihän se olis muuten ehtinytkään mukaan.

• Työllistetty

Hurstin jengi pressan linnaan ja silmäätekevät Hurstin juhliin. Ymmärrys kasvaisi ehkä molemmin puolin tai sitten ei. Itse en menisi, vaikka saisin kutsun. Liian pinnallista touhua pressan linnassa.

• kamikaze 33

joita eduskunt on täynnä.Samaten yritysten johtajat ja hallitusten jäsenet jotka varastavat rahaa kassasta kuten Fortumin Lilius jne.
      Paskasakkia riittää joka vuosi linnan täydeltä.Kunnon ihmiset jäävät ulkopuolelle.Ei ihme kun sätkunukke Halonen joukkoineen tuhoaa tämän maan.Kohta se tuhon laajuus alkaa selvitä kansalle.
      Onnea vaan Suomi.Kohta alkaa KIVA AIKA

• saako ihan

nimellä mainita, joitain tiedeihmisiä, Suomen Akatemian huippuyksiköstä skottihameessa ja maihinnoususaapaissa sisään marssiva prof. Howard T. Jacobs. kampausta ja seuralaisen pukeutumistyyliä voi vain arvailla etukäteen.

• olisi sen
        saako ihan kirjoitti:

nimellä mainita, joitain tiedeihmisiä, Suomen Akatemian huippuyksiköstä skottihameessa ja maihinnoususaapaissa sisään marssiva prof. Howard T. Jacobs. kampausta ja seuralaisen pukeutumistyyliä voi vain arvailla etukäteen.

ansainnut. Kuten aika moni muukin tiedemies (ja tässä lukee: mies, mies, mies...)

Tässä ei lue tiedehenkilö eikä huippututkija, vaan tiedemies.

• osata kutsua
        olisi sen kirjoitti:

ansainnut. Kuten aika moni muukin tiedemies (ja tässä lukee: mies, mies, mies...)

Tässä ei lue tiedehenkilö eikä huippututkija, vaan tiedemies.

joku ennen kuin ne joku saa Nobelin...

• Viktoria - -
        osata kutsua kirjoitti:

joku ennen kuin ne joku saa Nobelin...

ennen kuin se jää äitiyslomalle ja muodot menee.

• ÄÄÄPINÄÄ

Ehkä minä olisin aivan loistava valinta :):):):)

• olemaan

kuningatar Elibabetti, Kaarle Kustaa, ootas kun mietin, missä olis hyvännäköstä kermaa, hei Monacon kuninkaalliset - miksi ihmeessä ei pidettäisi todellisia seurapiirikutsuja.

Kyllä tavallinen kansa paljon mieluummin ottaisi jonkun muun palkitsemiskeinon vastaan kuin vaeltelisi julkkisten seurassa. Eikö kukaan tajuu edes tätä. Ja kun ketään tv-ruudun ääressä töllöttävää ei kiinnosta tavallinen kansa.

• Kunniamitali

Jaana.Laitinen Pesola.Hänelle jos kenelle kuuluu paikka.

• kuka tahansa

emmä tiedä. Ihan sama.

• Ihmisyys

Ei suinkaan noita kokoomuksen häiriköitä!
        Kyse on Suomen Itsenäisyyden Juhlasta, johon KUULUU myös Työväestön edustus. Noita kokkareita, jotka ihmisyydelle piut paut antavat, sopii vierastaa.
        Ovat kaatamassa suomalaista terveyden hoidon systeemiä, joka on turvannut maailman parhaan tason. Taustalla heillä on yksityistää koko systeemi!

• rahvaat

ne oikeat ihmiset jotka tekevät pitkää päivää saamatta siitä kuitenkaan isompia palkkioita he nimittäin duunarit pitävät tämän piskuisen Suomen pystyssä! Nämä "liituraita porukka kermaperseet jotka vain tuhlaavat ne ansaitut rahat joutaisivat jo ulkopuolelle kauppatorille elostelemaan!

• Tytteliinamiina

Työttömät ja pientä eläkettä saavat henkilöt.

• rahvaat
        Tytteliinamiina kirjoitti:

oikein!

• entinen slummi
        Tytteliinamiina kirjoitti:

kyllä sinne pääsee täytyy tietää pari tuttua vaan niin homma selvä jokainen menee jonkun yksinäisen
        naisen mukana sisään.. olevinaan kaverina

• kun sais

pissiä booliin

vaikka ees vähän : )

• Köyhänen

Miksi pitäisi yleensäkään JUHLIA ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ?
      Suomi ei ole ollut pitkään pitkään aikaan ITSENÄINEN, mitä Linnan juhliin tulee, nuo ovat jo aikansa eläneet.
      Jos jotenkin halutaan JUHLIA, niin jaetaan jokaiselle pienituloiselle, tuo juhliin käytetty summa..
      Sillä sais JOULUILON aikaan monessa kodissa..
      En aio katsoa ei kiinnosta pätkän vertaa!

• luuseri7356

on se kyllä hyvä että jollain on aihetta juhlia köyhät vaan kyykkyyn verotusta vaan pirusti lisää että saa parempi osaset pöydän koreeksi.

• 1e8

mielestäni juhliin pitäisi kutsua kansan joukosta tavallisia ihmisiä ja jätettäisiin kaikki poliitikot pois, eihän niitä valehtelijoita viitsi edes katsoa.

• SIIS VANKILAAN

Hönömatti ja koko tunneköyhä hallitus,titäs vangita ikuisiksi ajoiksi,muuten ne hölmöläiset tuhoavat koko hyvinvointivaltion.

• EiNaRi.

,BB Kadi, Minä, Salkkareiden Seppo, Raakel Liekki ja Salkkareiden Ismo. Siinä kait ne tärkeimmät.

• jup jup

Kyllä lakeja saadaan nopeasti aikaan! Kyllä muuten on niin tahmeaa ja sopan vatkaamista koko hallitustouhu, että hävettää sivusta katsojankin. Sieltä joutaisi 2/3 pois. Säästyneet rahat voisi lahjoitta kodittomien kissojen lepokodille!

• kikka

Tehyläisten hoitajien pitäisi saada kutsu ovat niin naurettavia

• PASKANHAJUUN

Sellainen määrä ihmisiä ahtaudessa,siellä on PAKKO haista paska,hiki,vanha ja tuore viina.

• leipäjonoista YM...

Oikeuden mukaisesti kutsuttava kaikki suomen köyhät!
        Eikä niitä ,joilla on leveä leipä!Monet suomen rikkaat UNOHTANEET KÖYHÄT!He katsovat vain omien pankkitiliensä ja oblikaatioidensa nousua.Heillä on varaa juhlia,joten TOIVON,ETTÄ PRESEDENTTIMME KUTSUU NYT NIITÄ,JOTKA YRITTÄVÄT SELVITÄ MUUTAMALLA 100:LLA EUROLLA KUUKAUDESSA!

• jiölsperse

JEESUS

• tietty...

bb-aki,bb-mika,bb-kadi,bb-timo,bb-jorma,bb-esko,bb-vihtori,bb-arska...

• V-M

Uudenkaarlepyyn Rory Penttinen

• Pasi

Outi Mäenpää! Paras nais näytteliä Suomessa.Suoriutuu erillaisista rooleista AIVAN MAHTAVASTI!!! Paholaisen tytär sarja/minileffan jälkeen olin myyty ja tänä päivänäkin hän on vaan paras.

Laura Birn olisi kans mukava nähdä juhlissa.Taitava nuori näyttelijä.Todella hyvä sellainen. Elokuva Lupaus.(Lotta Mona Moisio).

Miehistä sanoisin Linus Torvalds :) onhan hän sentää Suomalainen ja kattokaa mitä hän on aikaan saanut.

• Nimimerkki

minusta ainakin Kimi Räikkönen täytyisi kutsua kuten myös Tero Pitkämäki.Eipä tule tällä hetkellä muita mieleen...

• Puavo

Linnanjuhlien järjestelyyn varatut rahat olisi
      annettava Jokelan lasten jälkihoitoon

• minä vaan

ei ainakaan Vanhasta ja KATAISTA TARVITSE KUTSUA

• voisikaan

kutsua kun ne on itseoikeutettuja.

Polttila ja muut uutisten konkarit. Ne on ihan parhaita. kyllä sen taas huomasi Ylen uutisissa. Ja ei omaa seuralaista, vaan joku kollega, kuten se säämies Anssi sulosilmineen. Tuntuu vaan olevan hiukan jotenkin epävarma, korvakoruineen, mutta taitaa johtua vaan siitä, että se on niiiiiin nuori.

