no nyt olen päässyt jonkinlaiseen lopputulokseen 63-litrasen akvaarioni kalakunnan suhteen. tarvitsen vain teidän asiantuntijoiden siunauksen.
hunajarihmakalat 3kpl(2xnaaras 1xuros)
nuoli-imumonnit 4-5kpl
mustatetrat 7kpl
jos toi toimii, niin kertokaa, mutta jos ei niin ehdottakaa muutoksia. esimerkiksi jos mustatetrat tarvitsevat pehmeempää vettä kuin nuoli-imumonnit tms niin esittäkää kanssa vaihtoehtoja dumbatuille ideoille
kaloja pieneen akvaarioon!
12
770
Vastaukset
- juuso
...on iha hyvin valittu ja voisit sen siaan ottaa vaikka 10neontetraa lisää tai vaikka 6inkkarisulkaa (siis intiaanisulkia)
- eewi
hyvä että oli hyvin valittu, mutta minkä tilalle? se oli vaan esimerkki, sillä tottakait mä haluan pitää akvaariossani levänsyöjiä
- juuso
eewi kirjoitti:
hyvä että oli hyvin valittu, mutta minkä tilalle? se oli vaan esimerkki, sillä tottakait mä haluan pitää akvaariossani levänsyöjiä
...et laita mitään kaloi pois vaan otat lisää vaikka 10neontetrasa tai 6inkkarisulkaa siis mä vaan ehdotan....
- monni man
juuso kirjoitti:
...et laita mitään kaloi pois vaan otat lisää vaikka 10neontetrasa tai 6inkkarisulkaa siis mä vaan ehdotan....
ei kannata ottaa noita kaikkia kaloja (siis innkareita ja mustaneon ja neontetroja) noin pieneen altaaseen vaan ota mielummin isompi parvi mustaneontetroja
- monni man
monni man kirjoitti:
ei kannata ottaa noita kaikkia kaloja (siis innkareita ja mustaneon ja neontetroja) noin pieneen altaaseen vaan ota mielummin isompi parvi mustaneontetroja
tarkoitan tietenkin mustatetroja enkä mustaneontetroja´.
- Katala
monni man kirjoitti:
Siis eikö alunperin ollu puhetta lasitetroista? Vai muistanko väärin?
- fisherman
monni man kirjoitti:
Mä en oo mikään asijantuntija, mutta eikös mustatetrat oo liian isoja tollaseen akvaarioon (nehän kasvaa aika isoix)? Mulla on 100 litran "purkissa" kuuden mustatetran parvi, ja mun mielestä niitä ei saisi mahtuun yhtään pienempään akvaarioon, koska ne tarttee paljon uimatilaa. Korjakkaa jos oon ihan väärässä...
- eewi
Katala kirjoitti:
Siis eikö alunperin ollu puhetta lasitetroista? Vai muistanko väärin?
mutta totesin että mustaneontetrat on kivempia, tummia muitten kalojen kanssa ja sitäpaitsi pienempiä...
- eewi
fisherman kirjoitti:
Mä en oo mikään asijantuntija, mutta eikös mustatetrat oo liian isoja tollaseen akvaarioon (nehän kasvaa aika isoix)? Mulla on 100 litran "purkissa" kuuden mustatetran parvi, ja mun mielestä niitä ei saisi mahtuun yhtään pienempään akvaarioon, koska ne tarttee paljon uimatilaa. Korjakkaa jos oon ihan väärässä...
vaan mustaNEONtetrat!!!! tavoiltaan ja vaatimuksiltaan kuin neontetrat, kauniimpia ja erikoisempia vaan!
- nasu
Nuolimonnit eli otot tarvitsevat hapekasta ja virtaavaa vettä, jonka lämpötila ei saa jatkuvasti olla yli 24 astetta. Hunajarihmat taas viihtyvät lämpimässä ja inhoavat virtausta. Ei siis ihan paras yhdistelmä, valitettavasti.
Mustaneontetrat sen sijaan sopivat ottojen kanssa oikein hyvin, jopa värin puolesta :-). Ota vielä pohjalle parvi pieniä Corydoraksia (kääpiö, nuoli tai pikku) niin sulla on hieno, hillitty, mustavalkoinen allas. Ehkä et enää rihmiksiä kaipaisikaan?- eewi
mää ku niin tykkään rihmakaloista...snif
- eewi
niin mitkä levänsyöjät sitten? jotkut tollaset muut pienet ja tehokkaat ois ihan kivoja..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673964Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801247