muutamme jouluksi omakotitaloon ja sinne pitäisi saada kaapeli laajakaista pelamaan.
kaapeli operaattori tulee olemaan dna, mutta mitä kaikkea tarvitsen ja missä hintaluokassa liikkuu jos rupean kaapeloimaan kapelit taloon?
kaapelointi
3
392
Vastaukset
- giga-antti
1. operaattori kaapeloi ja sinä et koske mihinkään
2. miksi hankkia kalliit kaapelit kun voi käyttää ADSL yhteyttä
3. kaapelointi on kallista ja hintaluokka on muutama tuhat euroa.
se nyt vaan on tyhmää maksaa kaapeloinnista- makromuusi
siis DNA:lta tulee joku mies tekemään minulle kaapeloinnin?
ADSL yhteyteen ei ole mahdollista päästä kun ei ole puhelin verkko kaapelia.
katsoin kaapeloinnin hintoja ja empowers kaapeloi kaapelit uuteen asuntoon 5999 euroa. - nhgfdsw
makromuusi kirjoitti:
siis DNA:lta tulee joku mies tekemään minulle kaapeloinnin?
ADSL yhteyteen ei ole mahdollista päästä kun ei ole puhelin verkko kaapelia.
katsoin kaapeloinnin hintoja ja empowers kaapeloi kaapelit uuteen asuntoon 5999 euroa.Ilmeisesti tuo hinta sisältää koko kodin kaapeloinnin, sinähän et tarvitse kuin kaapelin johonkin eteiseen ja sitten vain modeemi siihen ja lagattomasti tai verkkokaapelilla sinne mihkä haluatkin. Sama on puh kaapeloinnissakin. Puh kaapelissahan käsittääkseni ei tule mitään kk maksua joten siinä mielessä se on parempi kuin kaapeli-tv-kaapelointi.
Nykyään on IP-tv joten siinä mielessä kaapeli-tv:n hankkimista kannattaa miettiä muutaman kerran. DNA tarjoaa IP-TV:llä samat kanavat kuin kaapelillakin.
Mutta halvimmalla pääset kun hankit langattoman laajakaistan.
Oletko ihan varma ettei taloon tule puh-kaapelointia?
Nimittäin puhrasiat voivat olla paneelien jne... takana piilossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211