Kertokaa mulle sinipallokalasta, esim. koko, vaatimukset ym. Ja hei, mistä löytäisin sen kuvan? Mielenkiinto heräsi, kun sitä kehuttiin hauskaksi kalaksi!
Sinipallokalasta
10
707
Vastaukset
- Tiitu
- Kaki
Lue uusin akvaariomaailma, niin tiedät jo paljon enemmän.
Nopea yhteenveto, n. 2,5 cm pitkä lämpötila n. 26 astetta Ph n. 6,8
Kaki- nasu
Akvaariomaailmassa oli vähän editoitu juttuani, joten siitä oli tipahtanut muutamia kohtia pois. Nykyään mulla on pallot pH 7.5:ssa, mutta menestyivät jopa reilu 6:ssa.
Tärkein huomio: ei elä kuivaruualla!
Toinen tärkeä huomio: saattaa - ja mitä todennäköisimmin sen tekee - nyppiä asuintovereiltaan pyrstöjä!
- Kaki
Tästä osoitteesta löytyy mukavasti tietoo Dwarf pufferista eli sinipallokalasta.
http://www.rr.iij4u.or.jp/~kohda/en-index.htm
Kaki- nasu
Kääpiökokoisia pallokaloja lienee useampaakin lajia, mutta ainakin suunnilleen ovat kaikki kutakuinkin samanlaisia.
Suomessa on joko kahta eri lajia tai sitten samaa lajia kahdella eri nimellä: sinipallokala (Monotretus travancoricus) ja/tai kampapallokala. Juttu Akvaariomaailmassa käsitteli sinipalloja, kuvat olivat kampapalloista, jotka kuitenkin näyttävät aivan samoilta kuin omat sinipalloni. - fish
sainpa päivän naurut! Huvittavan näköinen kala :) !
- nasu
Tuupa katsomaan viittä palloa samalla kun tulet hakemaan jaavansaniaista...;-)
(toivottavasti siis asut Tampereella)- fish
Tampereella, mutta olen kyllä tulossa sinne käymään parin viikon päästä! Missä päin tamperetta asut? Ollaan menossa oikeastaan Pirkkalaan! Olis ihan kiva tullakkin katsomaan palloja :) ! Ja se saniainen kyllä olisi tervetullut mun akvaarioon!
- nasu
fish kirjoitti:
Tampereella, mutta olen kyllä tulossa sinne käymään parin viikon päästä! Missä päin tamperetta asut? Ollaan menossa oikeastaan Pirkkalaan! Olis ihan kiva tullakkin katsomaan palloja :) ! Ja se saniainen kyllä olisi tervetullut mun akvaarioon!
Pirkkalasta näkee meille tänne järven yli eli asun Villilässä, ihan Nokian rajalla.
Laitan saniaisen tuonne toiseen altaaseen sitten ja pidän sitä sua varten (tota isoa puskaa, pienempiä saa muutkin käydä hakemassa jos tahtoo), ettei kuivahda.
Otapa yhteyttä suoraan lähempänä. - fish
nasu kirjoitti:
Pirkkalasta näkee meille tänne järven yli eli asun Villilässä, ihan Nokian rajalla.
Laitan saniaisen tuonne toiseen altaaseen sitten ja pidän sitä sua varten (tota isoa puskaa, pienempiä saa muutkin käydä hakemassa jos tahtoo), ettei kuivahda.
Otapa yhteyttä suoraan lähempänä.sitä Vähäjärveä? Vaikka eipä pirkkalassa varmaan hirveen montaa järveä oo :) ! Laitan sun sähköposti-osotteen vaikka muistiin tuolta kasvi-jutusta ja kirjottelen sinne.. tai sitten tänne palstalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764