Käärmekala

Satu

Hei!
Voisiko joku kertoa käärmekalasta? Hinta, ikä, viihtyvyys jne?

5

426

Vastaukset

• tietoa olisi. Hinta ainakin täällä Turun seudulla n.90mk. Ihan "tavallinen" lämmin trooppinen akvaario, mutta peitinlaseissa ei saa olla pientäkään rakoa, josta voisi karata. Voi syödä kalat, jotka saa mahtumaan suuhunsa.. Tietääkseni ei erityisen herkkä kala, kun on kyseessä kuitenkin jo hieman kokeneempi akvaristi. Omaa kokemusta lajista ei ole.

• itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.

• monni man kirjoitti:

itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.

Voisin vaikka myydä käärmekalan, jos joku on kiinnostunut. Kalan pituus on n. 30 cm.

• Käärmekala on mukava kaveri! Voi kasvaa noin 40cm pituiseksi. Itsellä on tällähetkellä Käärmekala joka on 25cm. Akvaario ei saa olla tietääkseni hirveän pieni. Minun käärmekala on yleensä aktiivinen, mutta välillä voi olla viikonkin jossakin piilossa.

• Vastaus melkein 20 vuotta myöhässä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu taas sekoilee instassa.

Nyt on taas viesti kaikille luettavissa. Onko vieläkin kännissä, vai sekaisin?
      73
      1696
    2. Sofia pakeni yöllä kotonta Stefua.

Uusi piirre näköjään löytyy Stefusta. Suutuessaan heittelee tavaroita.
      126
      1207