Miten onnistuu RW-levyltä yksittäisen tiedoston tai kansion poistaminen.
Herjaa aina kirjoitussuojauksesta tai että tiedosto on vain luku - muodossa. Poistan tuon ominaisuuksista. silti herjaa kirjoitussuojauksesta.
Mulla on esim. valokuvia montakymmentä kansiollista levyllä, ja nyt haluaisin poistaa yhden kansion missä lähes sata kuvaa.
Pitääkö muuttaa koko sisällön ensin muualle, tyhjätä koko levy ja siirtää kaiken muun paitsi tuon yhden kansion (jonka haluaisin vain pois) takaisin levylle.
Ymmärsinköhän tästä kukaan mitään ?
Entä kansion tai tiedoston uudelleen nimeäminen ?
En ole saanut onnistumaan.
Kiitos asiallisista vastauksistanne jo näin etukäteen.
kansion tai tiedoston poistaminen levyltä
4
286
Vastaukset
- Onnistuuko
Talleta kaikki haluamasi kansiot kovalevylle. Sitten tyhjennät koko rw-levyn vaikkapa NEROLLA ja poltat ne kansiot uudelleen levylle. Muista laittaa rasti kohtaan "make multisession disk" tai jotain sellaista.
kokeillut oikeaa hiirtä aseman kuvakkeelle, kun levy on asemassa? Eikös siinäkin (riippuu käyttiksestä) tule nuo ruksit "vain luku", "arkistointi" jne. Jos levyäsi ei ole SULJETTU, niin kyllä pitäisi nuo mainitsemasi jutut onnistua RW-levyllä.
- parka
Lukekaapas alkuviestini uudestaan ja rauhallisesti. Huomaatte että juuri noin olen tehnytkin.
Kysymyshän kuului, että voiko YKSITTÄISTÄ kansiota tai tiedostoa poistaa ilman tuota vexlausta takasin kiintolevylle - tyhjätä levy - ja haluamat tiedostot uudelleen levylle.
Ja: olen poistanut "vain luku" määrityksen, jolloin herjataan jostain kirjoitussuojauksesta. Mitä mahtaa tarkoittaa ? - 9876
parka kirjoitti:
Lukekaapas alkuviestini uudestaan ja rauhallisesti. Huomaatte että juuri noin olen tehnytkin.
Kysymyshän kuului, että voiko YKSITTÄISTÄ kansiota tai tiedostoa poistaa ilman tuota vexlausta takasin kiintolevylle - tyhjätä levy - ja haluamat tiedostot uudelleen levylle.
Ja: olen poistanut "vain luku" määrityksen, jolloin herjataan jostain kirjoitussuojauksesta. Mitä mahtaa tarkoittaa ?Kansion ottaminen haltuun
http://support.microsoft.com/kb/308421/fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1243367Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois742148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2582137- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641412- 971337
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931287- 611253
- 611240
- 711121