Nyt menee kyllä ihan överiksi Valmennuskeskuksen mollaaminen parin nimimerkin suojassa tapahtuvana viestien suoltamisena. Valmennuskeskus on Suomen suurin kurssinjärjestäjä ja vanhin. Itse kävin kurssin jo 1980-luvulla. Pääsin yliopistoon, en toki kurssin takia, mutta suuri apu siitä oli. Olen seurannut mielenkiinnolla alaa siitä asti, ja pitää kyllä sanoa, että ihmeelliseksi on mennyt. Viime vuosina alalle on tullut kaikenlaisia räpeltäjiä ja keinot ovat sen mukaisia.
Suurin kuluerä valmennustoiminnassa on opettajien palkat. Ei ole näin epäselvyyttä siitä, mikä kuluerä alalle tulevaa yritystä ensimmäisenä kiinnostaa.
Liikuttavaa on myös lukea, kuinka huolissaan joku oli siitä, tienaako Valmennuskeskus tarpeeksi. Varmasti tienaa, siitä ei kannata huolestua. Ei ne kurssit ihan halpoja ole.
Itse käynyt
Parhaat kurssit
3
728
Vastaukset
- Dirlandaa
Voihan olla, että sinun kurssisi on ollut 80-luvulla hyvä, on se tietenkin mahdollista. Mutta nykyisin on aivan todella epäilyttävää touhua firmalla - eikä ole enää sama firma missä sinä kävit kurssisi. Valmennuskeskuksen kulissi on kyllä pystyssä, mutta nimet takana vaihtuu tiuhaan tahtiin.
- Essi
Ovat toimineet pitkään, yli 30 vuotta. Alkoi aikanaan teekkarivalmennuksella. Tuona aikana on organisaatiomuutoksia ollut varmaan. Jos huonoja kursseja järjestäisivät, niin tuskin olisivat noin kauaa toimineet.
Essi - Pikkuisen läpinäkyvää
Essi kirjoitti:
Ovat toimineet pitkään, yli 30 vuotta. Alkoi aikanaan teekkarivalmennuksella. Tuona aikana on organisaatiomuutoksia ollut varmaan. Jos huonoja kursseja järjestäisivät, niin tuskin olisivat noin kauaa toimineet.
EssiNyt Teemu ja Janne vähän skarppausta. Suurin osa tällä palstalla ei allekirjoita tuplasti viestejään...
Ei enää allekirjoitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742