ajattelee neitsytnaisesta?
... Tuletteko toimeen neitsyen kanssa?
Mitä
7
1233
Vastaukset
- hyvin.
Kalamies on tunteellinen, herkkä ja kaikki tulee sydämestä. Neitsyt vaatii luonnollisestikin ensin tietenkin jonkinasteista tunnustelua ja 100-prosenttista luottamuksentunnetta, että alkuun päästään.
- kalaisana miehenä
yhden neitsykäisen. Hän oli valtavan herkkä ja estotonkin. Jo matkalla, kun meillä oli kännykät, hän ääneni kuultuaan kastui litimäräksi.
kalaisana miehenä kirjoitti:
yhden neitsykäisen. Hän oli valtavan herkkä ja estotonkin. Jo matkalla, kun meillä oli kännykät, hän ääneni kuultuaan kastui litimäräksi.
järveen
haukkumaan,jos vaikka auto hajoo,nii sit
- siinä tapauksessa
sitten vaan sitä autoa eikä sua. Kyllä kalamies neitsytnaiseensa pystyy tutustumaan vaikka kirjeitse ja ensi tapaamisella kaikki onkin jo selvää pässinlihaa.
siinä tapauksessa kirjoitti:
sitten vaan sitä autoa eikä sua. Kyllä kalamies neitsytnaiseensa pystyy tutustumaan vaikka kirjeitse ja ensi tapaamisella kaikki onkin jo selvää pässinlihaa.
passaa yhteen
- niin väliä,
harmanmaanromu kirjoitti:
passaa yhteen
kun vaan fyysiset tekijät toimivat. Luonto hoitaa loput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629