• nöp

komeutta ja särmää juhliin!

• Helmenkalastaja --

nyt on lopetettava se pelaaminen kutsuvieraslistoilla, kuulitko... tai takavarikoin käytännöllisesti katsoen salaisia ruokareseptejä ja kokkeja, ja tämähän ei ole tehyn kaltaista kiristystä

• tutu

kimi räikkönen ja teemu selänne :D

• Kotisavu

Menes lukeen mitens ne juhlat tulevaisuudessa toimii,Terkkuja vaan linnan vieraille,mutta olkaa varovaisia leipäpillerin ja klimppisopan kanssa,muuten voi käydä näin: http://kotisavu.spaces.live.com mukavaa lukuhetkeä!
        Mattikatti.

• Ellu 61

Ainoat tärkeät vieraat juhliin olisivat itseasissa koko juhlien mahdollistajat :

SOTIEMME VETERAANIT, SOTAINVALIDIT, LOTAT !
      Olemme sen heille velkaa niin kauan kuin heitä ylipäänsä enää keskuudessamme on.

Heidän laiminlyömisensä on kansallinen häpeämme!

• penni köyhänen

TAVIKSIA

• Ville-------91

Tommi Taurula
      Jarmo Koski
      Esko Kovero

Siinäpä ne. ^^

• Fortumin konnat

Täydellinen rikos pitää palkita myös ritarimerkillä ja muilla valtiollisilla tunnustuksilla.

• Pikkumusta2

Lilius voidaan toki kutsua linnan juhliin näkevät ulkomaillakin sen pärstän millanen rikollinen heiluu Suomessa koska juhlia uutisoidaan vaikka minne

• Ei yhtään kateellinen

Ei kannata kadehtia Suomen rikkaita, jos olet uskis, sillä meillä on paljon parempaa edessä, kuin heillä pressa-linnan juhlissa!!!

Oikea tunne ökyrikkaita kohtaan on UT:n mukaan rakkaudentäyteinen sääli. Minä sydämestäni säälin niitä, joitten osa on vain tässä elämässä!

"Aika lyhyt on, Herra morsion
        kohta ylös noutaa taivohon!
        Yö vain pimenee, pimeys hallitsee.
        Meillä juhla edessämme on!

Herran omat vaan, sisäpuolle saa,
        täällä sota riehuu raivoten!
        Siksi valmiina, joka hetki vaan,
        kunnes määränpäähän saavutaan!"

Lueppa omaa henkilökohtaista perintöoikeuttasi eli Uutta testamenttia, jossa J-lan Poika Yeshua on testamentannut JUURI SINULLE ikuiset ja katoamattomat rikkaudet taivaassa, jossa ilo kestää ikuisesti. HalleluYah!

• Antti Herlin
        Pikkumusta2 kirjoitti:

Lilius voidaan toki kutsua linnan juhliin näkevät ulkomaillakin sen pärstän millanen rikollinen heiluu Suomessa koska juhlia uutisoidaan vaikka minne

sitten, kun yle toi sen esiin, samoine tukanväreineen kuin Halosella, olihan se aavistuksenomainen, sanoisinko monalisamainen hymy haastattelun lopuksi ihan viehkeä

• Jussipussi

niin olis samanlaista roistosakkia sitten kaikki

• siipa1

resellisellisevälliseväiset. kaikk hyö vanhemmat ja sinne kunnioiyyevat immeiset. ansaitut ja merkityt, nuoret ja vanhat kunnioitut. ei mittään renttuja.

• nuppijuppi

eli kaikki muumiot

• juppina

järjestää kunnon ilotulituksen

• Postihiiren säkki

Ja kaikki Matti Majavan ystävät.Ja sitten he kohottavat maljan punaiselle oravalle ja viettävät suuret maalikisat oikein piparien kera.

• kutsuu

niin perkele

• irtisannoutuva

höpö höpö, ressan linnaa mennee ja pääsee net, jotka ei oo luusereita. me vissiin ollaan. ei oo heleppua meilläkkää. kuvitelkaapa te paperiset miehet mitä tahhaan. persieestä on ollu palakat tähännii asti ja tullee olemaannii. terkkuja vaan teille jos satutta jottai tautia sairastammaa nii menkää helekutissa jonnehi muualle ko suomeen, on kait teillä jonniimoine vakkuutus,ei teijän pikkuvaevoja ennää kannata täälä hoetaa, paskiaest.

• Rynkky

Mehän ne juhlat ollaan maksettu, pitäs aina joka vuosi arpoa sellaiset 200-300 suomalaista veronmaksajaa. Ne pääse sitten kameran eteen, tanssii, syömään jne. Sitten juontajat vois seloistaa niidenki pukuja, ammatteja jne.

• doomio

Hyvä pointti, verorahoilla kustannettas joku joka on todella ansainnut kutsun juhliin, turhat pellet saunan taakse ja...

• sipsu*

Linnan juhliin ehdottomasti sotiemme veteraanit ja Lotat. Heidän kaikkien ei ole mahdollista saapua juhliin, mutta olis mun mielestä jo aivan hieno teko presidentiltä lähettää veteraaneille edes kutsu, kiitos tai jotain muuta vastaavaa... Ja kun, siitä aina puhutaan, ettei sinne sitte muita mahtuisikaan kuin he, niin kyllä siihenkin on ratkaisu, kun vaan viitsii pikkusen käyttää maalaisjärkeä. esim: veteraanit voitaisiin kutsua, vaikka itsenäisyyspäivänaattona. He ei varmasti pitäisi ajankohtaa niin tärkeänä. Kunpa meistä jokainen osaisi antaa heille anseitsemansa arvon!

• <3<3

maailmallakin tunnettu aivan ihana

• Jaakko

linnaan pitäisi kutsua Kimi Räikkönen
      Tero Pitkämäki Jarkko nieminen Antero Mertaranta Jukka Laaksonen Risto Kaskilahti ja Ari Koivunen

• tatu5v

Mä meen jos pyyretään, tosin turha geimi mut onhan siel ilmasta viinuu -: eikäs lopu

• Kansallinen Kivääriyhdistys ry:n päämies Runo K. Kurko pitäisi ehdottomasti kutsua.

Mies on tehnyt pitkän elämäntyön ja perustanut juuri oikealla hetkellä oikeanlaisen järjestön ajamaan n. 600k-700k Suomen kansalaisen oikeuksia.

Päättäjät eivät välttämättä ole aina ajan tasalla kaikista päättämistään asioista.

• K. Klunssila

Jammu pois boikottilistalta.

• pitäisi ehdottomasti kutsua!

Vaikka hän todennäköisesti jäisikin pois, ei voida kiistää, etteikö hän olisi tehnyt jotain merkittävää kuluneena vuotena!

Näin on näreet

• tapulikki

Turhaakin turhempi juhla, rahalla käyttöä muuallakin, itsenäisyyden puolustajat 39-45, ne kuluvat linnaan muut hyypiöt ei

• Nimetön

meijjä oma tina´s bub poika ja karhusuo poika linnaan !

• Nimetön

Nekin ryyppyrahat tavallisten suomalaisten vaatteisiin ja ruokaa!
      -On varmaan hienoa tanssia samaanaikaan kun sairaanhoitajat on lakossa ja ihmisiä on hengenvaarassa!!!

• olkoonvaan

onkohan sillä mitään väliä ketä siellä on," me tavallinen kansahan" sitä katselemme ja unelmoimme, ehkä.? Oletan, niitähän on parempiakin billeitä, kaikkiahan ei tarvitse tulla TELEVISIOSTA!
      Olisiko näin?

• SUKSILLA

Räkäparta Jussi sopii sinne paskasakkiin,esittämään toisten ajatuksia ominaan.

• Odotusta

Ainakin Ari koivunen sekä Anna Abreu on paikalla.
      Toivottavasti myös Pekka Heikkilä Horonkylästä saapuu paikalle !

• Pain...1

Ei ketään, moinen naurettava tapahtuma pitäisi lopettaa kokonaan. No jos jotain kutsuttaisiin ni ne olisivat sotaveteraanit. Vitun naurettavaa että jotain pelle julkkiksia pyörii siellä, noh eipä pressassakaan mitään kehumista ole !

• henkilöistä

Kaikki typerät ja turhat runkkuämpärit, joita Suomessa asuu. Ainii... Nehän onkin jo kutsuttu.

• tikkakoskenasemallakello6

LinnanJuhliin pitäisi kutsua juuri Ne joita sinne Ei koskaan kutsuta,. Kansalaiset Arpapelillä
      VäkiViinan Kittaajat., ja Hullut Pontikka pöhelöt.porukkaa sieltä sun täältä, Eihän ne oo juhlat eikä mitkään jos siellä ei tavan tallaajia NÄY.

• gänä

Ehdottomasti.

• butthole surfer

Pepsimiehiä nykyään?
        Ja politiikkaanki se ois menos.
        Puolueesta ei ollu kuulema niin välii.
        Tollasella asenteella luulis töitä tulevan.

Olli perkele! Näytä närken munat kaikille
        irvistelijöille ja mee sinne arkadiaan nostaan
        omaa palkaa. jooko.

• vieraslistaa teille

Vuoden isä, vuoden hengenpelastaja, vuoden äiti, vuoden mummi, vuoden oppilas, vuoden pappa, vuoden työntekijä, vuoden lääkäri, vuoden ensimmäinen vauva vanhempineen, vuoden palomies, vuoden myyjä, vuoden yritys, vuoden lapsi, vuoden työntekijä, vuoden palkittu, vuoden huomattu, vuoden keksijä, vuoden sotilas, vuoden kauppias, vuoden taiteilija, vuoden ihminen, vuoden mielenterveyspotilas, vuooden satunnainen, vuoden hyväntekijä, vuoden lain laatijat pahvikyltti kaulassaan.... jne.

• viel ees

kiinnostanu mua kattoo ees koko hömpötystä. ei siin ole edes katsomisen arvoista. senkin ajan voi hyvin viettää ystävien kanssa jutellen ja pikku purtavaa syöden. kuha ny kuluttavat linnas meitin rahoja niin juhlikoon siel.

• käkääk

Mut.

• butthole surfer

kaikki puliukot ja sorbusta pöytään. Ois siinä pukukavalkaadia ko ukot örisis paikalle laatta rinnuksilla ja mällit lahkeella....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ehdottomasti!

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ehdottomasti!

• Oikea vastaus

Jos kysymyksenasettelu on tuo, niin oikea vastaus kuuluu: se on yksinomaan tasavallan presidentin harkinnassa oleva asia, ja sen vuoksi tällainen keskustelu on täysin tarpeetonta ajanhukkaa.

• PEPITIINO

Ehdottomasti U.K.Kekkonen.

• mie vain ;))

ihan tavallinen kansa pittäis kutsuu eikä aina noit raharikkaita. eliikästä veteraanit lotat sekä tietty me tavallinen kansa. tietty onhan se kiva kun urheilijoita kutsutaan he ansaitsevat tunnustusta mut muut ei ja mikäs ihmeen budjetti niil ny on menos tuol ilta sanomien mukaan noit hemmetin lentomatkoi ei ihime ettei riitä rahaa sairaanhoitajille ku kaikki tuhlataan lentomatkoihin miksei kansanedustajat ministerit käytä omaa rahaa niinku muutki ainako se on maksettava valtion???? ja pressa on aina erikseen

• Raiko Raiku

Juhlat ovat kansanjuhlat eli ihan kansalaisia. Juhlat tulevat kuitenkin kalliiksi kansalle, sillä nekin on kansan kustantamat. Ehkä ne voisikin lopettaa kokonaan, kun maa on muutenkin lamassa.

• ^^linnanjuhlat^^

Moi minun mielstäni pitäisi kutsua Antti Tuiskun ja Anna Abreun

• kielipoliisi66

Kuka...? tai Ketkä...? mutta ei Ketä...?

• HERÄTKÄÄ

ON SUOMI KÖYHÄ JA SIKSI JÄÄ!
        HALLITUS(KATAINEN,VANHANEN JA EU HERRRAT),SUURET YHTIÖIDEN JOHTAJAT,TEHY YM.. SUURET JOHTAJAT VIE SUOMEN LOPULLISEEN KÖYHYYTEEN.
        NYT OLIS AIKA HERÄTÄ KÖYHÄ KANSA.
        EI MITÄÄN ITSENÄISYYSJUHLIA,VAAN KÖYHILLE RAHAT.TOSI KÖYHIÄ SUOMESSA TODELLA PALJON,JOTKA ON JÄTETTY VAILLA IHMISARVOISTA ELÄMÄÄ.
        KUKA HALLITUKSESTA PITÄÄ HEIDÄN PUOLTA??
        KUKA USKALTAA PITÄÄ KÖYHIEN PUOLTA?
        MITEN ON RIKKAILLA POKKAA MENNÄ JUHLIMAAN ITSENÄISYYTTÄ JA UNOHTAA KÖYHÄT SUOMESSA,SUOMEN OMA KANSA KÄRSII NYT!!!
        MASENNUS,ITSEMURHAT,ALKOLOLISMI LISÄÄNTYY.MIKSI..KOSKA MONET EIVÄT JAKSA ELÄÄ TÄMÄN MAAN TOISENLUOKAN KANSALAISINA!
        MUTTA KUKAAN EI HALLITUKSESSA HALUU EDES NÄHDÄ TODELLISUUTTA,UMMISTAVAT SILMÄNSÄ.KOSKA OMA LEIPÄ ON TURVATTU JA TERVEYDENHUOLTOKIN PELAA SUURELLA PALKALLA YKSITYISEKTORILLA!
        NYT OLIS AIKA TEHDÄ JOTAIN!!!!
        KATAINEN VIEL MENKÖÖN KOULUN PENKILLE!
        NIM.ELÄMÄÄ NÄHNYT

• Reno

kukaan enää, miksi siellä linnassa on juhlat? Ei, ei ne ole itsenäisyyspäivä juhlat, ne on Suomen Kerman Suuri Pukunäyttely! Ällöttävät,työtätekemättömät läskikäsivarret paljaina keekoilee akat iltapuvuissaan ja ukot on kuin pingviinejä! Näistä puvuista sitten keskustellaan viikkokaupalla tiedoitusvälineissä, on vaan merkillistä, että itse asia unohdetaan, pääasia on, kuka on mitenkin pukeutunut!!!

• Veikko Huorinen

Linnan juhliin vain kauniita ja älykkäitä;
      BB-talosta ja Salkkarit-sarjasta.
      Kaikki vanhat pierut pois ja samoin vanhat,
      kuten rintamamiehet ja rumat pois!

• Veikko Kuovinen

Linnan juhliin vain kauniita ja älykkäitä;
      BB-talosta ja Salkkarit-sarjasta.
      Kaikki vanhat pierut pois ja samoin vanhat,
      kuten rintamamiehet ja rumat pois!
      No poikkeus voisi olla Kata Kärkkäinen.
      Se on Suomen ainoo kaunis ja älykäs!

• mamma 2006

meidän tytön pitäisi päästä linnan juhliin, saa nyt vuoden ikää itsenäisyyspäivänä ja suomi 90 :) onnea vaan kaikille itsenäisyyspäivänä syntyneille.. Ja voi olla et on aika ensimmäisiä jotka syntyivät vuosi sitten klo oli; 00.41

• kyseessä

Itse aihe eli itsenäisyys on kyllä juhlan arvoinen, mutta pukupelleilyineen ym. on minusta mennyt enemmän turhan sirkuksen puolelle.

• +sosialisteja

Jo ekoissa juhlissa nykyisellä valtion päämiehellämme oli tanssilattialla toistensa pyllyjä hiplaavia miespareja - oli se järkkyä kts niiden veteraanien ilmeitä omassa presidentin linnassaan, onneksi ne eivät varmaan edes käsittäneet missä mennään...

• Anonyymi

Naisilla pyynnöistä huolimatta laahus, edelleen... ja kun se ei ole edes minkäännäkönen...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      85
      1786
    2. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      140
      1664
    3. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      16
      1331
    4. Talousasiantuntija sanoo säästämisestä

" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine
      Sinkut
      260
      1153
    5. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      4
      1141
    6. Lieksa tukee kuntoutumista reilusti

Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito
      Lieksa
      65
      933
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      882
    8. Miltä se nainen tuntuu?

kun kukaan ei oo ylpee susta?
      Ikävä
      98
      841
    9. Nato on käytännössä kuollut!

Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh
      NATO
      271
      825
    10. Oot mun sielunpuolikas

Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩‍❤️‍👩❤️
      Ikävä
      39
      724
    Aihe