Sydneyyn joulukuussa?

hermostunut ja innoissaan

Hei,

olen lähdössä nyt joulukuussa 12.päivä Sydneyyn ja mietin onkohan kellään samanlaisia suunnitelmia ja ehkäpä samoja lentoja? Varasin matkan tänään Suomi-Seuran Matkatoimistosta. Finnairin koneella ensiksi aamulla Frankfurtiin ja sieltä jatkolennolle Hongkongiin ja sieltä Sydneyyn...

Olen menossa ystävieni luokse n. kuukaudeksi ja vähän hermostuttaa tuo matka, en tykkää lentämisestä erityisemmin enkä sekavista lentokentistä. Olen täältä lukenut että Hongkongin lentoasema on selkeä, mutta silti.

Jos joku on lähdössä samaan aikaan, niin olisi kivaa ehkä vaihtaa matkasuunnitelmia ja ehkä sekoilla yksin siellä jatkolentoja etsimässä.

9

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ole hualeti kyl ne hakkee sut jatko lennolle tai eivät saa rahojaan

    • koala

      Pikku juttu , Farnkfuntiin tultuasi tulet termaaliin jotain (kirjain a- to X
      Terminaalissa on isot paatteet katossa jossa on lennon numerot ja lahtoportti,jos sinun lentosi ei ole siella , mene ulos terminaalista ja etsi info , siela sanotaan terminaali ja portti seka lahtoaika . Terminaalajeja on paljon mutta sinulla on ilmeisimmin aikaa, lennat jatkolennot pacifig airwaysilla , jos et mene hong-kongissa ulos , se on helppo juttu . loydat helposti jatkolennon Australiaan . Olen ollut taalla Australiassa kuusi viikkoa ja voin sanoa , todella hieno maa . Jos sinulla on mahdollisuus lahtea niin , tee se nyt , Et kadu sita ikanasi .

      • hermoilija matkalla

        Jään Hongkongissa pois..lennän cathay pacificilla. Ei tässä muuten oikeastaan, mutta mulla on Hongkongissa aikaa vähän yli tunti löytää jatkolento Sydneyyn. Jos lento on yhtään myöhässä niin tulee aikamoinen kiire.

        Olen mä lähdössä kyllä, liput jo ajat sitten ostettu.


    • sydbris

      Ollaan lentämässä 12. joulukuuta, mutta lontoon kautta, sydneyssä vaihdetaan vielä konetta ja määränpää on Brisbane. Ei ihan mennyt yhteen noi lennot.

      • Vaihtoehto

        Tarkeinta on ottaa rauhallisesti ja kysya jos itse hokaa. Kaikki nuo lentokentat ovat ihan selkeita ja hyvin opastettuja. Joskus vaan on lyhyehko aika koneen vaihtoon, mutta se harkinta ja kysyminen ovat avainsanat. Ei saa hypata joka nurkkaan hermostuneena kuten kaverini teki kun ei ymmarra mitaan. Aikaa tuhraantuu turhiin juoksuihin. Luultavasti Lontoon kone tekee valilaskun Singaporessa. Takaisin tullessa Hongkongissa. Makeata matkaa!


    • joulu

      Lennän 13.12. Finnairilla Tokioon ja sielt jatko Sydneyyn.Yksin kans lentämässä,joten vähän jännittää,mut Sydneyssa odottaa sukulaiset ja 4 vkon loma.

      • Ile

        Ollaan ilmeisesti samoilla lennoilla, meitä nelihenkinen perhe. Myös Sydneyn seudulle menossa, sukulaisiin ja eka kertaa ausseihin. Tokiossa on se 10 tunnin odotus...Jos haluat lähetä e-mailia, niin voitais treffata, jos kiinnostaa. Osoite [email protected]


      • hermoilija matkalla
        Ile kirjoitti:

        Ollaan ilmeisesti samoilla lennoilla, meitä nelihenkinen perhe. Myös Sydneyn seudulle menossa, sukulaisiin ja eka kertaa ausseihin. Tokiossa on se 10 tunnin odotus...Jos haluat lähetä e-mailia, niin voitais treffata, jos kiinnostaa. Osoite [email protected]

        Siis menen ensiksi Frankfurtiin ja sieltä jatkolento Hongkongiin ja siellä on tunti viisitoista minuuttia aikaa etsiä jatkolento Sydneyyn. Eli kyl hieman hirvittää kun ei ole paljon yhtään aikaa.

        Mut tiiän kyllä etteä hermoilu vaan pahentaa...luultavasti menen heti kysyy jostain ...jos vaan ei oo myöhässä kone tai jotain. kiiks.


      • kännyssäsi
        hermoilija matkalla kirjoitti:

        Siis menen ensiksi Frankfurtiin ja sieltä jatkolento Hongkongiin ja siellä on tunti viisitoista minuuttia aikaa etsiä jatkolento Sydneyyn. Eli kyl hieman hirvittää kun ei ole paljon yhtään aikaa.

        Mut tiiän kyllä etteä hermoilu vaan pahentaa...luultavasti menen heti kysyy jostain ...jos vaan ei oo myöhässä kone tai jotain. kiiks.

        niin katsot vain opasteruudusta mistä se lähtee ja kipität sinne ilman mitään paniikkia! Yksinkertaista! Kuten sanottu, takuulla joka kentällä lukutaitoinen osaa vaikka ei kysy keneltäkään mitään!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      230
      1562
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      85
      1475
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe