Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko se paha että pojalla on pitkät hiukset?

hande1993

Moi!
Kertokaa mielipiteenne siitä, että onko paha jos pojalla on pitkät hiukset?
Musta se on ainakin P:stä kun aina kaikille pitkä hiuksisille pojille sanotaan "mee parturii" tms.
Vaikuttaakohan se työpaikan saantiin niin paljookaan :D

42

9040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkje

      Samoin minusta on paha jos pojalla on pitkät hiukset. Se on epäseksikästä, usein myös epäsiistiä ja kyllä, se voi vaikuttaa mm. työpaikan saantiin. Ensivaikutelman tekee ulkonäöllään muutamassa sekunnissa.

      • jaujau..........

        No hevareilla on pitkät hiukset eikä se edes ole järkyttävän näköistä.. :) Jotkut pitkä hiuksiset pojat on helvetin söpöjä.


      • ei todellakaan
        jaujau.......... kirjoitti:

        No hevareilla on pitkät hiukset eikä se edes ole järkyttävän näköistä.. :) Jotkut pitkä hiuksiset pojat on helvetin söpöjä.

        Pitkät hiukset ei tosiasiassa sovi kuin harvoille, ihan sama asia on parran kanssa.

        Jos työpaikkaa haluat ja mietit että pitäisikö olla pitkät hiukset vai ei, niin silloin kannattaa kysyä ammattilaiselta asiasta, muuten kannattaa leikata suosiolla lyhyeksi.

        Pitkät suorat hiukset, kuten useimmilla hevareilla on, on tyylitöntä ja aivan varmasti jää työpaikka saamatta jos hakemassa on myös lyhythiuksinen tyyppi.

        Pitkät suorat hiukset jotka menee päätä myöten näyttävät puhtaanakin rasvaiselta ja siltä kuin olisi lehmät nuolleet.

        Lyhyet hiukset näyttävät siltä että ihminen huolehtii itsestään ja kuten aina työhaastatteluissa ensivaikutelma ratkaisee. Jos tyyppi leikkauttaa hiuksensa eli huolehtii vähän ulkonäöstään, hän varmaan huolehtii töistäkin.

        Jos tyypillä on suorat pitkät hiukset, vaikka olisivat kuinka puhtaat, tarkoittaa se sitä että jätkä ei viitsi sen vertaa itsestään huolehtia että kävisi parturissa huolittelemassa hiuksiaan.

        Jos pitkät hiukset on joku status juttu, ne pitää myös laittaa sellaisen näköiseksi että ne näyttävät joltain muultakin kuin siltä että ne on vain vedetty päähän ja painettu pipolla liiskaksi. Pitkien hiusten pitää näyttää laitetulta ja ilmavalta että joku viitsii sellaista "pitkätukkahippiä" huolia töihinsä.


      • yleistät

        ei todellakaan vaikuta työnsaantiin jos tukkasi on siisti vaikka pitkä olisikin. kaikki pitkähiuksiset pojat eivät pidä hiuksistaan huolta mutta se asia on ymmärettävä etää jos hiukset ovat pitkät niistä täytyy pitää huolta. itse olen 15 v tyttö ja minulla on todella lyhyet hiukset koska en jaksa hoitaa hiuksia niin hyvin että näyttäisivät pitkinä kauniilta


      • girl next door.

        Miksei pojalla voisi olla pitkiä hiuksia?mikäs siinä jos on paksut ja hienot hiukset.Mielummin pitkät kuin Joku KALJU!!!Se vasta kamalaa onkin.Siilitukat on myös yäk.Jos on hiuksii niin miksei pidä niitä?:)


      • tai ei ihan?
        ei todellakaan kirjoitti:

        Pitkät hiukset ei tosiasiassa sovi kuin harvoille, ihan sama asia on parran kanssa.

        Jos työpaikkaa haluat ja mietit että pitäisikö olla pitkät hiukset vai ei, niin silloin kannattaa kysyä ammattilaiselta asiasta, muuten kannattaa leikata suosiolla lyhyeksi.

        Pitkät suorat hiukset, kuten useimmilla hevareilla on, on tyylitöntä ja aivan varmasti jää työpaikka saamatta jos hakemassa on myös lyhythiuksinen tyyppi.

        Pitkät suorat hiukset jotka menee päätä myöten näyttävät puhtaanakin rasvaiselta ja siltä kuin olisi lehmät nuolleet.

        Lyhyet hiukset näyttävät siltä että ihminen huolehtii itsestään ja kuten aina työhaastatteluissa ensivaikutelma ratkaisee. Jos tyyppi leikkauttaa hiuksensa eli huolehtii vähän ulkonäöstään, hän varmaan huolehtii töistäkin.

        Jos tyypillä on suorat pitkät hiukset, vaikka olisivat kuinka puhtaat, tarkoittaa se sitä että jätkä ei viitsi sen vertaa itsestään huolehtia että kävisi parturissa huolittelemassa hiuksiaan.

        Jos pitkät hiukset on joku status juttu, ne pitää myös laittaa sellaisen näköiseksi että ne näyttävät joltain muultakin kuin siltä että ne on vain vedetty päähän ja painettu pipolla liiskaksi. Pitkien hiusten pitää näyttää laitetulta ja ilmavalta että joku viitsii sellaista "pitkätukkahippiä" huolia töihinsä.

        Jos esimerkiksi pitää hiuksiaan kiinni ja työnantajalla on hiukan mielikuvitusta ja kokeilumieltä, saattaa pisteet tulla kotiin omaperäisyydestä.


    • dolarhyde

      Mun mielestä pitkät hiukset pojalla ei oo hyvännäköset, mutta tyylinsä kullakin. :) Tuskin se työnsaantiin kauheasti vaikuttaa jos muuten on siisti ja mieluiten sit pitää hiukset kiinni.

    • nammmmmm................

      Kunhan niitä hoitaa, ettei ne ole takkuiset ja rasvaisetn, niin monelle sopii. :D

    • gatjaaa

      Mä oon samaa mieltä sun kanssas. Ärsyttää niin vaan perkuleesti ku jätkille sanotaan just jotain ''mee parturiin'' . Mun mielestä pitkät hiukset voi olla tosi hyvän näköset pojallakin. Ite tykkään pitkätukkajätkistä ;D ja ei välttämättä vaan hevareilla oo pitkää lettiä. Rohkeeta on jos on pitkä tukka vaikka muut sanois jotain tyhmiä kommenttejakin. Ja mä en yksinkertasesti ymmärrä sitä että on haukuttava toisia jonkun tämmösen asian takia. Pitkä tukka on jees. Ja tuskin se työnsaantiin vaikuttaa(:

      • King Diamond

        Mulla on melko pitkä ja oon jos iso poika, pidän itessä pitkästä, lyhyt liian outo ja mulla on luonnon kiharat ollu koko ikäni..


    • hevimasa

      Letti on tieten jokasen oma asia, ja on aika lapsellista kommentoida tohon "mee parturii" sävyyn jonku hiuksia.
      Kaikki, jotka letin omistavat kantakaa lettiä ylpiästi, jos hirveesti hävettää pitää pitkää tukkaa ku jonku kommentit ärsyttää nii tieten leikkaa pois.

    • Klaf

      Jep, iteltä löytyy semmoset kasvuvaiheessa olevat kiharat ei, pitkät mutta ei mitkään lyhyetkään hiukset. Kokeilen huolehtia niistä nyt niin paljon kuin osaan, mutta kuitenkin yleensä pidän ne kiinni, koska ei koulussa jaksa jokavälissä kammata niitä.

      No oikeastaan edisti mun työpaikan saantia. Hain yhteen asiakaspalvelu hommaan töihin ja katto mua se pomo hymyillen ja sano että en ainakaan näytä L-positiiviseltä joten eiköhän allekirjoiteta sopimus.

      Mutta vakavasti ottaen Pitkätukka on asenne kysymys, kaikki ei tykkää ja useimmilta muilta lyhyt tukkaisilta pojilta saa kuulla kommenttia. Ja se voi vaikeuttaa paljonkin työpaikan saantia, mutta jos en työpaikkaa hiusten takia saa, niin on mulle aika selvää että se työ ei ole mua varten.

      • Klaf

        Niin ja "bonuksena" Ainakin kaikki yli 50 vuotiaat naiset on sanonut ihanaksi tukkaani, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän tosissaan :D Mutta Go for it! Elä anna muiden määrätä tyyliäsi jos itse pidät tukasta niin pidä se.


    • beatles's's

      mul on joku melkeen olkapäille oleva p a k s u kihara letti. mielestäni kaikki saa olla sellaisia kuin itse haluavat, ei tarvi olla sitä mitä vaikka kaveri on. olkaa oma itsenne!
      ärsyttää kun luokallani saan kyllä kaikenlaista palautetta letistäni. joskus tekis mieli lotasta niitä päänaukojia mutta yleensä jätän ne kommentit omaan arvoonsa.
      tytöt ainakin ovat kehuneet "pehkoani", ja paljon. ja sitten heiltä saa monesti hienoa kommenttia kuten "ihana letti" tai jotain sinne päin. :)
      saan myös paljon kehua vanhemmiltakin ihmisiltä, ja sekin on hienoa. antakaa pitkät lettinne vaan olla muiden kommenteista huolimatta, jos ei muuta niin ainakin tytöt tykkäävät! pääasia että itse viihdyt! :D

      • King2

        Olen itse syyllistynyt kerran ainaki toisen kaljun kommentointiin ja opin siittä kun tuli vähä sanomista, ei kannata kommentoida vaan pitää huoli omasta päästä!


