ja mieheni on jousimies. Niin oli edellinenkin mies jousari täys juoppo insinööri ja kuoli maksakirroosiin. Oli muuten hyväluonteinen eikä koskaan vetänyt turpiin niin kuin tämä nykyinen kirvesmies-jousimies tekee.
Älkää uskoko horoskooppeihin! Mutta kait siinä jotain sitten täytyy olla että näin aina käy
päivää
minä olen vaakanainen
3
683
Vastaukset
- Minä olen minä.
Katso vaan, ettet tee tästä uudestakin jousimies miehestä juoppoa!
- päivää
Se oli juoppo jo kun mentiin naimisiin ja nyt se vaan syö ja juo ja nukkuu!
- tekee
päivää kirjoitti:
Se oli juoppo jo kun mentiin naimisiin ja nyt se vaan syö ja juo ja nukkuu!
seurustelu aikaan on eri.etsi sellanen vahva nies joka on kiinnostunu jostain harrastuksesta tai työstä.esim.yksityisyrittäjä...ei nuku ja syö vaan telee työtä,mutta elä rupee mustasukkaiseksi työlle koska se o hänelle tärkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984