IKEAN kaapinovet!!!!!!!!

Apua kaivataan!!!!!!!!

Tietääkö kukaan mitä ainetta on IKEAN-mallistossa oleva ABSTRAKT-kiiltävä kalvopintainen pinnoite?

Meillä on vaihtoehtona tämä edellä mainittu tai tavallinen maalipintainen kaapinovi. Kiiltävän haluaisimme, mutta pitkäikäisyys mietityttää, jos pinta on todella joku kalvo ja näin ollen tulevaisuudessa ei uudelleen käsiteltävissä.

Kiitos jo vastauksista ja loppuun voin vielä mainita, että IKEAN "kuraa" ostamme jokatapauksessa mainostatte mitä muuta tahansa. L-mallisen 7m pitkän keittiön hinnaksi tuli kirsikkapuutasoilla 2200 euroa kiiltävällä ja maalatulla 1800euroa ja voin vakuuttaa, että kukaan muu ei päässyt hinnoissaan edes lähelle tuota.

17

12435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiö

Asensin eilen ikean keittiökaapit ja oon ihan tyytyväinen!Saihan siinä vähän askarrella mutta hinta paljo halvempi kuin muilla valmistajilla!Meille tuli maalatut ståt ovet.

• kinos

"kiiltävä kalvopintainen pinnoite" tarkoittaa todella yllättäen(!) sitä, että oven pinnassa on kiiltävä kalvo :-)

Sitä ei pysty kotikonstein maalaamaan tai muutoin paikkailemaan, joten luulen, että oven vioittuessa edessä on uuden oven hankinta. Meillä on Abstraktia, mutta sellaisessa paikassa jossa se on pienemmällä rasituksella kuin keittiössä, joten en uskalla sanoa sen pitkäikäisyydestä juuta enkä jaata. Kokemus on kuitenkin sen verran hyvä, että olen nyt itsekin päätynyt Ikean keittiöön.

• Peteli

Abstrakt on akryyliä ja ikävä kyllä naarmuherkkää. Seurasin itsekin tarjontaa ja kyselin materiaaleista.Päädyin Keittiönetin kiiltävään valkoiseen kalvo-oveen. Pintaa ei voi maalata mutta en haluakaan ruveta askartelemaan maalien kanssa kun kyllästyn 10 vuoden päästä vaan vaihdan joko ovet tai uusin koko keittiön. Kalvo on sitkeämpää ja ei naarmuunnu helpolla. Keittiönetin ovet olivat hyvälaatuiset ja kiiltävyys ei peilannut niinkuin muissa verrokeissani ja hintakin oli -sama kummassakin paikassa

• Ikealta

vain köyhäilijät käyttää kyseistä firmaa. Sais häipyä suomesta koko konsepti.

• ....................

Perustele puheesi edes jotenkin. Kuulostat vain itse juuri niin typerältä, että olet ostanut täysin samaa tavaraa jota nämä tämän päivän keittiöt ovat kaikki joltain hyvin puhuvalta myyjältä viisinkertaiseen hintaan.

Vain idiootit maksavat keittiöstään yli 3000, koska halvemmallakin siitä selviää. Loput voi huoletta ryypätä ja käyttää vaikkapa onanointi tuotteiden hankkimiseen......;)

• teettää
        .................... kirjoitti:

Perustele puheesi edes jotenkin. Kuulostat vain itse juuri niin typerältä, että olet ostanut täysin samaa tavaraa jota nämä tämän päivän keittiöt ovat kaikki joltain hyvin puhuvalta myyjältä viisinkertaiseen hintaan.

Vain idiootit maksavat keittiöstään yli 3000, koska halvemmallakin siitä selviää. Loput voi huoletta ryypätä ja käyttää vaikkapa onanointi tuotteiden hankkimiseen......;)

huonekalunsa sun muut missälie vinkuintiassa etupäässä, tiedä vaikka laspityövoimalla. Onneksi on rahaa hankkia laatua.. ei tarvi alentua halpiskamoihin. Meillä maksoi jo pelkät kivitasot keittiöön 4500 euroa.. se mitä keittiö maksoi niin saatte ihan arvailla.

• ...................
        teettää kirjoitti:

huonekalunsa sun muut missälie vinkuintiassa etupäässä, tiedä vaikka laspityövoimalla. Onneksi on rahaa hankkia laatua.. ei tarvi alentua halpiskamoihin. Meillä maksoi jo pelkät kivitasot keittiöön 4500 euroa.. se mitä keittiö maksoi niin saatte ihan arvailla.

Kerrotko vielä meille kaikille mitä tämä sinun mainitsema "laatu" oikein on? Valaisen sinua sitten uudelleen asiasta, mutta kerro nyt ensiksi siitä "laadustasi" meille kaikille;)

• Made in Italy
        ................... kirjoitti:

Kerrotko vielä meille kaikille mitä tämä sinun mainitsema "laatu" oikein on? Valaisen sinua sitten uudelleen asiasta, mutta kerro nyt ensiksi siitä "laadustasi" meille kaikille;)

.. mm Gruppo Del Tongo-keittiökalusteet on mielestäni laadukkaita eikä niitä täällä joka huushollissa näe. Sitten Smegin keittiökoneet.

• ........................
        Made in Italy kirjoitti:

.. mm Gruppo Del Tongo-keittiökalusteet on mielestäni laadukkaita eikä niitä täällä joka huushollissa näe. Sitten Smegin keittiökoneet.

Merkkejä löytyy maailmasta, mutta kerro nyt ihmeessä siitä laadusta, jota ei saa mistään muista halvemmista liikkeistä;)

Italialaisesta laadusta voin kertoa sen verran, että Italiassa käytettävä puumateriaali....hhmmm mietippäs mistä se sinne tulee;)

• on mm.
        ........................ kirjoitti:

Merkkejä löytyy maailmasta, mutta kerro nyt ihmeessä siitä laadusta, jota ei saa mistään muista halvemmista liikkeistä;)

Italialaisesta laadusta voin kertoa sen verran, että Italiassa käytettävä puumateriaali....hhmmm mietippäs mistä se sinne tulee;)

sitä ettei se näytä "halvalta"; kaapistot on umpipuuta, ei mitään melamiinia ja mdf:ää. Ovat kestävät vaikka toisaalta minä itse vaihdan keittiöni suurin piirtein 5 vuoden välein, sitä kyllästyy ja aina tulee upeita uutuuksia :), minulla laatu on myös sitä, ettei saatavuus ole kaikkien ulottuvilla, en todellakaan halua sellaista keittiötä millaisia sitten napottaa joka toisessa pakettitalossa. Puustellit ja NIxit ja vastaavat ohitan tyystin. Laadun kyllä näkee heti ensi katsomalla, sitä ei mielstäni IKEA tuota. Mutta tietty, meillä jokaisella on omat makutottumukset toiset vaatii enemmän toiset vähemmän. Ja makuasioistahan ei voi kiistellä, vai miten se sanonta nyt meni. Minulla on italialainen tuttu (Milanosta), joka suunnittelee huonekaluja, käy täällä suomessa vähän väliä hankintamatkoilla ja hänen yrityksensä käyttää mm aika paljon SUOMALAISTA puuta, yritys tekee myös keittiöitä.

• juttejesi tasoa
        on mm. kirjoitti:

sitä ettei se näytä "halvalta"; kaapistot on umpipuuta, ei mitään melamiinia ja mdf:ää. Ovat kestävät vaikka toisaalta minä itse vaihdan keittiöni suurin piirtein 5 vuoden välein, sitä kyllästyy ja aina tulee upeita uutuuksia :), minulla laatu on myös sitä, ettei saatavuus ole kaikkien ulottuvilla, en todellakaan halua sellaista keittiötä millaisia sitten napottaa joka toisessa pakettitalossa. Puustellit ja NIxit ja vastaavat ohitan tyystin. Laadun kyllä näkee heti ensi katsomalla, sitä ei mielstäni IKEA tuota. Mutta tietty, meillä jokaisella on omat makutottumukset toiset vaatii enemmän toiset vähemmän. Ja makuasioistahan ei voi kiistellä, vai miten se sanonta nyt meni. Minulla on italialainen tuttu (Milanosta), joka suunnittelee huonekaluja, käy täällä suomessa vähän väliä hankintamatkoilla ja hänen yrityksensä käyttää mm aika paljon SUOMALAISTA puuta, yritys tekee myös keittiöitä.

Puhut täyttä paskaa laadustasi. Suomesta saat takuulla parempaa puusepän laatua kuin Italiasta, jossa koko raaka-ainetta tuskin edes tunnetaankaan.

On aivan sama mistä tilaat keittiösi, koska jos olet valmis suoltamaan tähän kuraan noin 10000-20000 viiden vuoden välein niin takuulla jokainen valmistaja jota Suomesta löytyy valmistaa sinulle keittiön vaikka titaanista ja laatu on varmasti parempaa kuin makaroonien räpellykset. Muutenkin juttujesi taso on juuri sitä luokkaa, että ei pitäisi edes kommentoida näihin höpinöihin, koska tuskin kukaan "varakas" avautuu netissä IKEAN otsikon alla ja kehuu jotain tuotteita joilla on satakertainen hinta IKEAN tuotteisiin verrattuna.

Italialaisesta laadusta valaisen vielä loppuun sen verran, että kaverini osti hienon desing-muotisohvan ja maksoi siitä 6000euroa. Heittäytyi siihen työpäivän jälkeen pötkölleen ja sohvasta poikkesi runko. Tutkimme sohvan runkoa ja tajusimme, että sohva oli kasattu 8mm havuvanerista, jonka laatu oli ennen kaikkea täyttä kuraa. Viinirypäleille olisi varmasti riittänyt, mutta ei sohvan valmistukseen. Se on vain tosiasia, että italiassa käytetään kaikki paska sekaisin ja tehdään siitä muovia sekoittamalla joukkoon puunnäköistä, mutta maksa sinä roposi italiaan.

• paljon erinlaisia
        on mm. kirjoitti:

Näyttäisi ainakin nettisivujen mukaan olevan Gruppo Del Tongon ovimallien pääraaka-aineena melaniimi. Laadusta en kommentoi mitään??

• Valv0ja
        on mm. kirjoitti:

Suosittelen välttämään Ikeassa käyntiä ainakaan omalla autolla. Joku veti meidän autoon vastikään Ikean parkkipaikalla koko kyljen pituisen syvän naarmun ja auto jouduttiin maalaamaan uudestaan. Kiva yli 1200 euron remontti. Ikea vetäytyi täysin vastuusta: pysäköinti omalla vastuulla, ei minkäänlaista valvontaa, eikä edes valvontakameroita. Sai olla viimeinen kerta kun käymme Ikeassa. Tulee liian kalliiksi!

Terveisin,
        Ikean entinen asiakas

• Ikean vika ole!
        Valv0ja kirjoitti:

Suosittelen välttämään Ikeassa käyntiä ainakaan omalla autolla. Joku veti meidän autoon vastikään Ikean parkkipaikalla koko kyljen pituisen syvän naarmun ja auto jouduttiin maalaamaan uudestaan. Kiva yli 1200 euron remontti. Ikea vetäytyi täysin vastuusta: pysäköinti omalla vastuulla, ei minkäänlaista valvontaa, eikä edes valvontakameroita. Sai olla viimeinen kerta kun käymme Ikeassa. Tulee liian kalliiksi!

Terveisin,
        Ikean entinen asiakas

Noin voi käydä millä parkkipaikalla tahansa! Ja siellä missä kameroita on, niin ne eivät monestikaan kuvaa koko ajan joka paikkaa.

• olla väitetty
        paljon erinlaisia kirjoitti:

Näyttäisi ainakin nettisivujen mukaan olevan Gruppo Del Tongon ovimallien pääraaka-aineena melaniimi. Laadusta en kommentoi mitään??

että olisi just Gruppo Del Tongon kaapit.. Ymmärtäkää mitä luette :) Sehän oli vaan esimerkki, näyttävät hyvältä eikä kaikilla sellaisia keittiössään killu. Mutta niinhän se on että rahalla saa.. vaikka täyskullatun keittiön jos niikseen tulee. Jokaiselle jotakin, sehän se tässä elämässä se periaate on ja ihanhan ne on mun kukkarosta ne rahat mitä keittiööni isken, vaikka iskisin 100 000 euroa vuodessa, ei pitäisi häiritä ketään, päinvastoin, tuleepa remonttireiskoille töitä, sillä itsehän mä en mitään asenna.

• käytiin ikeassa
        Ikean vika ole! kirjoitti:

Noin voi käydä millä parkkipaikalla tahansa! Ja siellä missä kameroita on, niin ne eivät monestikaan kuvaa koko ajan joka paikkaa.

eikä kukaan kolhinut autoa.Mennään toistekki!

• Scratchy
        Valv0ja kirjoitti:

Terveisin,
        Ikean entinen asiakas

Aivan oikein tuollaiselle idiootille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe