Onko FinePix F50fd joka on F31fd seuraaja yhtä hyvä ja kannattaako ostaa? Kuvaan paljon huonossa valaistuksessa joten toivoisin hämäräkuvaus ominaisuuksien olevan hyvät.
FinePix F50fd
3
1819
Vastaukset
- YrjöJurri
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24743
Siinä on se isompi kenno ja myös vakaaja eikä tuo hinta ole paha.- juha123
Isosta kennokoosta (siis fyysisistä mitoista) on apua hämärässä. Ne härämäkuvausominaisuudet ei tässä ihmeellisiä ole, mutta vaikuttaa sopivalta (tässä koko- ja hintaluokassa).
Kuva on keskeltä tarkka ja periaatteessa digizoomia voi hyödyntää reunojen pois rajaamisessa. Muutoin 12Mpix on markkinointia. Oikeastaan sillä tarkkuudella näkee ettei tollanen 235e kamera ole hirveän tarkka -- mitä voisi odottaakaan, kun sen hinnan voi käyttää pelkkään peruslinssiin...
Kaipaako joku testikuvia? Taitaa olla etten huomaa, jos joku kysyy. Parempi katsoa ne http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f50fd-review/ tai http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf50fd/ - joopa..
juha123 kirjoitti:
Isosta kennokoosta (siis fyysisistä mitoista) on apua hämärässä. Ne härämäkuvausominaisuudet ei tässä ihmeellisiä ole, mutta vaikuttaa sopivalta (tässä koko- ja hintaluokassa).
Kuva on keskeltä tarkka ja periaatteessa digizoomia voi hyödyntää reunojen pois rajaamisessa. Muutoin 12Mpix on markkinointia. Oikeastaan sillä tarkkuudella näkee ettei tollanen 235e kamera ole hirveän tarkka -- mitä voisi odottaakaan, kun sen hinnan voi käyttää pelkkään peruslinssiin...
Kaipaako joku testikuvia? Taitaa olla etten huomaa, jos joku kysyy. Parempi katsoa ne http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f50fd-review/ tai http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf50fd/tuo f50fd tuota f31fd, jos sillä kuvaa 6 megan asetuksilla. Siis kun tuo kenno on tarpeettoman iso pikselimäärältään, niin pienentää asetuksilla? Vai onko tuon uutuuden kenno jotenkin kohinaisempi kaikenkaikkiaan? Maksaa vaan nuo f31fd käytettynäkin enemmän kuin f50fd, joka on jotakin 215 euroa. f11 saisi alle kaksisataa, mutta siinä on se ihmeellinen latauslisäke. Onko sellainen myös tuossa f31fd:ssä? Toki tuo f100fd:n on tulossa..
Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483