Olen jo "konkari" akvaarioharrastuksessa, minulla on mm. 600 litrainen, mutta kun näin myynnissä 8-kulmaisen 50-litraisen altaan, tuli sellainen olo vaan, että siinä on mun pytty! siihen sitten otin pelkästään nuoli-imumonneja 5kpl (ja ne söi 2pv:n aikana kaikki levät laseista!) en ole ruokkinut niitä vielä kertaakaan (viikon olleet altaassa). En ole kuitenkaan löytänyt paljoakaan tietoja näistä ihastuttavista minimonneista. Arvostaisisn juuri kokemuksen perusteella saatua tietoa, joten "I turn to you"; mitä voitte kertoa? Voivatko ne kutea noin kun ovat ainoa lajikin altaassa? Kaikki mahdollinen tieto kiinnostaisi nyt, minä jotenkin ihastuin niihin täysin, vaikka 600:sessa on seepraplekoja, kultajuovia sun muita, mutta nuolimonneissa on todellakin "sitä jotakin"..
Nuoli-imumonnit
Wau
2
218
Vastaukset
- kissakala
Nuoli-imumonnista tulee enintään 5 cm pitkä.Kutuhalukkuutta voidaan lisätä lämpötilan laskulla. Kutu tapahtuu suurilehtisten kasvien joukossa. Mätiä ei vartioida. Poikaset kuoriutuvat n. kolmen vuorokauden kuluttua.
Lisää tietoa löytyy Pertti Rassin kirjasta "Ripsi-ja imumonnit", tilauslomake löytyy mm. Akvaariomaailma-lehdestä.- lotta
nuoli-imumonneja sanotaan nuolimonneiksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179