Olen yrittäjäkurssilla

Mietityttää

Olenko väärässä kun haluan yrittämistä silmälläpitäen käydä kaikki siihen vaadittavat kurssit ja koulutukset ja vasta sitten aloittaa yritystoiminnan,kurssillahan kouluttajat yrittävät houkutella aloittamaan yritystoiminnan heti kurssin päätyttyä.Itselläni kun ei ole mitään kiirettä aloittaa sillä talvikuukaudet on muutenkin alallani hiljaisempia,ja tarvitsen joka tapauksessa tulityö,tieturva,hygienia passin ja työturvallisuuskortin jotka ajattelin vielä suorittaa

9

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dafsdfada

      rauhassa, tottakai välttämättömät opinnot/todistukset kannattaa hoitaa kuntoon ennen firman aloittamista (aika kun menee sitten kivasti siihen yrityksen pyörittämiseen). Kurssilaisista kaikki eivät edes lopulta aloita, syystä tai toisesta.

      • Ylen arenasta

      • jkhdjfhdhfjkhds
        Ylen arenasta kirjoitti:

        tämä juttu juuri yrittäjyydestä ja seurauksista.
        http://areena.yle.fi/toista?id=689692

        MOT.2.4.2007

        merkitystä tuolla muka on yleisellä tasolla? Joidenkuiden "pakkoyrittäjyys" ei kosketa itseäni yrittäjänä mitenkään.


    • kunhan kyselen?????

      Mitä ihmettä meinaat alkaa tekeen? Mietin vaan tuota kortti/passi settiä jonka tarvitset yritystoimintaasi varten. Tulityö, tieturva ja työturvallisuus, noi tietenkin settinä ihan tajuan, mutta miten ihmeessä tarvitset hygieniapassia? Kas kun ei anniskelu, järjestyksenvalvoja, ensiapu ja junansuorittaja.

      Pirun hyvä tietenkin että kaikenlaisia kursseja järkätään nykyjään, mutta eikös tää kortti/passi tivoli ole menny jo pikkusen yli? Vai mitä mieltä olette. Businesta tietenkin näille korttikouluttajille, mitäs siinä, tuleehan jollekulle liikevaihtoo, mutta monesti aika päivänselviä asioita ja köykästä koulutusta nuo on kuitenkin.

    • ytj

      Jos olet käynyt kaupallisenalan koulutuksen ei todellakaan tarvii yrittäjä kurssejä käydä, ajanhukkaa. Lue alan kirjallisuuttaa surffaat netissä saat saman tiedon, ja käytä aika siihen että saat asiakkaita ja laskutettavaa

      • tuo miten

        uusia yrittäjiä yritetään tehdä väkipakolla työvoimaviranomaisten toimesta. Ellei bisnes ole sellainen, että sen asiakkaat ovat Suomen ulkopuolella ei yksikään uusi yrittäjä luo yhtään uutta työpaikkaa. Jaettava kakku ei kasva. Uusi yrittäjä tulee aina kilpailemaan olemassa olevan yrityksen tontille, jos ei samalle alalle, niin ainakin samoista rahoista. Uusi yrittäjä ja kilpailija vain aiheuttaa entisillä yrittäjillä työvoiman vähentämistä. Vähän järkeä käyttöön siellä työllistämishommissakin.


      • Mutta näin mulle
        tuo miten kirjoitti:

        uusia yrittäjiä yritetään tehdä väkipakolla työvoimaviranomaisten toimesta. Ellei bisnes ole sellainen, että sen asiakkaat ovat Suomen ulkopuolella ei yksikään uusi yrittäjä luo yhtään uutta työpaikkaa. Jaettava kakku ei kasva. Uusi yrittäjä tulee aina kilpailemaan olemassa olevan yrityksen tontille, jos ei samalle alalle, niin ainakin samoista rahoista. Uusi yrittäjä ja kilpailija vain aiheuttaa entisillä yrittäjillä työvoiman vähentämistä. Vähän järkeä käyttöön siellä työllistämishommissakin.

        Olen kaupallisen koulutuksen saanut ja minun oli käytävä yrittäjäkurssi.


      • kun on kurssilla
        Mutta näin mulle kirjoitti:

        Olen kaupallisen koulutuksen saanut ja minun oli käytävä yrittäjäkurssi.

        ei ole työtön. Tempputyöllistämistä tuo uusien yrittäjien luominen. Pitäisi olla bisnes, jossa todella viedään jotakin ulos Suomesta. Muuten uusi yrittäjä vie aina, siis aina leivän jonkun toisen suusta.


      • kun on kurssilla kirjoitti:

        ei ole työtön. Tempputyöllistämistä tuo uusien yrittäjien luominen. Pitäisi olla bisnes, jossa todella viedään jotakin ulos Suomesta. Muuten uusi yrittäjä vie aina, siis aina leivän jonkun toisen suusta.

        eipä tuolla yrittäjäkurssilla ollut ainakaan omalla kohdallani v#tunkaan virkaa mutta pakko oli käydä että sai starttirahan.. mitä virkaa on kurssilla jos sen pitäjä opettaa ainoastaan myymälänhoitoon liittyviä asioita,vaikka moneen kertaan pyysin että keskittyisi yleisemmin yrittämiseen mut ei.
        ite olin ainoa joka ko kurssilta alkoi yrittäjäksi,
        teen siis remonttihommia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe