mitä on posliini?

kytt

Posliini on sama kuin pedofilia. Ei sen kummempaa. Joku peitenimi täytyy olla jotta ei saisi 10 vuotta kaltereiden takana istua.

30

2503

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parrupaavo

      Miltä tuntuu kun älysi on kadonnut??

    • el_mando

      ota ny tuommosista ihmisistä selvää.
      Et oo ihan selvillä vesillä tuon posliinin suhteen. -_-'
      ei siihen mitenkään pedofiilit minun tietääkseni liity

      • pedo

        En taida tietää, mitä sanat posliini ja pedofili tarkoitavat. Käy kirjastosta hakemassa sivistyssanakirja.


    • karvat kasvaa?

      Höpöhöpö!!!

      Sinun logiikallasi miehestä tulee pedofiili, kun hän ajelee karvat pois. Mitäs tapahtuu, kun karvat kasvavat takaisin? Laimeneeko pedofilian taso samassa suhteessa? Eli kun karvat ovat kasvaneet ennalleen, mies ei enää olekaan pedofiili?

    • Kyttääjille

      Eipähän kuuskymppinen ole pedofiili jos vaikka ajeleekin posliiniksi.Kuuskypänen ukko joka "kyttää" onko jollakin posliini on sairas eli perverssi,joten posliini ei liity mitenkään pedofiliaan vaan johtuu vallan muista syistä.

    • Niin kuka

      Kuka ne posliinipilluiset laittaa linnaan jotka omasta halustaan ajelevat posliiniksi ja kukakohan niitä edes saa tarkastella miksi he ovat näin tehneet eihän kellään ole lupaa alkaa kenenkään alapäitä tarkastella oletetun pedofiili epäilyn takia.

      • Ei linnaan

        Ei posliini alapää liity mitenkään pedofiliaan.Eihän kukaan edes saa tarkastaa onko minihameen alla posliinipillu stringeillä vai ilman niitä.


    • Anonyymi

      posliini on lasten karvaton pillu..

      • Anonyymi

        Et yhtään vanhempaa ketjua löytänyt? Ja ei, karvojen ajelulla ja pedofiilialla ei ole edelleenkään, melkein 13 vuotta noiden aiempien kirjoitustenkaan jälkeenkään, mitään tekemistä keskenään. Aikuisen vehkeet ei karvat ajelemalla muutu lasten vehkeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et yhtään vanhempaa ketjua löytänyt? Ja ei, karvojen ajelulla ja pedofiilialla ei ole edelleenkään, melkein 13 vuotta noiden aiempien kirjoitustenkaan jälkeenkään, mitään tekemistä keskenään. Aikuisen vehkeet ei karvat ajelemalla muutu lasten vehkeiksi.

        Kyllä tuolla kun menee niin sellaset vanhat kurpat kyylää teinien perseitä..
        Mieli tekis vähän vetää vekkiä otsalohkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuolla kun menee niin sellaset vanhat kurpat kyylää teinien perseitä..
        Mieli tekis vähän vetää vekkiä otsalohkoon

        Ja mitenköhän tämä liittyy karvojen ajeluun?


      • Anonyymi

        Ja mun ajeltu leuka ja suun ympärystö tuo sinulle varmaan välittömästi mieleen lapsen, joka ottaa sinulta suihin?


    • Just joo 😂😂😂 Olet kuitenkin itse eksynyt ja ihan vahingossa "posliini osastolle" 😂😂😂

    • Anonyymi

      Posliini on sama kuin pedofilia

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että jos mies kiihottuu karvattomasta pillusta, niin hän on pedofiili.

      • Anonyymi

        Meillä asuu 55v nainen jolla ei ole karvoja pillussaan eikä siinä ympäristössä kmmeniin vuosiin ja taatusti kiihottaa , karvakas ei ollenkaan.
        Pedofiili nimitystä ei osata eikä ymmärretä käyttää lainkaan.
        Katsomatta mistään wikipediasta pedofiliä kiihottaa lapset,ilman naisen rintoja yms... ei naisen tai miehen ulkoisia piirteitä se on pedofiilityyppistä-
        Mutta jos kiinnostaa aikuisen naisen vartalo ominaisuudet joita voi olla jo jopa 12 vuotiaalla se on vain kiinnostusta ala-ikäiseen.


    • Anonyymi

      Jos ei akka osaa olla ylpeä aikuisuudestaan ja pillukarvoistaan, ei ole mun arvoinen nainen! Akka saa toki ajaa pillukarvat vex, menköön miellyttämään panomiehiä ja kiertämään patjana niitä miellyttämässä. Huoralle kyllä sopii posliini, käyttövalmis pilluaukko helposti näkyvillä ja saatavilla.

      • Anonyymi

        Outoja ajatuksia!
        Kun ajaahan sitä mieskin karvansa siistiksi jotta siistimpää, puhtaampaa ja suuseksiin mukavaa ja sitä samaa ja niukkakarvaisuutta toivon naisiltakin ja posliiniä nam nam,,, ettei niitä pillun karvoja joudu syleksimään hampaiden välistä .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja ajatuksia!
        Kun ajaahan sitä mieskin karvansa siistiksi jotta siistimpää, puhtaampaa ja suuseksiin mukavaa ja sitä samaa ja niukkakarvaisuutta toivon naisiltakin ja posliiniä nam nam,,, ettei niitä pillun karvoja joudu syleksimään hampaiden välistä .....

        Voi voi kun on isot ongelmat sun maailmassa, pari pillukarvaa suussa. Mikä katastrofi. Halua sä pedofiili vain kaljun kalkkunan sänkyysi, miellyttäjän joka ei kauaa jaksa ketään kiinnostaa. Mua kiehtoo aito nainen, ja se ei edes suostuisi ajamaan pillukarvojaan pois, koska sillä on oma mielipide, oma tahto ja aivot! Ja myös minä pidän mielipiteeni, haluan sänkyyni aidon aikuisen naisen pillukarvoilla. Miellyttävät ja huorat eli posliinipillut jää muille, kaikkien pökittäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun on isot ongelmat sun maailmassa, pari pillukarvaa suussa. Mikä katastrofi. Halua sä pedofiili vain kaljun kalkkunan sänkyysi, miellyttäjän joka ei kauaa jaksa ketään kiinnostaa. Mua kiehtoo aito nainen, ja se ei edes suostuisi ajamaan pillukarvojaan pois, koska sillä on oma mielipide, oma tahto ja aivot! Ja myös minä pidän mielipiteeni, haluan sänkyyni aidon aikuisen naisen pillukarvoilla. Miellyttävät ja huorat eli posliinipillut jää muille, kaikkien pökittäväksi.

        Sinä voit ja saat haluta ihan mitä vain, tuskin se naisia erityisemmin kiinnostaa. Teemme pillukarvoinemme tai ilman mitä haluamme kenen kanssa haluamme, sinusta riippumatta.
        Annat muuten itsestäsi kovin epämiellyttävän ja ei niinkään älykkään vaikutelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit ja saat haluta ihan mitä vain, tuskin se naisia erityisemmin kiinnostaa. Teemme pillukarvoinemme tai ilman mitä haluamme kenen kanssa haluamme, sinusta riippumatta.
        Annat muuten itsestäsi kovin epämiellyttävän ja ei niinkään älykkään vaikutelman.

        Kyllä se on naisia kiinnostanut, ollut aina naisia tyrkyllä. Nykyään valikoin tarkkaan ketä nussin, enkä kana-aivoja, miellyttäviä tai lutkia. Sun on mun älyä turha arvioida olen hyvässä pestissä ja osaan arvostaa itseäni. Sun ei tarvi sitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on naisia kiinnostanut, ollut aina naisia tyrkyllä. Nykyään valikoin tarkkaan ketä nussin, enkä kana-aivoja, miellyttäviä tai lutkia. Sun on mun älyä turha arvioida olen hyvässä pestissä ja osaan arvostaa itseäni. Sun ei tarvi sitä tehdä.

        Kirjoitustesi sisältö kertoo että älyllisesti et ole millään kauhean korkealla tasolla, etkä välttämättä mitenkään terve myöskään.

        Vertaat myös posliinia pefofiliaan jne, kertoo että olet erittäin epäkypsä henkisesti.
        Vaikea uskoa että noin epäkypsälle henkisesti on tyrkyllä oikein ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on naisia kiinnostanut, ollut aina naisia tyrkyllä. Nykyään valikoin tarkkaan ketä nussin, enkä kana-aivoja, miellyttäviä tai lutkia. Sun on mun älyä turha arvioida olen hyvässä pestissä ja osaan arvostaa itseäni. Sun ei tarvi sitä tehdä.

        Ei, vaan aidot aikuiset naiset joilla on oma tahto ja mielipiteet valikoivat tarkkaan ketä nussivat, he eivät halua epämiellyttävää huonosti käyttäytyvää miestä joka arvottaa naisen pillukarvojen perusteella. Tyrkyt on haaveissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on naisia kiinnostanut, ollut aina naisia tyrkyllä. Nykyään valikoin tarkkaan ketä nussin, enkä kana-aivoja, miellyttäviä tai lutkia. Sun on mun älyä turha arvioida olen hyvässä pestissä ja osaan arvostaa itseäni. Sun ei tarvi sitä tehdä.

        Näin naisena, pillunkarvattomana, tuollaisen ulosannin perusteella sinulla on aika vähän varaa valikoida ketään. Tyhjästä kun on paha nyhjästä.

        Tyydy siihen kätees ja tule sitten vasta juttelemaan kun sinulla on ikää ja aivoja.


      • Anonyymi

        Onneksi saat olla ilman pillua yhdessä Arvosi kanssa. Olet huonoimpia provoja mitä oon tähän asti nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun on isot ongelmat sun maailmassa, pari pillukarvaa suussa. Mikä katastrofi. Halua sä pedofiili vain kaljun kalkkunan sänkyysi, miellyttäjän joka ei kauaa jaksa ketään kiinnostaa. Mua kiehtoo aito nainen, ja se ei edes suostuisi ajamaan pillukarvojaan pois, koska sillä on oma mielipide, oma tahto ja aivot! Ja myös minä pidän mielipiteeni, haluan sänkyyni aidon aikuisen naisen pillukarvoilla. Miellyttävät ja huorat eli posliinipillut jää muille, kaikkien pökittäväksi.

        Kun nainen haluaa omasta tahdostaan sheivata, niin sun mielipuolesta se on sitten huora. Ja se nainen joka on sun karvainen sätkynukkes on sitten niin viisas jolla on jopa aivot, siis jääny narikkaan. Kaikin mokomin, ole onnellinen karvoissasi, mutta että aivanko pedofiiliksi väität niitä jotka uskaltaa olla eri mieltä sun kanssa. Vaikutat tyypiltä jolla ei oo muijaa karvoilla tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan aidot aikuiset naiset joilla on oma tahto ja mielipiteet valikoivat tarkkaan ketä nussivat, he eivät halua epämiellyttävää huonosti käyttäytyvää miestä joka arvottaa naisen pillukarvojen perusteella. Tyrkyt on haaveissasi.

        Imartelet vain itseäsi, kun muut ei sitä ole vielä huomannu tehdä, kehumalla että sinulla olisi kovastikin vientiä ja jopa aivan tyrkylle asti jonossa, rivissä ja porstuassakin asti koluamassa kuuntelemaan sun ylivertaista jären juoksua tai ehkä sitä sun kuuluisaa melkein metristä karvaista vehjettä ihmetteleen, josta puuttuu vain se 90cm. jonka virkaa toimittaa spesiaali proteesi, ikään kuin strapon. Ja olet hyvässä duunissa, ehkä koe ajamassa ko. karvaisia proteeseja naisten iloksi joiden ei tarvi osallistua panopuuna testiajoihisi.

        Ehkä sitten änkeät räpyläsi kaikkien vastaan kävelevien muijien pöksyihin löytyiskö villoja, jouhia vai .. mihin nekin ovat nyt joutuneet, ettei vaan.. E.I .. J.U.N.A.L.L.A.U.T.A, kaikki viiskyt jo kopeloitu ja kaikilta jouhet hukassa. Mutta, ehkä sun pitäis sijoittaa joku kymppi oikeista pässin pökkimistä villoista tehtyihin pikkareihin ja saksia jonkinlainen rako strategisesti tärkeään kohtaan ja sitten sanot tyrkylle että vetää ne jalkaan, tai muuten panet vaan muijaa suuhun heti sitten sen kakkosen jälkeen turbo singer vaihteella sekä normi rikkivety metaani päästöllä höystettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisena, pillunkarvattomana, tuollaisen ulosannin perusteella sinulla on aika vähän varaa valikoida ketään. Tyhjästä kun on paha nyhjästä.

        Tyydy siihen kätees ja tule sitten vasta juttelemaan kun sinulla on ikää ja aivoja.

        Taitaa se intiimi suhde käteen kestää ikä ynnä terveys jänne tupen tulehdukseen asti ennen kuin on ikää sekä niitä aivoja ja kun nekin unohtu narikkaan.


    • Anonyymi

      Posliini on sabesta polttamalla tehty astia, joka pinnoitetaan lasituksella.

    • Anonyymi

      Millä ihmeen opilla sinä saat sheivaamisen pedofiliaksi? Ensiksikin aikuinen nainen ei näytä millään konstilla joltakin 7v. tytöltä, absurdia. Voit liimata tupéen sen 7v. tytön pimpin päälle ja panna tuollaisella argumentilla ei sen kummempaa, kun kerta karvat.

      Et sitten ole nähnyt alastonta pientä tyttöä ja alastonta aikuista naista, etkä huomaa mitään muuta eroa edes koossa, tisuissa, lantiossa ja pyllyssä kuin karvat tai karvattomuus pimpissä.

      Itse olen mies ja minulla on pieni perhe, vaimo, kaksi pientä tytärtä ja yksi poika. Saunassa, rakensin sen itse noin kuus vuotta sitten hirsistä, eikä vieläkään ole palanut, käydään porukalla ja saunassa ruukataan perinteisesti olla alasti. Minulla on kunnia olla mittaamassa kauhalla vettä kiukaalle etc. Pienet lapseni, tyttäreni ja poikani eivät kiihota millään tavalla, eikä muodokas rakas vaimokaan sheivattune pilluineen, koska ollaan saunassa, ymmärrätkö. Sauna on kirkon jälkeen ehdottomasti pyhä alue, ei kutupaikka. Olen konservatiivi ja äänestän republikaani ehdokkaista aina sitä parasta.

      Jos joku aikoo jotain lapsilleni, niin on vastuussa seurauksistakin, ymmärrätkö sinä? Ja samoin uimarannalla, lapsistani kasvaa isona arkkitehtejä koska tykkäävät pienillä ämpäreillä rakentaa hiekka linnoja, eikä vaatteet ole ongelma niin tärkeässä puuhassa kun ilmankin tarkenee. Itselleni on siunaantunu mittaa 193cm ja hyvin muodostuneelle paremmalle puoliskolleni on 174cm. Bodaan ja harrastan itsepuolustus taitoja kuten perinteistä judoa ja karatea kolme kertaa viikossa jo kahden vuoden ajan, rakkaani olen saanut houkuteltua liikunnan nimissä samoihin harrastuksiin puoli vuotta sitten.

      Toki on muitakin liikuntoja, kalastusta, kullan huuhdontaa sekä gemmologia. Perheen voimin koemme katiskan, luit oikein, sateen jälkeen ajamme jonnekin soramontulle koska korukiviksi sopivat mm. kvartsit löytyvät parhaiten sekä malmit. Malmit ovat yleensä pyriittipitoisia ja siksi ruosteisia pinnalta sekä erodoituneita. Fossiili kokoelmaakin on kertynyt ja rakas vaimoni joskus motkottaa lattialle ja pöydälle varisseista kalkki- ja liuskekivi muruista kun yritän saada trilobiitin kuorittua kivestä, eikä se ole hätäisen hommaa mutta siivoan kyllä jälkeni aina. Rakas morsiameni nyt ruukaa olla huolissaan milloin mistäkin vaikka nyt sitten kiven siruista ja silmistäni. Ja, en asu siellä Suomessa mutta joskus seuraan tilannetta uutiskanavilta ja monista muista lähteistä kun ehdin ja muistan. Ja erilaisia keskustelu paikkoja erilaisista asioista, kuten nyt tämä jo suomen kielen taidon pitämiseksi pirteänä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe