Häät ohi, edessä suru: luovun puvustani äidin kehotuksesta =)
Myynnissä upea veistoksellinen Pronoviaksen Trebol-hääpuku. Koko 32-36, takana upea 1m laahus, jota saa huomaamattomasti ja helposti nostettua ylös puvussa olevalla napilla (pysyy kiinni kuin ommeltu). Tärkeämpiä piirteitä puvussa ovat:
- Ivory/Shamppanja (enemmän se ensimmäinen)
- Upea mutta hillitty pikkuhelmi- ja pikkustrassikoristelu yläosassa, jota toistuu aavistuksen verran koko alaosan pituudessa
- Napakka korsettiyläosa, jossa takana koristelunyöritys, jonka avulla toki voi vielä tiukemmaksi laittaa
- Kapeahko A-linja, ei merenneito muttei ihan puhdas A
- Yksiosainen
- Dubion-kangas, joka ei kiillä, vaan hohtaa helmeilevästi (ihan mahdottoman hieno pinta!)
- Soveltuu sekä hopea- että kulta-teemaan
- Pakettiin kuuluu 1-vanne alushame ja pussukka samasta kankaasta. Myös olkaimet ovat mukana, ken niistä tykkää =)
Puku on saanut tosi paljon kehuja ja itse olin enemmän kuin tyytyväinen valintaani!
Pukua voi sovita Haukiputaalla ja kun autoa omistan, voin toki kuljetella Tupos-Haukipudas välillä! Ota yhteyttä!
M: PRONOVIAS TREBOL 32-34
UPEA!
2
996
Vastaukset
- Tuleva morsian
Vieläkö kyseinen puku on kaupan. Olen katsellut pronoviaksen pukuja, jotka mielestäni ovat kaikki upeita. Olisiko mahdollista saada puvusta kuvia nähtäville??
- Trebol-myyjä
Puvun kuvat ja ajankohtainen tarjous ovat nähtävissä osoitteessa:
http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/YaBB.cgi?num=1182176762/0
Tervetuloa sovittamaan pukua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566