Suututin leijona miehen (ystävä) 4 kk sitten. Hän luuli, että minulla on enemmän tunteita kuin vain ystävänä, nyt tietää asian oikean laidan. Samalle menin myös ryminällä hänen reviirilleen. Tällä htekellä leijona on "haavoittunut", muusta syystä kuin edellä mainitusta. Ja vetäytynyt "luolaansa".
Mitä siis tehdä? Että välit palautuisi, vai onko peli kokonaan menetetty? Voiko leijona vielä leppyä tuon jälkeen? Viimeksi olen kuullut hänestä 1 kk sitten viestillä. Hänelle olen muutaman viestin välissä laittanut. Kun itse aikanaan niitä halusi ja viestittelyä ehdotti.
HELP ME =)!
Suuttunene ja/tai pelästyneen Leijona miehen lepyttäminen
10
4058
Vastaukset
- koittaisit
ihan vaan soittaa leijonalle? Ainakin tämä leijona tykkäisi ihan puhelusta, eikä kasvottoman pelkurin :) tekstarista... vitsillä sisään?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitos vastuksestasi! Mutta kokeiltu on, ei toimi. Tosin aikaa kulunut jo 2 kk. Uskaltaisiko jo uudelleen? Vai pitäiskö ensin lähestyä vitsikkäällä tekstarilla, jossa kysyis asiaa? Taustana, että leijona nyt haavoittunut ja vetäytynyt vain lähimpien pariin.
Tuli mieleen, että onko leijona pitkä vihainen? Ja minkälaisista asioista suuttuu "ikipäiviksi"? - en tiedä
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Kiitos vastuksestasi! Mutta kokeiltu on, ei toimi. Tosin aikaa kulunut jo 2 kk. Uskaltaisiko jo uudelleen? Vai pitäiskö ensin lähestyä vitsikkäällä tekstarilla, jossa kysyis asiaa? Taustana, että leijona nyt haavoittunut ja vetäytynyt vain lähimpien pariin.
Tuli mieleen, että onko leijona pitkä vihainen? Ja minkälaisista asioista suuttuu "ikipäiviksi"?ainakin puhelinsoitolla leijona tietää että nähty vaivaa ja pantu jotain peliin. Leijonahan tykkää palvomisesta,ja tuskin on pitkävihainen, mutta voihan olla että menit silloin liian pitkälle tai leijonaa hävettää liikaa?
- IIIIIIIiiiiiiiiii
en tiedä kirjoitti:
ainakin puhelinsoitolla leijona tietää että nähty vaivaa ja pantu jotain peliin. Leijonahan tykkää palvomisesta,ja tuskin on pitkävihainen, mutta voihan olla että menit silloin liian pitkälle tai leijonaa hävettää liikaa?
Niin ehkä tuli mentyä liian pitkälle. Vaikea kuitenkaan sitäkään uskoa. ja Jellona teki vähän samantapaista, mutta ehkä niitä omia juttujaan ei sitten muista. Toi mullekin tuli mieleen, että Jellonaa hävettä.
Ehkä tässä ei sitten voi tehdä mitään. Muuta juin yrittää unohtaa joskus. Jellonat on viehättäviä ihmisiä, särmineenkin, ja siksi vaikeaa tuo unohtaminen. PPitää miettiä vielä. - on varmasti
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Tuli mieleen, että onko leijona pitkä vihainen? Ja minkälaisista asioista suuttuu "ikipäiviksi"?Leijona osaa olla todella vihainen. Jos hän kokee että olet ollut "epärehellinen" niin tuskin haluaa olla enää tekemisissä kanssasi.Luottamus on leijonille tärkeää!!!!! Mikäli et ole häntä pahemmin loukannut niin ottaa varmasti yhteyttä kun hänelle itselleen sopii. Mikään ei kuitenkaan ole enää samoin kuin ennen.... valitettavasti leijona muistaa kokemansa "vääryyden" pitkään.Olemalla todella rehellinen ja puhumalla asian selväksi(jos saat tilaisuuden) voit ehkä saada mahdollisuuden paikata tilanteen. Vaikealta kuitenkin näyttää kun aikaa on kulunut jo aika paljon.
- vastauksesta
on varmasti kirjoitti:
Leijona osaa olla todella vihainen. Jos hän kokee että olet ollut "epärehellinen" niin tuskin haluaa olla enää tekemisissä kanssasi.Luottamus on leijonille tärkeää!!!!! Mikäli et ole häntä pahemmin loukannut niin ottaa varmasti yhteyttä kun hänelle itselleen sopii. Mikään ei kuitenkaan ole enää samoin kuin ennen.... valitettavasti leijona muistaa kokemansa "vääryyden" pitkään.Olemalla todella rehellinen ja puhumalla asian selväksi(jos saat tilaisuuden) voit ehkä saada mahdollisuuden paikata tilanteen. Vaikealta kuitenkin näyttää kun aikaa on kulunut jo aika paljon.
No viimeksi olen kuullut hänestä reilu kk sitten. Että ei tilanne ihan noin paha ole. Luultavasti hän nyt hakee itseään. Ja valitettavasti tuo sotku sattui väärän aikaan. On vetäytynyt harrastuksestakin, sekä pitää yhteyttä vain läheisimpiin ihmisiin.
Hänen omasta toivomuksestaan olen viestitellyt. Eli asia vähän laajeenee. Eli miten toimia tässä hiljaisuusvaiheessa. Viestitellä niin kauan kunnes tulee kielto tai pyytää ottamaan muuten yhteyttä. Vaikka hän ei vastaisikaan.
Kauan tuollaiset hiljaiset kaudet voi kestää?
PS: Epärehellisyydestä ei ollutkyse! Selitetty on mistä oli kyse. - hmmmm
vastauksesta kirjoitti:
No viimeksi olen kuullut hänestä reilu kk sitten. Että ei tilanne ihan noin paha ole. Luultavasti hän nyt hakee itseään. Ja valitettavasti tuo sotku sattui väärän aikaan. On vetäytynyt harrastuksestakin, sekä pitää yhteyttä vain läheisimpiin ihmisiin.
Hänen omasta toivomuksestaan olen viestitellyt. Eli asia vähän laajeenee. Eli miten toimia tässä hiljaisuusvaiheessa. Viestitellä niin kauan kunnes tulee kielto tai pyytää ottamaan muuten yhteyttä. Vaikka hän ei vastaisikaan.
PS: Epärehellisyydestä ei ollutkyse! Selitetty on mistä oli kyse.Sitten tilanne ei ole ihan niin paha. Saattaa olla että hänellä on nyt muita ongelmia jotka eivät johdu mitenkään sinusta. Leijona on ylpeä ja pitää sisällään paljon asioita.Hän haluaa nyt rauhassa miettiä asioita ja koota itsensä. Monet leijonat vetäytyvät omiin oloihinsa kun heillä on vaikeaa ja eivät jaksa olla omia "iloisia" persooniaan.Hän on viestitellyt sinulle joten haluaa olla kyllä yhteydessä.Neuvoisin nyt olemaan painostamatta mitenkään. Voit kyllä lähetellä viestejä ja juuri hauskat viestit ovat hänen mieleen.Monet leijonat pitävät myös runoista. Oikein valittu runo voi toimia hyvin. Älä lannistu! Mikä merkki muuten itse olet jos saan kysyä?
- hmm hmm
vastauksesta kirjoitti:
PS: Epärehellisyydestä ei ollutkyse! Selitetty on mistä oli kyse.Unohdin sanoa ettei hiljaiset kaudet yleensä kestä kauan. Niin ja se että sanoit ettei käy edes harrastuksissa todella viittaa siihen että nyt ei energia riitä kaikkeen... harrastukset ovat tärkeitä leijonille ja usein ne ovat jotain urheiluun liittyvää.Myös se että on vain harvojen ja valittujen kanssa viestii ihan samaa.Leijonat ovat optimistisia mutta kun murheita tulee niin sitten ovat hetken aivan maassa.Leijona on kuitenkin merkki joka aina nousee vaikka olisi kuinka lyöty maahan.
- taas kerran!
hmm hmm kirjoitti:
Unohdin sanoa ettei hiljaiset kaudet yleensä kestä kauan. Niin ja se että sanoit ettei käy edes harrastuksissa todella viittaa siihen että nyt ei energia riitä kaikkeen... harrastukset ovat tärkeitä leijonille ja usein ne ovat jotain urheiluun liittyvää.Myös se että on vain harvojen ja valittujen kanssa viestii ihan samaa.Leijonat ovat optimistisia mutta kun murheita tulee niin sitten ovat hetken aivan maassa.Leijona on kuitenkin merkki joka aina nousee vaikka olisi kuinka lyöty maahan.
Kiitos vastauksesi tukivat minun omia ajatuksiani. Tiesit tuon runonkin! Olen neitsyt.
Olisiko Sulla spostia, ja haluisitko vielä jtustella lisää asiasta siinä. Ja kun vielä keksisi miten spostin osoitteen saisi välitettyä "turvallisesti". Siis jos sen haluat antaa. - hmm hmm hmm
taas kerran! kirjoitti:
Kiitos vastauksesi tukivat minun omia ajatuksiani. Tiesit tuon runonkin! Olen neitsyt.
Olisiko Sulla spostia, ja haluisitko vielä jtustella lisää asiasta siinä. Ja kun vielä keksisi miten spostin osoitteen saisi välitettyä "turvallisesti". Siis jos sen haluat antaa.Ihan mielelläni olisin voinut jutustella aiheesta enemmän mutta tänne ei taida olla ihan järkevää omaa sähköpostiosoitetta laittaa.Hyvä jos ajatuksemme osuivat yksiin koska silloin uskoisin että olemme oikeilla jäljillä. Olen itse leijona(nainen). Leijona miehillä saattaa muuten olla tapana joskus "mököttää".Leijona on varmasti nyt loukattu koska hän oli kuvitellut sinun tunteesi muuksi kuin mitä ne oikeasti olivat. Onneksi leijonat eivät kuitenkaan jaksa kauaa asioita surra vaan jatkavat taas uudella puhdilla eteenpäin.Jotta ystävyytenne säilyisi niin kannattaa pysytellä väleissä vaikka juuri viestein. Voi olla ettei hän heti vastaa mutta lukee viestisi aivan varmasti. Tärkeää on myös ettet liikaa kysele vaan annat nyt asioiden olla ja pyrit vaan saamaan teille puheyhteyden kuntoon.Leijonasi puhuu kun on valmis siihen ja uskon että jos olet ollut hänelle rehellinen niin hän myös arvostaa sitä.Leijonat arvostavat todellisia ystäviä joita heillä on yleensä vähän.leijonalla on aivan omat kriteerinsä siitä ketkä ovat todellisia ystäviä. Leijona on merkki joka näyttää avoimelta mutta hyvin harvat tuntevat leijonan todella.Varo loukkaamasta leijonan tunteita koska he ovat hyvin herkkiä ja loukkaantuvat syvästi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218