eli voiko hyla-maitoa käyttää samalla tavalla ku tavallista maitoa siis leivonnassa ja ruoanlaitossa.. tein pannukakkua ja laitoin siihen hyla-maitoa niin ei meinannut kypsyä ollenkaan mutta tummui niin et oli pakko ottaa pois uunista ettei pala.. ja oli tosi rasvainen ja pohja kova.. tein ihan tavallisen maidon ohjeella.. et oliskohan sit joku eriohje tohon maitoon vai eikö sitä voi käyttää
hyla-maidon käyttö
jokunen77
2
544
Vastaukset
- veges
mutta se tosiaan palaa helpommin.
Hyla maidon makukin on makea joten sokerin käyttöä voi vähetää leivonnaisissa ja ruuanlaitossa jos käyttää hyla tuotteita.
En kyllä osaa sanoa miksi ei pannukakku ole onnistunut, kyllä minä olen tehnyt useasti ihan tavan pannari ohjeella ja ei ole ollut mitään ongelmia. Samoin pullia jne...ja hyviä ovat olleet. - kevytmaitojuomaa
Kokeile sitä kevytmaitojuomaa, joka on kokonaan laktoositonta! Me käytetään sitä kaikessa leivonnassakin eikä ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482513
- 1801758
- 921598
- 691593
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61866
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818