Sims autiosaari

odhur

Onko kukaan niin pitkällä tossa autiosaari pelissä, että on toisella saarella ja siellä merirosvo luolassa ja tietäis miten sen oven saa siellä auki?
Ku mulla siin on vaa "tutki" sit se kattoo sitä vähän aikaa ja levittää käsiään?

Kiitos jos vastaat.

40

4161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi. elikkä haluun tietää minkälainen simssi on pleikkarilla. itelläni on kaikki lisäosat pc:llä. ja kannattaako ostaa sitä autiosaarta? ja eihä siihe tarvita sitä peruspeliä? (the sims 2)

• minä12

joo että toi peli on yksilö, ei tarte lisäosia vain koska pleikkarin pelit ovat kaikki itsenäisiä pelejä .

• hulluhullu123

mäkin oon siinä merirosvoluolassa siinä tutki jutussa,eti sieltä sellane jyrkänne joka on kivestä ja siinä on kaksi pölkkyä kiipee sinne ni löyät sun yhen tyypin.

• Mä oon kolmannellakin saarella jo, mut en silti pääse siitä Merirosvoluolan ovesta. :( Mut mulla on sellanen arvaus, et ne simin keräämät hieroglyfilaatat liittyy siihen oveen... Jos sen sais sit auki kun on keränny kaikki laatat? Mulla puuttuu kaks laattaa.

Mut ite oon jumissa siellä kolmannella saarella!! :(

• ...joku...

...milloin tämä autiosaari tulee PC:lle?

• minultaaa
        ...joku... kirjoitti:

...milloin tämä autiosaari tulee PC:lle?

pääset siitä luolan ovesta vasta kun oot löytäny yhden kruunun viimeseltä saarelta.. ja sä löydät sen semmostesta palatsin tyyppisestä jonne pääset vasta kun oot kehittynyt kuntoasi tarpeeksi

• simsim fani
        minultaaa kirjoitti:

pääset siitä luolan ovesta vasta kun oot löytäny yhden kruunun viimeseltä saarelta.. ja sä löydät sen semmostesta palatsin tyyppisestä jonne pääset vasta kun oot kehittynyt kuntoasi tarpeeksi

AUTTAKAA JOKU!! pelistä menee kohta into :D mistä hemmetistä löytää köyttä ?? onko joka saarella ja jokaisella alueella mahd. rakentaa työpöytä ? oon ihan hukas oonko vaan niin tyhmä vai enkö hoksaa mitää :D niin ja mis välis tulee niitä muita ihmisii :D vai tuleeko ees :D olis tosi ihanaa jos joku kertos.. vaik tää on kyl aika vanha keskustelu :D

• aijaijaii
        simsim fani kirjoitti:

AUTTAKAA JOKU!! pelistä menee kohta into :D mistä hemmetistä löytää köyttä ?? onko joka saarella ja jokaisella alueella mahd. rakentaa työpöytä ? oon ihan hukas oonko vaan niin tyhmä vai enkö hoksaa mitää :D niin ja mis välis tulee niitä muita ihmisii :D vai tuleeko ees :D olis tosi ihanaa jos joku kertos.. vaik tää on kyl aika vanha keskustelu :D

Sitä käyttää pitää tehä ite ^^ Jos et jaksa matkustaa kahden kivenlohkareen luo, johon voi väsätä lankun avulla työpöydän, niin tee itse bambusta työpöytä. tämän jälkeen valitset "valmista" ja sitten tulee eteesi valikko. Sitten vain painat kolmea nappulaa, ja valitset köyden. sen yläpuolella voit tehä narua. ja alapuolella oli joku juttu, millä saa kuolleen simin henkiin (muitaakseni). Toivottavasti äkäsit. siis ensin työpyötä. Sitten valmistat itse sen käyden.:DDDDD

• kissankuvatus
        aijaijaii kirjoitti:

Sitä käyttää pitää tehä ite ^^ Jos et jaksa matkustaa kahden kivenlohkareen luo, johon voi väsätä lankun avulla työpöydän, niin tee itse bambusta työpöytä. tämän jälkeen valitset "valmista" ja sitten tulee eteesi valikko. Sitten vain painat kolmea nappulaa, ja valitset köyden. sen yläpuolella voit tehä narua. ja alapuolella oli joku juttu, millä saa kuolleen simin henkiin (muitaakseni). Toivottavasti äkäsit. siis ensin työpyötä. Sitten valmistat itse sen käyden.:DDDDD

MOI! niin onko teillä nintendo DS? mul on ja siinä toi sims autiosaari. tarvin apuu, ku sie on joku tyttö joka on puskassa ja sille tarvii tehä joku ihmeen hame.en tie miten saan tarvittavat aineet siihen!! ;( voiko joku auttaa?????

• minä vaan

mulla on kaikki hieroglyfilaatat mutta en silti pääse sisään...

• sims hullu
        minä vaan kirjoitti:

mulla on kaikki hieroglyfilaatat mutta en silti pääse sisään...

sun pitää tehä niistä taulu

• elskutta
        minultaaa kirjoitti:

kun on keränny ne pala jutut ni sitten ne menee yhteen laama temppelin ovi jutskaan ja sitten laamatemppelissä on laama kuninkaan kruunu se menee siihen merirosvoluolan ovi juttuun mutta mulla on ongelma mistä saa santeli puuta olen tulivuori saaressa ja siellä pitäs tehä joku purjevene mutta siihen tarttee santeli puuta oon kiertäny kaikki saaret mutta ei sitä löydy

• diibadaabadillallei
        sims hullu kirjoitti:

sun pitää tehä niistä taulu

työpöydällä

• mut mist löytää
        aijaijaii kirjoitti:

ne kiven lohkareet siis miltä alueelta ja mitkä kolme nappulaa.täh?

• Vieras4

Mikä saari se on.
        Ja miten pääsit sinne.

• nakki

Sun pitää eka saada kaikki hieroglyfi laatat ja päästä 3 saarelle ja mennä laamakunkun temppeliin josta löydät sen kruunun joka avaa merirosvoluolan mystisen oven... Sitte voit mennä kakkos saaren länsirannalle. Jos tuut ykkös saarelta päin se paikka on oikeella ja sit meet tutkii kivee ja se työntää sen sivuun ja siel on takkuparran aarre (puku ja miekka) ja sit voit suorittaa muit tavotteit.

• hillopurkki

Mistä löytää viimesen hieroglyffi palan? mä oon löytäny 3 saaren lukitun oven edestä yhen kolmos saaren viidakost yhen 2 saarelta oon löytänyt merirosvo luolasta yhen tasangolta yhen ja viel kolmannengin 2 saarelta.1 saarelta löysin 3 palaa missä se yks pala on?

• minävaan (sama)

ai siis mist sen takkuparran aarteen löytää? ite oon koittanu löytää sitä, ja se onki viimeine tavote joka mul ei oo tavotettu. oon pelannu kyseisen pelin aikasemminki kerra läpi, mut sillo mul ei ollu kaikki tavotteet tavotettuna :D

• Vieras4

Voitko kirjoittaa ne paikat mistä kaikkialta sait ne hieroglyfi laatat

• sims hullu

sun pitää ettii temppelistä se kruunu, joka on valtaistuimien takana siellä alhaalla, ja yritä sitte! mie oon muuten päässy sims autiosaaren kolme kertaa läpi! ;)

• Miu.

ELI merirosvoluolan sisältä löytyy luola , johon tarvitaan laamakuninkaan kruunu !
        Se löytyy kolmannelta saarelta . Jotta simisi saa oven auki , sinun pitää laittaa laama kuninkaan kruunu simisi päähän ja painaa ovesta , 'tutki'.

hieroglyyfin palasia tarvitset avaamaan kolmannen (vai toisen?) saaren ulkona olevan luolan !
        Hieroglyyfin palaset saa yhteen tekemällä sen pöydällä (eli siinä missä tehdään kaikenmaailman tarvikkeet aina bambukeihäästä tuoliin :))

• Vieras4

Mistä löytää sen temppelin.

• ropiz

kolmannella saarella on temppeli josta löydät kruunun ja sillä pääset sisään

• Vieras4

Miten pääse kolmanelle saarelle.

• Mömmöjääj

Emmä muista mitä piti tehä :(

• Vieras4

Pitiks rakentaa kanooti.

• HjHjH

Nii mihinkä sitä miekkaa sit käytetää?! En tiiä siit mtn :(

• Vieras4

Miten pääsee kolmanelle saarelle

• ropiz

sun pitää löytää temppelistä kruunu ja sillä saat sen auki

• Vieras4

Missä se temppeli on.

• ...........

ihan vaan tiedoksesi sä tarvii sen laamakuninkaan kruunun ja sen pitää olla sun päässä ja sit paina siit tutki ni etköhän pääse sinne

• Vieras4

Missä on se temppeli kerro.

• Vieras4

Miten sinne pääsee.

• Vieras4

Miten pääse laama kuninkaan temppeliin kertokaa ja heti.

• sims tyyppiä

onko tää sims kaksinpeli?

• Vieras5

Ei mutta miten pääsee lama kuninkaan temppeliin.

• Joo tota noin...

Sims ei ole kaksinpeli eikä ikinä ole ollutkaan!!!
      P***A!!! Ei ole ei ole ei ole ei ole ei ole ei ole!!!
      EI OLE!!!!!!

• Bulltsikaa

MISSÄ ON VIKA HIEROGLYFII???? :DDDDDDD

• lololololo

missä kaikissa paikoiissa niitä hieroglyfejä on oon loytänytekalta saarelta 2 niin missä se kolmas on ?
      montako tokalla saarella on hieroglyfejä ja monta kolmannella??

ekalta tokalle saarelle saa sillee että pittää eka nukkua ja sitten syödä hai niin sitten pääsee
      sitten tokalta kolmannelle silleen etä ekä nukkuu ja sitten syö kanan tai kinkun.

• Jekku pekku

No mis se vika hieroglyfilaatta on jos kerran oon löytäny ne kolme ja pitäis löytää vika. Oon löytänu 3 saarelta lukitun oven eest ja sit kolmannen 2 saareltmmis se vika kun etsin sitä joka puolelt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe