Seksi synnytyksen jälkeen

Inkeri.

Hei,
olen naisimmeinen ja odotellaan 1. lasta mieheni kanssa...Minua vähän pelottaa/huolestuttaa että mitenhän tuolle alapäälle mahtaa synnytyksessä käydä, eli jääkö se viiden leivän uuniksi niin kuin väitetään.
Eli miten te perheelliset miehet olette asian kokeneet; muuttaako se synnyttäminen miten rajusti sitä vaginaa, vai onko eroa entiseen ulkonäössä/tuntuvuudessa? Entä ovatko naisenne jumpanneet sitä alapäätä?

36

6734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfjjfj

      Tästä aiheesta on vaikka kuinka paljon aloituksia.

      Ei jaksa akkojen alapääkitinät kiinnostaa. Me puhutaan yleensä formuloista, moottoreista ja urheilusta.

      Päänuppi kyllä joillakin akoilla sekoaa synnytyksen jälkeen ja kauhea pihtaaminen alkaa. Siitä aina joku joskus mainitsee.

    • odotettavissa

      pillu venähtää, rinnat ja mahanahka roikkuu polvissa joten eipä siinä hirveesti seksiä tee mieli kummallakaan. Sitten alkaa se miehen katse harhailemaan muissa naisissa ja niiden perseissä ja rinnoissa. (varsinkin nuorempien naisten). Itse yrität laihduttaa ja jumpata ja itsetunto on täysin nollissa. Nainen rupahtaa ja mies on elämänsä vedossa ja näyttää myös siltä. Että sellaista tulevaiduutta sitten....Onnee vaan

      • tyhmä vastaus

        onnistuit kadehdittavasti.


      • akka teillä

        Itellä hyväkuntoinen nainen jolla paino nousi raskauden aikana 12 kiloo, nyt synnytyksestä pari viikkoa ja ylim. enää 6kg. Johtuupi siitä että osaa arvostaa kuntoilua ja omaa kuntoa eikä sorru mihinkään ylenpalttiseen sokerimässäilyyn johon moni menee "raskauden turvin"... Tavara kunnossa kun ei pilannut sitä alatiesynnytyksellä, se on aikas vanhanaikasta. Muutenkin kroppa kunnossa, joten eipä oo valittamista, elämä on valintoja... ;)


      • alapäästä
        akka teillä kirjoitti:

        Itellä hyväkuntoinen nainen jolla paino nousi raskauden aikana 12 kiloo, nyt synnytyksestä pari viikkoa ja ylim. enää 6kg. Johtuupi siitä että osaa arvostaa kuntoilua ja omaa kuntoa eikä sorru mihinkään ylenpalttiseen sokerimässäilyyn johon moni menee "raskauden turvin"... Tavara kunnossa kun ei pilannut sitä alatiesynnytyksellä, se on aikas vanhanaikasta. Muutenkin kroppa kunnossa, joten eipä oo valittamista, elämä on valintoja... ;)

        Kyllä se sikiö ym raskauden aikaiset romppeet vatsassa (istukka, lapsivesi yms) painaa sitä alapäätä ihan samallalailla 9kk, oli se sitten alapääsynnytys tai sektiosynnytys. Näin ollen raskauden jälkeinen alapään jumppaaminen on ihan yhtä tärkeää kummallakin synnytystavalla, ettei tunnu lopunelämää siltä, että joku heinällä kutittelisi. Alapääsynnytyksessä voi tulla jotain ylimäärästä tosin, sektiossa pääsee helpommalla.


      • Alert!
        alapäästä kirjoitti:

        Kyllä se sikiö ym raskauden aikaiset romppeet vatsassa (istukka, lapsivesi yms) painaa sitä alapäätä ihan samallalailla 9kk, oli se sitten alapääsynnytys tai sektiosynnytys. Näin ollen raskauden jälkeinen alapään jumppaaminen on ihan yhtä tärkeää kummallakin synnytystavalla, ettei tunnu lopunelämää siltä, että joku heinällä kutittelisi. Alapääsynnytyksessä voi tulla jotain ylimäärästä tosin, sektiossa pääsee helpommalla.

        Tällaisen legendan ovat pimperonsa alatie synnytyksessä venyttäneet naiset keksineet, etteivät olisi niin kateita yhä tiukoille sektioiduille siskoilleen ;)
        Turha väittää että alatie synnyttäjät/ sektioidut ovat tiukkuudessa samalla viivalla :P


      • ON!!!!
        Alert! kirjoitti:

        Tällaisen legendan ovat pimperonsa alatie synnytyksessä venyttäneet naiset keksineet, etteivät olisi niin kateita yhä tiukoille sektioiduille siskoilleen ;)
        Turha väittää että alatie synnyttäjät/ sektioidut ovat tiukkuudessa samalla viivalla :P

        Näin se vaan menee, onneks on sektio keksitty!!!!!


      • kiitos.
        ON!!!! kirjoitti:

        Näin se vaan menee, onneks on sektio keksitty!!!!!

        Todella uskallan olla eri mieltä siitä että sektiolla pääsisi helpommalla! Sanoisimpa että jos olisin itse sektiolla synnyttänyt, niin tuskin olisimme mieheni kanssa jo harrastaneet hyvää seksiä, synnytyksestä vajaat kolme viikkoa. sektio tai alatiesynnytys niin paljon kai se on kiinni vauvan koosta ja synnyttäjän iästä ja tuuristakin kenties..? Me päästiin helpolla. samalta se seksi kuulemma tuntuu miehestäkin kun ennen synnytystä.


      • dr feeldoodle
        ON!!!! kirjoitti:

        Näin se vaan menee, onneks on sektio keksitty!!!!!

        Niin sen sektion jälkeen ei tartte seksistä haaveilla ja tiukkuuskin taitaa olla sun ihan itse kuvittelemaa. Lantio avautuu hormoneiden vaikutuksesta aivan samalla tapaa.


      • tri koira
        dr feeldoodle kirjoitti:

        Niin sen sektion jälkeen ei tartte seksistä haaveilla ja tiukkuuskin taitaa olla sun ihan itse kuvittelemaa. Lantio avautuu hormoneiden vaikutuksesta aivan samalla tapaa.

        Kuka sitä penistä sinne lantioon työntää? Se on emätin joka puristaa, eikö isot pojat ole kertonu ;-)
        Vaimo toipu sektiosta panokuntoon 2 viikossa, eikä ollut muuttunut kuin entistä tiukemmaksi, toista oli kaverilla jonka vaimo synnytti alakautta, en lähde asioita tarkemmin retostelemaan. Että kyllä kokemusta löytyy ainakin täältä.


      • Kokemus34
        ON!!!! kirjoitti:

        Näin se vaan menee, onneks on sektio keksitty!!!!!

        Nää jutut katsokaas pojat riippuu ihan naisesta. Piukin nainen jota olen koskaan saanut, oli synnyttänyt kaksi lasta ihan ala kautta. Oli piukempi kuin nuoruuden pitkäaikainen suhde, jonka kanssa menetin poikuuteni -ja hän neitsyytensä.

        Nykyinen vaimo on raskaana. Oli jutellut ystävättärensä kanssa, joka on aiemmin saanut lapsen sektiolla ja nyt kesällä toisen alakautta. Kuulema tämänkin mielestä alareitin jälkeen palautui paremmin.

        Enpä siis jännää, miten omalle naiselle käy. Eiköhän urheileva emäntä piakkoin palaudu.


      • Olet pudonnut kelkasta
        akka teillä kirjoitti:

        Itellä hyväkuntoinen nainen jolla paino nousi raskauden aikana 12 kiloo, nyt synnytyksestä pari viikkoa ja ylim. enää 6kg. Johtuupi siitä että osaa arvostaa kuntoilua ja omaa kuntoa eikä sorru mihinkään ylenpalttiseen sokerimässäilyyn johon moni menee "raskauden turvin"... Tavara kunnossa kun ei pilannut sitä alatiesynnytyksellä, se on aikas vanhanaikasta. Muutenkin kroppa kunnossa, joten eipä oo valittamista, elämä on valintoja... ;)

        Nykyään tiedetään niin paljon sektion haitoista, eikä enää kuvitella sillä olevan edes näitä mainitsemiasi hyviä puolia, joten sektiota nimen omaan pidetään vanhanaikaisena. Se oli muoti-ilmiö, joka on menossa jo ohi.

        Itse olen saanut yhden lapsen. Toista odottelen. Synnytyksen jälkeen innostuin jumppaamaan paljon enemmän kuin aiemin, ja olen kuullut monelle näin käyvän. Lopputulos oli se, että olen piukempi kuin ennen synnytystä.:) Ihan mukavaa, kyllä siitä itsekin nauttii.

        Synnytystapa arviossa meinattiin, että tämän toisen saan sektiolla. :( Sittenpähän tiedän senkin kokemuksen, niin voin teille kertoa.


      • mutta..
        alapäästä kirjoitti:

        Kyllä se sikiö ym raskauden aikaiset romppeet vatsassa (istukka, lapsivesi yms) painaa sitä alapäätä ihan samallalailla 9kk, oli se sitten alapääsynnytys tai sektiosynnytys. Näin ollen raskauden jälkeinen alapään jumppaaminen on ihan yhtä tärkeää kummallakin synnytystavalla, ettei tunnu lopunelämää siltä, että joku heinällä kutittelisi. Alapääsynnytyksessä voi tulla jotain ylimäärästä tosin, sektiossa pääsee helpommalla.

        altisynnytys on yleisesti ottaen parempi vaihtoehto ainakin lapsen kannalta,ja myös äidin toipumisen kannalta.(tietenki on näitä poikkeuksia jotka repeää tosi pahasti) itse synnytin lapseni normaalisti,väliliha leikattiin,ja jo se pikkuhaava oli niin kipee etten IKINÄ vapaaehtoisesti suostuisi sektioon!!
        sen paraneminen se kauan kestääki.


    • Ronja1983

      Moi tääl toinen naisimmeinen...

      Jumpata on pakko koska muuten virtsankarkailu alkaa vaivaamaan.

      Alapääni oli palautunut täysin 1,5kk kuluttua synnytyksestä, samaa sanoi mieheni ja kyllä se omastakin mielestäni kireeltä tuntuu ellei sitten miehen heppi kasvanut :D

      Häpyhuulet kasvoivat kokoa hieman, mutta eihän se ole este seksistä nauttimiseen.

      Eli loppuyhteenveto:

      Synnytys ei muuta vaginaa. Kireyden saa takaisin lantionpohjan lihaksia jumppaamalla. Kuivuutta on mutta liukaste kehiin. Kuivuuskin häipyy aikanaan.

    • nyt vaan

      uuteen tulokkaaseen ja vauvan hoitoon. Muu ei ole tärkeätä nyt tässä vaiheessa.

      • sddsdssdds

        Ilmankos ne isukit lähtee panemaan muualle, kun naisilla on ajatukset vain "uudessa tulokkaassa ja vauvan hoidossa"...;)


      • mittäämittää
        sddsdssdds kirjoitti:

        Ilmankos ne isukit lähtee panemaan muualle, kun naisilla on ajatukset vain "uudessa tulokkaassa ja vauvan hoidossa"...;)

        kun mulle ainakin seksi maistuu synnytyksen jälkeenkin ;). Ei se kumppanin tärkeys lapsen jälkeen suinkaan vähene, pikemminkin päinvastoin, ja yhtä rikasta se harrastelu on jälkeenpäin ollut,ei kannata vääntää itsestään mitään rumaa kuvaa, esim. olen repsahtanut, väsynyt ja näin. Olen sitä mieltä että jos mies ei huomaa naisessa synnytyksen jälkeen mitään kiihottavaa taikka rakatettavaa, ei hän ole huomannut sitä aikaisemminkaan.


      • Kirjain sekamelskalle
        sddsdssdds kirjoitti:

        Ilmankos ne isukit lähtee panemaan muualle, kun naisilla on ajatukset vain "uudessa tulokkaassa ja vauvan hoidossa"...;)

        Sun mutsis on ollu joku horo, kun on sulla tollaset ajatukset. Kyllä luonnonlaki vaan on niin että kunnollinen nainen hoitaa sitä lasta, että siitä tulis kunnollinen ihminen, eikä joku onneton seksi riippuvainen runkkari ja vieraissa juokseva paskiainen. Älä lisäänny, teidän kaltaisia ei täällä enempää tarvii.


      • nainen--------
        Kirjain sekamelskalle kirjoitti:

        Sun mutsis on ollu joku horo, kun on sulla tollaset ajatukset. Kyllä luonnonlaki vaan on niin että kunnollinen nainen hoitaa sitä lasta, että siitä tulis kunnollinen ihminen, eikä joku onneton seksi riippuvainen runkkari ja vieraissa juokseva paskiainen. Älä lisäänny, teidän kaltaisia ei täällä enempää tarvii.

        Miten muka kumppaninsa voisi hylätä etenkin sen jälkeen kun on tehty yhdessä lapsi? Ja eikö lapsellekin ole hyväksi että vanhemmat rakastaa toisiaan ja että heillä on hyvä olla?


    • ellei jopa lopu

      Tämä kysymys nyt on ihan väärällä palstalla. Vastaan nyt kuitenkin.

      Meillä seksi väheni ehkä 90 % entiseen verrattuna. Syy siihen on vaimon YLÄpään muuttuminen. Paikat sinällään ei hirveästi muuttuneet, mutta vaimon halut ja kiinnostukset on jossain ihan muualla. Kun alussa oli rankkaa valvomisten ja itkun takia, niin ymmärrettävästi ei niin usein haluttanut. Ei minuakaan silloin. Nyt kun on jo helpompaa, niin edelleen on vaimolla sama meininki, että kaikki muu kiinnostaa nykyään enemmän.

      Varoitan keskittymästä liikaa lapseesi. Tietenkin lapsen hyvinvointi tärkeintä, mutta sitten kun lapsen perustarpeet on hoidossa, niin suosittelen keskittymään sinun ja miehesi "hoiteluun". On paljon helpompaa sitten hoitaa lastakin, kun parisuhde on hyvässä vireessä.

      • vahvistan vain edellisen...

        Ehdottoman totta mitä sanoit! Täällä sama meno, mutta nimenomaan yläpäässä on ainut muutos mikä on tapahtunut... Ei homma kokonaan ole loppunut, mutta vähentynyt siihen pisteeseen, että katse alkaa harhailemaan muihin naisiin. Sanoisin kuitenkin samaa: kannattaa sitä parisuhdettakin hoitaa ihan käytännön tasolla. Miehenkin on helpompaa olla isänä, kun saa joskus muutakin kuin vaihtaa vaippoja ja tehdä ruokaa, eikä ala tuntumaan siltä, että sitä saa vain jostain muualta.


    • isoo mies

      esmes.. kolme ison coca-colapullon pohjaa uppoaa komeasti horon sisään.. kysymys onkin; mitä minä enää teen slerssilläni????!!!!

    • Suomalainen mies

      Paha sanoa. Niin harvoin pääsee enää synnytyksen jälkeen käymään/näkemään koko laitosta.
      Pidä Inkeri vaan pääsi kunnossa, kyllä se vagina tulee perässä.

    • demilich

      Jepjep, omassa avioliitossani meni ainakin pilalle. Tämmöistä kipua synnytyksen jälkeen aina seksin yhteydessä esiintyy vaginassa ilmeisesti noin yhdellä kymmenestä. Toisille taas saattaa käydä juuri toisinpäin, että seksi alkaa maistua.
      xcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcvxcv

    • synnytys

      muokkaa elimiä. itse olin miehenä katsomassa ensimäisen lapseni syntymää joka kyllä vei haluni moneksi kuukaudeksi. (sattuuko,haluttaako,kiinnostaako,panettaako? näitä asioita mietin pitkään päässäni kunnes avauduin puolisolleni yli 6kk myöhemmin. yhtä halukas olen kyllä ollut nytkin mutta myös se isyys vie paljon aikaa sekä haluja koska isyys tuli ainakin minulle yllättäen. 2kk yhdessä=kihloissa 5kk yhdessä=raskaana 2kk=naimisissa

    • Anonyymi

      Mun avovaimo synnyttänyt kaksi kertaa, viimeksi 13 kk sitten. Pillu levisi väljäksi. Oli kyllä pahat repeämät. Ollut fyssarilla jumppaamassa jo ekan synnytyksen jälkeen mutta väljältä tuntui edelleen. Nyt 2. Synnytyksen jälkeen emättimen seinät ei tartu kyrpään yhtään . Tosi väljäksi pillu tuli eikä avokkikaan saa nautintoa. Ennen synnytyksiä sen pillu oli tiukka. On käynyt gynellä asiasta ja sanottu että väljyyttä on yllättävän paljon. Laskeumaakin tullut että joskus leikataan eivät leikkaa vielä.Mutta olen tarvinnut tiukkaa pillua ja ottanut sitä salaa muilta. Fakta on etten enää halua avokin väljää pillua. Kuka jaksaa pelkkää väljää nussia? Olen surullinen hänen puolestaan että pillu väljeni kunnolla.

      • Anonyymi

        Olet surullinen?
        Minä olen iloinen jos nainen on sen verran fiksu että ymmärtää jättää tuollaisen sian.

        Siis niin vastenmielinen äijä puheineen , miten puhuu naisista ja seksistä…todella halventavasti ja alentavasti...hyi jumalauta..miten joku on tuollaiseen haksahtanut? Ei varmaan kyrvän koolla ole vietellyt vaan puhunut puuta heinää ja juottanut niin känniin naisen ettei hän ole edes tajunnut kuka siinä sitä ohutta, kapeaa nakkia on työntämässä sisälle vaginaan, ei tunnu missään nakit, löydät, haisevat muusinlitkut siihen päälle vielä..
        Ihmettelen että joku on tuolaisen sian kanssa lapsia halunnut tehdä? Täytyy olla vajakki nainen tai täysin arvostelukyvytön, juoppo tai mielisairas.


    • Anonyymi

      Ei se muutu mihinkään, suurin muutos on miehen pään sisässä. Kuka helvetti jaksaa edes miettiä miltä se pillu tuntuu syntymän jälkeen. Seksin aika on sitten kun sen aika on. Ihan suotta sitä hätäilee väsyneenä yms vasta toipuvana mihinkään seksiin HUH HUH...

      Itse nimenomaan mies ja koskaan en ole puolisoani hoputtanut mihinkään synnytyksen jälkeen, päin vastoin ainakin 2kk odotettu ja treenattu yhdessä alapään lihaksia.

      Seksiä harrastetaan monesti viikossa kun normaalitilanne päälllä. Synnytyksen jälkeen annettava aikaa ja sen tietää kunnon miehet. Kuka saatana pettää jos on löytänyt elämänsä naisen. Ei paljoa päätä järki pakota jos suhde on kiinni naisen alapäästä. Kyllä mulle kaikki muu on tärkeintä, ja seksi vain plussaa.

      • Anonyymi

        Joo, kun noita kommentteja lukee, sitä ihmettelee miten jotkut naiset ovat ylipäätään edes harrastaneet seksiä: tuollaisten idioottien kanssa.?
        Aika monilta miehiltä saisi laittaa piuhat poikki, niin ala- arvoisia ovat sekä miehinä että ihmisinä. Täysiä alkuapinoita . Hyi helkatti, ovatko osanneet pelata roolinsa oikein juuri siten että höynäyttäneet naisia saadakseen seksiä ja sitten oikeasti ovat juuri tuollaisia täysiä vajakkeja!?
        Onneksi ei ole lasta, kiitos itselleni, ei myöskään seurustelukumppania, kiitos taas itselleni. En kestäisi päivääkään tuollaisia miehiä.

        MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA KUN TEETTE LAPSIA AIVOTTOMILLE K###N VATKUTTAJILLE?
        Hyvä seksi ja petikymppanuusc ei voi olla ainoa kriteeri, ei myöskään miesten tuottamien orgasmien määrä. Isolla vehkeellä voidaan tuottaa mitä tahansa, mutta jos aivot ja ajattelu on tuolla tasolla, on parempi syödä kiltisti ehkäisytabletteja ja käyttää kondomeja vielä varman päälle.
        Kamalia äijiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kun noita kommentteja lukee, sitä ihmettelee miten jotkut naiset ovat ylipäätään edes harrastaneet seksiä: tuollaisten idioottien kanssa.?
        Aika monilta miehiltä saisi laittaa piuhat poikki, niin ala- arvoisia ovat sekä miehinä että ihmisinä. Täysiä alkuapinoita . Hyi helkatti, ovatko osanneet pelata roolinsa oikein juuri siten että höynäyttäneet naisia saadakseen seksiä ja sitten oikeasti ovat juuri tuollaisia täysiä vajakkeja!?
        Onneksi ei ole lasta, kiitos itselleni, ei myöskään seurustelukumppania, kiitos taas itselleni. En kestäisi päivääkään tuollaisia miehiä.

        MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA KUN TEETTE LAPSIA AIVOTTOMILLE K###N VATKUTTAJILLE?
        Hyvä seksi ja petikymppanuusc ei voi olla ainoa kriteeri, ei myöskään miesten tuottamien orgasmien määrä. Isolla vehkeellä voidaan tuottaa mitä tahansa, mutta jos aivot ja ajattelu on tuolla tasolla, on parempi syödä kiltisti ehkäisytabletteja ja käyttää kondomeja vielä varman päälle.
        Kamalia äijiä.

        Jotkut miehet osaavat olla seksintarpeessan hyvinkin laskelmoivia. Vedetään tiettyä roolia naisten edessä kun odotetaan sitä ” palkintoa” eli seksuaalista naurintoa jonka vuoksi noi ovat valmiita mihin tahansa, tyhjentämään tilinsä ja matkustamaan minne päin maailmaa tahansa. Kun sitä seksiä on sitten saatu ja saadaan jatkossa, alkaa tulla se todellinen luonne esiin ja aika monella miehellä se luonne on luotaantyöntävä ja vastenmielinen.
        . Pelkkiä teeskentelijöitä osa. Ja niin järkyttävät asenteet naisia kohtaan tai ne puheet ovat kuin 14- v.teinipojan jonka suhde naisiin on ambivalentti, vihataan ja halutaan, vihataan ja silti halutaan eikä sitä tasapainoa omien tarpeiden ja itsenäisyyden, riippumattomuuden välillä löydetä koskaan,.
        Joillekkin nainen edustaa kuin muropakettia, kiva saada lautaselle aamulla ja sitten kokeillan toista muromerkkiä, oisko yhtä hyvä tai parempi tai parempi pidättäytyä nyt tässä kun ei oikein ole nyt varaa ” parempaan”
        Kammottavia ” ihmissuhteita” ja kaikki vain jonkun seksin vuoksi…ja naiset valmiita lisääntymään ihmishirvöiden kanssa?


    • Anonyymi

      Meillä lähes rinnaton vartalo sai ihanana yllätyksenä naiselliset rinnat ja aivan liian ahdas alakerta on edelleen ahdas, mutta sisääntyöntyminen on hieman helpompaa. Parasta on se että nyt rinnat ovat todella herkät nautinnolle. Edelleen meinaan tulla ihan liian nopeasti. Vaimoni on siis aasialainen geeneiltään ja raskaudesta kaksi vuotta.

    • Anonyymi

      Meillä sovittiin että saa käydä vieraissa niin paljon kuin haluttaa.Osoittautunut toimivaksi ratkaisuksi . Vaimo on onnellisempi kuin koskaan ja saa lapsen kanssa olla ilman että ite muna pystyssä kuolaamassa. Kotihommatkin sujuu paremmin kassit tyhjinä.

      • Anonyymi

        Taidatkin paneutua paneskeluun intensiivisemmin kuin lasten kasvatukseen. Seksi päällismmäisenä joka tilanteessa ja aina mielessä , prioriteettin numero yksi.
        Ei ihme että suomalaislapset voivat huonosti. Huonot kasvatusvanhemmat ja huonot geenit yhdistelmästä ei voi tulla kuin huonolaatuista sakkia. Ja vaikkasitä seksiä saa, silti lasten kasvatus päin persettä; ei kiinnosta vaikka tuheroa satavilla joka hetki, eiv..u vaan kinnosta mitkään muksut tai niiden harrastukset. Meille,tärkeintä on hyvät panot ja viina ja se että saa rentoutua raskaan työpäivän jälkeen. Viimeisenä tulee muksut, ne kasvaa itsekseen ja kyllä elämä sitten opettaa.

        Elämä on 100% paneskelua, se mitä paneskelujen seurauksena maailnaan tulee on yksi lysti, vaimo hoitaa tai ei hoida ja mä käyn panoilla, saan laatuseksiä ja vaimo samoin käy panoilla , muksut hoitaa sossu ja päiväkoti.
        .Reikä ku reikä kelpaa kunhan on tiukkaa lihaa. Käydään parinvaihdoissa aina vähintään kerran kuussa, mennään Lappiin ja siellä pistetään haisemaan. On komeita, anteliaita naisia joilla tiukka tavara ja saavat aina kun meikä panee. , Seksi on elämän suola, ilman niitä ryhmäpanoja me ei kestettäs päivääkään tätä, lapset kyllä pärjää, onhan niillä sossu hoitamassa, , ei kiinnosta yhtään. Ilman panoja tulis hulluksi..on se seksi niin prioriteetti no: uno...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatkin paneutua paneskeluun intensiivisemmin kuin lasten kasvatukseen. Seksi päällismmäisenä joka tilanteessa ja aina mielessä , prioriteettin numero yksi.
        Ei ihme että suomalaislapset voivat huonosti. Huonot kasvatusvanhemmat ja huonot geenit yhdistelmästä ei voi tulla kuin huonolaatuista sakkia. Ja vaikkasitä seksiä saa, silti lasten kasvatus päin persettä; ei kiinnosta vaikka tuheroa satavilla joka hetki, eiv..u vaan kinnosta mitkään muksut tai niiden harrastukset. Meille,tärkeintä on hyvät panot ja viina ja se että saa rentoutua raskaan työpäivän jälkeen. Viimeisenä tulee muksut, ne kasvaa itsekseen ja kyllä elämä sitten opettaa.

        Elämä on 100% paneskelua, se mitä paneskelujen seurauksena maailnaan tulee on yksi lysti, vaimo hoitaa tai ei hoida ja mä käyn panoilla, saan laatuseksiä ja vaimo samoin käy panoilla , muksut hoitaa sossu ja päiväkoti.
        .Reikä ku reikä kelpaa kunhan on tiukkaa lihaa. Käydään parinvaihdoissa aina vähintään kerran kuussa, mennään Lappiin ja siellä pistetään haisemaan. On komeita, anteliaita naisia joilla tiukka tavara ja saavat aina kun meikä panee. , Seksi on elämän suola, ilman niitä ryhmäpanoja me ei kestettäs päivääkään tätä, lapset kyllä pärjää, onhan niillä sossu hoitamassa, , ei kiinnosta yhtään. Ilman panoja tulis hulluksi..on se seksi niin prioriteetti no: uno...

        Hyi saatana tuota henkistä velttoutta ja löysäperseisyyttä.


    • Anonyymi

      Hei miten nopeasti naiset olette aloittaneet seksi elämänne synnytyksen jälkeen.
      Jos synnytys sujui kuten piti, ja sairaalasta jo kolmantena päivänä kotia , ei tikkejä ei niin mitään. Ei edes jälkikipuja ollut.

    • Anonyymi

      Ei olla kyllä jälkitarkastukseen asti pystytty olemaan ilman. Mitään väljyyttä en ole huomannut. Nämä jotka sellaista valittaa taitavat olla keskimääräistä pienempimunaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe