Valmennuskeskus valehtelee

SerkamoT

Löytyipä vanhoista keskusteluista kohta, jossa Valmennuskeskuksen toimitusjohtaja sanoo, että "Valmennuskeskus ei toki ole tehnyt konkurssia"

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4500000000001110&posting=22000000023428909

Noh, kun tarkemmin kaivaa kaikkia niitä epämääräisiä yrityksiä, joita Valmennuskeskuksen takana piilee, niin yllätys on suuri: YTJ:n mukaan CHUR Oy, joka oli Valmennuskeskuksen takana, itseasiassa on tehnyt konkurssin! Eli väite siitä, että Valmennuskeskus ei olisi tehnyt konkurssia, ei pidä paikkaansa.

Miten ihmeessä valmennuskeskus voi mainostaa itseään 30 vuotta vanhana yrityksenä, kun Valmennuskeskus on oikeasti perustettu vasta 1997??

Lisäksi haluan lisätä tähän ketjuun oman ihmetykseni siitä, miksi Valmennuskeskusta koskevat keskustelut katoavat tältä palstalta kuin Afgaanitasitelija C.I.A.:n koneisiin? Samoin Janne Nousiaisen pontevat vastaukset loppuvat aina kun kysymyksissä alkaa olla kriittinen sävy. Ihmettelenpä suuresti!

19

2545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurailijamies

Näin keskustelua sivusta seuranneena olen miettinyt, että ketkä täällä palstalla kisailevat toistensa kanssa, kilpailijatko vain nokittelevat, vai mistä on kyse.

Mutta taruakin ihmeellisempää on se, että Valmennuskeskuksen taustalta näyttää löytyvän hämäryyksiä päivä päivän perään! Osa syytöksistä näyttää osuvan todella arkoihin paikkoihin, kun keskusteluja joudutaan sensuroimaan, vaikkei niissä laittomuuksia tai solvauksia esiinnykään. Minkähän sortin mafia sitä putkaa oiken pyörittää?

• Nimimerkki 1

Miksi vastailet omiin viesteihisi toisella nimimerkillä?

• TheHulk

Voipi olla uusi konkurssi kohta niskassa, kun tappiot on niin rajuja olleet viimeaikoina. Tilinpäätöksestä, jota Valmennuskeskus yritti piilotella, paljastui yli puolen miljoonan euron tappiot. Uudet voitot ovat melkein kymmenen kertaa pienemmät, kuin vanhat tappiot, että ei se todellakaan vahvalta näytä Valmennuskeskuksen meno!

• Nimimerkki 2

• Neiti Groove

Voivoi. Kannattaisikohan Valmennuskeskuksen hankkiutua pikapuoliin jonkinsortin velkajärjestelyyn? On pakkasta niin paljon näköjään.

Puoli miljoonaa euroa on niin iso summa, että sitä ei paikkaa mikään, vaikka vetäisit kaikki kurssit tupaten täyteen monta vuotta, niin ei auta.

• Nimimerkki 4
        Neiti Groove kirjoitti:

Voivoi. Kannattaisikohan Valmennuskeskuksen hankkiutua pikapuoliin jonkinsortin velkajärjestelyyn? On pakkasta niin paljon näköjään.

Puoli miljoonaa euroa on niin iso summa, että sitä ei paikkaa mikään, vaikka vetäisit kaikki kurssit tupaten täyteen monta vuotta, niin ei auta.

• Hittolainen
        Nimimerkki 4 kirjoitti:

Miksi itse häiritset keskustelua viesteilläsi, vaikket oikeasti tiedä kuka on asialla?

• Nimimerkki 5
        Hittolainen kirjoitti:

Miksi itse häiritset keskustelua viesteilläsi, vaikket oikeasti tiedä kuka on asialla?

"Kuka?" "Keskustelu"

• Nimimerkki 95
        Nimimerkki 2 kirjoitti:

Koska olen jakomielitautinen ja yksi minäni arvelee, että sinä et pidä näistä uutisista? Ainakin täällä kolmas persoonani on hemmetin kiinnostunut... UPS, nyt se ottaa mut valtaansa!

Vetäkää ne puvut niskaanne ja ajakaa jaguaareillanne kurssipaikoille aivopesemään opiskelijoita, niin ei tarvitse täällä netissä roikkua. Yrittäkää nyt löytää ne ammattitaioiset opettajat kursseille ja löysätkää hieman tuota vouhotusta.

Kevät koittaa. Kilpailu on kiivaimmillaan. Hopi hopi. Ihmettelen, ketkä ylipäätänsä tuollaisten kursseille haluavat tulla.

• Hermanni

Välillä puhutaan asiaakin!

• Konkurssikeskusko?

Onko tosiaan totta, että valmennuskeskus on konkannut aiemmin? Lisää tietoa please. Tai mistä löytyy faktoja? Ja voisko sensuurilautakunta olla hiljaa, ainakin minua kiinnostaa kuulla tästä.

• Nimimerkki 6

• Shikaanitoiminta seis!
        Nimimerkki 6 kirjoitti:

Hei, voitko mennä vi**uun mossottamasta? Jos täytyy tolla tavalla spammata, niin ei voi kuin olettaa, että uutisessa on jotain mikä polttaa ahterissa. Minusta olisi kiva kuulla faktoja ja vinkkejä mistä niitä voisi varmistaa. Miksi tämä kivistää? Voin toki itsekin mennä kaiken maailman rekistereitä kaivelemaan, mutta toistaiseksi en ihan niin utelias vielä ole.

• Nimimerkki 7
        Shikaanitoiminta seis! kirjoitti:

Hei, voitko mennä vi**uun mossottamasta? Jos täytyy tolla tavalla spammata, niin ei voi kuin olettaa, että uutisessa on jotain mikä polttaa ahterissa. Minusta olisi kiva kuulla faktoja ja vinkkejä mistä niitä voisi varmistaa. Miksi tämä kivistää? Voin toki itsekin mennä kaiken maailman rekistereitä kaivelemaan, mutta toistaiseksi en ihan niin utelias vielä ole.

Tyytyisin vastaukseen!

• Ärsyttävää
        Nimimerkki 7 kirjoitti:

Tyytyisin vastaukseen!

Onhan tämäkin tapa tehdä keskustelu käyttökelvottomaksi... Valmennuskeskuksella on tainnut aivopalaveri käydä siitä, miten keskustelupalsta saataisiin vesitettyä.

Aikaisemman keskustelijan mainitsema YTJ on siis yhtä kuin yritysrekisteri. Itse en ole sitä vilkaissut, mutta uskon kyllä että konkurssi on totta, sillä silkka valhe olisi kiistetty jo aikoja sitten.

PS: minä en ole se / ne henkilöt, joten lopeta jo se samperin floodaaminen!

• Nimimerkki 8
        Ärsyttävää kirjoitti:

Onhan tämäkin tapa tehdä keskustelu käyttökelvottomaksi... Valmennuskeskuksella on tainnut aivopalaveri käydä siitä, miten keskustelupalsta saataisiin vesitettyä.

Aikaisemman keskustelijan mainitsema YTJ on siis yhtä kuin yritysrekisteri. Itse en ole sitä vilkaissut, mutta uskon kyllä että konkurssi on totta, sillä silkka valhe olisi kiistetty jo aikoja sitten.

PS: minä en ole se / ne henkilöt, joten lopeta jo se samperin floodaaminen!

• Shikaanitoiminta seis!
        Nimimerkki 7 kirjoitti:

Tyytyisin vastaukseen!

Voisiko ton häiriköinnin lopettaa? Ei ne kuitenkaan kiukuttelulla turpaansa tuki. Minua kiinnostaa mitä sieltä on tulossa ja varmaan muitakin.

• stostp
        Shikaanitoiminta seis! kirjoitti:

Voisiko ton häiriköinnin lopettaa? Ei ne kuitenkaan kiukuttelulla turpaansa tuki. Minua kiinnostaa mitä sieltä on tulossa ja varmaan muitakin.

Tyhjentyis koko palsta ja tää on niiden bisnestä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe