Käärmekala

Hei!
Voisiko joku kertoa käärmekalasta? Hinta, ikä, viihtyvyys jne?
51965
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

tietoa olisi. Hinta ainakin täällä Turun seudulla n.90mk. Ihan "tavallinen" lämmin trooppinen akvaario, mutta peitinlaseissa ei saa olla pientäkään rakoa, josta voisi karata. Voi syödä kalat, jotka saa mahtumaan suuhunsa.. Tietääkseni ei erityisen herkkä kala, kun on kyseessä kuitenkin jo hieman kokeneempi akvaristi. Omaa kokemusta lajista ei ole.

Äänestä
  • itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.

Äänestä

• monni man kirjoitti:

itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.

Voisin vaikka myydä käärmekalan, jos joku on kiinnostunut. Kalan pituus on n. 30 cm.

Äänestä

Käärmekala on mukava kaveri! Voi kasvaa noin 40cm pituiseksi. Itsellä on tällähetkellä Käärmekala joka on 25cm. Akvaario ei saa olla tietääkseni hirveän pieni. Minun käärmekala on yleensä aktiivinen, mutta välillä voi olla viikonkin jossakin piilossa.

Äänestä
  • Vastaus melkein 20 vuotta myöhässä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Satu kirjoitti:

Hei!
Voisiko joku kertoa käärmekalasta? Hinta, ikä, viihtyvyys jne?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu