On omituista sontaa uutisetkin, kun sanovat"Suomen kansan olevan pakkotyölain kannalla"....Asiaan on vastannut 1126 henkilöä...???
Suomen kansa onkin käynyt kovin vähäiseksi......
Solidaarisuutta tarvitaan kieroilevan riistoporvarihallituksen diktatuuria vastaan...
Olisi aika tulla noille konnille selväksi, että SUOMEN KANSAA on hieman enemmän, kuin 1126 henkilöä, vaikka nuo asian ovatkin unohtaneet ajat sitten, ja samalla heittäneet demokratian rippeetkin romukoppaan...NykySuomessa näyttää äänestys olevan lähinnä pelleilyä, ja demokratia huono vitsi. Samat roistot junailevat asioita vuodesta toiseen mielnsä mukaisesti. Ja kuten"Mooses Lipponen"aikoinaan totesi,"ei pidä järjestää kansanäänestystä, mikäli äänestystulos ei ole varma".....
SIINÄ SUOMALAISTA DEMOKRATIAA.PRKL.
1126 vastaajaa"Suomen kansa"....KO???
6
332
Vastaukset
- niin se
on.Pikku Galluppien avulla sitä vaan vaikutetaan ihmisen mieleen.suomalainen äänestäjä ajattelee,että"jos kerta enemmistö vastustaa pakkotyölakia niin vastustan sitten minäkin".Tällä tavoin sitä ohjataan ihmisten mieltä.
Oikea Demokratia on todellakin menneen ajan lumia,sillä media yrittää kaikenlaisten galluppien ja muiden sydeemien avulla vaikuttaa ihmisten mieliin,kuten jo äsken totesinkin.Kansanäänestykiä ei todellakaan pidetä,jos lopputulos ei ole varma(täyttä asiaa),niin se on,samat huijarit edelleenkin manipuloi typerää kansaa. - jonkinlainen hyve
kommareiden keskuudessa? Siihen johtopäätökseen voisi helposti tulla, lukiessaan teidän törkyturpaisia kirjoituksianne. Miksiköhän niin harva kommari tänäpäivänä tunnustaa olevansa ja olleensa kommunisti? Jos sinulla on siihen vastaus, kerro ihmeessä!
Eikö punikin mielestä sitten 1126 vastaajaa olekaan sama kuin koko kansa??
Mietihän vielä kerran asiaa - miten se mahtaa olla?
Varohan poju, ettet myönnä teidän pyhän lehtenne - taudinkantajan - valehdelleen lukijoille. Sitähän se ei tietenkään ole tehnyt, eihän?
Muutama lainaus taudinkantajasta:
http://www.tiedonantaja.fi/artikkeli.php?juttu=050729ue00
"Myös sosiaali- ja terveysministeri Sinikka Mönkäre piipahti kadulla. Muut ministerit eivät kiireiltään ehtineet kansan viestejä kuuntelemaan."
Taudinkantaja ei valehtele joten meitä suomalaisia ei voi olla kuin muutama kymmenen sillä kaikkihan me olimme osoittamassa mieltä.
http://www.tiedonantaja.fi/artikkeli.php?juttu=050729me10
"Maailman nuoriso yhdessä imperialismia vastaan ja bolivaarisen vallankumouksen puolesta"
17 000 nuorta on sama kuin maailman nuoriso - eikö vaan, sillä eihän taudinkantaja valehtele.
/Kalle, joka ei koske taudinkantajaan edes pitkällä tikulla- evp.änkyrä
Gallupeihin pitää suhtautua kriittisesti, mutta ei niin, että hyväksyy vain itselleen sopivan.
Selvä näyttö antaa yleensä oikean kuvan asiasta.
Ei se jankkaamalla muuksi muutu.
Toinen asia; mikään hallitus, ei kuviteltu kommunistinen, ei sosialistinen, eikä kapitalistinen voi hyväksyä kiristystä, jolla yritetään panna polvilleen valtiovalta uhkaamalla vaikkapa jättää heitteille juuri enimmän hoitoa tarvitsevat kansalaiset. Voisiko näin mitata 100% korotukset? Voisiko vaikka atomivoimalan työntekijät panna hanskat tiskiin tammikuussa ja vaatia jokaiselle saman palkan kuin Fortumin Lilius saa? Moniko jäätyisi kopperoonsa? Esimerkit ovat karkeita, mutta niin voisi yrittää.
Siksi olin alunalkaen sitä mieltä, että joukkoirtisanoutuminen järjestön toimesta oli liian järeä ase.
Jos tässä on jotain hyvää, on se että politiikkojen syytä varoa katteettomia lupauksia vaalivoittoja jahdatessaan. Eihän lööperin puhuminen lopu, mutta jospa tämä jotain opettaisi.- GALLUP-KALLE
Hallitus ensinnäkin aiheuttanut ko.tilanteen köykäisiksi osoittautuneilla lupauksillaan.
Toiseksi, sama hallitus on seonnut tuohon soppaan osallisena, ja nimenomaan asettumalla työnantajapuolen puolelle.
Kolmanneksi, ko.porvarihallitusta ei kiinnosta paskankaan vertaa tavallisen kansan terveys, ei köyhän elämä tai kuolema. Ainoastaan kansalaisten mahdolliset äänet vaaleissa.
Tuo kusipäinen hallitus on Nokian ja muiden suuryritysten pamppujen talutusnuorassa, ja pakkotyölaissa petaillaan lakko-oikeuksien rajoittamista tavallisilta duunareilta...Sikäli, kuin Suomessa tulevaisuudessa enää on tehtaita...
Köyhien kyykyttämisestä tuossa on kaiken aikaa kysymys, ei mistään muusta...
Jos valtiovalta olisi VILPITTÖMÄSTI huolissaan kansalaisten terveydestä, ei terveyspalveluita olisi kaiken aikaa leikattu, vaan päinvastoin...Ja jätetty sensijaan muutama jonninjoutava moottoritiehanke ja golfkenttä tekemättä...
Ökyporukan huvituksiin ja tarpeisiin tuntuu olevan taivas kattona, mitä budjettiin tulee...
Kun on kyseessä jokin ihmisyyteen ja humanitäärisiin arvoihin perustuva asia, simsalabim.....Johan huudetaan"valtionvelka".....
Ilman pohjattoman ahneen ökyluokan riistokapitalismia Suomi voisi olla hyvä maa asua...
Nyt täällä viedään leipäjonotkin johonkin"piiloon", ettei rikkaitten tarvitse nähdä nälkää/nälkäisiä....Voihan vuohen vehkeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504