Olen hankkimassa omalle nuuskarilleni lahjaksi nuuskatykkiä. Olen jo selvitellyt että Icetool merkkisiä löytyy monista koruliikkeistä, mutta en tiedä mikä kannattaa ostaa.. Alumiininen vai teräs?
Hinnassa ei ole paljoa eroa, mutta ulkonäöllisesti valitsisin mielummin sen teräksisen.
Kysymys kuuluu, onko niissä käytettäessä eroja? Alu on kuulemma kevyempi, vaikuttaako lainkaan ns. käyttömukavuuteen? Kumpaa käyttäjänä suosittelisitte?
Pukin konttiin olisi kiva laittaa nätti tykki ettei pöydillä pyörisi niitä apteekkiruisku-versioita...
Alu/teräs nuuskatykki ???
3
1227
Vastaukset
- The Wolf
Itselläni on 3ml rosterinen, joka painaa yhtä paljon kuin normi löskiekko (50g). Alu onkin muistaakseni n. 25g. Alua en ole käyttänyt, mutta rosterinen on kyllä aika täydellinen kapistus, josta varmasti olisi nuuskarisi ikuisesti kiitollinen. Rosterinen on myös tyylikkäämpi kuin alu. Eli jos minulta kysytään, kannattaa hankkia se rosterinen- eli siis teräsmalli.
- qwertyyuio
Kyllä se on varmaan se rosterinen. kannattaa myös selvittää että kumman kokoinen icetool kannattaa ostaa, niitä on 3ml ja 5ml
- unip*
Olen nyt myös kallistunut sen rosterisen puolelle. Kunhan niitä taas alkaa saamaan, ovat loppu lähes joka paikasta toimitusongelmien vuoksi. Kokokin on jo selvillä :)
Kiitos vastastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711510Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231497Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851224Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1781157Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬221104Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932- 77929