Alkuun olit hyvä ja kun sait kihlasormuksen, nyt olet omistava ääliö, ainut mitä rakastat on peili ja sekin on minun pestävä.
Pihtari Härkä
4
1875
Vastaukset
- Nimetön
härät on aika omistavaa tyyppiä MUTTA pihtari..? ei pitäs olla ;D
- todellakaan ole
pihtari ;) ...on jopa oinasmieskin ihmeissään meisingistä... :)) Kyllähän härkä vaatii 100 %:sen sitoumuksen, mutta ei varmaan ole ainoa merkki joka niin tekee....
- Nimetön
Kiitos, kiitos
Joo aivan Taurus naisena aivan totta kuin rotta.
Alussa tulee roimasti rakkautta ja romantiikkaa ja kihlasormuksen saatua istun peilin eteen.
Tunnustan olen tehnyt. Mutta kun sua nyt vaan alkoi kiinnostaa ne tietokonepelit niinku ihan liikaa ja mua ei huomioitu..oisko tuttua? - -jouska-
Jos aina yhtäkkiä hyytyy koko touhu ja mitää ei tapahu viikkoihin ja parisuhteen eteen ei tajua tehä mitään vaikka puhunu olen putkella 10vkoa... että olis etes kahenkeskistä aikaa niii ei.. Se on niinku kerransaatu aina saatu... ei kestä mun hermo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962