Hei!
Voisiko joku kertoa käärmekalasta? Hinta, ikä, viihtyvyys jne?
Käärmekala
5
1774
Vastaukset
- Wau
tietoa olisi. Hinta ainakin täällä Turun seudulla n.90mk. Ihan "tavallinen" lämmin trooppinen akvaario, mutta peitinlaseissa ei saa olla pientäkään rakoa, josta voisi karata. Voi syödä kalat, jotka saa mahtumaan suuhunsa.. Tietääkseni ei erityisen herkkä kala, kun on kyseessä kuitenkin jo hieman kokeneempi akvaristi. Omaa kokemusta lajista ei ole.
- monni man
itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.
- Satu
monni man kirjoitti:
itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.
Voisin vaikka myydä käärmekalan, jos joku on kiinnostunut. Kalan pituus on n. 30 cm.
- Anonyymi
Käärmekala on mukava kaveri! Voi kasvaa noin 40cm pituiseksi. Itsellä on tällähetkellä Käärmekala joka on 25cm. Akvaario ei saa olla tietääkseni hirveän pieni. Minun käärmekala on yleensä aktiivinen, mutta välillä voi olla viikonkin jossakin piilossa.
- Anonyymi
Vastaus melkein 20 vuotta myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän512695Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h912325Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on61701En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa541210Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2781082On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi701066- 71914
- 17910
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja21810Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54761