http://ziza.ru/2007/11/13/Porsche_Cayenne_Turbo_Cannabis_8_foto.html
Cayenne Turbo
6
1095
Vastaukset
- makeahko
yrttinen haju tuolla ohjaamossa leijuu?
- Tieteilijä
..flatus. Se on suolikaasua, josta kansankielessä käytetään nimitystä pieru. Se purkautuu peräaukon kautta törähdyksinä, jotka saattavat olla hyvinkin äänekkäitä. Joskus kyseinen kaasu vapautuessaan päästää suhinan tai pussahduksen, mutta se saattaa myöskin karata lähes äänettömästi (leija).
Yleensä kanssaeläjät tunnistavat karkuunpäässeen flatuksen jo äänen perusteella, mutta epäily varmistuu hajuhavainnolla, joka on joskus "yrttinen makeahko", mutta poikkeuksetta vastenmielinen, tympeä. - ganja...
Tieteilijä kirjoitti:
..flatus. Se on suolikaasua, josta kansankielessä käytetään nimitystä pieru. Se purkautuu peräaukon kautta törähdyksinä, jotka saattavat olla hyvinkin äänekkäitä. Joskus kyseinen kaasu vapautuessaan päästää suhinan tai pussahduksen, mutta se saattaa myöskin karata lähes äänettömästi (leija).
Yleensä kanssaeläjät tunnistavat karkuunpäässeen flatuksen jo äänen perusteella, mutta epäily varmistuu hajuhavainnolla, joka on joskus "yrttinen makeahko", mutta poikkeuksetta vastenmielinen, tympeä.ilmavaivoja, ihan uutta tietoa minulle...
- Tieteilijä
ganja... kirjoitti:
ilmavaivoja, ihan uutta tietoa minulle...
Kannabis-tuotteiden liiallinen hotkiminen suun kautta aiheuttaa ilman kertymistä ruoansulatuskanavaan, mikä jossakin vaiheessa kulkeutuu elimistöstä ulos ja saa aikaan niin sanotun perähöyryn. Käyttäjien keskuudessa tätä ilmiötä kutsutaan "pilveksi".
- Minä kun
Tieteilijä kirjoitti:
Kannabis-tuotteiden liiallinen hotkiminen suun kautta aiheuttaa ilman kertymistä ruoansulatuskanavaan, mikä jossakin vaiheessa kulkeutuu elimistöstä ulos ja saa aikaan niin sanotun perähöyryn. Käyttäjien keskuudessa tätä ilmiötä kutsutaan "pilveksi".
luulin, että jointista otetaan vain savuja...
- Tieteilijä
Minä kun kirjoitti:
luulin, että jointista otetaan vain savuja...
Kyllä sitä voi nauttia sekoitetuna ruokaan tai juomaan. Sitä täytyy vaan silloin vetää isompia määriä saadakseen saman vaikutuksen kuin poltellen. Siksi tuo "hotkiminen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25517806
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462054- 1921507
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1351416- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81794Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678