      • Kim2

        Kateutta jos kommentoidaan pitkää lettiä, itelle tulee kokoajan vain pitkä, en tykkää lyhkäsestä..


    • ÄläLeikkaa

      Ei vaikuta työpaikan saantiin. Itse olen aina pitänyt pitkähiuksisista pojista/miehistä. Olen seurustellut sellaisen kanssa neljä vuotta, ja juuri pitkien hiusten takia tämän hiljaisemman kaverin huomasin.

      • King Diamond

        Saa työpaikan kyl pitkälläkin, mun kiharoista tykätään, kuhan muistaa pestä ja kammata aika usein..


    • en käytä nimimerkkiäni

      Koitin muotoilla lauseen, joka olisi tuonut julki mun suhtautumisen pitkätukkaisiin miehiin mutta ei olisi ollut kauhean rivon kuuloinen, en onnistunut. Tiivistelmä: pitkä tukka, hyvä tukka. Mmmm.

      Sitä pitää sitten muistaa pestä.

      Työpaikan saantiin vaikuttaa paljon enemmän yleisolemus: jos olet reippaan ja fiksun oloinen pitkätukka, pääset töihin helpommin kuin löysän rään näköinen lyhyttukkainen ihminen, ainakin useimmille työnantajille.

    • Cause_of_death

      Ei pitkässä letissä mitää vika oo :DD
      Sanotaanha sitä kaljuillekki et kasvata hiukset ym ym :D
      Ei sitä omaa tyyliään pitäis ruveta muuttaa muitte mielipiteitte mukaa.
      Voi olla et työpaikoilla sanotaa et hiukset pitää olla kiinni tms, jotkut työnantajat voi tietty olla nii vanhanaikasii korppuja et ne näkee pitkäs letis jotain ongelmaa... mut tierä häntä :D

    • tytöntilliäinen

      iha yks hailee jos kerran ite tykkää. mun veljelläki on piktä tukka. tosi vanhanaikasta heittä semmosii kommentteja ku "mee parturiin". niin kun opiskelen taidelukiossa nii siellä vissii 3/5pojalla on pitkäletti.
      tosin henkoht en pidä pitkää tukkaa miehellä seksikkäänä.

      • Kim2

        outoo, tosin joku voi loukkaantua?


    • mina vaan

      musta se on ihan sama minkalaiset hiukset pojilla on....onhan sullaki sellaset josta sa tykkaat....vai onko??

    • miepä mie

      Miusta se on vaa plussaa jos jollai pojalla on pitkä letti. :P Ite tykkään pitkistä leteistä mut sitä pitää oikeesti hoitaa ettei tuu semmone liimaletti. Ja oon nähny kummiskii aika monessa kaupassa pitkälettisiä miehiä töissä ni ei se loppujen lopuks niin paljon vaikuta varsinkin jos hiuksia pitää kiinni.
      Kaikilla on kuitenkii hiukset ja kaikkia ei voi miellyttää. Jokainen päättää ite mitä letillensä tekee. Ei se ihmistä muuta, muutaku ulkonäöllisesti. Ite kiinnitän ainakii helpommi huomioni pitkälettisii miehii ku lyhytlettisii. :D
      Ja tosiaan ne kommentit "mee parturii" on aika huvittavia. Ja saattaahan noitten kommenttien sanojat olla kateellisia pitkälettisille ku ei itellään oo semmosia hiuksia? :DD

    • True Blackness

      niin kait ne emo räppi shit matafakat tuolla tavalla puhuu ku luulevat olevasa ylempiluokkasia meitä pitkälettisiä kohtaan

      • hiukset kunniaan

        Muista huomioida, että emoilla on usein sellainen mukapitkä tukka. Nykyaikana käsitys pitkästäkin on vähän päin persettä. Saattaa kuulla, että jollain pojalla on tosi pitkät hiukset ja ne ovat olkapäille. EI näin...

        Minä kasvatan alaselkään. Kihartuvat, etuhiuksia en kiinni vielä saa, ovat suunnilleen olkapäille nyt. Ja näytän kuulemma (riippuu keneltä kysyy) inkkarilta tai hipiltä. Mutta myönnänkin olevani.

        Silti hiukset eivät vaikuta luonteeseen. Se, että pitäisi lyhyet olla on vain sellaista uskonnollista paskapropagandaa. Pitkät hiukset kunniaan, niin naisilla kuin miehilläkin!


      • Kim2
        hiukset kunniaan kirjoitti:

        Muista huomioida, että emoilla on usein sellainen mukapitkä tukka. Nykyaikana käsitys pitkästäkin on vähän päin persettä. Saattaa kuulla, että jollain pojalla on tosi pitkät hiukset ja ne ovat olkapäille. EI näin...

        Minä kasvatan alaselkään. Kihartuvat, etuhiuksia en kiinni vielä saa, ovat suunnilleen olkapäille nyt. Ja näytän kuulemma (riippuu keneltä kysyy) inkkarilta tai hipiltä. Mutta myönnänkin olevani.

        Silti hiukset eivät vaikuta luonteeseen. Se, että pitäisi lyhyet olla on vain sellaista uskonnollista paskapropagandaa. Pitkät hiukset kunniaan, niin naisilla kuin miehilläkin!

        Totta!


    • jokujostakin

      Minun mieelstä pitkät hiukset pojalla ovat paljon paremman näköiset kuin sellainen tavallisen tylsä lyhyt. :D Täytyy sanoa, että jos omalla kohdalla pitäisi valita kiinnostunko lyhythiuksisesta vai pitkähiuksisesta pojasta, pitkähiuksinen olisi varmasti kiinnostavampi :D No, ihmisiä on monenlaisia

      • letin kasvattaja

        No ei musta ole todella paha, itekki oon kasvattamassa alaselkään lettiä ja olen jätkä :D en koe mitää pahaa siinä, jokainen tyylillään!


      • Kim2

        Pelkkää asiaa mut musta likaisen näköinen ei oo hyvännäköinen, kannata pestä ja kammata aika usein!


    • jyyyyy

      on se ikävää et nii haukutaa, ja must jotku on söpöi, muttt emt vaikuttaaks se työpaika saantii ku voitha sä pitää sit lettii kiinni

    • :D

      En näe siinä mitään pahaa, että pojalla on pitkät hiukset. Niin kuin ei lyhyissäkään ole mitään vikaa. :)

      P.S. Omalla idollillanikin on pitkät hiukset.

    • <3dBA---

      nyt loppu toi pitkähiuksisten jätkien dissaaminen ;o tosin, jokaisella saa kyllä olla oma mielipide..tietenkin. itselläni unelmapoikaystävä olisi juuri pitkähiuksinen hevari. ite oon kans hevari, ja en vois kuvitellakkaan olevani kuin hevarin kanssa. joten, todellakin, pitäkää kaikki pitkähiuksiset jätkät vaan hiuksenne älkääkä menkö parturiin jonkun idiootin huuteluiden takia.

    • Ei ollenkaan paha, päinvastoin! Älkää pitkahiuksiset pojat välittäkö turhista huuteluista, vaan pitäkää letti niin kauan ku huvittaa.
      Terv. Pitkäletin kanssa seurusteleva.

    • eewrfewfefewfe

      vihaan pitkiä hiuksia

      t: aloittaja

    • YMMÄRRÄTTEKÖ KANTANI

      Mä en tykkää pitkist hiuksist jätkäl. oisin naisten kans jos haluisin hiplaa piktii hiuskii, mut en halua. ei ei ei ei ei ei ei niitä PITKIÄ HIUSKIA vaan minulle, ei "miehille"!!

    • ijiuhuh

      pitkät hiukset ovat ihanat

    • Ugar1nmikk0

      Menkääpä Munkkiniemen Yhteiskouluun, jossa tytöt ja luokan muut pojat valittavat sellaisesta emotukasta tai kikkuraisesta 1970-luvun tyylisestä moppitukasta. Sanovat, että hyi helevetti miten pitkä fleda. Mee ny herranjumala parturiin.

      Koulun lähellä asuvat pojat ovat suurin osa siilitukkia.

      Pitskussa asuvista poikaoppilaista joillakin on takapuoleen asti ylettyvä heviletti, josta tytöt sanovat, että kantsisko leikata moppitukka, ettei tule tielle sekstaillessa.

      PS. Älkää enää ikinä kiusatko pitkäfledaisia kundeja tukan takia.

      • joicrjoeicjoecij

        Kyllä Munkassakin hevareita riittää. ;) Ja pitkätukkaisia poikia, jos siellä opiskelet/olet opiskellut niin tiedät.


    • asdasdasd----

      se riippuu ihan ihmisestä. esim duutsoneissa sen jukan hiukset on suloset ja se on tosi komee vaikka sillä onki pitkät hiukset, vaikka en yleensä pitkistä hiuksista pidä. mutta joo se on ihan henkilökohtasta.. =)

    • qeen

      no on se hieman mutta ei maailmanlopun kauhea :D joillekkin se kyllä sopii ihan hyvin, itselläni on ollut puolipitkät (n. korvaan asti) ja ihan hyvin kyllä on sopinut

    • Anonyymi

      Ittekki haluaisin pitkät hiukset vaikka oon poika mutta siinä vaan kestää nii kaua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe