Hei te vannoutuneet festarikiertelijät? Mitä tarvitsee ottaa mukaan ihan välttämättömästi jotta tuolla Suomen suvessa pärjäisi? Itse ensimmäistä kertaa lähdössä teltan kanssa matkaan, joten... Vessapaperia ainakin. Mitä muuta? =)
Mitä Festareille mukaan???
4
1009
Vastaukset
- Elukka
kannattaa karsia turhat pois(paitsi jos tuutte omalla autolla)..esim. omia eväitä ei paljon tarvi.
ei kannata ottaa myöskään parhaita vaatteitaan (eikä muutenkaan paljoa vaatteita) ja kengät menee festareilla aina ihan paskaks..
hyviä juttuja:
-kertakäyttösadetakki
-iso tyhjä vesitonkka jonka täytät vedellä paikan päällä(niitäkin voi ostaa useimmista paikoista
-kännykälle joku suojapussi ja mahd. vara-akku...
kannattaa lähteä sillä mielellä että vettä sataa varmasti.. - peikkotytsy
eväitä kannattaa ottaa kyllä. Esim. aamupala -aineksiin kannaattaa satsata, sillä kunnon aamupala -ei nälkä kun vasta illalla (olettaen että syöt aamupalan 11.00 tai myöhemmin..). Lisäksi jotain pikkunaposteltavaa on kiva olla mukana. Festareilla ruoka on yleensä kallista määrään nähden (esim 4(!) kananugettia ranskikset 5 e! by provinssi)Jos ei oo autoo, niin ei hirveesti mitään arvotavaroita, ja ne ainoot pitää pitää mukana koko ajan, muuten ne lähtee kävelee. Ja tosiaan, kannattaa varustautua sateen varalta!
- ellu
Kortsuja varmuuden vuoksi.
- Maria
Jooh, tässä nyt 11 festarit käyneenä (täys höyry päällä eli joka kerralla se 3 päivää putkeen) tulee kaikkee pientä mieleen...
Ruokaosastosta purkkiruokaa eli tonnikalaa, ananasta, sieniä ja miehisille miehille nötköttiä. Jos on grilli mukana niin makkaraa ja leipää sulatejuustoa (margariini on todella sulaa aamulla...) Mehua jos jonkinlaista koska hapoton lämmin limsa on aika karua juotavaa... Sit vielä kertakäyttöastioita. PURKINAVAAJA!
Vessapaperia ja saniteettiliinoja. Moni nainen, minä ainakin, haluan pestä myös arat paikat sen jälkeen kun on koko illan rampannu festarivessoissa tai puskassa... Käy myös kasvojen ja käsien pesuun.
Peili, ellei ole autoa. Villasukat jos teltassa nukkuu ja huppari verkkarit koska aamuyöllä on yleensä kylmä...
Monikerroksista pukeutumista, vähimmällä pääsee. Vaikkapa hameita ja toppeja, siihen päälle sopivia villariepuja, huppareita, kauluspaitoja tms ja muutamat sukkahousut. Saa sitte aina lisätä ja vähentää vaatetusta tarpeen mukaan ettei aina tarvi vaihtaa koko asukokonaisuutta. ÄLÄ ota mitää mieletöntä putkilaukkua, yleensä ei tuu käytettyä ku korkeintaan yksiä tai kaksia kuteita koko aikana.
Noh, näistä lähetään, mieti ite mitä tarvit. Mä lähen nyt kauppaan hakeen halpaa kaljaa ja tonnikalaa..! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197