Onko 2008 serverin mukana siirtotyökalut, joilla käyttäjien tiedot saadaan siirrettyä siihen?
Entä mikä Exchange tuohon, 2007? Sama juttu, onko työkalut joilla siirtää, postit, kalenterit jne?
Win2003 Server -> 2008 Server
Kysymmäetukäteen
2
455
Vastaukset
tarvita mitään muita työkaluja, kun tehdään uudesta palvelimesta ohjainkone jo olemassa olevalle toimialueelle, jolloin kaikki käyttäjätiedot, ryhmäkäytännöt ym. asetukset siirtyvät myös liitettyyn palvelimeen. Jaetut resurssit, web sivut ym. säilyvät kylläkin aikaisemmalla palvelimella, mut nehän voi siirtää verkon yli uudelle palvelimelle.
- on vain yksi kone
Mulla on vain yksi kone, tosin levy on eri.
Ajattelin siis asentaa 2008:n uudelle levylle ja sitten kokkoslevyltä napata vaikka vanhat tiedot mukaan.
Olisiko tuo jotenkin mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052