Toimmiiko tämä suhde?
rapu-nainen ja leijona-mies?
Nimetön
5
1272
Vastaukset
- Leijonatar
Minä olen leijonanainen ja minulla on rapúmies ja ainakin meidän suhde toimii. Olemme hyvin samanlaisia.
- kokenut
Ovat kuin yö ja päivä... Itkua ja hammasten kiristystä.
- kohta 25 vuotta
yhdessä enkä voisi parempaa suhdetta toivoa. Hellyyttä, kunnioitusta ja rakkautta riittää. Lapsista olemme myös ylpeitä, niitä kolme. Ihan uskomatonta miten hyvin meillä on toiminut. Etteipäs yleistetä!
- me ollaan ainakin
täydellisiä toisillemme.. tosin en usko että nuo asiat on kovinkaan paljon horoskoopista kiinni..
- hellepäivä
Ihana tulinen mutta ohimenevä suhde ... Raastaa yhtä paljon kuin hyvältä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892