Valmennuskeskus valehtelee

SerkamoT

Löytyipä vanhoista keskusteluista kohta, jossa Valmennuskeskuksen toimitusjohtaja sanoo, että "Valmennuskeskus ei toki ole tehnyt konkurssia"

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4500000000001110&posting=22000000023428909

Noh, kun tarkemmin kaivaa kaikkia niitä epämääräisiä yrityksiä, joita Valmennuskeskuksen takana piilee, niin yllätys on suuri: YTJ:n mukaan CHUR Oy, joka oli Valmennuskeskuksen takana, itseasiassa on tehnyt konkurssin! Eli väite siitä, että Valmennuskeskus ei olisi tehnyt konkurssia, ei pidä paikkaansa.

Miten ihmeessä valmennuskeskus voi mainostaa itseään 30 vuotta vanhana yrityksenä, kun Valmennuskeskus on oikeasti perustettu vasta 1997??

Lisäksi haluan lisätä tähän ketjuun oman ihmetykseni siitä, miksi Valmennuskeskusta koskevat keskustelut katoavat tältä palstalta kuin Afgaanitasitelija C.I.A.:n koneisiin? Samoin Janne Nousiaisen pontevat vastaukset loppuvat aina kun kysymyksissä alkaa olla kriittinen sävy. Ihmettelenpä suuresti!

19

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurailijamies

      Näin keskustelua sivusta seuranneena olen miettinyt, että ketkä täällä palstalla kisailevat toistensa kanssa, kilpailijatko vain nokittelevat, vai mistä on kyse.

      Mutta taruakin ihmeellisempää on se, että Valmennuskeskuksen taustalta näyttää löytyvän hämäryyksiä päivä päivän perään! Osa syytöksistä näyttää osuvan todella arkoihin paikkoihin, kun keskusteluja joudutaan sensuroimaan, vaikkei niissä laittomuuksia tai solvauksia esiinnykään. Minkähän sortin mafia sitä putkaa oiken pyörittää?

      • Nimimerkki 1

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?


    • TheHulk

      Voipi olla uusi konkurssi kohta niskassa, kun tappiot on niin rajuja olleet viimeaikoina. Tilinpäätöksestä, jota Valmennuskeskus yritti piilotella, paljastui yli puolen miljoonan euron tappiot. Uudet voitot ovat melkein kymmenen kertaa pienemmät, kuin vanhat tappiot, että ei se todellakaan vahvalta näytä Valmennuskeskuksen meno!

      • Nimimerkki 2

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?


      • Neiti Groove

        Voivoi. Kannattaisikohan Valmennuskeskuksen hankkiutua pikapuoliin jonkinsortin velkajärjestelyyn? On pakkasta niin paljon näköjään.

        Puoli miljoonaa euroa on niin iso summa, että sitä ei paikkaa mikään, vaikka vetäisit kaikki kurssit tupaten täyteen monta vuotta, niin ei auta.


      • Nimimerkki 4
        Neiti Groove kirjoitti:

        Voivoi. Kannattaisikohan Valmennuskeskuksen hankkiutua pikapuoliin jonkinsortin velkajärjestelyyn? On pakkasta niin paljon näköjään.

        Puoli miljoonaa euroa on niin iso summa, että sitä ei paikkaa mikään, vaikka vetäisit kaikki kurssit tupaten täyteen monta vuotta, niin ei auta.

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?


      • Hittolainen
        Nimimerkki 4 kirjoitti:

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Miksi itse häiritset keskustelua viesteilläsi, vaikket oikeasti tiedä kuka on asialla?


      • Nimimerkki 5
        Hittolainen kirjoitti:

        Miksi itse häiritset keskustelua viesteilläsi, vaikket oikeasti tiedä kuka on asialla?

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        "Kuka?" "Keskustelu"


      • Nimimerkki 95
        Nimimerkki 2 kirjoitti:

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Koska olen jakomielitautinen ja yksi minäni arvelee, että sinä et pidä näistä uutisista? Ainakin täällä kolmas persoonani on hemmetin kiinnostunut... UPS, nyt se ottaa mut valtaansa!


    • ***********************

      Vetäkää ne puvut niskaanne ja ajakaa jaguaareillanne kurssipaikoille aivopesemään opiskelijoita, niin ei tarvitse täällä netissä roikkua. Yrittäkää nyt löytää ne ammattitaioiset opettajat kursseille ja löysätkää hieman tuota vouhotusta.

      Kevät koittaa. Kilpailu on kiivaimmillaan. Hopi hopi. Ihmettelen, ketkä ylipäätänsä tuollaisten kursseille haluavat tulla.

      • Hermanni

        Välillä puhutaan asiaakin!


    • Konkurssikeskusko?

      Onko tosiaan totta, että valmennuskeskus on konkannut aiemmin? Lisää tietoa please. Tai mistä löytyy faktoja? Ja voisko sensuurilautakunta olla hiljaa, ainakin minua kiinnostaa kuulla tästä.

      • Nimimerkki 6

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?


      • Shikaanitoiminta seis!
        Nimimerkki 6 kirjoitti:

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Hei, voitko mennä vi**uun mossottamasta? Jos täytyy tolla tavalla spammata, niin ei voi kuin olettaa, että uutisessa on jotain mikä polttaa ahterissa. Minusta olisi kiva kuulla faktoja ja vinkkejä mistä niitä voisi varmistaa. Miksi tämä kivistää? Voin toki itsekin mennä kaiken maailman rekistereitä kaivelemaan, mutta toistaiseksi en ihan niin utelias vielä ole.


      • Nimimerkki 7
        Shikaanitoiminta seis! kirjoitti:

        Hei, voitko mennä vi**uun mossottamasta? Jos täytyy tolla tavalla spammata, niin ei voi kuin olettaa, että uutisessa on jotain mikä polttaa ahterissa. Minusta olisi kiva kuulla faktoja ja vinkkejä mistä niitä voisi varmistaa. Miksi tämä kivistää? Voin toki itsekin mennä kaiken maailman rekistereitä kaivelemaan, mutta toistaiseksi en ihan niin utelias vielä ole.

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Tyytyisin vastaukseen!


      • Ärsyttävää
        Nimimerkki 7 kirjoitti:

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Tyytyisin vastaukseen!

        Onhan tämäkin tapa tehdä keskustelu käyttökelvottomaksi... Valmennuskeskuksella on tainnut aivopalaveri käydä siitä, miten keskustelupalsta saataisiin vesitettyä.

        Aikaisemman keskustelijan mainitsema YTJ on siis yhtä kuin yritysrekisteri. Itse en ole sitä vilkaissut, mutta uskon kyllä että konkurssi on totta, sillä silkka valhe olisi kiistetty jo aikoja sitten.

        PS: minä en ole se / ne henkilöt, joten lopeta jo se samperin floodaaminen!


      • Nimimerkki 8
        Ärsyttävää kirjoitti:

        Onhan tämäkin tapa tehdä keskustelu käyttökelvottomaksi... Valmennuskeskuksella on tainnut aivopalaveri käydä siitä, miten keskustelupalsta saataisiin vesitettyä.

        Aikaisemman keskustelijan mainitsema YTJ on siis yhtä kuin yritysrekisteri. Itse en ole sitä vilkaissut, mutta uskon kyllä että konkurssi on totta, sillä silkka valhe olisi kiistetty jo aikoja sitten.

        PS: minä en ole se / ne henkilöt, joten lopeta jo se samperin floodaaminen!

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?


      • Shikaanitoiminta seis!
        Nimimerkki 7 kirjoitti:

        Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

        Tyytyisin vastaukseen!

        Voisiko ton häiriköinnin lopettaa? Ei ne kuitenkaan kiukuttelulla turpaansa tuki. Minua kiinnostaa mitä sieltä on tulossa ja varmaan muitakin.


      • stostp
        Shikaanitoiminta seis! kirjoitti:

        Voisiko ton häiriköinnin lopettaa? Ei ne kuitenkaan kiukuttelulla turpaansa tuki. Minua kiinnostaa mitä sieltä on tulossa ja varmaan muitakin.

        Tyhjentyis koko palsta ja tää on niiden bisnestä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe