mutta kun en nyt tähän hätään muutakaan keksinyt.
Onko mahdollisesti suomi24:ä paranneltu, on toiminut kahtena päivänä vallan juoheasti vai nuolaisinko liian aikaisin.
Tämä ei kuulu
5
343
Vastaukset
onko jotain tehty, mutta tää on pelannut jo jotain yli viikon tosi jouheasti....Hyvä niin; mukavaa viikonloppua!
- sitten ei
Näitä toimivia jaksoja on ollut ennenkin joten lienee vain kokeilu miten toimii ilman rajoituksia.
Tällaista tökkimistä ei saa aikaiseksi muuten kuin aktiivisella blokkauksella. Tämä kun ei liity mitenkään kuormitustilanteeseen vaan toisinaan on yhtä nihkeätä jopa aamuyön hiljaisina tunteina.- heitetä
toivoamme, josko ne nyt on vihdoin heränneet huomamaan kaksnelosen tahmeuden, tosin taitaa lehmäkin oppia ennen lentämään.
- Pentti Nelonen
Suomi24 on hyvä todiste siitä, että Linux ei sovellu palvelimiin. Kesällä ihmiset saivat viruksia täältä ja jatkuvasti sivu tökkii. Jos Suomi24:n palvelimissa käytettäisiin huipputurvallisia ja vakaita Windows 2003 servereitä tai pian tulevaa Windows 2008 serveriä niin tämä sivu toimisi täydellisesti.
- Erkki Eka
Pentti Nelonen kirjoitti:
Suomi24 on hyvä todiste siitä, että Linux ei sovellu palvelimiin. Kesällä ihmiset saivat viruksia täältä ja jatkuvasti sivu tökkii. Jos Suomi24:n palvelimissa käytettäisiin huipputurvallisia ja vakaita Windows 2003 servereitä tai pian tulevaa Windows 2008 serveriä niin tämä sivu toimisi täydellisesti.
Googlella on käytössä muuta satatuhatta Linux-serveriä ja minusta ne kyllä toimivat oikein mukavasti.
Vai oletko havainnut jotain tökkimistä niiden toiminnassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497