minulla on aivan käsittämätön ongelma.
televisio on philips ja kaapeli boxi on handan.
kaapeli laajakaista on DNA ja kaapeli modeemi on thomson.
aina kun avaan television niin netti menee pokki ja modeemin valot rupeavat vilkkumaan ja kun taas sammuttaa television niin netti rupeaa toimimaan.
tätä asiaa on operaattori pähkäillyt jo viikon, mutta tuloksetta. jospa täällä olisi joku viisaampi kuin operaattorilla.
televisio pätkii laajakaistaa
cleaveland
2
561
Vastaukset
- dnalnif
häpeä, ettäs kehtaatkin syyttää televisiota jos kerran laajakaista pätkii niin ei kai DNA ole sentään televisiota manipuloinut?
kyllä se vika vaan on DNA:ssa ja televisio on aivan kunnossa, paitsi jos olet tilannut lumo tv:n niin sitten myös televisiosi voi olla mennyt jo rikki. - kuuluu...
kaapeli tv yhtiölle..vissiin asut kerrostalossa niin isännöitsijälle vaan yhteyttä koska yleensä operaatorille ei kuulu korjata taloyhtiön verkkoa..sulle kait tulee liian heikkoa singaalia koska se pätkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884