Olen ollut todella tyytyväinen digiboksiini (TF5100 pvrc hdmi), mutta eilen tapahtui jotain. Laite ei käynnisty, eikä näytössä ole mitään eloa - ei edes stand by -valoa tms. Aivan kuin johto ei olisi seinässä (kyllä se on :)).
Onko joku törmännyt samaan?
Topfield ei käynnisty/ei virtaa
5
4541
Vastaukset
- irrottaa
töpseli seinästä joksikin aikaa ja laittaa sitten takaisin.
- -guru-
Kuulostaisi ihan virtalähdevialta. Varsinkin jos ei herää eloon edes virtajohdon irrottamisella hetkeksi. Huoltoon. HDMI-laite lienee aika uusi, joten nyt ei kyse liene kuivuneista kondensaattoreistakaan (ellet ole sitten paahtanut sitä kuoliaaksi peittämällä jäähdytysaukkoja).
- pietu2
Mulla oli myös vähän samanlainen häikkä saman aikaan..Boksissa ei ollut mitään, kun panin telkun päälle, niin kyslei, saako päivittää.Ok päivitys, sen jälkeen pelasi. Tämä oli kaapeliboksi eli se päivityspyyntö tuli sitä kautta.
- Möhkö
Olen kokeillut virtajohtoa irti/seinään - ei auta, olen kokeillut tv auki, ei tapahdu mitään. Yksinkertaisesti ei mitään eloa koko laitteessa. Huoltoon kai sitten pitää se laittaa, vasta muutaman kuukauden ollut.
- -guru-
No sehän menee vielä takuuseen sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907