Missä Savonkadun kirppis?

kävijä

Mihin on hävinnyt Savonkadulta se kirppis? Tällä hetkellä siinä on joku lastentarvikeliike. Onx se kirppis siirtynyt muualle vai lopettanu?

Help me!

9

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narsca

Ja aino kirppis keskustassa on kaupungintalon takana

• Kansantori

meni konkurssiin ja lopetti viime vuonna, mutta Kuopiossa on useita kirppareita. Oheisella listalla on osin vanhentunutta tietoa ja mm Tavarapörssiä ja kulmakellaria mm ei ole enää, eikä siinä ole mainittu työttömien kirpputoria, josta olen tehnyt hyviä löytöjä...Työttömien kirppis on pelastusarmeijan kirpputorin vieressä, samasta ovesta sisään.On myös Rihma, Ropo ja vasta uusittu SPR:n Kontti ym...

http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/ravintolat_ja_ostokset/kirpputorit_ja_wanhatavara.php

• Todella kiitollinen köyhä
        Kansantori kirjoitti:

meni konkurssiin ja lopetti viime vuonna, mutta Kuopiossa on useita kirppareita. Oheisella listalla on osin vanhentunutta tietoa ja mm Tavarapörssiä ja kulmakellaria mm ei ole enää, eikä siinä ole mainittu työttömien kirpputoria, josta olen tehnyt hyviä löytöjä...Työttömien kirppis on pelastusarmeijan kirpputorin vieressä, samasta ovesta sisään.On myös Rihma, Ropo ja vasta uusittu SPR:n Kontti ym...

http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/ravintolat_ja_ostokset/kirpputorit_ja_wanhatavara.php

Saisko listan Kuopion kirppareista osoitteineen.
        Kiitos sinulle, joka viitsit tehdä sellaisen palvelun.

• lopetti

kun savolaiset ovat kuoppalassa rikkaita. varkaudessa on yx huippukirppari, et jos ketä kiinnostaa, mentäis porukalla?! on kiire, kun teollisuus siellä loppuu, niin loppuu muukin!

• Varkauden

huippukirppari?

• yks kuopiolainen

Maaherrankadulla on kirppis, jossa on pöytiäkin, johon voi tuoda tavaroitaan.

• lopetti

oli niin yrmeä henkilökunta,ihan kuin he vain olisivat saaneet pitää kirpparia ja muka paras,hah haa. nyt kivat ihmiset citypörssissä maljalahdenkadulla.

• töykeitä kansantorilla :/

aika

• palvelu
        töykeitä kansantorilla :/ kirjoitti:

aika

ole muuttunut paremmaksi vaikka on uusi hieno paikka tämä Citypörssi olevinaan.Rikas akka kultakoruissaan pitää jöötä ja on töykeä jos mikä!
        Harmi kun Kansantori loppui, siellä sentään oli mukavampi asioida...vaan ei sen puoleen mä olen ainakin jättänyt kirppariasioinnit nyt vähiin kun ärsyttää niin se eukko!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe