ja millä mielellä..Minä aurinkoiseen hymyyn jonka takana on pieni mies.
Huomenta
21
870
Vastaukset
kiitos kysymästä. Heräsin just äsken ja jännittyneellä mielellä, olen tehyläinen.
- ccvvbb
tehyläinen täälläkin....ihan sama mielessä, mut tosi sikeesti nukkunut, klo 21 - 7.30, väsytti eilen kauheest...
ccvvbb kirjoitti:
tehyläinen täälläkin....ihan sama mielessä, mut tosi sikeesti nukkunut, klo 21 - 7.30, väsytti eilen kauheest...
Itse olen yksityinen ja mukava helppo ja kiva työ.
- monta kuolee
kun sä haluat lisää liksaa...muitten henkien kustannuksella.
Ahneella on paskanen loppu ,mutta ikävä kyllä,nyt se kohdistuu viattomiin ihmisiin,sairaisiin ja kuoleviin! monta kuolee kirjoitti:
Ahneella on paskanen loppu ,mutta ikävä kyllä,nyt se kohdistuu viattomiin ihmisiin,sairaisiin ja kuoleviin!Kova huoli on, monesta asiasta. Itse olen siirtynyt kaksivuotiseen projektityöhön ja olen palkkani tyytyväinen.
- taasko sa
monta kuolee kirjoitti:
Ahneella on paskanen loppu ,mutta ikävä kyllä,nyt se kohdistuu viattomiin ihmisiin,sairaisiin ja kuoleviin!otket taalla kuinka joku saattaa saada mersun jos palkka vaik nousee?
- ei aamusta
taasko sa kirjoitti:
otket taalla kuinka joku saattaa saada mersun jos palkka vaik nousee?
Ilkeilyä ja toraa jokainen on palkkansa itse ansainnut..Eipä me lastentarhan opetkaan tyytyväisiä palkkaan olla toivon vaan jokaiselle tehyläiselle tsemppiä tästä eteenpäin.
- tehyläiset
ccvvbb kirjoitti:
työajalla täällä, luulen että aika moni tekee niin?
tehyläiset kirjoitti:
Minulla on ainakin lupa kirjoitella tietsikalla työpaikalla ja työajalla ihan mihin vaan ja mitä vaan, mutta en sitä tee kun luppoajallani kuuntelen mieluimmin musiikkia ja täyttelen ristikoita ja keittelen kahvia.
- zena
tehyläiset kirjoitti:
et mitä sairaanhoitajat nykyään tekee.
Eikös perushoitajat tee ne fyysisesti rankimmat hommat?
Tiedän, että erityissairaanhoitajat tekevät varmaan
paljonkin ja vastuullista työtä, mutta ihan tavallisella osastolla, mikä on sairaanhoitajan toimenkuva?
Kun äitini oli sairaalassa todella huonossa kunnossa ja olin siellä häntä auttamassa vielä illalla ja osastolla oli vain yksi hoitaja ilmeisesti muutaman tunnin.
Pyysin häneltä jotain apua ja jotain helpotusta äidilleni, niin hän oli hyvin kireä ja ilmotti, ettei ennätä mitenkään auttaa, koska on yksin.
Ymmärrettäväähän se oli, mutta kun hetken päästä menin taas jotain kysymään, niin hän istui jonkun
toiselta osastolta tulleen hoitsun kanssa kahvilla.
Koko sinä aikana en hänen nähnyt ehtivän auttamaan yhtään ketään, koska oli yksin, niin päätti sitten olla tekemättä yhtään mitään.
Oikein mielelläni suon kunnon palkan sellaisille hoitajille, jotka kunnioittavat ja arvostavat työtään ja potilaita, mutta ne jotka sairaaloissakin ovat lähinnä v---uilemassa potilaille ja valittamassa työnpaljoutta, ettei mitään ehdi tekeen, saisivat mun puolesta poistua koko alalta. Heille en soisi edes nykyistä palkkaa.
Potilaat ja perushoitajat, harjottelijat kaikki ovat huomanneet kuinka arvonsa tuntevaa porukkaa sairaanhoitajat ovat.
Voiko tehyläiset luvat potilaille parempaa kohtelua, palkankorotuksen myötä?
Jos se saadaan palkankorotuksella aikaan, niin kannatan ehdottomasti. - terveydenhuollosta
monta kuolee kirjoitti:
Ahneella on paskanen loppu ,mutta ikävä kyllä,nyt se kohdistuu viattomiin ihmisiin,sairaisiin ja kuoleviin!vastaa valtiovalta (Suomen hallitus) Ei yksittäiset hoitajat. Tutustupa asiaan, koska sinustakin tulee joskus Suomen kansalainen.
- hyvä työpaikka on
miljoona kirjoitti:
Minulla on ainakin lupa kirjoitella tietsikalla työpaikalla ja työajalla ihan mihin vaan ja mitä vaan, mutta en sitä tee kun luppoajallani kuuntelen mieluimmin musiikkia ja täyttelen ristikoita ja keittelen kahvia.
minä en saa edes kotonani kirjoitella ilman että "kytätään" ja nimenomaan työporukan toimesta.
- Puidenhalaaja
...pari tuntia sitten ja ihan hyvällä mielellä. Illalla oli firman pikkujoulut mutta onneksi älysin lähteä ajoissa pois. Nyt lähden ruokakaupaan, tulee viikonlopuksi vieraita.Mukavaa päivää kaikille:D
- Pirre*
Liian aikaisin eli klo viisi, ei ei tätä jaksaisi..kroooohhh..
Toivottavasti päivä tuo auringon..so. aurinkoisen päiväettaneen muodossa. :)- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Tosi aikaisin oletkin herännyt.
vieras joka ei saa kuulemma nukuttua yli viiden. Heräsin kahvinkeiton ääniin, enkä voinut olla juomatta kupillista, - je sitten uni ei enää tullut.
Nyt nukuttaa niin perusteellisesti..jäi reisussa unet vähiin..mutta kyllä se tästä taas..
ja olennyt tavanomaisella aamiaisellani tietokoneen ääressä...kahlaamassa läpi viime yön tuotantoa foorumeilla ja posteissa. (Suurin osa ihmisistä joiden kanssa olen nettiyhteydessä asuvat Atlantin takana).
Heräsin puhelimen pirahdukseen...tytär "Riiiiiiisse andddddddddddd shinnnnnnnnnne! Tulemme pikkumiehen kanssa teille lounaalle!!!"
Nyt sitten luuttu käteen....kalkkunaleike on jo uunissa.- Anskuliini
ja ensimmäiseksi söimme pojanpojan kanssa tukevan aamiaisen, hän lähti kavereiden kanssa ulos aurinkoiseen pikkupakkaseen mummun pitkät kalsarit välihousuina!
Järjestelin kodin ja istahdin hetkeksi koneen ääreen, ennen kuin otan käsityön esiin. Heräsin jo useita tunteja sitten hyvin virkeänä. Aamupala on nautittu ja sanomalehdet luettu jo tunteja sitten, ja nyt olen lähdössä Essolle tankkaamaan Tojotaani. Paluumatkalla menen Kalu-Kallen luokse suunnittelemaan Esson pikkujoulua. Se suunnittelukeikka voi kestää pitkäänkin, sillä meillä on samalla juhlajuoman koemaistajaiset.
PS. Me Kalu-Kallen kanssa emme näe vielä pikku-ukkoja, vaikka meilläkin on melkoisesti harjoitusta takanapäin.- heräilen
vasta lähempänä puoltapäivää, kun iso mies tuo kahvin ja päivälehden sänkyyn, pusun kera.
- RosaLiiin
...heräsin jokunen hetki sitten ja tosi hyvillä mielin. Hyvän mielen takana minulla on kaksi elämäni nuorta miestä.
Tosin jo kello viisi keitin ensi kahvit toiselle kun hän lähti junalla Helsinkiin johonkin monstershouhun, huh, mikähän sekin on . No illalla kuulen mikä oli.
Nyt pois yötamineista ja ulos... lenkille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666