"joulukilpailu 17151.."

MauCeR

Oli tv:ssä mainos "lähetä viesti JOULU numeroon 17151 niin voit voittaa ipodin, plasma tv:n tai blaa. 1e/viesti"

Paluuviestinä tulee kysymys johon pitäisi vastata. Siihenkun vastaa menee taas euro ja taas tulee uusi kysymys. Mainoksessa ei lukenut mistään kysymyksistä eikä että joudun maksamaan sen yksi euroa kymmeneen kertaan.

kysymys kuuluu: Onkos tämä nyt kaikkien lakien mukaista toimintaa?

6

3122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi tonttu

Mun mies lähetti myös viestin tohon samaan kilpailuun luullen, että yhdellä viestillä voi osallistua. Nyt kävi ilmi, että myös vastaanotetut viestit maksaa. Viesteissä lukee, että palvelun voi lopettaa viestillä. Hän on lähettänyt jo useamman lopetusviestin, johon tulee aina vastaus "palvelu ei ole käytössä" tms... ja viestien tulo jatkuu eli myös rahastus jatkuu.

Yritimme etsiä netistä kuka on kyseisen palvelun tuottaja, koska tässä on jo huuhaan tunnusmerkit täynnä. Jos joku muistaa kuka oli kyseisen palvelun takana niin ilmoitatteko?

• muka fiksu tonttu

Itsekin olen epätoivoisesti yrittänyt lopettaa viestien tuloa ohjeen mukaan siinä onnistumatta, kunnes hoksasin katsoa alkuperäisestä viestistä miten "palvelun" saa lopetettua. Tonttu palvelu loppuu kun lähetätä viestin TONTTU SULJE. Viestissä pitää olla välilyönti, ei yhteen kirjoitettuna.

• Bluemaple
        muka fiksu tonttu kirjoitti:

Itsekin olen epätoivoisesti yrittänyt lopettaa viestien tuloa ohjeen mukaan siinä onnistumatta, kunnes hoksasin katsoa alkuperäisestä viestistä miten "palvelun" saa lopetettua. Tonttu palvelu loppuu kun lähetätä viestin TONTTU SULJE. Viestissä pitää olla välilyönti, ei yhteen kirjoitettuna.

Joo Kiitos vaan tuosta vinkistä! ja nyt ei muuta ku kinaamaan siita että pitääkö ne satanan vastaanotetut viestit maksaa! HyvääJoulua!

• Tuurip

Viestejä tulee edelleen,ei auttanu tua TONTTU SULJE vaikka tuli viesti et tonttu suljettu:-/

• jooga

http://www.smswinner.net/ ratkaisu ongelmiin :)

• verositä verotätä

no ei reilua mutta suomessa saat aina maksaa kaikesta mitään ei oikeastaan koskaan voita jotain joudut pulittamaan kuitenkin omasta lompsasta kiitti vinkistä hauskaa joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe