Menkat pillereiden jälkeen..

loppuneen kokonaan... Voisiko joku viisas sanoa, onko normaalia, että pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja ei kuulu vaikka kp 88 menossa????

Raskaana en oo..olen tehnyt testin noin 1 kuussa ja viimeisimmän pari viikkoa sitten.

Pitäisikö jo mennä lääkäriin selvitteleen? Olen joskus kuullut, että luomumenkat pitäisi alkaa viimeistään 3 kk sisällä pillereiden lopettamisesta. Ja se 3 kk tulee täyteen tän kuun lopussa.. Pillereitä söin putkeen 7 vuotta.

t. Lohduton
7608
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Sieltä saat todennäköisesti avun heti eikä tarvitse surra.

Äänestä

Kyllä ne vielä saattavat alkaa itsestäänkin, mutta lääkärissäkin voit asian takia käydä. Saat ainakin varmuuden, että kaikki on ok (luultavasti ultraavat) ja voit halutessasi pyytää lääkityksen menkkojen aikaansaamiseksi.

Äänestä
  • ..ja tokihan keltarauhaskuurilla menkat saadaan tulemaan, mutta rupeavatko ne sitten tulemaan normaalimmin.. ei kai niitäkään voi joka kuukausi syödä..

    Paskamaista tosiaan! Kai se lääkärikäynti on parasta...

    Äänestä

sama ongelma, että menkat eivät ole kolmessa kuukaudessa vakiintuneet pillereitten lopettamisen jälkeen. Menkkamaisia kipuja oli nytkin usean päivän ajan, mutta nyt niitä ei enää ole pariin päivään ollut, ja menkat "alkoivat", vain kerran vessapaperissa vähän verta, nyt ei enää tietoakaan. Muutama halpisraskaustesti tehtynä, negaa näyttivät.

Tympäsee, että pillereitten syöminen on sekoittanut oman hormonitoiminnan.

Äänestä
  • ..eivät ole vakiintuneet pillereiden lopettamisen jälkeen..? Onko sulla siis kuitenkin tullut menkat jossain välissä? Itselläni aiemmin ollut koviakin menkkakipuja ja olen sataan kertaan ollut varma, että nyt ne alkaa, mutta ei!

    Noin kp 29-30 oli ihmeellistä paksumpaa limaa, jossa vähän verta.. en tiedä olivatko ne olevinaan menkat, mutta sen jälkeen ei oo kuulunut yhtään mitään.

    Tiedän, että tää voi olla jopa normaalia, mutta masentaa, jos raskaaksi tulo kestää oman hormonitoiminnan toimimattomuuden vuoksi..

    Äänestä

Itse lopetin nuvaringin käytön jo kesäkuun alussa ja menkkoja ei kuulunut enkä ollut raskaana. (Kävin jopa yksityisellä verikokeessa) kun ei terolutitkaan auttaneet. Sitten sain uuden kuurin divina vaihdevuosipillereitä yhden kuurin ja ne auttoivat. Mutta nyt kun taas oottelen kuukautisia eikä vaan tule niin alkaa epätoivo iskeä ja masentaa. Ennen ehkäisyä kuitenkin suht säännölliset oli. Negatiivisen raskaustestin tein viimeksi tänään ja ovistikuilla en oo kertaakaan positiivista saanut. Taitaa olla vauvan saaminen toiveissa vain.

Äänestä
  • Viimeisimmät "menkat" viikko sitten oli epämääräistä kuivunutta mustaa turhrua liman seassa vessapaperiin. Normaalit menkat olleet heinäkuussa ja syyskuussa, pillerit lopetin toukokuussa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


..tuntuvat.. kirjoitti:

loppuneen kokonaan... Voisiko joku viisas sanoa, onko normaalia, että pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja ei kuulu vaikka kp 88 menossa????

Raskaana en oo..olen tehnyt testin noin 1 kuussa ja viimeisimmän pari viikkoa sitten.

Pitäisikö jo mennä lääkäriin selvitteleen? Olen joskus kuullut, että luomumenkat pitäisi alkaa viimeistään 3 kk sisällä pillereiden lopettamisesta. Ja se 3 kk tulee täyteen tän kuun lopussa.. Pillereitä söin putkeen 7 vuotta.

t. Lohduton

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu