Alkuun olit hyvä ja kun sait kihlasormuksen, nyt olet omistava ääliö, ainut mitä rakastat on peili ja sekin on minun pestävä.
Vastaukset 4
- Nimetön
härät on aika omistavaa tyyppiä MUTTA pihtari..? ei pitäs olla ;D
- todellakaan ole
pihtari ;) ...on jopa oinasmieskin ihmeissään meisingistä... :)) Kyllähän härkä vaatii 100 %:sen sitoumuksen, mutta ei varmaan ole ainoa merkki joka niin tekee....
- Nimetön
Kiitos, kiitos
Joo aivan Taurus naisena aivan totta kuin rotta.
Alussa tulee roimasti rakkautta ja romantiikkaa ja kihlasormuksen saatua istun peilin eteen.
Tunnustan olen tehnyt. Mutta kun sua nyt vaan alkoi kiinnostaa ne tietokonepelit niinku ihan liikaa ja mua ei huomioitu..oisko tuttua? - -jouska-
Jos aina yhtäkkiä hyytyy koko touhu ja mitää ei tapahu viikkoihin ja parisuhteen eteen ei tajua tehä mitään vaikka puhunu olen putkella 10vkoa... että olis etes kahenkeskistä aikaa niii ei.. Se on niinku kerransaatu aina saatu... ei kestä mun hermo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3721692- 1141256
- 1311226
- 1501142
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25964- 111852
- 59631
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.169621Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i113544- 20533