Minkä ikäisenä SINÄ menetit neitsyytesi?

hubbabuba

Niin, kysymys kuuluu:

Minkä ikäisenä SINÄ menetit neitsyytesi?

357

58574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeisestikin....

      19-vuotiaana... mutta oikeastaan vain puoliksi... joten tavallaan olen yhä neitsyt ja odottelen kiinnostunutta vastaantulijaa.

      • Ihan ohi mennen

        Mielenkiinnosta: miten menettää neitsyyden puoliksi?


      • kulli oli,
        Ihan ohi mennen kirjoitti:

        Mielenkiinnosta: miten menettää neitsyyden puoliksi?

        kun Abloy lukon avain puolipyöreä


      • 1+16=?

        Panit jotain vitun ipodii?


      • HGFUJFVUFUF

        En oo vielä oon 20 ja masturboinut 4600-500 kertaa


      • kunnon DP

        aaaa siis et saanu ku pimppii. no ens kerralla sitte molempii reikii


      • Anonyymi
        Ihan ohi mennen kirjoitti:

        Mielenkiinnosta: miten menettää neitsyyden puoliksi?

        Isoa munaa rajusti pyllyyn, mutta omaa kalua ei ole uitettu pillussa.


      • Anonyymi
        HGFUJFVUFUF kirjoitti:

        En oo vielä oon 20 ja masturboinut 4600-500 kertaa

        Jos olet aloittanut masturboinnin 13v iässä ja masturboit esim. 350 kertaa vuodessa, niin olet masturboinut 20v mennessä n. 1200 kertaa. Jos todella olet tehnyt sen 4500 kertaa, niin olisit tehnyt sen vähintään kolmesti päivässä.

        350 kertaa kymmenessä vuodessa olisi 3500 kertaa ja 14000 kertaa 40v aikana.

        Itse olen 2023 53v. kerrat muuttuu ajan myötä ja nyt on vain kerran päivässä, mutta oli tässä juuri viikon katkokin!


      • Anonyymi
        HGFUJFVUFUF kirjoitti:

        En oo vielä oon 20 ja masturboinut 4600-500 kertaa

        4600-500.

        Itse laskin että jos aloitin 13v iässä ja tein kerta päivään, niin 20v iässä luku oli van puolet tuosta.

        Nyt 40v myöhemmin kerroin on esim 0,75 niin se olisi 11000. Ei kyllä se on 14000.


      • Anonyymi

        Ei kakkoseen pano vie neitsyyttä,eikä imutus! Eikä reisille laskukaan!


    • liolo

      sen 17-vuotiaana bileissä humalassa täysin yhdentekevän ja yhtä juopuneen kumppanin kanssa

    • miäs

      18 vee

    • bi-tiina27

      hmmm... taisi olla 17 vuotiaana

    • noh!!!

      Se tais olla 18 vuotiaana, nyt oon 19 :)

    • meni

      m, 22v

    • poikamiesi24

      saljdf

      • nuorena

        16 vuotiaana
        nyt olen 20 ja edelleen saman miehen kanssa =)


    • red.riding.hood

      Minä olin 14-vuotias, poika muutaman vuoden vanhempi. Ihan hyvä kokemus oli, kun molemmat oltiin ensikertalaisia ja halu kokeilla oli ihan molemminpuolinen. Eikä oltu humalassa. Joskushan sitä toki nuorempana harmitteli kun oli sitten niin paljon kokeneempi itse jo siinä vaiheessa kun kaverit vasta alko menettää neitsyyksiään. Nyt olen 21-vuotias, enkä kyllä kadu sitä että niin aikaisin aloitin, matkan varrella on oppinut jo monta asiaa.

      • lutkailu45

        Lutkailut aloitettu jo siis nuorena.


      • hohhoijaa..
        lutkailu45 kirjoitti:

        Lutkailut aloitettu jo siis nuorena.

        itsehän sitä saa päättää millon menettää neitsyytensä, ilman että olisi lutka.


      • teinistä asti

        no mutta mutta älä sinä muiden huonoutta harmittele, kokemushan on hyvästä


      • Anonyymi

        Olin vajaa neljätoista, kun naapurin poika (15 v) sai minut metsään kanssaan. Oltiin joskus vähän pussailtu, mutta nyt lämmin kesäilta nostatti kai tunteita ja niin siinä yhtä suurta koivua vasten menetin neitsyyteni hänelle. Sen jälkeen naiskennneltiin usein salaa heidän ulkorakennuksessaan. Pari kertaa sain myös hänen veljeltään ja serkultaan, kun pojat vuoron perään nussivat minua aitan olkivuoteella. Vuosien aikana on kokemuksia kertynyt todella useita. Opiskeluaikana hässin oikealle ja vasemmalle ja olihan miulla siellä kova maine. En edes muista kuinka monen kanssa olen ollutyhteydessä. Mutta ihanaa se on ollut ja joskus miehelleni kerron näistä jutuista ja saan hänet näin kuumemmaksi sänkyyn.


      • Anonyymi

        Olin 15v poika kun menetin neitsyyden, viereisen talon yh-naiselle, katsoin sen poikaa olisko 1v kun kävi kaupassa. Kiitoksesksi antoi vitosen ja suukon, olin hölmistynyt sanoi oliko ensimmäinen nyökkäsin , tuli lähelle laittoi käteni lantiolleen ja piti kasvoista kiinni sanoi anteeksi ja suukotteli pikku suukkoja ja sitten pitempään neuvoi miten suudellaan koskin rintoihin, kuiskas hyväile vaan ja hieroi kalua avasi housut ja veti esiin meni sohvalle ja antoi siinä heti. en ollut koskaan koskenutkaan pilluun ja nyt syoraan sisään.
        Tuntu liukas putki työntelin onnessaan panin nopeaan, huusi ruiski sisään anna tulla, Sen jälkeen oli Mirjan panomiehenä sanoi että ei tuu puheita, vei lapsen hoitoon vanhemmille.
        Opetti kaiken naisesta ja mitä voi tehdä, yleensä lahtiessäni sanoi odotan seuraavaa kertaa.
        En ole senjälkeen saanut niin hyvävartaloista naista ja niin halukasta ei mitään kiirettä. enimmillään kolmesti illassa rakasteltiin .


    • menetin

      Joo siis mulla oli ikää 19... Ei kyl kaduta yhtää että odotin tuohon ikään!

    • HRZ

      Mitään en menettänyt , kokemusta sain ja vähän muutakin .
      Terv Nokialle .

      • MK32

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!


      • Jeeps1
        MK32 kirjoitti:

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!

        Kyllä pitäs 19 vuotiaalla sen verran järki juosta ettei ala-asteikäisiä pane! Pakkohoitoon.


      • 51545
        MK32 kirjoitti:

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!

        Menetin poikuuteni vasta 19-vuotiaana. Sanon "vasta", sillä olisin halunnut menettää sen jo useita vuosia aiemmin. Olen kai ollut aika seksiorientoitunut (en kuitenkaan s-addikti) nuorena miehenä.

        Mitä muuten sanoit sille tytärpuolellesi toivuttuasi järkytyksestäsi?
        Vai otitko homman "annettuna faktana"?


      • J
        MK32 kirjoitti:

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!

        oli siis rikollinen, 19 vs. 12 v...


      • neitsyt 23
        MK32 kirjoitti:

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!

        kerroithan tytön vanhemmille ja ilmoititteko pervosta poliisille? Jos tuttu mies kyseessä niin hyväksikäyttö koko lähiseudun tietoon ja varoitustatuointi otsaan.


      • juups1
        Jeeps1 kirjoitti:

        Kyllä pitäs 19 vuotiaalla sen verran järki juosta ettei ala-asteikäisiä pane! Pakkohoitoon.

        et sinäkään ilman diagnoosia jäisi psyko


      • 2elinkautista
        J kirjoitti:

        oli siis rikollinen, 19 vs. 12 v...

        hmmmm kovin terävää, itse olet rikollisen viisas


      • Anonyymi
        MK32 kirjoitti:

        Olin 16 vuotias. Nyt olen 32-vee.Ihan hyvä ikä oli. Olisin kyllä kovasti halunnut jo pari vuotta aikaisemminkin, mutta ei ollut poikaystävää =)
        Tytärpuoleni menetti 12-vuotiaana neitsyytensä. Olin aika järkyttynyt, kun tuli multa pillereitä kysymään. Moni nykyään kyllä alottaa jo siinä iässä. "poika" oli ollut 19- vuotias!

        Eikö tuo ole jo todella lapsen raiskaamista? Jos tyttö on 12v, niin eikö se ole aika todella sairasta!!!


    • nyt 27

      Mitään en menettänyt, 8v. lähti, ja hyvä niin...

      • ...........

        Neitsyys meni 15v.


      • Mäkinen Tampereelta
        ........... kirjoitti:

        Neitsyys meni 15v.

        73v


    • näitä..

      kysellään? Onko sillä kuitenkaan väliä?

      • ....

        meistä ihmisistä löytyy tarve vertailla itseämme toisiin ja katsoa kuinka samanlaisia olemme. Täytämmekö normit, olemmeko hyväksyttyjä.

        Olemmeko normaaleja.

        Vai olemmeko yksin.


      • tapauksessa
        .... kirjoitti:

        meistä ihmisistä löytyy tarve vertailla itseämme toisiin ja katsoa kuinka samanlaisia olemme. Täytämmekö normit, olemmeko hyväksyttyjä.

        Olemmeko normaaleja.

        Vai olemmeko yksin.

        suurin osa ihmisistä ei ole neitsyitä, joten mitä on normaali?


    • tyttöystävälle

      Vertailimme tyttökaverin kanssa rintoja ja karvoja ja hän halusi koskea pilluani. Tuntui hyvältä, mutta seuraavalla kerralla sormet menivät liian syvälle ja sattui. Siinä kai meni neitsyys 14 vuotiaana, sillä pari vuotta myöhemmin pojan kalu meni vaivattomasti sisälleni.

    • ruto

      Neisyys meni 13v, hulluna humalassa, mörkökeijun kanssa.
      Ei paljon muistikuvia, onneksi..

    • Maltti86

      Minulla on tuo vieläkin tallella. 86 vuosimallin mies. Silti elämä hymyilee. :)

      • mimski

        Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana miehelle jonka kanssa asun nykyään :)


    • Eestissä

      Yhdelle kauniille naiselle ilotalossa.

      • Kyllä kunnon huora

        aina loppunpoljetun Suomi lutkan voittaa.


    • ....

      menetin poikuuteni 21-vuotiaana kännissä.

      Selvinpäin en sitä ole vielä tehnyt.

      • Anonyymi

        21-vuotiaana meikäpoikakin pääsi poikuudesta eroon. Sama nainen on ollut vaimoni jo 44 vuotta, enkä muiden naisten pimperoita ole kokeillut!
        Yksi hyvä riittää!


    • Liisukka

      Tää oli mielenkiintoinen keskustelu.. Oikeestaan käy ilmi, et ei kaikki suinkaan harrasta seksiä 13-vuotiaana, vaan meitä odottajiakin on.. Jokaisen on edettävä omaan tahtiinsa!

    • menetin sen

      Menetin neitsyyden toiselle neitsyelle naiselle 24-vuotiaana ja kumppanini oli 18-vuotias.

    • Ölli

      venyi lopullisesti taakse 15-kesäisenä! Jiihuu.

    • Aikamiespoika

      Ja olen jo 30v.

      • tyttö16

        Menetin sen 15 vuotiaana. silloiselle poikaystävälleni. olimme seurustellet sitä ennen jo vuoden ja keskustelleet asiasta paljon. Olen erittäin onnellinen että tämä tapahtui juuri kyseisen pojan kanssa. suhteemme loppui viimekesänä :S


    • sillo

      18 v ja molemmat oltiin pienesti alkohoolin vaikutuksen alaisena..

    • yksvaatääljossaj

      Vasta 28v, vaikka olisin halunnut panna jo 13-vuotiaana. Elämä ei ole aina reilua. Aika paskaa masturboida 15 vuotta yksin putkeen, kun muut paneskelee minkä ehtivät.

      • dududum

        Vain harva mies paneskelee vielä 13-vuotiaana minkä ehtii. Miesten keskiarvo poikuuden menetykselle on n. 17-vuotiaana, tytöillä vuoden tai pari aiemmin. Erikseen sitten se osaporukka pojista joille kertyy elämässä paljon keskivertoa enemmän kumppaneita, mutta moni kovemman luokan karjukin alkaa vasta 14-15-vuotiaana. Tuo sinun "muut paneskelleet jo 13-vuotiaina" koskee siis loppujen lopuksi hyvin pientä osaa pojista.


      • Anonyymi
        dududum kirjoitti:

        Vain harva mies paneskelee vielä 13-vuotiaana minkä ehtii. Miesten keskiarvo poikuuden menetykselle on n. 17-vuotiaana, tytöillä vuoden tai pari aiemmin. Erikseen sitten se osaporukka pojista joille kertyy elämässä paljon keskivertoa enemmän kumppaneita, mutta moni kovemman luokan karjukin alkaa vasta 14-15-vuotiaana. Tuo sinun "muut paneskelleet jo 13-vuotiaina" koskee siis loppujen lopuksi hyvin pientä osaa pojista.

        Komppaan. Itselläkin meni "poikuus" juuri kun olin täyttänyt 17.


    • abcdefg

      Ite olin 13v ja poika 18v

      • J

        rikollinen "mies"... 18 vs. 13 v


    • Dw

      16-vuotiaana.

    • kjihuty

      19-vuotiaana, lukuisten yrityskertojen jälkeen. Koetin ensimmäisen kerran jo 18-vuotiaana, mutta eipä vaan mahtunut sisään. Eikä edes ollut kuivuudesta tai jännityksestä kiinni, ehkä minulla vain oli epätavallisen tiukka immenkalvo tai jotain sinne päin...

      • 5+7

        Taisi olla aika kiusallinen tilanne...


    • mimosa27

      21-vuotiaana humalassa yhdenillanjutulle. Kortsu unohtui, joten jouduin odottelemaan 3 kuukautta HIV-testin tulosta (en saanut tartuntaa).

      • Ikuinen neitsyt

        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.


      • neitoTTe-
        Ikuinen neitsyt kirjoitti:

        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.

        Itse menetin 15 vuotiaana, nyt olen 18 ja kyllä oisi voinut oottaa pari vuotta, toisinaan kokemus oli mukava ja jätkä oli hellä =) asiasta toiseen mulla oli sellainen jotka vittuili kun olin 15 vuotias joka vittuili mulle kun olin neitsyt ja kokoajan sano kaikkee et "sinä se et oo koskaa kyrpää nähnykkää" sit kun tuli tämä kuuluisa eka kerta niin tämä tiesi varsin hyvin et olin menettäny neitsyyden niin kaikille sano et "aijjaa seki menettäny neitsyytesä" ja oli tosi mulkku. En oikeen ymmärrä tollasta käytöstä. Minusta ainakin on hienoo pitää neitsyyst vähän pitempään kuin 15. Jos nyt saisin valita niin oisin voinu odottaa vielä pari vuotta vaikka ei tossakaan mitään vikaa ollu =)


      • aaaarikka
        Ikuinen neitsyt kirjoitti:

        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.

        Eipä vielä Ikuinen neitsyt16.2.2010 03:50
        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.

        Näin kirjoitti edellä nimimerkki Ikuinen neitsyt. Halusin siihen kommentoida, että suosittelisin käymään juttelemassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa, jos todella ahdistaa niin paljon, että mietit kaikkea synkkää. Olen itsekin neitsyt (23v.) ja välillä pahasti ahdistunut ja monesti ajattelen että ikuisesti tulen neitsyt olemaankin. Joka tapauksessa mielestäni tarvitset apua ahdistukseesi ja suorituspaineisiin. Uskon, että se auttaisi!!! Ole rohkea ja pyydä apua!

        Kaikkea hyvää sulle! :)


      • n
        Ikuinen neitsyt kirjoitti:

        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.

        älä synkistele, et todellakaan ole ainut jolle on käynyt noin. minun kohdallanikin mies melkein itki ja pyyteli vain anteeksi, mutta ei siinä ole mitään anteeksipyydettäväää, jos ei mahda mitään, täytyy vain löytää sellainen ihminen ja tilanne että pystyy rentoutumaan ja nauttimaan.. :)


      • Josko kohta sais..
        Ikuinen neitsyt kirjoitti:

        Eipä vielä ole mennyt. Kerran olen jopa päässyt naisen kanssa "sänkyyn" ja olisi mahdollisuus ollut yhdyntään, mutta kortsun päälle vääntämisen jälkeen ei enää seisonut. Käyräkin penis on ja sitten vaan jännittää kokoajan ja enemmän ja enemmän ahdistaa se, ettei ole päässyt "panemaan", niin ei tästä enää tule yhtään mitään.

        Synkkiä ajatuksia pyörii päässä, onko järkeä enää elääkään. Aina yksin.

        Niin ja 80-luvun alkupuolella olen syntynyt.

        Terveisiä vaan käyrälle. Saan nykyään tosi pientä munaa, mutta seisoo kovana ja on käyrä. Sattuu monissa asennoissa tosi hyvälle hollille, ihanaa! Käyrä parempi kuin suora.


    • 19v

    • virhearvio

      17 vuotiaana, hirveässä humalassa, miehen kanssa, joka kaksi kuukautta tapahtuman jälkeen ilmoitti muuttavansa poikaystävänsä luokse asumaan. ei ollut puhunut ennen tätä homoudestaan mutta taisinpa käännyttää poikaparan:) (itseasiassa aika traumaattista)

      • junnu88888

        Olin just täyttänyt 13. HIRVEE JUNNU, mutta omasta mielestö aikuinen. Nyt 21 enkä kyl edes kadu et näin junnuna aloitin-


    • Prof. Palliruoho

      Mult lähti neitsyys ku olin 13 vuotta.

    • JJaa

      Olin 21-vuotias kun menetin neitsyyteni. Poikaystäväni oli tuolloin 22v, myöskin ensikertalainen. Olimme tunteneet toisemme pitkään ja seurustelua oli takana kaksi kuukautta, kun päädyimme yhteistuumin puuhiin. Kumpikaan ei stressannut tilannetta, ja naureskelimme ja nautimme toistemme läheisyydestä. En olisi vaihtanut kokemusta mihinkään muuhun, känniörveltäminen tms. ei olisi tullut mieleenkään. Nyt asumme saman katon alla :)

    • Reiska1991

      Meni tossa viime yönä 2serkun kanssa ja vielä saunassa. ja ikäni on 18v ja naiset oli 35v ja 43v

      • Pöh!

        N23, vielä neitsyt


    • Womaaan23

      n. 19 vuotiaana kokeneemmalle miehelle, tosin hän oli vuoden nuorempi.
      Täytyy myöntää, ettei ollut kovin miellyttävä kokemus, olimme tunteneet 2 vkoa, yhdyntä sattui ja hieman sen jälkeen vuodin verta.
      Olen kuitenkin tyytyväinen, että neitsyyden menetin ennen nykyistä poikaystävääni, näin olen kokemusta rikkaampi ja voin olla jännitämättä vuodanko verta tai sattuuko. Enkä koskaan tulee näkemään henkilöä, jolle menetin neitsyyteni, joten en häntä edes häntä ajattele.
      Minulle siis oli sinäänsä hyvä kokemus, että neitsyyden menetin melkein tuntemattomalle, ehkäisystä ym. kuitenkin huolehdittiin.

      • mnnnn

        18v ja tyttöystävä oli 16v, oltiin seurusteltu vähän yli puol vuotta ja molemmatoltiin neitsyjä. Sähläystähän se oli mutta kovalla harjottelulla mestariks :P


    • Ruriko

      Olen 21v nainen ja neitsyt. Keskustelimme pääsiäisenä puolivuotta minua nuoremman poikaystäväni kanssa, että voisin kyllä hänelle sen menettää. :3
      Ei ole ollut mitään tarvetta päästä neitsyydestään aikaisemmin.

    • Roistot kuriin

      Tämä kaveri joka noita os listaa, on todella sairas mieleltään. Toimii korkeampien voimien valtuuttamana (on itse niin kirjoittanut) kostajana ja tuomarina tällä ja muilla saiteilla. Esiintyy eri nimimerkeillä (mm Miss Liberty), mutta tunnistetaan kyllä.
      On mies, mutta esiintyy naisena hämätäkseen ylläpitoa ja muita saitin käyttäjiä.
      Toimii vihan ja uskonnolisen raivon vimmalla, kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen hoitoon.
      On hyllytetty monia kertoja sääntörikkomusten vuoksi, mutta palaa aina väärillä, tekaistuilla tiedoilla.
      Valehtelee olevansa työ-elämässä, mutta varmasti ei ole. Moinen tasapainottomuus, uskonnolinen agressio, harhaisuus ym muut oireet ovat este töissäkäynnille.
      Eikä ymmärrä ja käsitä rikkovansa lakia, koska mielen sairaus on sitä luokkaa ettei kykene erottamaan väärää ja oikeaa.
      Eli ei vajaavaltaisena ole kykenevä vastaamaan oikeuden edessä teoistaan, valitettavasti.
      Eli pakollinen hoitoon ohjaus suljettuun laitokseen ainoa mahdollinen keino.

    • kuukami

      16 vuotiaana pojalle, tyttöihin en koske...

    • Yh22

      12-v ja nyt 22-v eli 10 vuotta sitten... Ekan muksun sain 16-v, niitä nyt 3 kpl.

      • sportylady30

        vissiin unohdit suojia sillo tällö kun yh ja kolmen muksun kanssa!!!
        voi näitä tyhmiä nuoria!!!

        Itse oli 17vee pitkäaikainen poikaystäväni silloin 20v ja menimme just kihloihin ja ajateltiin korkata :D Selvinpäin ja sählättiin ihan täysillä, hänelle se ei ollut eka eikä toka kerta! Koski niin sikana ja tärisin...
        olen 30v nyt ja kokemusta vaikka muille jakaa, mutta paras kokemus tulee pitkässä parisuhteessa ei yhenillan jutuissa. Mutta mitään en muuttaisi asioissa, näin kehittyi tämä nykyinen ihminen joka nyt olen ja olen sinut itseni kanssa ja onnellinen aikuinen!


    • ahdistaa..

      21, tuossa jokunen päivä sitten ja vielä pitkäaikaiselle kumppanille. Ja silti kaduttaa. Olisin halunut odottaa avioon saakka mutta jokin naksahti sitten päässä. Ei edes tehnyt pahemmin mieli, että olin helvetin kuiva vielä kaiken lisäksi. Vittu.

      • looooooooooojj

        Oikeasti kellään ei ole hätää. Itsestä tietty tuntuu, että kiire jo olisi menettää neitsyys, kun jo 22 (tyttö).

        Kuitenkin nyt kun mietin historiaani, ni mulle on ollut kauhea ahdistuksen paikka se, et jokainen tyttökaverini on menettänyt aikaisin neitsyytensä, ni musta on tuntunut ihan kummajaiselta, ja olenkin hävennyt sitä kauheasti. Aina kun on jotain "juttua" ollut miesten kanssa, niin on ahdistanut, jos on tarvinnut ajatella kertovansa neitsyydestä. Hävettänytkin niin!

        Nyt siis ymmärrän, että monesti niillä kerroilla ei olisi ollut mitään hävettävää siinä, että on neitsyt. Nyt enemmänkin ja aina vaan enemmän... Mut sillon nuorena tuntui, että olenpa jo vanha! Silloin olisi miesten ollut helppoa ymmärtää, eikä itsellä olisi tarvinnut olla paha olla ollenkaan asian kanssa.

        Voi kun sekavaa :). Tarkoitus oli sanoa, että rohkeasti pitää sanoa neitsyydestään (ei tietty tartte kaikille kuuluttaa), koska se helpottaa omaa oloa. Jos mies on niin pönttö, et sen takia haluaa lakata tapailemasta, on se sen miehen murhe! Tämän olen oppinut.


      • Neitsyyden lähettäjä
        looooooooooojj kirjoitti:

        Oikeasti kellään ei ole hätää. Itsestä tietty tuntuu, että kiire jo olisi menettää neitsyys, kun jo 22 (tyttö).

        Kuitenkin nyt kun mietin historiaani, ni mulle on ollut kauhea ahdistuksen paikka se, et jokainen tyttökaverini on menettänyt aikaisin neitsyytensä, ni musta on tuntunut ihan kummajaiselta, ja olenkin hävennyt sitä kauheasti. Aina kun on jotain "juttua" ollut miesten kanssa, niin on ahdistanut, jos on tarvinnut ajatella kertovansa neitsyydestä. Hävettänytkin niin!

        Nyt siis ymmärrän, että monesti niillä kerroilla ei olisi ollut mitään hävettävää siinä, että on neitsyt. Nyt enemmänkin ja aina vaan enemmän... Mut sillon nuorena tuntui, että olenpa jo vanha! Silloin olisi miesten ollut helppoa ymmärtää, eikä itsellä olisi tarvinnut olla paha olla ollenkaan asian kanssa.

        Voi kun sekavaa :). Tarkoitus oli sanoa, että rohkeasti pitää sanoa neitsyydestään (ei tietty tartte kaikille kuuluttaa), koska se helpottaa omaa oloa. Jos mies on niin pönttö, et sen takia haluaa lakata tapailemasta, on se sen miehen murhe! Tämän olen oppinut.

        Näyttäisi siltä että pojilla tyypillinen on 18,5-19 ja tytöillä n. 16-16,5 vuotta että neitsyys lähtee.


      • myhyy
        Neitsyyden lähettäjä kirjoitti:

        Näyttäisi siltä että pojilla tyypillinen on 18,5-19 ja tytöillä n. 16-16,5 vuotta että neitsyys lähtee.

        Vasta 26v.!! Olin niin ujo!! Ja pelkäsin SITÄ niin paljon...ja kaikki oli niin turhaa..:'( Siksi varmaan seksatailenkin niin paljon! Haluan kuroa menetettyä aikaa...HUom! En edes masturboinut!!! Kun en osannut! JÄrkyttävää näin jälkeenpäin ajateltuna!

        n81


    • ;khj;

      18v (pari kuukautta ennen kun oisin ollu 19v jota pidin silloin hirveen vanhana!!) Rakkaan poikakaverin kanssa jonka kanssa seurustelin vielä pitkään. Kokemuksena hämmentävä koska odotin niin paljon enemmän. Ei oikeastaan tuntunut miltään eikä ainakaan hyvältä. Ei tullu verta.

      Joku muu täällä kuvas samaa sukupuolta olevan kanssa ja että neitsyt meni kun immekalvo meni. No siinä tapauksessa mulla olis 7-vuotiaana kun harrastin seksileikkejä (nakuilua) ja kokeiltiin kammanpäätä laittaa sisään. Yhtenä päivänä niihin aikoihin vuosin verta, ehkä immekalvo mutta saattoi olla virtsarakontulehdus, en nyt tietenkään enää muista oireita.

    • 19-vuotiaana menetin neitsyyteni..

    • tukki jätkä

      10 vuotiaana 13 vuotiaalle tytölle kotileikeissä.en silloin tajunnut niistä asioista mitään .niitä leikkejä oli kahtena kesänä.niistä leikeistä oli huonot seuraukset aloin pelätä tyttöjä.pääsin pelosta eroon vasta yli 20:enä

      • liian aikaisin m76

        34v mies ja kohtalo toveri. ikää en edes muista mut aikasin lääkäri/ koti leikeis ikäseni tyttö mut otti alaasteen takapihal koulun jälkeen,

        terapiassa käydään aiheesta en oo puhunut koskaan.


    • lasketaanko tämä

      Samanikäisen serkkutytön kanssa leikkimökissä naitiin. Kyllä se kova tappi ihan oikeassa rakosessa heilui. Pikkuisen tuli verta serkkutytöltä, mutta me ei kerrottu kellekään. Sitä leikkiä leikittiin kolmeen kertaan sinä kesänä.

    • M30.

      Menetin poikuuteni 23-vuotiaana. Muutamia tilaisuuksia olisi ollut aiemminkin, mutta yleensä jännityksen takia ei homma onnistunut millään. Ja kun olen vielä tolkuttoman ujo luonteeltani.

      Eipä tuo myöhäinen poikuuden menetys sinällään harmita (jollakin sairaalla tavalla olen siitä ylpeäkin), ja ainoa ajanjakso, jolloin iäkkäänä neitsyenä olo vähän "haittasi", oli armeija-aika. Ei ollut kiva kuunnella tupakavereiden juttuja, kun olivat taas viikonloppulomilla touhuneet sitä sun tätä tyttöjen kanssa... olkoonkin, että monilla noissa jutuissa oli varmasti vahvaa liioittelua.

      Neitsyyteni ei kuitenkaan koskaan tullut ilmi intissä, aina onnistuin kiertelemään ja kaartelemaan asiat niin, ettei neitsyys tullut suoraan esille, mutten toisaalta koskaan valehdellutkaan suoraan, että olisin joskus ollut naisen kanssa.

      • kamalaa

        Olen 27 vuotias ja vielä neitsyt nainen. Ehkä en koskaan tule harrastamaan seksiä. Mulla on komplekseja vartalostani. Koen itseni lihavaksi ja kummallisen muotoiseksi. Pidän jalkojani liian voimakkaan näköisinä naiseksi ja karvan kasvuni on melko runsasta alueilla joilla ei odoteta naisella niitä olevan eli vatsassa, selässä ja rintojen ympäriltä nypin karvoja. Siinäpä se on, ei kehtaa olla alasti. Enkä ole saanut minkäänlaista suhdetta aikaiseksi joten että se etenisi seksiin asti vaikuttaa samalta kuin lähtisin käymään kuussa.


      • Der885

        Kuka sanoi että 23 vuotiaana olisi myöhäistä? Nyky-yhteiskunnan ja nuorison naurettava painostus ja kilpailu myrkyttää ja aivopesee neitsyeiden mielen.


      • Kuu-ukko15
        kamalaa kirjoitti:

        Olen 27 vuotias ja vielä neitsyt nainen. Ehkä en koskaan tule harrastamaan seksiä. Mulla on komplekseja vartalostani. Koen itseni lihavaksi ja kummallisen muotoiseksi. Pidän jalkojani liian voimakkaan näköisinä naiseksi ja karvan kasvuni on melko runsasta alueilla joilla ei odoteta naisella niitä olevan eli vatsassa, selässä ja rintojen ympäriltä nypin karvoja. Siinäpä se on, ei kehtaa olla alasti. Enkä ole saanut minkäänlaista suhdetta aikaiseksi joten että se etenisi seksiin asti vaikuttaa samalta kuin lähtisin käymään kuussa.

        Kuussa käyminen on mahdollista...


      • Nyt lähden nukkumaan
        kamalaa kirjoitti:

        Olen 27 vuotias ja vielä neitsyt nainen. Ehkä en koskaan tule harrastamaan seksiä. Mulla on komplekseja vartalostani. Koen itseni lihavaksi ja kummallisen muotoiseksi. Pidän jalkojani liian voimakkaan näköisinä naiseksi ja karvan kasvuni on melko runsasta alueilla joilla ei odoteta naisella niitä olevan eli vatsassa, selässä ja rintojen ympäriltä nypin karvoja. Siinäpä se on, ei kehtaa olla alasti. Enkä ole saanut minkäänlaista suhdetta aikaiseksi joten että se etenisi seksiin asti vaikuttaa samalta kuin lähtisin käymään kuussa.

        Mietihän nyt tuo juttu uudelleen. Oletko kiinnostunut seksistä kuitenkin, harrastatko itsetyydytystä? Hoitele karvat pois, jos ne sinua kiusaavat. Kiva kaveri kun tulee vastaan, kyllä se siitä. Luokaa ensin suhdetta muuten, vasta sitten sänkyyn. Menepä kesällä vaikka rannalle katselemaan pariskuntia. Saatat huomata, että joku "täydellisen" vartalon omaava on valinnut kumppanikseen vähemmän täydellisen. Kuka viehättyy mistäkin. Muista, lähes kaikilla on komplekseja ulkonäöstään. Siinä vaiheessa, kun hyväksyt itse itsesi, sinulla on hyvät mahdollisuudet nauttia.

        Oma neitsyys meni 24 vuotiaana. Olin seurustellut muutamien kanssa jo aikaisemmin ja riisuttu ja hommailtu kivoja, mutta olin säästänyt itseäni. Sitten ajattelin, että mitäpä tuosta. Seuraavan kanssa, joka näyttää, että jaksaa odottaa eikä painost, päätin. Muutaman kuukauden ajan nukuttiin viikonloput yhdessä ja siitä se sitten alkoi. Huomaavainen, hellä mies, jonka kanssa aloittaa seksielämä. Hänellä oli kokemusta viiden naisen kanssa.

        Elämä heitteli, ja välissä oli pitkiä selibaattijaksoja. Nyt keski-ikäisenä nautiskelen siitäkin edestä. Uskallan olla oma itseni ja kertoa miltä tuntuu ja mitä haluan.


    • Nuori neiti

      Olen 18 ja edelleen neitsyt. Seurustelen kivan pojan kanssa, mutta hommat ei onnistu, koska poikaa jännittää aina liikaa.

    • marko,,,

      52v

    • sopivan ikäinen

      30-v. eli ei ihan teininä.

    • tästä jo aikaa..

      Olin silloin 18,5 v. vanha. Tapahtui ensimmäisen poikaystävän kanssa noin reilun kuukauden seurustelun jälkeen, hän oli samanikäinen, olimme toisillemme ne ensimmäiset. Eka kerta kävi kipeää, jännityksenkin vuoksi enkä kai ollut tarpeeksi kostunut, kumpikin kun oli kokemattomia, eikä tuntunut ollenkaan hyvältä, tuli vain pettynyt olo, että tässäkö se nyt oli... ja oli hieman hätiköidysti tehty, poikaystävän luona, hänen äitinsä toisessa huoneessa nukkumassa. :D Ja täysin selvinpäin olimme. Hiphei. Jos vielä saisi ekan kerran uusiksi niin kyllä tekisin ihan toisin. Neitsyys oli vain silloin ehkä jo taakka josta oli päästävä eroon, vaikkei sitä oikeasti ollutkaan. Myöhemmin kyllä on rakastelukin tuntunut paremmalta, mutta eka kerta, sitä en kauheen lämmöllä muistele. No sellaista oli silloin.

    • gerr

      16 vuotiaana, humalassa. Kaduttaa, en edes halunnut menettää neitsyyttäni mutta humalassa ei onnistunut / jaksanut laittaa vastaankaan. Olisin mielelläni odottanut 20 vuotiaaksi, kun vihdoinkin on se oma avopuoliso.
      Mutta mennyttä ei voi muuttaa, katua vain :/ .

    • m25fin

      n. 12 vuotta sitten, kun kaupassa satuin tuijottamaan yhden naisen persettä, ja jostain hän oli tämän huomannut. Kun astuin ulos kaupasta hän oli jäänyt odottelemaan nurkan taakse, ja pientä rahaa vasten sain naida häntä. Olin tällöin 13-vuotias.

      Olihan sen silloin unelmien täyttymys, mutta nyt aikuisena..kaduttaa.

      • moikkkkkasffgjkkl

        elikkäs 17v. :) Ja nainen olen.


    • mä234

      20 vuotiaana tyttöystävälleni joka oli 19. molemmat ensikertalaisia

      • goidbpcoivsbjoplk

        Itse menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. Poikaystäväni oli silloin 16 v. Olen nytten 18 ja ei kyllä yhtään ole vaivannut vaikka menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. E-pillereitä aloitin syömään 14-15 vuotiaana kun terveydenhoitaja suositteli.


      • siitä on jo aikaa
        goidbpcoivsbjoplk kirjoitti:

        Itse menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. Poikaystäväni oli silloin 16 v. Olen nytten 18 ja ei kyllä yhtään ole vaivannut vaikka menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. E-pillereitä aloitin syömään 14-15 vuotiaana kun terveydenhoitaja suositteli.

        Eka pano (vai oliko se sitä?) tapahtui 18-vuotiaana. Akti jäi tosin kesken, sillä tyttö (16v.) vuosi verta niin perk... Meikäläinen nimittäin survoi jäykkää kalua pilluun ilman mitään esilämmityksiä... ja esim. klitoriksesta en paljoa edes tiennyt. Tyttö väitti, ettei ole neitsyt, mutta näin jälkeenpäin ajatellen hän taisi valehdella. Siis vaikea sanoa, menetinkö silloin neitsyyteni vai en, lienee enempi filosofinen kysymys. No, asia kyllä korjaantui pian sen jälkeen hieman kokeneemman naisen kanssa.


    • uteliaisuusveivoiton

      Olin 16 ja mies 21, petyin jonkun verran itse tunteesta. Liikaa tietenkin katsonut rakkauselokuvia.. En oikeastaan kuitenkaan kadu, sillä nyt tiedän elämässä olevan niin paljon enemmän ja tärkeämpiä asioita kuin seksi. Uskon kuitenkin, että "sen oikean" tulessa vastaan tuntuu tämäkin niin paljon paremmalta! Ja tästä tapahtumastahan ei ole kuin puoli vuotta aikaa.

      • Herkkä mies

        Ei ne rakkauselokuvat mitään täyttä satua ole, vaikka toki niissä aina kaikki on niin "täydellistä". Voit kokea vielä hyvääkin seksiä ja kokea, että se on erittäin tärkeä osa elämää :)

        Itse olen menettänyt poikuuteni vasta yli 30 v ja minulle se oli ihan hyvä ikä. Toki minullakin oli paineita asiasta, kun kaikki muut puhuivat seksistä leuhkien. Itselleni seksi on aina ollut kaunis asia ja poikuuteni menetin naisen kanssa, joka oli myös vielä kokematon (neitsyt). Kaunis kokemus se oli. Suhteemme kesti yli viisi vuotta.

        Älä sinä, anna tämän kokemuksesi määrittää seksuaalisuuttasi tai mitä siitä ajattelet. Minusta voit edelleen luottaa jopa niihin rakkauselokuviin ja etenkin omiin tuntemuksiisi.


    • les..

      Pienes humalas meni... mut en kadu : DD Puuhailtiin sen kyseisen neidin kanssa koko yö.
      Olisin kyllä toivonut menettäväni sen nykyiselle murulleni, mut ei voi mitään.

    • tumblebee

      Olin 18v. vielä tuossa kesän alussa eli silloin. Nyt olen jopa 19. :)

      • 1+2

        20v


    • Days of our lives

      17-vuotiaana saman ikäiselle pojalle.

      • Shadow_88

        14-vuotiaana kotibileissä kaverin isoveljelle, joka oli 20-v. Olin sammunut sängylle ja heräsin vatsallani, kun poika tuli sisään takaapäin. Ei siis kovin miellyttävä kokemus... Seuraavaan kertaan menikin sitten 3 vuotta.


    • hfybc

      19v, olen nainen

    • -pistokas-

      Olin 19, tyttö saman ikäinen. Ekasta kerrasta ei ollut paljoa mieleen jäävää muuta kuin jännitys, joka tietysti päättyi suunnilleen juuri siihen, että sisälle pääsi. Tuskin olen ainoa, joka on siinä kohtaa lauennut. Olihan sitä pohjustettu silloin jo kuukausia ja hyvää siitä tulikin vielä pitkäksi aikaa perään päin. Onneksi ei kumpikaan niin ihmeen paljon enempää ekasta odottanutkaan.

    • Höylätty

      Olin viistosta poika kun vanhempi mies koko kesän nai mua, vasta seuraavana kesänä sain naista ja sekin oli viiskymppinen eukko.

    • Ensten

      Ensten juopolle miehelle meni poikuus jotain 13v ja naiselle pari vuotta myöhemmin. En muista oliko miehiä enemmän kun juottivat humalaan.

    • mari_

      16 vuotta oli mittariin napsahtanu pari kuukautta aikasemmin, poikaystävä oli 18. reilu kuukaus oltiin siinä jo seurusteltu ku poikaystävä tuli luokeni yöks. siinä sitä pari yötä toisiamme hiplattiin ja toisen yön jälkeen vaan totesin hänelle, että tänään se tehdä =D nyt siitä on jo reilu puol vuotta ja ollaan onnellisesti kihloissa ja suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta

      • Hyvä kokemus :)

        Minä ja poikaystävämme olimme kumpikin 17-vuotiaita ja ensikertalaisia. Olimme olleet yhdessä noin neljä kuukautta ja olimme puhuneet seksiin liittyvistä asioista yms. Olihan se eka kerta aika jännittävää, mutta oli se hienoakin. Huumori auttoi ja olen sitä mieltä, että 17 vuoden ikä oli minulle ihan sopiva, en varmaankaan olisi jaksanut odottaa pidempään! Kiva kokemus se oli, ja opin paljon itsestäni ja muutenkin, nyt tiedän, että seksi on ihana asia!!


    • r0rprllldl

      17v ja niin oli tyttökin neitsyt 16vuotias, voi hyvä tavaton sitä säätämistä

    • ohd

      16 vuotta oli mittarissa, olisin halunnut jo aiemmin koska tyhmänä pikkuteininä luulin kaikkien muiden jo "olleen silleen". Onneksi kuitenkin kävi miten kävi, poikaystävälle se meni. Olimme saman ikäisiä ja kokemattomia, ja voi hyvä tavaton millasita sähellystä oli. Kuitenkin näin kahden vuoden jälkeen sujuu ne hommat hänen kanssaan jo huomattavasti paremmin. :D

    • 15 vuotías

      ....

    • dude27wee

      ai minkä ikäsenä? ei voi tietää kun en ole ennustaja.

      • ....................

        15-vuotiaana meni poikuus oman kullan kanssa. En kadu yhtään, vaikka silloisesta kokemuksesta en vielä sen suurempaa nautintoa saanutkaan. Se oli tärkeämpää, että henkilö oli hyvä sydämminen, eikä kiinnittänyt pikku seikkoihin huomiota :)


    • kännin piikkiin

      tuolloin 17 ja tolkuttomassa humalassa, muistikuvina hirveä kipu, paljon verta ja jätkä sen näköinen etten olisi selvin päin koskenut pitkällä tikullakaan (en edes muista minkäikäinen tuo äijä oli, varmaan about 30). Vedin oikeastaan nuo kännit rohkaisumielessä, kun olin päättänyt jo etukäteen pokata jonkun ja päästä eroon neitsyydestä, hieman tosin kiskoin liikaa vinettoa kun arvostelukyky petti kumppanin valinnassa. Teininä oli jokin hirveä pakkomielle koettaa kasvaa pian aikuiseksi ja neitsyys oli vain yksi "taakka" mikä piti raivata tieltä.

      • Krisse21

        Olin 20-vuotias ja olimme juuri tavanneet. Poikaystävi tiesi, että olen neitsyt ja käyttäytyi kuten herrasmiehen kuuluu. Tuntui hyvältä, molemmat olimme selvin päin ja olemme edelleen yhdessä.


      • Anonyymi

        Miulla myös nuoruuden festarikierroksella kävi samoin. Kaverini kanssa oltiin teltalla liikkeellä. Liikaa alkoholia. Kömmin jonkun pojan kanssa telttaan, mutta ei siitä mitään tullu. Poika vielä sammui teltan oviaukkoon. Olin lärvit ja väsähtänyt jo. Ilman housuja työnsin poikaa ulkopuolelle teltasta ja kirosin ja olin samalla juuri ottamassa pullosta lisää huikkaa, kun siihen pöllähti joku mies. Hän auttoi ja veti pojan sivuun nurmelle.
        Oviaukosta ojensin palkaksi pulloa, hän otti ja kömpi tietysti telttaan samantien. Näky teltassa - pelkässä T-paidassa kun olin - sai hänet unohtamaan pullon. Hän alkoi heti pussailemaan ja suoraan asiaan. Makasin siinä sitten hänen allaan ja taisin sammua välillä, kuitenkin hän vielä jyysti päälläni, kun havahduin. Saatuaan valmiiksi hän vaan häipyi. Jatkoin unia - herättyäni molemmat päät oli kipeenä. Kaverini nukkui jonkun pojan kanssa vierellä.


    • M 20V

      Olin 20v iässä vielä neitsyt ja häpesin sitä todella paljon. No sitten ryhdistäydyin ja pokkasin baarista samanikäisen kauniin ja vieläpä neitsyen neidon jonka kanssa sitten seurustelusuhteessa poikuuteni menetin. Nykyään elämä tuntuu mahtavalta. Ja olemme muuten edelleen yhdessä :)

      Kaikille neitsyydestä kärsiville miehille vinkiksi, että se kotona nyhjöttäminen ei ainakaan edistä sitä poikuuden menettämistä.

    • huoliteltu keiju

      17-vuotiaana, autossa ;) kesäkuun ilta jne...

    • NEITSYT11

      OLEN 28-VUOTIAS NEITSYT!!!! PITÄISKÖ HUOLESTUA...........

      • NEITSYT 2

        "OLEN 28-VUOTIAS NEITSYT!!!! PITÄISKÖ HUOLESTUA..........."

        Ei pitäisi, tässä myös 28-vuotias neitsyt.


      • Boikuuus 25
        NEITSYT 2 kirjoitti:

        "OLEN 28-VUOTIAS NEITSYT!!!! PITÄISKÖ HUOLESTUA..........."

        Ei pitäisi, tässä myös 28-vuotias neitsyt.

        Nii,mitä sitä murehtimaan,kyllä se ensinmäinen kerta koittaa joskus.
        Ja mielenkiintoista lukea kuinka moni on menettänyt jo 14-16 vuotiaana.Tottakai sellainen kiehtoo jo tuon ikäisten mieliä ja tekee mieli kokeilla.Ei siinä mitään.Sitä vaan miettii että onko sitä ns.henkisellä tasolla valmis tuollaiseen,mikä osuus on tämän ajan seksin markinoistamiselta ja kuinka paljon vaikuttaa ympäristönpaine.Mielestäni ihan mietittäviä asioita:)


    • 18-vuotiaana

      tai itseasiassa poikuuden

    • sinnemenisekin

      kolmikymppisenä kävin ostamassa thaimaalaiselta huoralta poikuudenpoiston

    • Hannibaali

      14 veenä meni. Ja mitään en kadu. Onhan tuosta jo kuusi vuottakin ;)

    • neitsyys meni ;)

      Neitsyys meni 15 vuotiaana, eli vähä aikaasit (: ei sattunu tai jännittäny yhtään... Ja se meni nii täydellisesti... se jätkä oli kyl vähä kokeneempi... oltii yhis kotibileis, sit runkkasin sille, otin suihin,tissipanoakin kokeiltii ja sit nussittii joku tunti... taivaallista oli ;)

    • Kurkkumato.com

      Viime vuonna lähti poikuus 25 vuotiaana, melkeen kuukauden ehdittiin seurustella ja tyttö laitto poikki. Olin varmaan niin huono sängyssä, no ens kerralla sit paremmin ku nyt on jo vähän kokemusta :)

    • 16+20

      18

    • ...

      Taisinpa olla sillon 15-vuotias kuten myös sen aikainen seurustelukumppanikin.. elikkä kolmisen vuotta sitten.

    • paziiiii

      13 vuotias olin kun 20v nainen joka oli kaverini isosisko sai houkuteltua minut niille kun kaverini oli jossain reissussa. Polkupyörällä ajjoin sinne ja muistan kun katottiin jotain pornoa ja sit se rupes hiplaan ja pyysi että nuolisin sitä. Pantiin ja innoisssani polin sit tuntsalla kotio:) Tämä on tosi juttu ja vieläkin tunnen tämän naisen:) On nykyisen emäntäni hyvä ystävä ja hänelle on perhe ja 3 lasta:) Ois mukava sanoo omalle emännälle kelle menetin neitsyyteni:)

      T: mies 30v kainuu

    • houndoom1

      Joskus 8 luokan jälkeen kesällä ;) hämärä kokomus vaikkei alkoholilla ollut asian kanssa mitään tekemistä....

    • Pirtelö:))

      Olin 14 wee ja se tapahtui juhannusyönä heinäladossa. Mies oli meidän kesämökkinaapuri, muistaakseni jotain 35 wee

      • Hyi olkoon.

        Eli pedofiilin kanssa sitten panit, sinä 14v ja pedo 35v.


    • JT

      15- vuotias olin, kuten oli myös silloinen poikaystäväni :)

    • Tuli melaa

      Olin "setäni" kanssa saunassa ja en ollut kun ehkä 15v poika, kun humalassa kesken pesemisen halus lauteita vasten työntää että tuntu. Vei sänkyyn sen jälkeen ja "sain kunnolla" niskasta kiinni pitäen. Myöhemmin hiero että seiso ja tuli päälle ja otti sisäänsä että tuntu eka kerta SIELLÄ. ..

    • 15

      Viime kesänä 22-vuotiaana lähti poikuus. Ei mikään järisyttävä kokemus, mutta sen jälkeen lähti vaan paranemaan. Siis saman tytön kanssa. Olin jo ehtiny aatella, että neitsyenä sitä tämä elämä on elettävä. Eli on turha kiirehtiä neitsyyden/poikuuden menettämisen kanssa.

    • jhgjg

      16-vuotiaana tyttöystävälle

    • H

      22 v. melkein tuplasti vanhemmalle entiselle opettajalleni.

    • Bpih

      n, 18v

    • jostahdot

      olin 13 mutta noin kuukauden päästä täyttämässä 14.

    • !

      13 vuotis syntymäpäivänä kännissä randomille,kaduttaa

    • M

      itse menetin 16v...

    • N,.,.

      46-vuotiaana.

    • samankanssayhä88

      19 vuotiaana, hyvin meni muuten, mutta jälkikäteen jäi hieman paskanmaku suuhun kun miestä tuntui enemmän jälkikäteen ällöttävän kuin imartelevan, kun sai tietää että se oli ekakertani. Ei koskaan ole siitä puhunut mitään ääneen vaan näyttänyt hapanta naamaa ja pysynyt hiljaa jos jotain siitä ollut. ttu. vaan aivan sama, ei se mikään niin maailmaa jyrisyttävä asia ole, sen huomaa kun sen on kerran kokenut.

    • rumaneitsyt

      olen 21 v ja neitsyt ja sellaisena taidan pysyäkkin:( olen niin helvetin läski j aruma, että ei auta kuin odottaa, et joku tappaa mut tai sit tapan itteni "huokaus"

    • samathaww

      13 vuotiaana parhaan kaverin kanssa tuli vehjattua ja lopulta kävi näin...

    • DIABOM

      Taisin olla juuri täyttänyt 16-vuotta. Silloisen poikaystäväni kanssa. Periaatteessa kaduttaa, sillä mies aiheuttaa minuun lähinnä vilunväreitä nykyään, mutta periaatteessa ei, sillä monta hyvää seksiseuralaista olisi jäänyt kokematta jos neitsyt olisin ollut.

      En sinäänsä pidä neitsyyttä isona asiana, sillä osaan kuitenkin arvostaa eniten sitä, ketä rakastan. Esimerkiksi tämänhetkinen mieheni on opettanut minut nauttimaan aivan uusissa ulottuvuuksissa ;)

      Eikä se järvi soutamalla kulu.

    • lollaa

      Enpä ole vielä menettänyt, ylpeä olen

    • quuqqle

      17 v humalassa, mulle täysin vieraan jätkän kanssa

    • ---

      15-vuotiaana silloselle poikaystävälleni.

    • possse

      Neitsyys meni 18-vuotiaana. Yhden illan juttu, kamala mitä säätöä.

    • maatuska112

      menetin 15-vuotiaana, olin oikeestaan sammunu ja jätkä alkoi vaan panee, samalla meni perseeseenki ja seuraavana päivänä oli perse kipeenä. eli ei hyvä kokemuss!

    • paskahousu123

      mä menetin ku olin ite 12-vuotias. iha hyvä kokemus, mut vähä jälkeenpäin kyllä kadutti, ei tosin enään. poika oli pari vuotta vanhempi ja oltiin oltu yhes vaan puoli kuukautta. en suosittele kuitenkaan niin nuorena

    • fk

      En ole vielä menettänyt. Olen 19-vuotias ja odotan sopivaa kumppania.

    • pettynyttä naista

      menetin neitsyyden 16 vuotiaana paria vuotta vanhemman jätkän kanssa. Hiukan jäi ruma jälkimaku, kundi täysin kännissä ja homma meni täysin pieleen ku kundi ajatteli vaan omaa tyydytystään eikä huomioinu että toinen puuhaa tätä ekaa kertaa. Onneksi nykyiseni ottaa aina huomioon mikä tuntuu hyvältä myös musta ;)

    • ??????

      Mikä tarkoittaa neitsyytensä menettämistä. OOn lullu et se tarkottaa ekaa kertaa seksiä mut jokku on silleen et 14v ku suuseksiä ja joku puhu pyörästä. Et mitä se tarkottaa??

    • Nainen-89

      Menetin neitsyyteni 14-vuotiaana 23-vuotiaalle miehelle, ja se ei ollut mitään känni örveltämistä. Tietenkin sattuihan se eka kerta jonki verran ja tuli hieman vertakin mutta ei kaduta että aloitin niin nuorena... Nyt olen 22-vuotias.

    • 92neitonen

      16 vuotiaan, netistä katotul oudol hyyppäril.... kyl kaduttaa!
      ei sattunu, eikä ole missää vaiheessa sattunut, vaikka nykyne o aika kova....

    • ekki81opel

      14 vuotiaana. ei kaduta todellakaa :D

    • keskiarvon laskija

      tähän mennessä keskiarvo 17.34 vuotiaana

    • marcus22w

      Eka masturbointi ja kimppamasturbointi 11v
      Eka suuseksi 13v
      Eka pers´pano 15v (top)
      Eka pers´pano 16v (btm)
      Eka nainen 17v

      • Eka ja eka

        Nuorena runkkasin tuntemattonien kanssa (ei tuttujen).
        Eka nais tapahtuma oli kun nainen juotti humalaan ja otti väkisin housut pois ja nai. Olin kai 15v ja nainen kai 50-60v ????
        Sitten olin jo 16v kun olin miehen luona juomassa, heräsin siihen kun työnsi munaansa pyllyn reikääni. Siinä meni sekin poikuus.


    • jhit

      19v juhannuksena kaverin kaverille. Olin päättäny etten menetä neitsyyttä yhen illan jutussa, mutta uteliaisuus vei voitin ja käytin tilaisuuden hyväks. Oltiin molemmat aika humalassa, mutta jätkä osas asiansa ja oli ihana! Piti hyvänä aina välillä ja kyseli et ei kai tunnu pahalta, ja kehu koko ajan =) Ei kirpassu ku aluks vähän ja pikkasen oli lakanat veressä. Muuten ihan mieletön kokemus, tuli heti kokeiltua kaikkee mahollista :D

    • tutskeli

      kännisenä iltana 17 vuotiaana, mua vuotta vanhemman ja ihan vieraan jätkän kanssa. myöhemmin kadutti ihan sairaasti

    • Poika18v15v

      Poikuus lähti ihanan tytön kanssa kun olimme 15-vuotiaita. Olimme seurustelleet silloin 2 kuukautta. Olemme nyt 18 -vuotiaita ja seurustelemme edelleen :)

    • ------

      10 vuotiaana 56 vuotiaalle miehelle.

    • Iltapäivävastaaja

      25-vuotiaana.


      Kumppani oli oikea, ja se oli hieno kokemus. :)

    • pikkutyttö:)

      ite menetin 14v ja edellee saman pojan kaa oon :) se on vuotta vanhempi ja oli molemmille eka kerta.. välil kaduttaa et nii nuoren mut myöhemmi vähemmä

    • lihapullamies

      kännissä 24 vuotiaana meni nykyselle tyttöystävälle,eipä ollu kummonen tunne kun poikuuden menetti,oon aina kuvitellu ku se tapahtuu niin oon takapihalla tuulettamassa :D tajusin vasta seuraavana päivänä että nyt se on sitte menny :D

    • bbllaah

      17v, nykyiselle poikaystävälleni

    • 23 ja

      tallella on, alkaa pikkuhiljaa hirvittämään.

    • JHP

      Mies olen, ja menetin poikuuteni 17-vuotiaana,

      Mielestäni vähän "omituinen tapa" menettää poikuutensa?

      Seurustelin 15-vuotiaana erään tytön kanssa(14v), joka oli erittäin himokkaan oloinen ja halusi melkeinpä heti "sorkkia värkkejä" ... Pientä hand-jobia tehtiin toisillemme aika ajoin ja sitten se seurustelu loppui jossain vaiheessa.

      Pari vuotta sen jälkeen tämän tytön, jonka kanssa olin hyvissä väleissä ja juteltiin melkein päivittäin puhelimessa tuli keskusteltua: "Miltä se paneminen tuntuisi?"

      No sovittiin sitten, että kokeillaan asiaa, ja tämä tyttö sitten tuli "yö-kylään" meille kun asuin viellä kotona.

      Aluksi vietettiin ihan normi-iltaa molemmat kenties pikkasen kainona ja nolona, koska molemmat tiedettiin mitä "pitäisi tehdä myöhemmin"

      No sitten me aloitettiin tämä tutuksi tullut "wänkkääminen" ja sen jälkeen tyttö sanoi, että kokeillaanko?

      Olin kyllä todella hermostunut, koska oli liian suuniteltu juttu. Mutta kyllä se skordari meni päälle ja sitten se eka työntö sisään kyllä tuntui aivan uskomattomalta. Siis TODELLA uskomattomalta. Homma oli kuitenkin "testausta" ja kysyin voinko uudestaan vielä työntää. No lupa tuli vielä muutamaan työntöön, ja tyttö tykkäs erittäin paljon .. halusi vielä, että kokeilisin takaa päin, ja sama juttu. MUTTA vain pari työntöä. Sen jälkeen sitten skordari pois ja käsipelillä loput tyttö hoiteli.

      En tiedä, miksi en saannut tulla siinä aktissa ... mutta niin se vain meni.

      "Jännä kokemus" oli, mutta kuitenkin mielestäni erittäin huono eka kerta.

      Jäi vähän outo maku kyllä sen jälkeen ... en tiedä voiko tota ekaks kerraks sanoa?

      • Pallokala (mies)

        Olin 23 ja nainen oli tuleva avovaimoni, enään ei olla yhdessä. Kumppanini taisi menettää neitsyytensä 18-21v mikäli muistan oikein.

        Tiesin että ei tule odottaa liikoja ekalla kerralla.
        En saanut siemensyöksyä ekalla kerralla ja erektioni lopahti homman aikana. Seuraavilla kerroilla erektio pysyi paremmin mutta en silloinkaan lauennut. Muutaman kerran jälkeen tilanne parani ja erektioni pysyi koko yhdynnän aikan ja myös laukesin.


      • Pallokala (mies)
        Pallokala (mies) kirjoitti:

        Olin 23 ja nainen oli tuleva avovaimoni, enään ei olla yhdessä. Kumppanini taisi menettää neitsyytensä 18-21v mikäli muistan oikein.

        Tiesin että ei tule odottaa liikoja ekalla kerralla.
        En saanut siemensyöksyä ekalla kerralla ja erektioni lopahti homman aikana. Seuraavilla kerroilla erektio pysyi paremmin mutta en silloinkaan lauennut. Muutaman kerran jälkeen tilanne parani ja erektioni pysyi koko yhdynnän aikan ja myös laukesin.

        Lisään vielä, että oltiin molemma vesi selviä. Mutta tiesin olevani valmis kun halutti enemmän kuin pelotti! :)


      • Onneton89
        Pallokala (mies) kirjoitti:

        Lisään vielä, että oltiin molemma vesi selviä. Mutta tiesin olevani valmis kun halutti enemmän kuin pelotti! :)

        22w avopuoliso on, koskaan en ole lauennut kumppanin kanssa vuosi ollaan seurusteltu.
        19v:nä läks


    • asdad

      17-vuotiaana samanikäiselle nykyiselle tyttöystävälleni viime uutenavuotena, ja ihan selvin päin. Oli molemmille eka kerta, hauskaa oli vaikka se menikin ihan söhläykseksi! =)

    • poikuudet viennyt

      18-vuotiaana neitsyys meni. Kylläkin seurustelusuhteessa olin. Puoli vuotta tuli ensin tutustuttua ja oli helppo mennä sänkyyn, ei tarvinnut kännejä ottaa kun päätös oli olla selvinpäin. Ensimmäinen poikaystäväni (myös hälle ensimmäinen kerta) työntö tuntui hieman kipeältä mut muuten ihanasti sujui. Vähän tuli verta kun immelkalvo meni. Itse nyt 23.v ja kahdelta mieheltä neitsyyden viennyt. Seurustelen nykyisen miehen kans joka oli toinen neitsyytensä säilyttänyt ennen kuin tapasimme. Hieno asia kohdata tälläisiä miehiä. Usein kun ajatellut että joka mies tyyliin paneskellut jo useampaa naikkosta.

      • turhautunutkokematon

        Mistä ihmeestä olet nuo miehesi löytänyt joilla poikuus tallella? Omalle kohdalle ei osunut yhtäkään vaikka olen myös jo 23 ja haluaisin kyllä kokeilla samaa. Kaikki kolmesta tähän astisesta kumppanistani ovat olleet liian paljon minua kokeneempia, vaikka varsinkin toisena tulleesta (erittäin ujosta, leppoisasta ja kiltistä) olisin ollut ulospäin 100 % varma että olisi ollut aika kokematon kun siltä loppuun asti vaikutti.

        Mutta kun sänkyyn mentiin hänet huomasi heti todella kokeneeksi ja kertoikin sitten olevansa hyvin kokenut. Kaiken lisäksi hän on uskovainen (itse olen ateisti) ja silti hänelläkin ollut yhden illan juttuja vaikka muille jakaa (itselläni ei ainuttakaan vaikkei minulla ole edes sitä uskonnollista vakaumusta). Minun mielestäni ihan liian kokenut, kuten ne kaksi muutakin. :/

        Niinpä tosiaan olisi kiva kuulla vinkkejä mistä noita joko poikuus tallella olevia miehiä tai sitten muuten joko minua kokemattomampia tai suunnilleen yhtä kokeneita miehiä löytää... Olisi kiva saada olla opettajan roolissakin välillä.

        Niin ja toinen että haluaisin myös olla vähän itseäni nuoremman kanssa (yksikään niistä kolmesta partneristani ei ollut), heillä vastannee se kokemustaso enemmän omaani ja ehkä osa heistä voisi vielä olla kokonaan kokematonkin. Mistähän niitä itseä nuorempia myöskään löytäisi?


    • jhgbhjiuytgftfdc

      13 vuotiaana :'DDD oli aika jännää meinaa itte pienis ja sit se jätkä kans vähä mut oikeest oon ollu ny aika monen kans sillee, mut se parhain oli se eka 8) aaa taivaallist:D teki kaiken mitä ikinä olin halusinkaa SILLON :D oon ollu sen saman jätkän kans muutenki aika monta kertaa ton jälkeenki ja hän on edelleen paras seksis :D;pp

    • --------------------

      16 vuotiaana, kumppani oli oikea ja olihan se aika jännää (:

    • JagÄlskar

      Olin 14-vuotias ja poikaystäväni juuri täyttänyt 15. Oltin seurusteltu muutama kuukausi. Eka kerta oli ihana, mikään ei mennyt pieleen!
      Saman henkilön kanssa olen vieläkin, ja kohta tulee neljäs vuosi täyteen :)

    • %

      Se oli siinä n. 8-10v, sen jälkeen ollut hiljasta.
      Haluja olis, mutta jotain pahoja ongelmia on seksin ja läheisyyden kanssa.

    • yksi käyräsapelinen

      Päätin 15-vuotiaana, että se olisi oikea ikä päästä poikuudestani. Näin ei kuitenkaan käynyt, en edes päässyt suutelemaan vielä moneen vuoteen ja eka pano koitti sitten 21-vuotiaana. Se tapahtui liki neljän kuukauden esileikin ja/tai raastavan tappelun jälkeen opiskelija-asuntolassa vuotta nuoremmalle solukaverille, jonka kanssa ystävystyttiin ja sitten jollain tavalla ihastuttiin, minä rakastuin, mutta hän halusi jo tuon "esileikin" aikana palauttaa suhteen "pelkkään" ystävyyteen. Ei vain pystynyt pitämään linjaansa, vaan aina eksyttiin samaan sänkyyn halimaan, otettiin vaatteet pois, tutkittiin, hyväiltiin ja hiplattiin. Tyttö hankki pilleritkin ja sitten yritettiin työntää sisään, ei mahtunut. Esileikki ja "ollaaks vai ei"- tilanne jatkui. Sitten eräänä valoisana kevätyönä kun olin jo saanut kolme sormea mahtumaan häneen, hän sanoi "huomenna haluan sut sisääni". No, sitten seuraavana aamuna kun taas lintsattiin luennoilta, koetettiin. Hän tuli päälle, aseteltiin mulkku huulille ja hän alkoi pikku hiljaa laskeutua alas vartta pitkin. Se tuntui tosi jännältä ja taivaalliselta, mutta vielä paremmalta tuntui kun mentiin lähetyssaarnaaja-asentoon ja sain lykkiä ihan kunnolla. Siemensyöksy ei tuntunut kovin erikoiselta fyysisesti, mutta ajatus siitä, että ruiskutan siemeneni hänen pilluunsa tietysti tuntui kovin kiihottavalta, ja sitten jälkeen päin sormella koetella omaa spermaani märässä pillussa. Kondomia ei käytetty, koska hänelle oli pillerit, ja me oltin toisillemme ainoat. Verta ei tullut kuin ihan vähän. Tyttö kertoi, ettei se tuntunut juuri miltään, mutta pian hänkin oppi nauttimaan vähän enemmän. Suhde jatkui tunnemyrskyisenä. Tyttö pani sen poikki noin kerran kuukaudessa. Viisi vuotta tuon ensimmäisen yhdynnän jälkeen koitti viimeinen yhdyntämme. Sen jälkeen emme ole nähneet, mutta minä kyllä vieläkin välillä ajattelen häntä ja erityisesti seksielämääni. Enemmän kuin tuo eka kerta minua viehättää ensipanomme noin kolmen vuoden tauon jälkeen. Silloin kun oltiin jo vähän enemmän jyvällä tekniikasta ja fyysiestikin kokeneita.

    • 2 kumppania takana

      Annoin neitsyyteni 28-vuotiaana 24-vuotiaalle miehelle, jolle olin myös ensimmäinen. Olen todella onnellinen, että odotin niin pitkään, koska kokemus oli todella hyvä ja oli ihanaa jakaa se toisen kokemattoman kanssa. Meillä molemmilla oli tosin pientä kokemusta ennestäänkin, olin esim. suuseksiä aiemmin harrastanut, mutta aika/kumppani ei koskaan tuntunut oikealta yhdynnälle.

      Ikävää, että yhteiskuntamme nykyään antaa kuvan, että aikainen seksin harrastaminen on hyvä asia ja odottaminen epänormaalia. Ihan kamalaa kuunnella nuoria tyttöjä, joiden suurin tavoite on vaan päästä neitsyydestään eroon hinnalla millä hyvänsä.

    • tyttönenkö

      Niin kuin "2 kumppania takana" tuossa sanoi: miksi kiirehtiä? Menetin neitsyyteni "kaveripojalle" 21-vuotiaana. Se vain tapahtui. En ollut sitä ennen seurustellut kenenkään kanssa, en edes suudellut. Olin hieman yksinäinen (ja epätoivoinen) ja hän halusi tehdä minun oloni hyväksi. Tunteeni olivat ristiriitaiset aktin jälkeen. En ollut tuntenut kaveriin seksuaalista vetoa, enkä halunnut yhden yön juttuja, mutta minua kiinnosti kovasti kokeilla seksiä.

      Nyt kun mietin, olisin kuitenkin halunnut odottaa että saisin antaa itseni miehelle, jota kohtaan minulla todella olisi tunteita. En tietenkään kuvittele että se olisi ollut mitään ilotulitusta sekään, mutta neitsyyteni menettäminen tuntui turhalta ja merkityksettömältä.

      Nykyajan lapset "kasvavat" niin nopeasti. Ovat olevinaan aikuisia 13-vuotiaina.

    • miimanen

      19 vuotiaana nykyisen aviomiehen kanssa. unohtumaton ja ihana kokemus, josta en muuttaisi mitään :)

    • mm

      14 vuotiaana (:

    • janskelinno

      Mun mutsille olohuoneen sohval, tosin iskä yllätti meidät ja vähän nolotti :D

    • enkadu

      13 .v kännissä =D

    • Kiiiiiiira

      Olin 19v.

    • M...

      18 vuotiaana. Oli kyllä ihan jännä tilanne. Olin hoitamassa siskon lapsia ja päädyttiin sitten siskon sänkyyn. Oho :D

    • slydny

      Menettääkö teidän mielestä neitsyyden työntämällä sormen pilluun? Ei minusta ainakaan..... Sittenhän neitsyys menee siinäki ku laitat tamppoonin?

    • Urheilija 34v

      32-vuotiaana lähti naisystäväni kanssa. Ei aikaismmin ollut aikaa naisille. Toki masturboin!

    • minicroco

      Menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, ja turha tulla yhtään miinustelemaan kun ette mitään tiedä! Olisinko harrastanut seksiä jos en olisi kokenut olevani valmis siihen henkisesti ja fyysisesti? Tuskinpa. Miksi täällä sitten ollaan niin negatiivisia juuri jotenkin tän 15ikävuoden kohdalla, onko se liian nuorena vai? Eikö se kuitenkin ole jokaisen oma asia milloin kokee olevansa valmis aloittamaan seksin harrastamisen vai aloittaako ollenkaan? Jotain rajaa.

    • menneitä

      muistellen sinne meni 15 kesäsenä naapurin tytölle joka tuli kesälomalle oli 24v neuvoi ja opetti oikeat toimintatavat ja sitä on jatkunut jo yli 30 vuotta ja vieläkin kiinnostaa että näin meillä silloin ennen ja vielä nykysinkin.On mukava joskus muistella mennyttä nuoruutta ja tekemisiä.

    • aah..

      Menetin netsyyteni 18.v isäpuolelleni hän tuli huoneeseeni kun äiti oli töissä ja kysyi haluaisinko pika panon se oli menoa sattui isäpuoolen suuri kulli mutta ihanaa seoli.

    • niimpäniin.

      No ensimmäinen kerta oli 13 vuotiaana eksän kanssa (joka oli 18). Otti väkisin. Pystyin vasta kunnolla "alkaa harrastamaan seksiä" 5 vuotta myöhemmin kun oli terapiat yms käytynä....

    • xoxoxox

      19 vuotiaana.. :) sitä ennen vaan kuivaharjoitteluita ;)

    • Tero84mies

      Menetin neitsyyden 20-vuotiaana nykyiselle vaimolle joka myös oli neitsyt.

      Itse ihmettelen miksi neitsyyden pitää menettää niin aikaisin ettei munakarvatkaan ole vielä kasvanut. Eräs kaverini menetti neitsyyden 15-vuotiaana eräälle tytölle. Myöhemmin selvisi että tyttö oli ottanut monelta kymmeneltä pojalta ja muutamalta tytöltä neitsyyden. Tämä tyttö jätti pojan heti seuraavana päivänä. Huhut kertoo että tyttö oli samana päivänä kun oli jättänyt pojan oli ottanut joltakin pojalta neitsyyden. Tämä kaverini katuu tätä tekoa ja ei ole sen jälkeen harrastanut seksiä.

      Älkää hätäilkö siinä neitsyyden menetyksessä sillä sillä ei ole kiirettä. Jotkut kaverit voivat leijua sillä että on menettänyt neitsyyden jo nuorena mutta mua ei haittaa vaikka joku on neitsyt vielä 40-vuotiaana.

    • Minnella

      18-vuotiaana (joskin vain yhtä kuukautta vaille 19-vuotiaana...)

    • Jos vähän odottaa

      19-vuotiaana. Ei ole tarvinut katua, vaikka kyseinen suhde rajoittuikin muutamaan vuoteen, sillä hetkellä se tuntui oikealta. Ei ole tarvinut myöhemminkään katua ettei nuorempana menettänyt.

    • Iinesss-

      18-vuotiaana, entisen parhaan kaverini kanssa, kummatkin olimme hiprakassa ja ihastuneita (jollain TODELLA oudolla tavalla) toisiimme.
      Hän oli tällöin 21 vuotias ja olimme tunteneet toisemme esikoulusta lähtien. Emme ole enää minkäänlaisissa tekemisissä toistemme kanssa, ja se todellakin harmittaa.. :(

      Dokasin ja mokasin, sinne meni.

    • ksrjgk

      Olen 20 vuotias mies ja vielä poikuus on tallella. Ei tosin kauhean pitkään enää ;) Olen löytänyt kivan neitsyt tyttelin, jonka kanssa olis tarkotus vähän naiskennella :D

    • repe17

      18v menetin ekalla baari reisulla

    • silloinpa

      22-vuotiaana. Edelleen olen saman miehen kanssa. :)

    • tälläst

      15-vuotiaana meni mutta ihan hyvissä mielin

    • oli mukavaa muttei muista 10 tai 11

    • Teininä

      16-vuotiaana tuo poikuus meni. Nyt ikää 20 ja vasta kahden ihmisen kanssa yhdynnässää ollut. Onhan se vähän, mutta masturboin kuitenkin 3-4 kertaa päivässä..

    • wwwwwwwwoman92

      noin kuukausi sitten meni neitsyys, 19-vuotiaana. Tapasin baarissa mukavan jätkän, reilu parikymppisen. Tanssittiin lähekkäin ja suudeltiin. Hän alkoi kinuta jatkoja, ja aikani epäröityäni ajattelin, että menköön, päästään siitäkin riesasta. Eka työntö sattui aavistuksen,mutta verta ei tullut ollenkaan Vaikka baarissa olin ollut pillu märkänä tämän jätkän läsnäolosta, alkuillasta nautittu alkoholi ja jännitys tekivät tehtävänsä, ja sängyssä olin hemmetin kuiva ja tunnoton. Odotin vain että jätkä laukeaa. Mutta en valita, olisi se voinut olla huomattavasti verisempää ja kivuliaampaa touhua. Eikä vastapuoli edes hoksannut neitsyyttäni.

    • 75 ja yhä toimii

      Silloin kun minä olin nuori niin useimmat kaverini menettivät noin 27 vuotiaana,mutta minä kun olin 32

      • viime yönä

        pikkujoulujen jälkeen. Olen 26-v poikamies ja olin työkaverini 49-v lesken luona jatkoilla. Aamuyöstä menetin poikuuteni laukeamalla melkein heti mutta päivällä ennen lähtöä sain vielä toisen kerran ja se oli jo kunnon pano..


    • et silleen

      22-vuotiaana hääyönä!

    • ...

      16 vuotiaana 11 vuotta itseäni vanhemmalle miehelle. mitään en kadu. nyt kihloissa :)

    • Jonttu 2

      Mä menetin myös 16 v mutsin miesystävän työkaverille sen autossa.

    • totta!

      Olin 8v ja jokin aikaa tästä, toista tyttöä sormettelin ja hieroin sen pillua en muista mentiinkö pidemmälle. Olivat iältään 9-12v.

    • Poikuuuuuus!

      Kyllä täällä nyt on käsitteet sekaisin varsinkin näillä herra henkilöillä - ei mies / poika voi menettää neitsyyttään, mutta POIKUUTENSA kylläkin. Neitsyyden menetys on jo biologisestikin aivan eri tapahtuma kuin poikuuden menetys, Neitsyeltä menee kalvot, tavallisesti jne.. lue biologiasta tai guuklaa. Joten kysumys kuuluukin milloin meni poikuus.

    • 42 v nainen

      Ensimmäinen kokeilu oli pitkäaikaisen ihastuksen kanssa 13-vuotiaana, se oikea eka kerta oli sitten 14-vuotiaana, sille pojalle yritin kertoa etukäteen että olen kokenut. Lakana kuitenkin kertoi jotain muuta.

    • boss life

      Sen aikasen tyttöystävän kanssa noin vuosi oltiin oltu yhessä ja kun eka kerta tuli niin 14v, nyt 18 ja sopiva aika se oli (:

    • Annaleena

      olin 14 v ja poika saman ikäinen... se oli suloista ja hempeää teinien touhua.. sopiva ikä meille... ensimmäinen yritys oli ennen tätä poikaa 14v poikakaveria 21-vuotiaan kanssa vaan hän oli onneksi sen verran humalassa ettei kyennyt :)

    • diudiupp

      14-vuotiaana se lähti. Ihan ok kokemus, niinsanotun vakituisen poikaystävän kanssa se tehtiin, seurustelua oli takana about 4 kk. Kummallakin eka kerta ja kumpikin oli selvin päin. Ihan suloinen kokemus... Ei mitään traumoja jäänyt :), mutta toki jälkeenpäin ajateltuna olisi ollut parempi odottaa että ikää olis hieman enemmän..! Että jos tänne on eksynyt tuon ikäluokan porukkaa vakoilemaan näitä sivustoja niin vinkkini on että odottakaa ettei myöhemmin tuu harmiteltua :)

    • flipediiii

      Hohhoijaa, ärsyttävää että näille palstoille eksyy aina noin lapsellista porukkaa kuin tuolla viestiketjussa joissain kohdissa osuu vastaan. Jos seksi on teille noin jännä puheenaihe niin menkää vaikka www.demi.fi ja jutelkaa tasoistenne teinien kanssa vitsimuodossa asioista :)

    • Zip

      13- vuotiaana likkakaverin (molemmat olemme tyttöjä) kanssa, kahdesti samana yönä. 14- vuotiaana olin 17-vuotiaaan miehenalun kanssa.

    • 2002

      17-vuotiaana hotellihuoneessa 14-vuotiaalle tytölle, jonka kanssa seurustelin parisen kuukautta silloisena kesänä..

      Edellisenä kesänä ois ollu kans mahdollisuus jossain urheilukentän pukkarissa, mut et ottanu eteen ku jännitti... tyttö oli niin ikään myös 14..

    • inna28

      15 vuotiaana kaverin poikakaverin kanssa..oltiin 3kertaa samana iltana ja että teki höpöä:)

    • 16+7

      Itse(poika 14v) olin ekaa kertaa 9v serkkulikan kanssa,eikä mitään traumoja jäänyt kummallekkaan,päinvastoin........Jatkoimme sitä monta vuotta...

      Molemmat tykkäsimme,eikä mitään,mitä toinen ei halunnut,eli ihan normi
      seksiä.

      Nyt olemme molemmat naimisissa omien kumppaneiden kanssa,
      ja joskus naureskelemme asialle.

      Kukaan ei tiedä salaisuuttamme.Ehkäisyä ei aluksi tarvinnut,mutta kuukautiset alkoivat n.11 veenä ,niin kortsua käytettiin ja myöhemmin e-pillereitä.

    • Vain hänelle

      33 vuotiaana nykyisen aviomieheni kanssa.

      Ollaankin nyt viimesen neljän vuoden ajalla ''kiritty kiinni'' kaikki ne 20 vuotta jolloin olisin voinut harrastaa seksiä ;)!

      • 687657

        hienoa! vaikka tuo aika myöhään onkin, niin "nyt viimesen neljän vuoden ajalla ''kiritty kiinni'' kaikki ne 20 vuotta jolloin olisin voinut harrastaa seksiä" toi on upeaa! hienoa että joku jaksaa "odottaa" mutta kumminkin oikean ihmisen eteen sattuessa sitten antaa mennä ja nauttii seksistä kunnolla :)


    • hghhh

      17-vuotiaana nuorena naisena,
      olin siihen valmis, mutta nuorempana ei kyllä mielestäni sopisi paneskella!

    • Teemu-setä sai

      Viime viikonloppuna 27-v ikäisenä neljäkymppiselle naiselle. Ensin laukesin hänen käsille jo esileikissä mutta sen jälkeen naimme niin että hän oli ensin päälläni ja toisella kerralla sain vielä panna takaa. Nyt ei sitten ole viikkoon tullut aamuerektiota. Tänään eka käteenveto ja ensi viikonloppuna taas hänen luokse!

    • 20v

      Itse olen 20-vuotias ja vielä neitsyt. Hävettää se jostain syystä, varmaan siksi, että melkein kaikki kaverini ovat jo neitsyytensä menettäneet. Mutta sitä oikeaa miestä odottelen, löytyykö sellaista koskaan, ken tietää..? Ei näköjään kuitenkaan ole syytä huoleen, kun lukee muiden juttuja täällä. Ei 20 ole vielä liian vanha. : )

    • Iloinen_kala

      Viikkoa ennen kuin täytin 22.v
      Olin tavallaan ihan onnellinen ajoituksesta. Koska 21.v tuntuu sopivalta iältä.

    • J25

      Joopajoo... oon 25v. kundi ja neitsyys on tallella. En ota siitä mitään paineita. Lähtee sit ku lähtee. Toivottavasti ennen ku oon arkussa.

      • Aika hauska

        Ihailen sun asennetta. :)


    • tosinuorena

      Perhetuttu nainen taisin olla 13v

    • -

      Mitä sä sillä tiedolla teet?

    • helpottunutjahaikea

      Viikkoa vai kahta päälle 21-vuotiaana meni poikuus. Ja kyllä helpotti, oli ehtinyt ahdistaa ihan riittämiin ja hävettää. Tuon jälkeen pystyi sitten keskittymään elämänsä raiteilleen laittamiseen muutoin, silloin kun ei kokonaisvaltaisesti mennyt kovin hyvin, poikuudesta päästyä alkoi mennä pikku hiljaa parempaan suuntaan. Yllätyin miten korkeita ikävuosia täällä ilmoitellaan.

      Nainen oli vuoden vanhempi, opiskelijabileissä tapasimme. Alkoholi auttoi suhteen kehittelyssä. Pari viikkoa vedin kokeneemman kundin roolia, annoin ymmärtää, että olisin arkinen tuttava naisten säätämisen kanssa. Yllättäen se sitten onnistui ja nainen eräs ilta kutsui sisään. Nykyään tuollainen esittäminen ei enää onnistuisi, olen sen verran suoraksi, reiluksi ja läpinäkyväksi (lue: huono valehtelemaan) kasvanut kaveri, etten pystyisi. Silloin ahkerasti viinahöyryillä marinoidun minuuden kehittymisongelmien keskellä se sattui kerran onnistumaan. Tuon yön jälkeen tämän naisen vieressä nukkuessani näin kylläkin unta, jossa hän totesi arvanneen minun olleen vielä poika, sillä oli sen verran huonoa saamansa seksi. Unessa saattoi olla vinha perä (kuten naisellakin).

      Kesken seksin tuo nainen halusi muuten lopettaa vedoten omantunnon tuskiinsa, sillä kertoi, että on jonkun kundin kanssa jotain säätöä. (Itse toki kävi epäilys, että lopettamishalu johtui vain siitä, että olin huono) Yhdynnässä asti kun oltiin, tuijotin kelloa ja keskityin siihen, että en nyt tulisi viidessä minuutissa, vaan kestän vielä ja kestän vielä... No kestin sitten jonkin aikaa, mutteipä se naisessakaan tainnut juuri miltään tuntua. Kuukausia myöhemmin yritin lämmittää juttua uudelleen käveltyäni kaupungilla naista vastaan, muttei onnistunut.

    • level1

      !5-vuotiaana sen aikasen poikaystävän kanssa. Poikaystävä oli pari vuotta vanhempi ja aikaisempaa kokemusta oli.

    • sinnemein.

      18 vuotiaana

    • Hikky

      En koskaan t: 18v neitsyt-hikky

    • kerrannainut

      18 vuotiaana huomattavasti vanhemmalle ja kokeneelle miehelle :)

    • nuorena

      12 veenä meni 16 v tytölle....

    • että silleen :)

      menetin oman neitsyyteni 15 vuotiaana omalle kullalleni joka on minua aika paljon vanhempi ja kokeneempi :) olen hänen kanssa vieläkin :)

    • nuori

      11 weenä lähti neitsyys

    • ifolor

      Olin just täyttäny 15, mies oli silloin 32...

      • Hyi että...

        Eli pedofiilille annoit, sinä 15v, pedo 32v.


    • iiiiiiina

      olen vielä neitsyt, 18 tyttö, mutta en ota asiasta paineita, koska olen varsin kaunis ja viehättävä, odottelen vain sitä oikeaa. yhen yön juttuun en lähde vaikka miten on tarjouksia tullut. saattaa tämä juttu vähän venähtää kun nyt tapailemani mies on uskonnollinen ja ei hyväksy esiaviollista. noh katsotaan miten homma etenee, ei ole kiireitä !

    • Blitzkrieg Pop

      19v jos pittää sannoo.. Kai nyt tietty molemat on menny jo samana vuonna.

    • oli se kesä

      17 v, kun nainen 40 vuokrasi läheltä maalta kesämökin ja autoin päivisin sen hoitamisessa, polttopuut, nurmikko, mansikkamaa, laituri, vesien kanto. Koko melkein 2 kk tehtiin sitä välillä monta kertaa päivässä ja sain vielä rahaa. Välillä naisen oma mies ja lapset kävi mökillä myös, silloin pysyin poissa. Nainen järjesti minut sitten vielä kerran kaverillensakin samalla mökillä.

      • qwerty

        16v 7 kk 2 pv. Raiskattiin myöhään illalla uimarannalla 12 v sitten, kun kävin hakemassa unohtunutta kassia. En mene yksin minnekään vieläkään. Poikia oli neljä, jotain ohikulkijoita matkalla kauas. Ja poikkesivat uimaan. Ainoa lohtu oli, että ei raskautta, ei tauteja, henki säilyi. Ja sen jälkeen voi käyttä tamponia. Olen onnellisesti naimisissa ja yksi lapsi.


      • Anonyymi
        qwerty kirjoitti:

        16v 7 kk 2 pv. Raiskattiin myöhään illalla uimarannalla 12 v sitten, kun kävin hakemassa unohtunutta kassia. En mene yksin minnekään vieläkään. Poikia oli neljä, jotain ohikulkijoita matkalla kauas. Ja poikkesivat uimaan. Ainoa lohtu oli, että ei raskautta, ei tauteja, henki säilyi. Ja sen jälkeen voi käyttä tamponia. Olen onnellisesti naimisissa ja yksi lapsi.

        Minutkin raiskattiin 17 vuotiaana. Sen jälkeen meni kauan ennenkuin uskalsin miehen kanssa samaan vuoteeseen. Joku vuosi meni hyvin, mutta nyt on alkanut suorastaan kummittelemaan se raiskaustapahtuma. Heitä oli kolme nuorta miestä. Vetäisivät minut autoonsa ja sen (pakettiauto) takaosassa raiskasivat minut vuoron perään. Nyt on alkanut hiipimään tunnemaailmaani likaisia ajatuksia siitä. Masturboidessani kuvittelen olevani raiskattavana... Mistähän ihmeestä se johtuu. KUn olen saanut orkun, tuleen sellainen katumuksen häpeä sisimpääm, mutta pohjalla ajatus kuitenkin kummittelee, että jospa saisin useampaa miestä...


    • minäpäsvain

      17 vuotiaana menetin 17vuotiaalle kundille jonka kanssa seurustelua oli jatkunut sitä ennen 4kk ja nyt ollaan 19 ja kihloissa onneksi yhdessä edelleen=) asutaan nykyään yhessä ja jälkikasvua tulossa jo kovaa vauhtii :D

    • Seksi pommi

      Menetin neitsyyteni 10 vuotiaana.

    • 18vtyttelii

      Olin 14 ja poika oli kans 14 mutta sille ei ollu eka kerta:) ja yhenillan juttu olijoo..

    • 17+18

      Parisen viikkoa sitten menetin neitsyyteni. :3
      Olen 21-vuotias.

    • 20+17=?

      Ittellä meni 13 vuotiaana. Serkulla meni kolmannella luokalla XD

    • lotta--

      eilen lähti sunnuntai iltapäivänä darrassa ja koomasena, toisilla treffeillä. ikää 18vuotta

    • kyllä lähtee

      hyvät pillut jää nussimatta. jos naamaa kattoo.

    • vanhas vara parempi

      Itse menetin neitsyyteni 18 vuoden ikäisenä 38 vuotiaalle naiselle. Olen erittäin tyytyväinen, että se tapahtui "vanhemman"naisen kanssa. Hän oli luonnollisesti kokenut ja oli vievänä osapuolena, joten sähläystä ei ollut. Opetus ei jäänyt vain yhteen kertaan :)

    • maya

      22v olin ja naapurinmies muistaakseni 36v. oli ihan muutaman kerran juttu.

    • danwdanwdanw

      Menetin poikuuteni 17-vuotiaana kauniille nuorelle naiselle kenen kanssa olen vieläkin :) Ensimmäinen kerta oli hieman omituinen ja tuli sählättyä mutta eihän se mitään

    • janinaaaaa..

      Ite menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, jätkän kanssa jonka olin nähnyt kerran tätä ennen. Kyllä siinä esileikkejäkin oli, mutta ei silti meinannut onnistua. Oltiin molemmat vähän hiprakassa ja tilanne oli todella sähläystä. Verta ei tullut, mutta pari päivää ekan kerran jälkeen oli alapää herkkänä. En kyllä näin jälkikäteen kadu tapahtunutta.

    • Härkä_nainen

      14-vuotiaana parikymppiselle miehelle, ei ollu mitään känni örveltämistä, tapasin tämän miehen netissä, pyysin lähettämään itsestään kasvokuvan, hyvännäköinen oli... tavattiin ja juteltiin ja kysyi että olenko varma että haluan menettää neitsyyteni hänelle... varma olin... ja kyllä se ensimmäinen työntä sattui vähän, mut sit tuntui tosi hyvältäja sain ensimmäisen orgasmini takaapäin panosta :) Ja otin ensimmäisen kerran suihin :P Tapasin tämän miehen vielä kolme kertaa neitsyyden menettämisen jälkeen =) Ei kaduta yhtään =)

      Ja voin sanoo et seksi oli tosi hyvää =)

      Nyt olen 23v.

    • junnnnu

      14 kesäsenä, 40 vee miehelle. Tavattii myös netissä, ja loppujen lopuksi ihan face to face. Otin häneltä suihin, ja hän nuoli pilluani, ja lopulta korkkasi (; oli se mukavaa, ja nautinnollistakin. tavattiin vielä monta kertaa tämän jälkeen, ja lopulta päästin tuon miekkosen pylly panollekkin ! Ja ihan omasta tahdostani.


      enkä kadu tätä.

      nykyään olen 18vuotta, ja mies ottanut taas yhteyttä.

    • loveyou(:

      15 vuotiaana (oon tyttö) 38 vuotiaalle miehelle. Kokemus oli kaikinpuolin ihana, koska mies oli hyvin kokenut, neuvoi ja oli hyvin hellä kuunteli minua.
      Seksi on ihanaaaa

      • Rikosilmoit. paikka

        Mies oli siis hyvin kokenut pedofiili, neuvoi, oli hellä ja kuunteli.

        Annoit pedofiilille, sinä 15v ja pedo 38v.


    • ...

      20-vuotiaana menetin 34-vuotiaalle miehelleni,jonka kanssa on nyt muutama vuosi oltu yhdessä. Aluksi vähän hankaluuksia oli,kun ei meinannut mennä sisälle,mutta nykyään menee keposesti.

    • kokenut..m22

      pentuna oli tohtorileikkejä ja kotis naarupin kans olisinko ollu 12 vai 13 ku yritimme ja poikuusmeni 15v

    • Jähän alle 22

    • Vähän alle 22...

    • rollohuud

      siinä 17v. paikkeilla päissään kun pelikaani, nyt 19v. iässä alkanu vituttaan kun ei oikein hyvin siitä illasta muista

    • Neiti:)

      14 vuotiaana, 16 vuotiaan kanssa. Molemmat oltiin selvinpäin ja ystävyyssuhteessa sitä ennen oltiin noin 2 vuotta. Ehkä 'hieman' liian nuorena, mutta olin jo silloin fyysisesti että henkisesti noin 17 vuotiaan tasolla.

    • EräsOpiskelijaTypy87

      25-vuotiaana (ihan talvella tänä vuonna) kolme vuotta vanhemmalle miehelle, joka oli baarituttavuus. Juteltiin baarissa niitä sun näitä ja ihan mukavaa oli tuo meidän jutustelu. Myöhemmin oltiin humalassa ja päädyttiin sen luo harrastamaan seksiä. Yritettiin vielä aamullakin, mutta eipä krapulassa oikein tahtonut tulla hommista mitään. Siinä sit lepäiltiin aamulla vierekkäin ja hän vei minut ulos syömään päivemmällä. Sitten hän vei minut kotiin ja eipä se siitä sitten miksikään erikoisemmaksi jatkunut. Sanoi ettei nyt halua mitään erikoisempaa, kun vielä toipuu ex-tyttöystävästä. Se kyllä kävi mulle, eipä hän minullekaan ollut semmoinen, joka välttämättä sopisi pidempiaikaiseksi jutuksi, mut muuten kyllä ihan mukava tyyppi ja tultiin kyllä juttuun. Oli kuulemma minun kanssani ensimmäistä kertaa viemässä joltakulta neitsyyttä.

      Muutamia päiviä tämän jälkeen tapasin nykyisen aivan ihanan, vajaan vuoden minua vanhemman poikaystäväni, jolle olisin toivonut säästäväni neitsyyteni. Harmittaa kovasti näin jälkeenpäin baariseikkailuni...luulisi ettei näin kävisi näin "vanhalle" naisihmiselle, mutta kyllä sitä teini-iän ylittänytkin osaa sekoilla. Huoh... :/

      Eipä sitä kannata milloinkaan kiiruhtaa neitsyyden menettämistä jollekin baarituttavuudelle tms., odottakaa ihmeessä sitä erityistä ihmistä, se kannattaa. Älkää kuunnelko höpinöitä "voi nolo, sä oot vielä 30 ja et oo saanu". Minä kadun...

    • Diidii-93

      17 v. Kännissä jonkun idiootin kanssa.
      Ja oikeastaan nyt harmittaa sekin sähellys.

    • riuttala76

      19-vuotiaana. Armeijasta lomalla ollessa menin ravintolaan ja olin juonut pullollisen jotain yskänlääkettä. Valomerkin aikaan lihava 24-vuotias sairaanhoitaja tuli iskemään mua. No mullehan kelpasi kuka tahansa sitäpaitsi oli sillä isot tissit. Oli mulla silloin jo stripparien sylitansseista kokemusta. No sit tulikin elämässä vastaan monia strippareita joilta ihme kyllä sai usein ilmaiseksikin. Heihin oli helppo tutustua, kun he aloittivat keskustelun. Sama juttu prostituoitujen kanssa, ne on kivoja kun itse tulevat tekemään aloitteen. Tavallisesta ravintolasta en montaa kertaa naista ole saanut. Kerran itse tein aloitteen. Sanoin eräälle naiselle vain että haluaisin viettää yön hänen kanssaan. Vastaus oli"Sait ylipuhuttua!" Muulloin en samaa repliikkiä ole uskaltanut yrittää, vaikka toimi hyvin.

    • näin

      13v olin kun 17v tyttö tuli yöllä viereeni,otti kaluni(silloin kikkeli)käteensä ja tyydytti minua,laittaen sen kohta sisäänsä eli kyseessähän oli (melkein raiskaus tai jotain)mut enpä valittanu kenellekään,sen verran kivaa teki!!!!toki sitä ennenkin runkannu olin pornolehtiä katsellen jne...

      • Kesä 3kuukautta

        Kesä tätini luona landella, olin kai 14-15v kun tuli sänkyyni ja ei siinä voinut kun olla sen naitavana. Siinä kesä meni tädin vieressä mistä ei saanut kertoa. Aika opettavaista oli vaikka olikin jatkuvasti munassa kiinni.


    • onnellinen vaimo_o

      22-vuotiaana aviomiehelleni

    • Noniin

      Onpas täällä paljon homomiehiä paikalla, hienoa että neitsyys on menetetty ja niin edelleen. :,D Minä ainakin aion menettää POIKUUTENI.

    • Adonis69696969696996

      Olen siis lestadiolainen ja menetin neitsyyni sedälleni 4 vuotiaana eikä vituta yhtään :DDDDDDD

    • sniaaaap

      20 vuotiaana, rakkaalle avopuolisolle :)

    • daadau

      22-vuotiaana kaverin veljelle humalassa. enimmäkseen positiivinen kokemus, joskin muistikuvat ovat hyvin hataria

    • Vamma

      17 vuotiaana. Poikaystäväni kanssa yhdessä pari kuukautta ja se vaan tapahtu. Tietenkin sattu jonkin verran eka ja tokakin kerta mutta nykyään ei voi muuta kuin nautia;)

    • Olin

      17 vuotias, kaverin kanssa.

    • lilde-

      oisinko ollu 14v , poikaystävälle

      • minä

        minä olin 12v mies jotain 40 tai 45 netis tutustuttiin kiva ja kokenu komeaki harmi ku varattu tapailtiin noin vuos opetti sexsin salat en kadu vaikka ekakerta sattu sairaasti joskus vielä toisillaki kerroilla nyt seurustelen ikäiseni pojan kans että se on joskun lapsellinen ja huono rakastelija


    • 20 v nainen

      Ah, tämä on ihana keskustelu - siinä mielessä, että rauhoittaa omaa mieltä huisin paljon.

      Olen tällä hetkellä 20-vuotias ja sen verran lähellä 21 ikävuotta, että en neitsyyttäni tule ennen sen täyttämistä menettämään. Ja ahdistaa niin pirusti, kun kaveriporukassani kaikki muut ovat jo menettäneet neitsyytensä ja ovat vakituisissa seurustelusuhteissa. Itse kun en ole edes suutelemaan vielä päässyt. Tai olisin kyllä pariin otteeseen päässyt, mutta en ole baarissa halunnut ruveta nuoleskelemaan tuntemattoman kännisen pojan kanssa: samalla tavalla kuin neitsyyden, myös ensisuudelman haluaisin mieluusti säästää spesiaalitilanteeseen.

      Tällä hetkellä tuntuu toivottomalta, kun en tiedä miten mä jonkun ihanan miehen ittelleni löytäisin. Toivottavasti hän kuitenkin ilmestyisi jostain, mahdollisimman pian.

    • PMKta2012

      26 vuotiaana.

    • En ole vielä menettänyt sitä.

    • 20% alle 14v SeXiä

      Heinäkuussa 2012 tutkimuksen mukaan 20 % suomalaislapsista aloittavat seksin jo alle 14-vuotiaina:

      5 % alle 12-vuotiaana

      2 % 12-vuotiaana

      11 % 13-vuotiaina

      Äiti oli yllättänyt 12-vuotiaan tyttärensä ja tämän poikaystävän seksipuuhista olohuoneesta. Poika pyysi herrasmiesmäisesti anteeksi ja lupasi, ettei tämä toistu. Mutta saman tien illalla kahdeksan aikaan pojan äiti soitti ja kertoi että nyt he olivat yhdynnässä pojan huoneessa ;D;D ;D

      Luonto vetää tikanpojan puuhun.. sori vaan mammat ;P

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288501798763.html

      • Ei mamma

        Anteeksi, sori mammat mitä? Tämä oli varmaan niin tärkeä ja (luotettava iltasanomien) juttu, että piti oikein kahdesti kopioida.

        Seksin harrastaminen on jokaisen oma asia, mutta kyllä ainakin itseni pistää miettimään: kuukautisten alkamisen keski-ikähän on tällä hetkellä 12-13v.


    • hohhojjaa22

      itse olin silloin 14 vuotias ja poika oli 19-20. itseäni ei silloin ikäiseni kiinnostaneet

    • n25

      22v. ulkomailla vaihdossa samanikäiselle pojalle. Ei haitannut yhtään odottaa sen ikäiseksi. :)

    • hbcodtcr

      16 vuotiaana meni, hyvin harkitusti pitkäaikaiselle kumppanille :) poika mua vuotta vanhempi :)

    • Nykyään 22v

      Olin 14v. Silloinen poikaystäväni 17v.

    • menetinjo14v

      14v. Poika oli muutaman vuoden vanhempi.

    • 11+16

      Tallessa on, ja ikää 19 vuotta :)

    • Tyytyväinen

      20 vuotiaana, sitä ennen seurustellut tämän miehen kanssa viisi vuotta, oli oikein sopiva ikä, ei liian nuorena, mutta ei liian vanhanakaan. Hyvää kannattaa odottaa. :)

    • Poikuus kerrasta

      Täytin 16v ja kaksikymmentä vuotta vanhempi nainen anto menettää poikuuteni synttärilahjaksi. Seuraavaana päivänä vanhempi ukko tarjos ja heräsin sen luonta ilman housuja kun työnteli pyllyyni. Pari päivää meni miehen komennuksessa kun seiso. En tieä kumpi oli parempi synttäri lahja n/m ??

    • Till the world ends

      M 22-v ja neitsyt edelleen. En koe tätä ongelmaksi itselleni millään tavalla. Kaikki aikanaan ;)

    • poikuuden menetys 1

      Menetin poikuuteni serkkulikalleni olin silloin 15v,ja hän 10vuotias,mutta molemmat halusimme, joten ei siitä traumoja jäänyt kummallekkaan.Päinvastoin oli todella mukava kesäloma silloin aikoinaan.

      Oli muuten mukavaa kun nukuimme samassa huoneessa,ja vanhempamme eivät tienneet mitään koko asiasta...

      Rakastelimme joka yö silloin vuonna 1985.Serkkulikalla ei ollut vielä kuukautiset alkaneet,joten ruiskin sisään.....Kaiholla muistelen vieläkin..Niin hän oli myös neitsyt ensimmäisellä kerralla.

    • mepäme

      Olen mies ja 22-vuotiaana menetin hääyönä poikuuteni. Nyt 27-vuotias ja panokertoja takana noin 2000-3000. Alkaa olla jo laatua kun harjoteltu vaimon kanssa ollaan melkoisesti:)

      Vaimo menetti samaisena hääyönä neitsyytensä ja oli 21-vuotias.

    • Peikko24

      15 kesäsenä vakituisen poitsu ystin kanssa ja selvinpäin.Suosittelen. :)

    • 18-vuotiaana poikaystäväni kanssa. Huhhuh aivan mahtava kokemus :-)

    • bii 1

      15 v olin miehen asunnossa olen poika mies otti siittimen käteen joka oli mielestäni erittäin kookas ja alkoi masturboida minä en koskenut häneen ollenkaan vaan hän laukesi se oli eka kerta kun näin kun aikuinen mies laukeaa. sitten meni jokin aika olin kahdestaan miehen kanssa riisuimme alasti hyväilimme koittelimme toistemme kaluja minulla oli paljon pienempi mihellä iso siitin niin munut opetettiin runkkaamaan ja imemään laukesin miehen suuhun sama toistui monta kertaa vuoden kuluttua sain nuoren tytön pillua joka oli mahtavaa olen siitä ast ollut miesten ja naisten kanssa molempien kanssa suuseksi in erittäin hyvää

      • Anonyymi

        Olin usein kesäisin tätini luona pienessä maaseutukaupungissa ja tutustuin siellä samanikäiseen (olimme molemmat 13v) kaveriin. Kävomme yhdessä kalassa ja kaikkea muuta mukavaa mitä sen ikäisille löytyy. Kerran kaverini lähti äitinsä kanssa pojoiseen sukuloimaan ja kaverin isä pyysi minua kaverikseen mökille auttelemaan pikku jutuissa. Minähän lupasin. Teimme pikku korjauksia rantasaunalla ja aina hommien jälkeensauna tietenkin lämpesi. Jo toisena iltana mies alkoi kyselemään tytöistä ja kokemuksistani. No eihän minulla sellaisia ollut, mitä nyt kiimaisena välillä fantasioissani runkkailin. Hän kertoi omistaan ja kyseli, että olinko ehkä joskus runkannut kaverine kanssa. Olinhan minä, mutta enhän minä tohtinut hänelle kertoa, että hänen poikansa kanssa olin runkkaillut, myöntelin vaan vähän häpeissäni niin tehneeni. Sitten hän kysyi, että haölusinko koekilla runkata vaikka häntä!!... Minä jahkailin, mutta kullini alkoi seisomaan ja hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen. Ei se mikään iso kalu ollut, mutta ihan mukava, käteen sopiva ja ihan automaattisesti aloin vetelemään sitä. Mies oli kai aika kovassa kiimassa, kun siltä lenso spermat käsilleni aika pian, mutta niin minultakin. Sain nimittäin orgasmin heti kun hän vähän puristeli kulliani. Minua hävetti jälkeenpäin, mutta saunan jälkeen mökkituvassa aloimme juttelemaan lisää ja hän laittoi videokasetin (siihen aikaan ei vielä ollut DVD levyjä) koneeseen. Filmi oli osi kovaa pornoa ja siinä oli useita eri pätkiä. Yksi oli sellainen she-male pätkä, mikä teki minut tosi kiimaiseksi. En ollut ennen edes kuvissa nähnyt naista jolla oli kulli!!! Nähdessään kiimani, hän katosi makkariin ja toi minulle naisten alusasuja, joita sovitteli ylleni. Koko sen viikonlopun sain sitten olla hänen tyttönään ja sain myös hyvin rasvattuun anukseeni hänen kullinsa lopulta. Niinä päivinä opin imemään oikein kunnolla ja kävin jälkeenpäin useinsalaa hänen luonaan, joskus ajoimme syrjäiselle metstielle rakastelemaan. Näin minulta meni poikuus.


    • kinky_cherry

      Olin tuolloin 14-vuotias. Poikaystävä oli vähän vanhempi.

    • mika120

      19v vuotiaana, ensin pääsin peiton alla sormella kokeilee ja nainen runkkasi minua samalla . sitten nousin että työnnyn sisään, näin 18v tytön posliini pimpin niin laukesin tytön reisille.

    • 29 vuotiaana,

    • Anonyymi

      86 v

    • Liian nuorena...

    • Anonyymi

      Olin 14 vuotias ja kylässä isän veljen luona. Vanhempien lähdettyä läheiseen kauppakeskukseen, jäin samanikäisen serkkupojan kanssa kahdestaan. Niinhän siinä sitten kävi. Sänkyyn päädyttiin ja minä sain ensimmäisen kerran oikeaa pojan kullia sisääni. Olinhan sinne laittanut vähän vaikka mitä aikaisemmin. Porkkanoista ja kurkusita lähtien, mutta nyt... Voi kuinka ihanaa. Harrastin hänen kanssaan seksiä myöhemminkin ja se olikin ehkä hyvä opettelujakso meille molemmille.

    • Anonyymi

      Olin sinä kesänä 13. Silloin ymmärsin mihin koiramme pyrkii nylkyttämisellä. Vanhemmat oli töissä ja itse kotona koiran kanssa.

      • Anonyymi

        12 vuotiaan meni neitsyys siskon poikakaveri pani hän oli 25, siskoni 17 ja oli mukana. Siitä on jo kolkytvuotta ja vieläkin joskus harrastetaan kimppaa


    • Anonyymi

      22 v. Silti se oli liian aikaisin, oisin pitänyt odottaa vielä muutama vuosi ja sitä oikeaa.

    • Anonyymi

      Vittuuko utelet muitten asioita? Painu nauttimaan epäonnistuneesta elämästäsi . Vai osaatko paskakasa katua mitään? Nussi ja nylkytä tyhmiä muijia jotka on niin arvottomia että uskoo valheelliset juttusi. Tai omaa akkaasi kun käytät akkasi pillua saamatta mitään todellista. Ja tyhmä akkasi aukoo vain pakon edessä reisiänsä vain miellyttääkseen, vaikka ei välitä koko touhusta vaan ajattelee tyhmässä päässään että pian se on ohi ja velvollisuus hoidettu. Hyvää loppuelämää hä hä hähähää. Ilman persettä joudut varmaan elämään. Siksi täällä utelet muiden seksielämästä torvi.

    • Anonyymi

      14-vuotiaana se meni. Olin tansseissa läheisyydessä olevalla lavalla ja siellä sattui myös olemaan minua pari vuotta vanhempi naapurin poika Mikko. Tanssittiin monta peliä yhdessä ja kun sulkemisaika tuli, Mikko kysyi, jos saisi lähteä saatille? No, miksikäs ei, minä ajattelin. Lavalta kotiin oli (asuimme maalla) n. 4 km ja Mikolla vielä hiukan enemmän. Kun pääsimme kotinurkille, Mikko vei minut maliisin taa ja siellä sitten seinää vasten pienen esipelin jälkeen päästin Mikon aarteelleni. Ihan ihanaa se oli, toki ei niin ihanaa, kuin ne monet myöhemmät kerrat mitä hänen kanssaan rakastelin. Ongelmana tässä oli että nuorempi veljeni oli nähnyt kun rakastelimme ja kiristeli minua myöhemmin v'h'n vaikka millä...

    • Anonyymi

      15v

    • Anonyymi

      14v synttäreinä mutta minulla alkoi murros ikä jo ennen kun täytin 11 niin penikseni oli 14 v 19 cm

    • Anonyymi

      20 ja intissä

    • Anonyymi

      peppuneitsyys meni 14 vuotiaana vanhemmalle herrasmiehelle ja tytön kanssa 18 vuotiaana. Mukavat muistot kummastakin joita muistella näin vanhempana miehenä.

    • Anonyymi

      Festareilla.. Se teltta Missä sai.. Kyllä vetoketku kävi..

    • Anonyymi

      Heinolassa on kuulema yksi vanhempi herrasmies ja se ei ole vielä saanut kertaakaan 46 ikään tultaessa.

    • Anonyymi

      Aikanaan 13-vuotiaana maalaiskylässä lapissa sain ensimmäisen kerran sauankammarissa 52-vuotiaan naisen kanssa. Nainen istahti niin sanotusti syliin saunan kammarissa ja jo rupes seisomaan kun näkyi reittä. Nainen istahti lopulta syliin ja ohjasi kullin sisälle. Laukesin heti ja hävetti. Nainen ei ollut moksiskaan vaan kehräsi sylissä. Sinä iltana sain naida takaa, edestä sivulta.. Tämä tapahtui 60-luvun loppupuolella.

    • Anonyymi

      Kaverini eli toisen pojan kanssa 8. luokalla annoin ja sain pyllyä. Tyttöjen kanssa ekat tissi/pimppi hiplailut saman ikäsenä. Seksiä tytön kanssa 16 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Olin lukiossa jo eli siinä 16v tietämillä.
      Hyvä mieli tuosta jäi, kun tämä tyttö oli mun tyttöystävä. Suhteemme alkoi kirjekaveruudesta ja oltiin kimpassa kaikkinensa reilu 1,5 vuotta, ehdimme mennä kihloihinkin muutama kuukausi ennen eroa.
      Oli kyllä vähän hankala alku molempien kokemattomuudesta johtuen ja oli aika jännä juttu, kun taisin ujostella kuitenkin vielä alitajuntaisesti.
      Mä en jostain syystä saanut ensi alkuun millään orkkua/siemensyöksyä, vaikka homma toimi muuten jo ihan hyvin. Toki erektiovaikeuksiakin välillä oli vielä ajoittain jännityksestä johtuen, mutta tuo ejakulaatio-ongelma oli se pahin, mulla särki jo kiveksiäkin, kun muutaman kerran olin päässyt todella lähelle laukeamista, mutta sitten ei lauennutkaan.
      Mutta erään kerran oltiin saunassa heidän luonaan, asuivat maalla vielä tuolloin ja heillä oli ulkosauna.
      No mä yritin saunassakin päästä panemaan häntä, kun tietysti katselin häntä kun hän oli siellä pillu paljaana ja ajattelin käyttää tilaisuutta hyväkseni. Mutta hän ei suostunut, kun häntä jotenkin jännitti että hänen vanhempansa sattuisivat jostain syystä ilmaantumaan paikalle just kun...
      Istuimme sitten vastatusten ylälauteella ja hän piti haarojaan levällään ihan kiusatakseen mua, kun mulla seisoi koko ajan ja hän katseli mun pystyssä sojottavaa munaa. Ja mua harmitti että kun ei pääse panemaan, vaikka nyt olisi hyvä seisokkikin ja arvasin häntäkin haluttavan.
      Niin mä aloin runkkaamaan ja katselin hänen pilluaan samalla. Hän kyllä sanoi heti että älä nyt, jos mutsi tai joku tulee paikalle, mutta vastasin että tulkoot sitten jos tulee. Vähän kapinallisestikin että nyt mä runkkaan niin että ranteet paukkuu, kun kerta ei saa pillua.
      No hän sitten alkoi kanssa kiihottumaan näystä ja sormetti itseään samalla ja mä vedin käteen sen minkä kerkesin, kunnes mä sitten sain ihan helkkarinmoisen siemensyöksyn, spermaa tosiaan tuli niin helvatisti ja sitä lensi ympäriinsä. Ja hänkin näytti saavan omansa ainakin voihkimisesta ja kiemurtelusta päätellen.
      Niin tuon kerran jälkeen sitten onnistuin saamaan siemensyöksynkin sitten häntä panemalla. Ja seksi kyllä parani hänen kanssaan tuon jälkeen reilusti, vielä kun hän hommasi pillerit ja sain laueta hänen sisään.

    • Anonyymi

      Olen mies ja menetin neitsyyteni 19 vuotiaana. Olin paniikissa, eikä hommasta tullut juuri mitään. Seuraava kerta oli jo paljon parempi :)

    • Anonyymi

      Liftasin kännissä kaupungilla 16-v tyttönä poikaporukan kyytiin. Siitä illan mittaan yhden pojan kanssa siskoni tyhjälle asunnolle, jossa menetin neitsyyteni. Panon jälkeen kaveri häipyi.

    • 16-vuotiaana

    • Anonyymi

      Noin 15vuotiaana, tyttöystävä oli 13v. Todella hyvä kokemus kaikin puolin molemmille. Turvallisesti kortonkilla. Verta tuli aika paljon. Pillu oli ollut pari päivää kipeä. Sit taas uusiksi pukille..

    • Anonyymi

      U­­­usi sek­­sitea­tteri ava­­­utuu Su­­ome­en! Kutsu­mme kai­kk­­­i­. Il­­moit­­­tautum­­­ine­­n ry­­hmä­­­ämme tääl­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7f0P2

    • Anonyymi

      15 vuotiaana

    • 16 mulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viime keväänä vajaa 29 vuotiaana vuotta vanhemmalle naiselle. Oli kyllä kireä pillu ja jännitin liikaa miksi kullin työntäminen sisään oli vaikeaa

    • Anonyymi

      Olin 13v kun 19v mies vei neitsyyteni.å

    • Anonyymi

      15-vuotiaana silloiselle tyttöystävälleni, olimme toistemme ensimmäiset seksikumppanit.
      Hyvä mieli siitä jäi, vielä kun olimme kimpassa kuitenkin aika pitkään.
      Ihan eka kerta oli kyllä muuta kuin sellainen "romantisoitu, sujuvasti kynttilänvalossa romanttisesti sujunut kahden halukkaan kohtaaminen"..
      Kaikki sujui muuten, mutta mulla oli ensiksi hieman erektiovaikeuksia jännityksen vuoksi. Ei silti, lämmittelyvaihekin oli jo mahtava.
      Sitten kun sain kalun tarpeeksi kovaksi, niin en meinannut mahtua/päästä tyttöystäväni sisään millään, joitain senttejä meni, mutta sitten pysähtyi.
      Hän taas oli jännityksen vuoksi liian tiukka ja sitten, kun aloin saamaan häntä rentoutuneeksi ja kalun uppoamaan, tuli kalvo vastaan.
      Oli aika pitkänkin aikaa sellaista löysty jo- henkistä "vatkuttelua" ja parin sentin mittaisia työntöjä.
      SItten kun sain kalvon puhkaistua, tyttöystäväni kiljaisi ihan helvetin kovaa kivun takia ja kun kaluni upposi vihdoinkin samalla sisään, niin tulinkin jo melkein heti samantien.
      Tietysti kun tyttöystäväni pillu oli aikas tiukka, lämmin ja märkä, niin se tunne oli vain yksinkertaisesti liikaa ja sain tosiaan samantien siemensyöksyn. Ja vielä niin vikkelään, etten ehtinyt reagoimaan oikeastaan mitenkään ja päästin kaikki sisään. Mistä sitten tuli hitonmoinen paniikki, että nyt tulee sitten raskaus..
      Mutta sen jälkeen asiat alkoivat sujumaan ja opin vetämään ajoissa uloskin.

    • Anonyymi

      Olin 19v nuori tyttö vielä kun eräs vanhempi eläkeläismies pani mua kunnolla ja vei neitsyyden. En ollut sitä ennen kenenkään kanssa ja se oli aika jännä juttu kokeilla kokeneen miehen kanssa. En voisi katua ollenkaan tuota. Vielä tänä päivänä ollaan hyviä ystäviä. Se on sitä nuoremman ja vanhemman välistä yhteyttä, josta ei kaikkea tarvitse aina kertoa muille.

    • Anonyymi

      Muistan hyvinkin: Silloin 80-luvun loppupuolella.
      Olin yläasteen 9-luokan lopulla, kesän alussa kahden poikapuolisen ystäväni kanssa käymässä heidän kaverinsa, Arskan asuntolassa kurssikeskuksessa. . Hän oli jo armeijankin juuri käynyt. Hän osteli meille tupakkia ja olutta tarvittaessa, siksi vierailut.
      Yleensä polkupyörälläni ja pojat yhdellä mopollaan mentiin. Arska kertoi hauskoja juttuja kaksimielisiäkin. Minua hän usein tapitti ja joskus hän oli puristellut persettäni pois lähtiessämme. En välittänyt, kun hän kuitenkin oli kaverimme.

      Silloin sen kerran hakureissulla, oltiin hänen kämpässä asuntolassa poltettu tupakkaa ja keskusteltu myös kaljan ostosta Juhannukseksi. Jossain vaiheessa tämä Arska sanoi pojille, että "menkääpäs pojat hakemaan R-kioskilta pari pulloa kokista, pitäkää loput” heittäen kympin toiselle. Pojat lähtivät kuuliaisesti ja kun nousin lähteäkseni mukaan, Arska esti lähtöni astumalla väliin ja samalla huikkasi pojille ovenraosta vielä, että "olkaa sitten tunti". Sitten hän nykäisi oven kiinni ja käänsi sen lukkoon, katsahtaen minuun riemuisasti.

      Minulle valkeni heti mitä oli odotettavissa! Yritin vielä pyrkiä ovelle, mutta hän esti helposti ja vänkäsi minua edellään päättäväisesti sänkyä kohti - kourien tissejäni samalla. Vilkuilin pakoreittiä hermostuneena ja yritin kiskoa kättä irti rinnoistani, kun hän kieräytti minut ympäri riisuen farkkutakkini samalla, heittäen sen lattialle. Hän nyhti paidan helman ylös ja avasi housuni vetskarin. Seisoin siinä pidellen käsiäni edelleen rintojeni suojana, kieltäen häntä jatkamasta. Hän komensi äkäisesti ”olemaan hiljaa” ja kaatoi minut sänkyynsä. En uskaltanut vastustella ja olin jo lamaantunut tapahtuneesta.

      Kaikki kävi nopeasti. Hän nykäisi farkut jalastani - samoin lähti pikkaritkin ja hän oli siinä samassa polvillaan jalkojeni välissä, levitellen haarojani. Pian hän rullasi kortsua paikalleen. Enempää aikailematta hän tuli päälleni ja työntyi sisääni - parahdin kivusta! Suljin silmäni ja purin huuliani.
      Siinä hän sitten otti minua - ulvahtelustani välittämättä - alussa rauhallisesti. Sitten hän puristi olkapäistäni ja nytkytti kovempaa. Huusin jo tyynyyn kivusta, mutta hän vaan jatkoi rynkyttämistään - viimein hän laukesi karjahtaen!

      Hän nousi päältäni. Pystyin viimein avaamaan silmiä. Hän oli polvillaan avonaisissa haaroissani kädet rennosti lanteillaan, silminnähden tyytyväinen ilme kasvoillaan ja sanoi ” …tätä vartenhan sie tänne tulit. Annoit halusta. ” . En vastannut mitään, joten hän kumartui ylleni, naamat vastakkain sanoen ” … itte halusit tätä, kun tulit, Eikö niin? ...ja kaljaa pitää ostaa” Myönnyin siihen.
      Keräsin kamppeeni, pyyhin nenäliinalla arkaa alapäätä ja puin päälleni Arskan kommentoidessa hörähtäen muotojani. Hän levitti päiväpeiton sängylle ja poltimme tupakit, tärisin kait vieläkin.

      Pojat tulivatkin kotvan kuluttua. Saatiin kokista … arvasivat kyllä tapahtuneen. Pyörälläajo oli vaivalloista paluumatkalla.

    • Anonyymi

      17 v.

    • Anonyymi

      15 vuotiaana 19 v naiselle. Miehen kanssa eka kokemus inttiaikana 20 v.

    Ketjusta on poistettu 184 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe