nimeksi sitten

tytölle?

Mirey Jocelyn.
lausutaan "Mirei Joselin".
Sukunimi on suomalaistettu mutta ei ihan tavallinen -nen päätteinen.
pojan nimi on Nikodemus Benediktus.

20

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki uskoo.....

      taas tämänkin provon.Keksippä jotai tekemistä itelle väliilä-aikuisten oikeesti.

    • kovasti

      sitä tyttöä ei vielä ole mutta jos tulee...
      poika kyllä on jo ja niin on nimikin.

    • ökljgeölj

      Voisitko kertoa mikä on pitkän ikäsi salaisuus? Varmaan moni haluaisi tietää, miten täällä pystyy vielä kirjoittelemaan joku, jonka poika on saanut nimensä 1800-luvun puolella. Sen jälkeen kun ei yhtäkään Benediktusta ole rekisteröity väestörekisteriin.

      • Lollo

        Jos on Miri Jose veljenä niin naurattaa varmasti ÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ :DDDDDDDDDDD

        LOL


    • kun ei asu

      suomessa.

      • ölkjgeölkj

        Voisitko opetella vastaamaan viesteihin, kohdentamalla vastauksesi niille henkilöille, joiden viestiä kommentoit. Suomi (pienellä kirjoitettuna) tarkoittaa kieltä. Harva siellä asuukaan, Suomessa (isolla kirjoitettuna) monikin. Vitsi ei kyllä mennyt läpi nyt. Ei kukaan antaisi lapselleen noin typeriä nimiä.


      • kamala
        ölkjgeölkj kirjoitti:

        Voisitko opetella vastaamaan viesteihin, kohdentamalla vastauksesi niille henkilöille, joiden viestiä kommentoit. Suomi (pienellä kirjoitettuna) tarkoittaa kieltä. Harva siellä asuukaan, Suomessa (isolla kirjoitettuna) monikin. Vitsi ei kyllä mennyt läpi nyt. Ei kukaan antaisi lapselleen noin typeriä nimiä.

        kun meni nyt vikaan. toivottavasti ei päiväsi mene pilalle.
        minä nyt kyllä olen antanut sen nimen ja se on todella mielestämme hieno nimi.
        mutta kysymys olikin tuosta tytön nimestä.


    • .....

      Mun mielestä noi on oikein kauniita nimiä!! Me suomalaiset ei vaan olla visii totuttu ulkomaalaisiin nimiin! Mutta toi tytön nimi on oikein kaunis! :)

      • ainakin joku

        täällä pitää nimestä.


    • No mitä tähän voisi vastata.

      • ...........

        Kamalat nimet sekä pojalla että tulevalla tyttärellä.


    • nimistä......

      Äidinisä oli Nikodemus.(C:llä). Benedictus tulee kauempaa suvusta jo 1622-vuodelta ensimmäinen joka on tiedossa. (tässä taas muutettu C-kirjain k:ksi)
      Jos poika tulisi vielä niin nimeksi tulisi Edward. (tulee isän puolelta).
      siihen kaivattaisi kyllä toista nimeä. mutta
      ei ole helppoa löytää. Suvusta (äidin puolelta) löytyisi kauempaa:
      Johannes, Gabriel, Benjamin, Aleks, Kasper, Adam,Wiljami,Wilhelm,William, Samuel, Isac...
      tuota tytön nimeäkin voisi vielä miettiä.
      suvusta löytyisi Ananias, Adiel, Milja, Ilana, Elisabet,Edwin, Milka...


      Eli siis voisi olla vaikka siskoksen nimet jos näin monta saatais:
      Nikodemus Benediktus (on jo)
      Edward Wiljami
      Adiel Milja Ilana
      Edwin Milka Elisabet, tai Milka Edwin Elisabet

      • näyttää olevan

        miehen nimi tuo Edwin. mutta vaihdetaan se Edwiksi.
        niitä ei ole yhtäkään.
        Edwi Milka Elisabet (vaikkakaan en nyt kamalasti pidä tästä Elisabetistä)
        Edwi Milka Adalmiina


      • nimimerkki

        Suvusta löytyy siis Edwin ja Ananias-nimisiä NAISIA? Nehän ovat yksiselitteisesti miehen nimiä. Adielkin on vanhastaan miehen nimi (tosin 5 naista Suomessa on saanut tuon nimen).

        Mainitsit, että nämä nimet (joita tosin ei vrk tunne) löytyvät suvusta äidin puolelta. Sinäkö se siis oletkin perheessänne se, joka/jonka suku ei ole Suomesta kotoisin; voihan olla, että kyseiset nimet ovat jossain päin maapalloa naisen nimiä, kerro missä?

        Se, että myöhemmin näytät muuttaneen Edwin-nimen nimeksi Edwi ei poista sitä tosiasiaa, että kerrot suvussasi olevan Edwin-nimisiä naisia. Edwi-nimi ei ole aiemmin olllut käytössä maassamme.

        Ettet nyt vain yrittäisi pissiä meitä silmiin.

        Hauskaa mielikuvitusmatkaa kuitenkin nimien parissa!


      • totta on
        nimimerkki kirjoitti:

        Suvusta löytyy siis Edwin ja Ananias-nimisiä NAISIA? Nehän ovat yksiselitteisesti miehen nimiä. Adielkin on vanhastaan miehen nimi (tosin 5 naista Suomessa on saanut tuon nimen).

        Mainitsit, että nämä nimet (joita tosin ei vrk tunne) löytyvät suvusta äidin puolelta. Sinäkö se siis oletkin perheessänne se, joka/jonka suku ei ole Suomesta kotoisin; voihan olla, että kyseiset nimet ovat jossain päin maapalloa naisen nimiä, kerro missä?

        Se, että myöhemmin näytät muuttaneen Edwin-nimen nimeksi Edwi ei poista sitä tosiasiaa, että kerrot suvussasi olevan Edwin-nimisiä naisia. Edwi-nimi ei ole aiemmin olllut käytössä maassamme.

        Ettet nyt vain yrittäisi pissiä meitä silmiin.

        Hauskaa mielikuvitusmatkaa kuitenkin nimien parissa!

        että nämä nimet ovat suvussa. sukutaulussa ei kuitenkaan ole merkitty että onko nais-vai miespuolisesta kysymys. en ole etsinyt noita muita nimiä mutta minusta Edwin kuullosti naisen nimeltä mutta sitä hakiessani huomasin että se olikin miehen nimi.
        en tiedä mitkä nimet ei sieltä väestörekisteristä löydy koska en ole katsonut.
        sukutaulu alkaa siis 1622-luvulta. esi-isä on muuttanut jostakin muualta euroopasta suomeen. kaikki sukutauluun merkityt eivät asukkaan suomessa. enhän itsekkään asu. (äidilläni on sukutauluun liittyvä kirja missä on lähemmät tiedot missä päin maailmaa kukakin asuu jos se on tiedossa). minulle taas sillä ei ole merkitystä. minä nyt vaan etsin kivoja erikoisia nimiä tuleville (?) lapsilleni. ihan kivahan se olisi jos ne saisi omasta suvusta.


      • Anonyymi

        Ananias, Adiel ja Edwin on miehen nimiä.


    • Lollo

      EI VITTU MIKÄ NIMI ÄHÄHÄHÄHÄHÄH LOL :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Vittu Miri Jose :DDDDDDDDDDD

      • ...........

        Etkö tiennyt että Adiel on miehen nimi? :) Alkavat muutenkin mennä jo älyttömyyksiin nuo nimet, joita suunnittelet.


    • ap.

      kummallisisia vastauksia.eikö sitä ihan asiallisesti vastata jos nimi tuntuu tyhmältä, erikoiselta taikka ei muuten pidä? tarvitseeko sitä alkaa kiroilemaan kuitenkaan? eihän kaikki voi pitää toisten valinnoista mutta käyttäytyä voi kuitenkin, vai? jos itse en jostain nimestä pidä niin en ala kuitenkaan "hirnumaan". voin ehdottaa jotain joka on samankaltainen jne.
      tämä ensimmäinen nimi "Mirey" tulee pikkutytöltä joka oli autistinen mutta aivan hurmaava pikkutyttö ja jota en koskaan unohda.
      Jocelyn taas etsimällä etsitty J-alkuinen nimi jota ei toiselta puolelta sukua (minun isän puolelta) löydy ja eikä ole liian tavallinen. sillä puolella sukua alkavat taas kaikkien ensimmäiset nimet J:llä. ainakin miespuolisten.
      mutta myös useiden naispuolisten (taikka heillä toinen nimi). minun miehen suvussa ei ole mitään perimänimiä ja asia ei hänelle ole tärkeä. kunhan tullaan yhteisymmärrykseen nimistä.

    • ap.

      että äitinin sisruksilla on siis samalla alkukirjaimella alkava nimi , eli siis jonkinlainen sukuperinne. meidänhän oma
      sukuperinne olisi erinlainen mutta kuitenkin jonkunlainen jatkuvuus siitä että nimi on perinne eikä vaan jostakin listalta valittu ilman tarkoitusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe